Jesper Elg
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-06 - 2020-05
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det personliga mötet som innebär att ingen förmedling är den andra lik.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid är närvarande, öppen, vänlig och genuin. Dessutom är jag en väldigt driven mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag mycket om att umgås med mina barn och andas gärna frisk luft. Dessutom lyssnar jag mycket på musik.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor helst i en gammal jugendvilla eller i en lägenhet med gamla, fina detaljer.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag gärna samlar på gamla saker! Läs mer

Läs vad 96 Läs vad Jesper Elg

• Siv O köpte en tomt med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-17

Yngsjö
    Jesper var mycket behjälplig vid vårt tomtköp Läs mer
  • Göran G sålde sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-05-14

Åhus - Täppet
    Mycket kunnig och väldigt professionell och engagerad i processen. Läs mer
  • Carsten J köpte sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-13

Äsphult Linderöd
    Det var första gången jag köpte hus,så jag visste inte hur allt funkar. Jag fick bra information, tips och råd av Jesper och det gjorde allt mycket lättare. Tack Läs mer
  • Liviu P köpte sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-05

Östra Sönnarslöv
    Har köpt hus i Östra Sönnarslöv, Bra bemött! Läs mer
  • Elena P köpte sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-04-03

Östra Sönnarslöv
    Köpt villa i Östra Sönnarslöv Läs mer
  • Emilia H köpte sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-12-28

Köpte ett hus på landet. Han var väldigt trevlig att prata med och hade alltid svar på ens frågor. Han var väldigt hjälpsam med allt man undrade och svarade snabbt. Läs mer
  • Nihad V köpte sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-12-19

Tollarp
    Sålde ett äldre hus på landet, och köpte ett annat med och av Jesper. En mycket kunnig, engagerad och ödmjuk mäklare, som tar sig tid att reda ut frågor och funderingar. Vi skulle inte tveka över att anlita Jesper igen. Läs mer
  • Emma E sålde en tomt med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-12-01

3:a
    Yngsjö
    Vi köpte vårt sommarhus genom Fastighetsbyråns mäklare Jesper Elg och fick ett väldigt fint och tillgängligt bemötande under hela processen från visning, genom budgivning och fram till tillträdet. Jesper var därför ett givet val när vi strax efteråt behövde hjälp med att sälja en annan fastighet/tomt.
    /Emma och Fredrik Ekdahl Läs mer
  • Emma S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-18

2:a
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Har en positiv upplevelse av hela processen! Läs mer
  • Susanne S köpte en tomt med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-04

Friseboda
    Jesper är trevlig, gav bra med information och förklarade saker som vi var osäkra på. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back