Magnus Simonsson
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med jobbet är att träffa alla typer av människor och tillgodose deras behov under en försäljnings- eller en köpprocess.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad och lämnar inget åt slumpen. Vill man ha en mäklare som hela tiden ger återkoppling och är lätt att få tag på ska man välja mig. Jag har arbetat som mäklare i Kristianstad med omnejd i 13 år, vilket har gett både erfarenhet och mycket god lokalkännedom.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är engagerad, ödmjuk och kunnig. Läs mer

Läs vad 148 Läs vad Magnus Simonsson

• Jessica S köpte sitt hus med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-10

Degeberga
    Trevlig o en härlig personlighet, hjälpsam o svarade på frågor man hade.
    Köpt ett mysigt litet hus i Degeberga, som vi verkligen kommer trivas i. Läs mer
  • Bengt Agne P sålde sitt hus med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-03-03

Åhus - Södra Äspet
    Sålt restaurang fastighet
    Samt hjälp med inkrom.
    Vi har haft täta och bra kontakter på ett ledigt men samtidigt konkret sätt.
    Allt till belåtenhet änn så länge.
    Överlåtelse dag är bestämd och det bör gå som planerat tack för hjälpen !!!! Läs mer
  • Sebastian P köpte sitt hus med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-02-25

Arkelstorp
    Mycket bra upplevelse, opartisk och professionellt bemötande.
    Hjälp med de frågor och funderingar jag hade inför mitt första hus köp. Läs mer
  • Erik Verner H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-02-08

Arkelstorp
    Magnus motsvarade våra förväntningar vid försäljning av huset.
    Trevligt och proffsigt bemötande. En husförsäljning i turbofart Läs mer
  • Siv Ann-britt G sålde sitt hus med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2020-02-01

Arkelstorp
    Trevligt bemötande hela vägen .Från dag ett till att affären var klar. Magnus sålde mitt hus eftersom ja flyttar till lägenhet och det pris ja fått är ja nöjd med. Läs mer
  • Magnus A köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-12-27

Sommarlust
    Väldigt duktig o trevlig, bra på sitt jobb Läs mer
  • Thale-marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-12-08

Sommarlust
    Mycket trevlig, håller tider och arbetar både fort och väl för att uppnå nästa möjliga mål för mig som säljare. Använt mäklaren vid tidigare tillfälle och är mycket väl bemött och nöjd. Läs mer
  • Helene G
    Helene G sålde sitt hus med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-11-14

Näsby
    Har sålt ett hus i Näsby. Bemötandet har varit bra tycker jag. Jag hade förväntat mig en bättre affär än vad det blev. Dock är det inte mäklarens fel. Mäklaren var positiv och ärlig om vad vi kunde få för huset. Över lag blev det bra ändå. Läs mer
  • Frida T köpte sitt hus med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-05-20

Mycket bra bemötande och tillgänglighet för frågor och funderingar kring bostaden. Läs mer
  • Elise M sålde sitt hus med hjälp av Magnus Simonsson en del av Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

2019-03-27

Huaröd
    Sålt villa. Magnus skötte försäljningen mycket bra och jag är nöjd med alla kontakter så här långt. Magnus är engagerad och sköter kommunikationen väldigt bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kristianstad & Åhus

Carina Back