Carina Back

Carina Back

Carina Back är mäklare på Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back har varit registrerad mäklare sedan 2005-06. Carina Back har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-12 och har fått 287 omdömen med ett betyg på 4.6. Carina Back har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mötet med människor!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag har stort engagemang, erfarenhet och mycket kärlek till jobbet. Mäklarjobbet är för mig en livsstil. Jag lever nära jobbet och uppskattar att ingen dag är den andra lik.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig umgås jag med familj och vänner. Jag reser gärna till både snö och sol och jag är väldigt idrottsintresserad, både av att titta på sport och utöva.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns många drömmar om fina ställen att bo på, det är känslan i bostaden avgör.

287 omdömen om Carina Back

Sedan starten hos Reco 2014
Vågberg Tomas V
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Åhus

Vänligt och korrekt bemötande. Ordnade snabb affär. Kontrakt skrivet på tredje dagen efter visning.

Robin B
Sålde sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Egna Hem

Effektiv och professionell i sitt bemötande. Tydlig kommunikation.

Thimmy A
Köpte sitt hus med hjälp av Carina Back en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
Åhus - Täppet

Bara positivt! Enkelt, snabbt och påläst. Raka svar och härligt bemötande, kan varmt rekommendera vidare

Jörgen B
Egna Hem

Alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att allt ska bli bra.

Birger P

Alltid korrekt och saklig ,vänlig , lätt att prata med

Willy I
Knislinge

Positivt sätt med god kunskap om projektet. Våra funderingar kunde hon svara på och det hon inte visste tog hon reda på . En mäklare som tar väl hand om kunden och är lätt att få tag på.

Sten Ingvar S
Knislinge

Kunnig o hjälpsam. Svarar snabbt via mail på frågor man har

Eve A
Knislinge

Trevlig och hjälpsam allt gott smidigt och bra

Birger P
Knislinge

Carina har klart och tydligt informerat om gällande fakta i husköpet.Hon har klart och tydligt förklarat hur köpet har utformats och vad som händer under byggtiden . Vi är mycket nöjda med hur hon skött affären.

Eva-lotta W
Knislinge

Träffade Carina genom försäljningen av lägenheterna. Duktig mäklare, har ett trevligt bemötande.