en del av Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11
692 30 Kumla — Visa karta

Vad tror Erika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 46 kunder tycker om Erika Ekström

• Elisabeth W
    Elisabeth W skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Äldre hus på landet.
    Bra information före och vid visning.
    Hade svar på våra frågor.
    Snabbt och bra avslut.
    Bra kontaktmöte med säljarna.
    Lätt att komma i kontakt med både mäklare och mäklarkontoret. Läs mer
  • Ann-kristin L
    Ann-kristin L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2018-09-17 Erika E svarar Ann-kristin L
    Tack Anki för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning Erika
  • Ove D
    Ove D skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Villa i Kumla.
    Mycket trevlig och bästa tänkbara service! Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Ove D
    Hej Ove.
    Vad kul att ni är nöjda. Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete.
    / Erika
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Orroligt bra bemötande hela vägen både vid försäljningen at vår lägenhet och till köpet av vårt nya hus! Jätte trevlig och har bra koll på sitt arbete! Toppklass Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Mikael K
    Hej. Tack för ditt fina omdöme. Stort lycka till i huset!
    Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Bertil S
    Bertil S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tog kontakt med Erika efter att jag fått ett meddeande om vad hon sålt i vårt område.
    Nu har vårt objekt, en sommarstuga med strandläge utskickats i området.
    Från första stund till avslut har hon skött ärendet proffsigt, alltid med ett glatt bemötande.
    Trots c:a 3000 besök på hemsidor blev närmaste granne en lycklig köpare. 4% är bra använda pengar t.o.m. deklaration. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Bertil S
    Hej Bertil. Tack så mycket för de fina orden. Ibland är världen bra liten, och det glädjer mig att du är nöjd med mitt arbete!
    Vi ses på tillträdesdagen. Varma hälsningar Erika Ekström
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt och köpt bostad. Mycket bra mäklare besvarar alltid sms och mail snabbt. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Karolina H
    Hej Karolina. Vad roligt att ni upplever att ni har fått snabb återkoppling igenom de olika affärerna.
    Med vänlig hälsning Erika
  • Karin G
    Karin G skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi sålde vårt hus på Engelbrektsvägen i Kumla, vårt hem i 21 år. Erika skötte allt som ett proffs ut i fingerspetsarna, från första besöket till det sista. Hon hade stenkoll på allt, det kändes tryggt!!! Dessutom var hon väldigt trevlig. Det märktes att hon trivdes på jobbet, hon kommer att kunna gå långt i sin karriär som mäklare. Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Karin G
    Hej Karin. Tack för att du har tagit dig tid att skriva en recension. Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt arbete!
    Ha det fortsatt bra i ert nya hus. Hälsa Rolf. Med vänlig hälsning Erika
  • Ove K
    Ove K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är kätte nöjda med fastighetsaffären gick smidigt och fort att lösa hela affären och vi har ett stort förtroende för Erika och kommer rekommendera henne till andra
    Tack Läs mer
  • Karolina H
    Karolina H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt hus, mycket bra mottagande. Läs mer
  • Pernilla G
    Pernilla G skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har varit i kontakt med Erica ett flertal gånger på vår jakt av husköp. Varje gång har vi blivit vänligt bemötta, hon är glad och trevlig. Vill gärna veta om bilderna på hemnet.se överensstämmer med verkligheten och det känns väldigt seriöst från hennes sida.

Vi skulle absolut rekommendera henne till andra säljare/köpare. Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Försäljningen av våran lägenhet sköttes utmärkt.
    Trevlig och tillmötesgående.

