Jesper Elg
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det personliga mötet som innebär att ingen förmedling är den andra lik.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid är närvarande, öppen, vänlig och genuin. Dessutom är jag en väldigt driven mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden tycker jag mycket om att umgås med mina barn och andas gärna frisk luft. Dessutom lyssnar jag mycket på musik.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor helst i en gammal jugendvilla eller i en lägenhet med gamla, fina detaljer.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag gärna samlar på gamla saker! Läs mer

Läs vad 59 kunder tycker om Jesper Elg

• Ingrid J köpte sin bostad med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-29

Köpte en bostad i Åhus. Jesper är väldigt lugn och ärlig. Bra bemötande. Nu är vi på väg att sälja vårt hus i Nymö. Jesper är noggran och hjälpsam. Känner fullt förtroende för honom. Ser oss inga frågor vi ställer till honom känns dumma. Helt nöjda. Läs mer
    Jesper E gillar detta
  • Patrik O köpte sin bostad med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-27

Förstklassig service från 1:a visning tills det att jag fick nycklarna till mitt nya hus i handen 👍👍 Läs mer
    2018-09-28 Jesper E svarar Patrik O
    Tack Patrik! Fina ord, det var väldigt trevligt att ha med dig att göra! All lycka i framtiden!
  • john a
    john a köpte sin bostad med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-18

Trevlig, noggrann och kunnig - och ett par krångliga frågor angående rättigheter som han inte hade svar på direkt tog han reda på omgående. Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-28 Jesper E svarar john a
    Tack! Nu börjar det hela närma sig! Hör av er nästa gång ni är nere så bjuds det på kaffe och musik!
    Jesper E gillar detta
  • Allan C köpte sin bostad med hjälp av Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-18

Köpte lägenhet Näsbychaussén 19a, blev mycket bra bemött och fick visad en bra bostad och på en tid som passade mig det kaller jag service Läs mer
  • Agneta S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-15

Riktigt bra service. Jesper hanterade vårt köp med bravur! Läs mer
  • 2018-09-13

Köpt en bostadsrätt.
    Jesper är mycket trevlig och ger ett ärligt intryck. Läs mer
  • Mo P skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-13

Jesper var tillmötesgående och tillgänglig för alla frågor. Efter att vi vunnit budgivningen ledde han oss i processen och förklarade alla steg som behövdes. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-12

Jag har köpt en villa och sålt en bostadsrätt. Jag har blivit väl bemött av Jesper Elg i båda affärerna. Hade nog inte så mycket förväntningar från början. Känner att man behöver vara lite på sin vakt i affärssammanhang. Jesper Elg har emellertid visat sig vara kunnig, vilket bekräftats när jag tagit kontakt med olika fastighetsexperter i samband med undersökningen av villan. Han har även gjort sitt bästa för att fastighetsaffärerna ska bli så bra och smidig som möjligt för både säljare och köpare. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Linnéa Å
    Linnéa Å skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-09-12

Jag och min sambo sålde en bostadsrätt i Vilan Kristianstad och blev tilldelade Jesper som mäklare.

Han bemötte oss som förstagångssäljare på ett väldigt bra sätt och förklarade hur allt fungerade. Han var rak och ärlig och förklarade även ganska så omgående att vi förmodligen inte kommer kunna gå med vinst, då vi ville sälja så pass tätt inpå köpet (vi hade endast bott 1 år i lägenheten).

Vi är mycket nöjda med hans insats och rekommenderar varmt Jesper till andra som är ute efter att sälja sin bostad. Läs mer
  • Torbjörn U skrev om Jesper Elg en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2018-05-17

Köpt lägenhet.
    Proffsigt, omtänksamt, tillgängligt.
    Nyfiken på lägenhet, men tänkte inte på hur vi skulle bli bemötta.
    Vår kontakt pågår, därför svårt att sammanfatta redan nu, men hittills mycket positivt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back