Helena Berg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 16 kunder tycker om Helena Berg

• Bengt P sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt villa
    Bra bemött. Fick direkt stort förtroende för mäklaren
    Bra omhändertagande Läs mer
  • Maja Hildegard M köpte sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi fick hjälp med allt som vi undrade över på ett proffsigt och
    kundvänligt sätt.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare och rekommenderar
    henne gärna till andra kunder. Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J köpte sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt ett hus först och sålt ett sedan. Helena har skött sina uppdrag på ett proffsigt och trevligt sätt. Hon levde upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Mycket bra bemötande från Helena! Hon är duktig på att lyssna in och ta åt sig av våra åsikter och tankar. Hon är väldigt snabb på att svara på både mail, telefon och sms.
    Försäljningen av vårt hus gick mycket snabbt och smidigt, mycket tack vare Helena! Läs mer
  • Maria B köpte sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har köpt ett fritidshus!

Helena motsvarade alla våra förväntningar!
    Vi kände trygghet rakt genom hela processen!
    Helenas roll som mäklare passar henne utmärkt, hennes vänlighet, lugn, tydlighet och kunskap gav oss fullt förtroende!
    Med Vänliga Hälsningar
    Maria & Richard Berggren Läs mer
  • Susann O
    Susann O sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt vårt sedan länge gemensamma 11/2 plans hus som vi har fått väldigt gott omdöme för och positivt bemötande från Helene att det är ett jätte fint och lättsålt hus, vilket vi bara kan hålla med på. Helene är väldigt trevlig, hjälpsam, gott bemötande och förstående för oss som säljer, att det trots allt är en jobbig process att sälja sitt hus. Läs mer
  • Nils H sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Vi har sålt vår villa som vi flyttade in i 1973.
    Mäklaren hade bra uppfattning om vad priset skulle bli när köpet var klart. Tiden mellan annonsen på Hemnet till villan var såld var ganska kort. Hon lyckades med både snabb och bra affär.
    Hela tiden fick vi information om läget av mäklaren.
    Ett väldigt bra resultat. Läs mer
  • Lotta B
    Lotta B köpte sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Köpt fritidshus/mindre fastighet i Furuboda. Blev bra bemötta av Helena som hade god kännedom om huset och bemötte oss på ett trevligt sätt. Gjorde det också möjligt för oss att komma på en andra visning en fredag eftermiddag (då vi bor i Växjö) innan vi bestämde oss för om känslan var rätt och vi ville lägga bud på fastigheten. Läs mer
  • Ingela A sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Sålt en lägenhet i Kristianstad. Läs mer
  • Kamilla J köpte sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus
    Jag har köpt en sommarstuga. Märklaren var mycket tillmötesgående, proffetionell och vi genomförde en snabb affär där alla parter var mycket nöjda. Märklaren är tilllgänglig, kunnig och personlig i sin relation till mig som kund vilket jag uppskadde mycket eftersom det var ett stort beslut men som ändå kändes sjölvklart när vi hittade det objektet som vill länge sökt efter🌟 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back