Vid ytterligare försäljning kommer samma mäklare att anlitas :) Läs mer
  • Anna-Lena L
    Anna-Lena L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Sålt en mindre villa i ett bostadsområde.
    Vi har blivit väl omhändertagna av Erika hon har varit till stor hjälp vid försäljningen och hon har varit lätt att få kontakt med vid frågor som uppstått. Nogran. Lätt att få tag i svarar alltid på frågor. Trevlig. Toppen mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Hoshmend H
    Hoshmend H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag och min tjej köpte en lägenheten i Kumla och vi var jättenöjda med mäklaren, rekommenderar henne till alla eftersom hon gav oss all information om köpet av lägenheten. 10/10! Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mäklaren bemötte oss på ett professionellt sätt. Hon fanns tillgänglig om vi behövde det. Hon hittade en köpare till vår bostadsrätt så hon levde upp till mina förväntningar. Jag skulle rekommendera henne till någon annan. Läs mer
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    -Köpt hus, förstagångsköpare av den typen av bostad.
    -Erika bemötte oss på bästa sätt, professionell, trevlig och rolig.
    -Gjorde processen tydlig och var mycket tillmötesgående.
    Tack! Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika hjälpte mig att värdera ett torp i samband med att jag och min före detta sambo gått isär. Hon gav ett tryggt och professionelt intryck 👍🏼 Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra, proffesionellt & samtidigt öppet & trevligt! Läs mer
  • Rickard P
    Rickard P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket engagemang mäklare som alltid var lätt att nå och som också återkopplade kontinuerligt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Erik J
    Erik J skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kan varmt rekommendera Erika på Fastighetsbyrån. Proffsigt, ordning och reda samt bra återkoppling. Återkommer gärna i framtiden. Tack! Läs mer
    2018-03-22 Erika E svarar Erik J
    Hej Erik.
    Tack för varma ord. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete.
    Allt gott. Vi ses!
  • Magdalena K
    Magdalena K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, lättsam, professionell, lyhörd. Enbart positiva intryck under de gånger vi mötts hittills. Läs mer
    2018-03-22 Erika E svarar Magdalena K
    Hej Magdalena.
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete. Vad roligt att ni är nöjda, det är viktigt för mig.
    Vi ses på tillträdet. Allt gott!
  • Jere M
    Jere M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra och proffsigt bemötande. Var snabb på att svara. Läs mer
    2017-12-12 Erika E svarar Jere M
    Hej Jere.
    Tack för att du har tagit dig tid för att recensera mitt arbete. Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Vi ses vid tillträdet!
    Med vänlig hälsning
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Snabbt och smidigt! Mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2017-12-12 Erika E svarar Mattias N
    Hej Mattias.
    Vad roligt att ni är nöjda genom både köp och försäljning. Stort lycka till i nya huset!
    Med vänlig hälsning
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket proffsigt intryck av Erika genom hela husaffären! Hon höll mig hela tiden uppdaterad med vad som hände och kollade av med mig vad jag tyckte och lade fram olika förslag till hur vi skulle gå vidare genom de olika stadierna av försäljningen. Skulle gladeligen rekommendera henne till andra som vill sälja sitt hus och om jag själv kommer i samma situation igen så vet jag att Erika kan jag lita på. Läs mer
    2017-12-07 Erika E svarar Ulrika A
    Hej Ulrika. Tack för att du har recenserat mitt arbete, det glädjer mig oerhört att du känner dig nöjd! Ses snart igen. Varma hälsningar Erika
  • Maria O
    Maria O skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick otroligt bra bemötande av Erika. Känner att jag inte kunde valt bättre mäklare.Högsta betyg av mej. Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Maria O
    Tack för ditt fina omdöme, det viktigaste för mig är att du är nöjd! Vi ses vid igen vid tillträdet. Med vänlig hälsning Erika Ekström.
  • Adam K
    Adam K skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanonbra bemötande. Trevlig och lättillgänglig. Tittat på flera hus där Erika varit ansvarig mäklare och vi är helnöjda. Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Adam K
    Hej Adam. Tack för att du har tagit dig tid att bedöma mitt arbete. Det har varit ett nöje att hjälpa er med att hitta ert drömhus. Ses snart igen! Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Inge R
    Inge R skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Behagligt trevligt bemötande ,berättade om upplägget för försäljning av bostaden på ett tydligt och lättförståeligt sätt
    Kom med förslag som vi kunde komma överens om på ett bra sätt
    Ex Bostadsbesiktningen med försäkring , Elbesiktningen

