Jesper Elg
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det personliga mötet som innebär att ingen förmedling är den andra lik.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid är närvarande, öppen, vänlig och genuin. Dessutom är jag en väldigt driven mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag mycket om att umgås med mina barn och andas gärna frisk luft. Dessutom lyssnar jag mycket på musik.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor helst i en gammal jugendvilla eller i en lägenhet med gamla, fina detaljer.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag gärna samlar på gamla saker! Läs mer

Läs vad 70 Läs vad Jesper Elg

• Jenny R sålde sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-04-24

Åhus Bykärna
    Vi sålde vår villa och fick ett proffsigt bemötande. Duktig på att följa upp efter visningarna. Lätt att få tag på vid behov. Läs mer
  • Anette B köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-04-17

Näsby
    Köpte lägenhet av Jesper. Snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Sven Olof J sålde sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-03-18

Vi sålde en äldre villa på landet med hjälp av Jesper. Redan från första kontaken har han känts vänlig, tillmötesgående, intresserad och flexibel. Vi har haft bra hjälp med allt under hela processen. Rekommenderar verkligen Jesper! Läs mer
    Jesper E gillar detta
  • Anna C köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-03-14

Parkstaden
    Köpte en liten vindsvåning och mäklaren var mycket trevlig och kunnig och hjälpte oss få till en snabb affär. Läs mer
  • Åsa J köpte sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-03-02

Arkelstorp
    Mycket trevligt bemötande av Jesper och allting sköttes utmärkt. Läs mer
    Jesper E gillar detta
  • Dick S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-18

Parkstaden
    Jesper levde väl upp till mina förväntningar som var ganska höga.
    Han är trevlig och har stor kunskap om marknaden.
    Försäljningen drog inte ut på tiden utan gick väldigt snabbt och smidigt vilket kändes skönt. Läs mer
    Jesper E gillar detta
  • Mattias Å sålde sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-14

Har sålt ett parhus och blev bemött av en glad, positiv och oerhört kunnig mäklare. Samtliga förväntningar som vi hade har uppföljts och hela försäljningen har löpt på bra.

Med vänlig hälsning Mattias o Jenny Läs mer
  • Yvonne D sålde sitt hus med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-14

Olseröd
    Sålde hus i Olseröd. Fick all hjälp jag behövde och blev bemött på bästa sätt. Jesper är kunnig, vänlig och lyhörd. Läs mer
  • Marina C
    Marina C sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-02-06

Mycket engagerad och mycket duktig på att informera mig fortlöpande. Läs mer
  • Lena J
    Lena J sålde sin bostad med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-01-18

Jag har sålt en bostadsrätt och har bara positiva erfarenheter från första träffen. Mina förväntningar var väl inte så höga vad gäller priset för lägenheten. Men Jesper var väldigt energisk, effektiv och sålde min lägenhet snabbt o lätt till ett betydligt högre pris än jag förväntat mig!
    Jag har bara gott att säga om Jesper Elg som mäklare och kommer att rekommendera honom till andra som letar mäklare. Läs mer
    2019-02-04 Jesper E svarar Lena J
    Tack Lena! Vi ses på tillträdet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back