Erika Ekström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 98 Läs vad Erika Ekström

• Kenneth H sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-19

Åbytorp
    Vi har sålt en vill i Åbytorp Kumla.

Erika har varit en drivande och bra på alla sätt. Vi har inget att anmärka. Jag hoppas att hon fortsätter och gör ett bra jobb i fortsättningen. Tack Erika. Läs mer
  • Sophie S sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-19

Jag har sålt en lägenhet i kumla. En 2a på 59m2.
    Jag har varit i kontakt med Erika Ekström och känner att det är tack vare henne jag ger detta betyg. Hon har sålt en del lägenheter i mitt område och hade därmed koll på det mesta.

Mina förväntningar var att det skulle vara smidigt och såklart att ha en bra kontakt med mäklaren.

Erika och jag har haft bra kommunikation med varandra och hon har skött det mesta vilket jag tycker är väldigt skönt.

Säljarcoachen är ett bra verktyg. Läs mer
  • Svensson K köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-05

Korsta
    Professionell, kunnig och personlig. Väldigt bra mäklare! Läs mer
  • Joel L sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-02-02

Vretstorp
    Villa försäljning.
    Bra och trevligt bemötande och bra återkoppling under hela affären. Läs mer
  • Malena K köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-01-04

Snabb i komunikationen och serviceinriktad. Tog sig tid att besvara våra frågor Läs mer
    2020-01-08 Erika E svarar Malena K
    Hej Malena.
    Hjärtligt tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus.
    Hälsa Andreas.
    Hälsningar
    Erika
  • Maria H sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-12-26

Kårstahult
    Envis mäklare som till slut fick vårt svårsålda hus sålt.
    Alltid artig och tillmötesgående även om vi var av olika åsikter ibland. Läs mer
    2020-01-08 Erika E svarar Maria H
    Hej Maria.
    Tack för att du tagit dig att recensera mitt arbete.
    Vi ses!
  • EvaLena A
    EvaLena A sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-12-22

Erika hjälpte mig tidigare med att värdera min sommarstuga och att ordna en mycket bra jurist Anna , för att hjälpa mig med att skriva förtida arv och gåvobrev. När det nu blev dags att sälja min bostadsrätt var det naturlig ta kontakt med Erika. Hon har hjälpt mig utmärkt genom de olika stegen och jag kunde t.o.m sälja min lägenhet innan visning. och budgivning, till ett väldigt bra fast bud, som jag är mycket nöjd med.
    Jag rekommenderar Erika varmt! Läs mer
  • Christer A sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-12-11

Erika var tillmötesgående och trevlig hon har skött affären till belåtenhet. Det enda negativa var den hastiga genomgången av vinsten av affären. Hade gärna sett ett skriftligt sammanställning. Läs mer
    2020-01-08 Erika E svarar Christer A
    Hej Christer.
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete.

Självklart kommer jag hjälpa er med deklarationen gällande försäljningen, det var inte alls min mening att hasta igenom den genomgången. Jag är oerhört tacksam för att du framför din åsikt!

Vi ses vid tillträdet!
  • Fatima Å
    Fatima Å sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-11-21

Vi har sålt en villa. Erika har gett ett professionellt intryck och har svarat på de frågor vi har haft under resans gång.
    Stundtals har vi upplevt att det har varit svårt att få tag på mäklaren men hon har dock alltid återkopplat.
    Vi skulle rekommendera Erika till vänner och bekanta. Läs mer
  • Kwestan A köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2019-11-18

Haga
    Vi har köpt hus. Vi är jätte nöjda med Erika och mäklaren, allt gick bra. Mvh Kwestan Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla

Erika Ekström