Helena Berg
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 20 kunder tycker om Helena Berg

• Göran P
    Göran P sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-06

2:a
    53.5m²
    Gamla Näsby
    Det var riktigt bra jobbat av er också Helena Berg.

Jag har inte någonting direkt negativt säga hennes jobb är okej. 🌸 Läs mer
  • Anna W köpte sitt hus med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-04

3:a
    78m²
    Ugerup
    Väl påläst, smidig och genuint intresserad av sitt jobb. Mkt proffsig samtidigt som lagom personlig. Rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta! Läs mer
  • Richard B sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-01-20

Helena har sålt vår bostad.Det gick fort och bra för oss.
    Bemötandet var mycket bra och informativt .
    Hon uppnådde också våra prismässiga förväntningar.

Totalbilden för oss är alldeles utmärkt. Läs mer
  • Vlado S sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-19

Ärlig,öppen.
    Allt gick smidigt Läs mer
  • Bengt P sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-14

Sålt villa
    Bra bemött. Fick direkt stort förtroende för mäklaren
    Bra omhändertagande Läs mer
    Helena B gillar detta
  • Maja Hildegard M köpte sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-06

Vi fick hjälp med allt som vi undrade över på ett proffsigt och
    kundvänligt sätt.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare och rekommenderar
    henne gärna till andra kunder. Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J köpte sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-06

Jag har köpt ett hus först och sålt ett sedan. Helena har skött sina uppdrag på ett proffsigt och trevligt sätt. Hon levde upp till de förväntningar jag hade. Läs mer
  • Tobias J
    Tobias J sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-12-03

Mycket bra bemötande från Helena! Hon är duktig på att lyssna in och ta åt sig av våra åsikter och tankar. Hon är väldigt snabb på att svara på både mail, telefon och sms.
    Försäljningen av vårt hus gick mycket snabbt och smidigt, mycket tack vare Helena! Läs mer
    Helena B gillar detta
  • Maria B köpte sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-11-23

Vi har köpt ett fritidshus!

Helena motsvarade alla våra förväntningar!
    Vi kände trygghet rakt genom hela processen!
    Helenas roll som mäklare passar henne utmärkt, hennes vänlighet, lugn, tydlighet och kunskap gav oss fullt förtroende!
    Med Vänliga Hälsningar
    Maria & Richard Berggren Läs mer
  • Susann O
    Susann O sålde sin bostad med hjälp av Helena Berg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-11-16

Vi har sålt vårt sedan länge gemensamma 11/2 plans hus som vi har fått väldigt gott omdöme för och positivt bemötande från Helene att det är ett jätte fint och lättsålt hus, vilket vi bara kan hålla med på. Helene är väldigt trevlig, hjälpsam, gott bemötande och förstående för oss som säljer, att det trots allt är en jobbig process att sälja sitt hus. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back