Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Kumla Erika Ekström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 64 Läs vad Erika Ekström

• Abdelsalam M köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-03-25

Hej!

Vi köpte ett hus i Kumla och Erika var mäklaren så vi har mött henne på visning, vi är jättenöjda att hantera med henne hon svarade på all våra frågor. Hon är en praktisk mäklaren, tycker vi .

Mvh Abdelsalam Adam Läs mer
  • Michael E sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-15

Vretstorp
    Vi har använt Erika Ekström som mäklare både vid köp och försäljning . Bättre mäklare får man leta efter. Hon lyssnar på önskemål, målinriktad m.m . Hon har alltid ett leende på läpparna och gör allt i sin makt för att få ihop ett bra köp/sälj av huset. Kan absolut rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Hans L sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-15

Sannahed
    Sålt villafastighet.

Mycket kompetent person som var lätt att kommunicera med. Dessutom mycket trevlig.

Vi var väl uppdaterade under hela processen Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-12

Jag har köpt ett hus och sålt en lägenhet.
    Erika visade mig allt jag behövde veta på ett sakligt och proffsigt sätt, även fast jag stundtals kanske varit något förvirrad när det hände många saker som jag inte hade en aning om.
    Jag hade nog inte några särskilda förväntningar på hur det skulle gå till, mer än att ”det ordnar sig nog”. Erika såg till att det ordnade sig.
    Stort tack för all hjälp! 😃 Läs mer
  • Peder C sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-12

Jag sålde ett hus i Kumla och Erika som var min mäklare gjorde ett mycket bra jobb. Hon var intresserad, informerade fortlöpande och hon kan Kumla! Läs mer
  • Monica T sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

Sannahed
    Bra bemötande, alltid trevlig och tagit sig tid att förklara saker på ett sakligt sätt Läs mer
  • Frida L
    Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-06

Erika hjälpte mig vid försäljningen av min bostadsrätt och jag upplevde att hon var trevlig, lugn, stabil, tillmötesgående och lyhörd. Samt väldigt påläst och informativ. En trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-02-05

Korsta
    Jag är nöjd från början till slut! Läs mer
  • Tove S köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-01-31

Haga
    Sålde bostadsrätt och köpte hus av samma mäklare. Super smidig försäljning med rätt kunder på en förhandsvisning som slutade i budgivning. Liknande med köpet av hus, vi fick gå på förhandsvisning och la ett bud innan riktiga visningen. Toppen bra support och återkoppling genom hela försäljningen och Köpet. Ger stort förtroende och är proffsig. Läs mer
  • Alexander J köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-01-30

Köpt bostadsrätt.