Och framförallt hennes snabba hantering av försäljningen Läs mer
    2017-12-07 Erika E svarar Inge R
    Hej Inge. Tack för att du har tagit dig tid att bedöma mitt arbete. Det är av stor betydelse för mig att ni är nöjda med försäljningen. Vi ses vid tillträdet. Hälsning Erika
  • Anettte U
    Anettte U skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har ett proffsigt och mycket trevligt bemötande. Gjorde att vår fastighetsaffär gick mycket smidigt. Både bra start och avslut Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Anettte U
    Hej Anette. Vad roligt att ni uppskattar mitt arbete, det viktigaste för mig är att ha nöjda kunder. Hälsa Boris. Med vänlig hälsning Erika Ekström.
  • Per R
    Per R skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mkt proffsigt. Kan inte bli bättre! Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Per R
    Hej Per. Tack för att du har recenserat mitt arbete, vad roligt att du är nöjd med försäljningen. Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Emil B
    Emil B skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick ett mycket bra och professionellt bemötande. Läs mer
    2017-10-03 Erika E svarar Emil B
    Hej Emil. Tack för att du har tagit dig tid att recensera mitt arbete, det uppskattar jag. Hoppas du trivs i ditt nya hus!
  • Sylvia E
    Sylvia E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika är mycket professionell i sin yrkesroll. Hon har ett trevligt bemötande. Jag är nöjd med henne som mäklare/ Sylvia Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Sylvia E
    Hej Sylvia. Tack för en fin recension, det har varit ett nöje att samarbeta tillsammans med dig. Vi ses snart. Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättebra bemötande och bra kontakt. Överträffade vår förväntan. Läs mer
    2017-12-06 Erika E svarar Michaela L
    Hej Michaela. Tack för ett fint omdöme! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Med vänlig hälsning Erika Ekström
  • Bo A
    Bo A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En mycket trevlig ung dam som gjorde sitt jobb så jag/vi är nöjda Läs mer
  • Hanna N
    Hanna N skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättetrevligt och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Filip T
    Filip T skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Oerhört hjälpsam och trevlig. Fick bra tillit direkt! Läs mer
  • Rose-marie S
    Rose-marie S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är 100% nöjd! Erika uppfyllde alla mina krav på god tillgänglighet och var mycket tillmötesgående och ordnade allt jag kunde önska och lite till :)
    Högsta betyg utan förbehåll! Läs mer
    2017-02-15 Erika E svarar Rose-marie S
    Tack Rosie! Det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme. Det ger mig extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Vänlig hälsning Erika Ekström
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra bemötande, trevlig och saklig. Fastighetsbyråns upplägg med "på gång" passade oss utmärkt. Läs mer
    2017-02-15 Erika E svarar Niklas B
    Väldigt kul att ni känner er nöjda! Tack för att du och Carolin tog er tid att recensera mitt arbete, det uppskattas!
    Varma hälsningar Erika Ekström
  • Carolin B
    Carolin B skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket kunnig och påläst, engagerad, proffsig och framför allt mycket trevlig.
    Bästa bemötande man kan tänka sig. Läs mer
    2017-02-15 Erika E svarar Carolin B
    Hej Carolin!
    Stort tack för oerhört fina ord. Min ambition är alltid att ni ska vara nöjda med mitt arbete.
    Vänligen Erika Ekström
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker att det har varit professionellt bemötande av henne, har både sålt vårat och sålt ett till oss som hon rekommenderade . Det huset vi köpte passar oss jätte bra, hon lyssnade verkligen på vad vi hade för önskan på hus. Läs mer
    2017-02-15 Erika E svarar Pierre H
    Stort tack för värmande ord. Det gläder mig innerligt att ni är nöjda med mitt arbete både genom försäljning och köp.
    Vi ses! Hälsning Erika
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjda inget att klaga på Läs mer
    2017-02-15 Erika E svarar Katarina A
    Hej Katarina.
    Tack för ett gott samarbete och för att du tog dig tid att ge mitt arbete en reco!
    Hälsningar Erika
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande i våra kontakter..lugn o trevlig..jag är mkt nöjd med hennes jobb som mäklare..tack Erika 👍 Läs mer
    2016-11-01 Erika E svarar Tommy P
    Tack för varma ord! För mig är det viktigt att ni som köpare är nöjda med mitt arbete. Lycka till i nya huset. Hälsa Anna.
  • Kaj F
    Kaj F skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag/vi som köpte hus för första gången kände oss riktig lugna å trygga med all hjälp å stöd vid husköpet. Från först visningen till inflyttning har varit kanon! Fantastiskt bemötande av alla frågor å funderingar. Du kan inte bara sälja hus du är otroligt trevlig å lättsam vilket vi tyckte var kanon! Tack Erika. Läs mer
    2016-11-01 Erika E svarar Kaj F
    Hej Kaj! Tack för ditt fina betyg. Det känns oerhört viktigt att ni som köpare känner er lugna och trygga genom affären. Det har varit att nöje att hjälpa er genom detta. Hälsa Emma!
  • Linus D
    Linus D skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Helt klockren fastighetsmäklare. Som jag definitivt kommer att använda mig av fler gånger. Läs mer
    2016-11-01 Erika E svarar Linus D
    Tack, va roligt att ni är nöjda. Det har varit givande att arbeta tillsammans med er!
  • Håkan P
    Håkan P skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har inte kunnat ha en bättre mäklare .!Proffsig kunde sitt jobb!!!!trevlig å rar .Erika Ekström 👍👍👍 Läs mer
    2016-11-01 Erika E svarar Håkan P
    Tack för de varma orden, det är viktigt för mig att du är nöjd med mitt arbete! Varma hälsningar Erika
  • Ann-helen A
    Ann-helen A skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra bemötande i våra kontakter. Vi är nöjda som kunder Läs mer
    2016-11-01 Erika E svarar Ann-helen A
    Tack! Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
  • Jonna S
    Jonna S skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättenöjda! Bra bemötande av våra önskemål och det blev en bra affär. Läs mer
    2016-11-01 Erika E svarar Jonna S
    Tack för de vänliga orden, hoppas ni trivs bra i Karlskoga!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är nöjd med det bemötande och den hjälp jag fått Läs mer
Joel Hämälä
Jessica Bergsten