Mäklare Örebro Kumla Fastighetsbyrån Kumla Erika Ekström
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 53 kunder tycker om Erika Ekström

• Mats K sålde sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej har sålt en villa. Jag tycker Erika har gjort ett väldigt bra jobb. Hon har lagt ner mycket tid och varit seriös i sitt bemötande med mej och köpare. Hon har informerat mej och hjälpt mej mycket.
    Mvh Mats Läs mer
  • Kevin S sålde sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt bra och seriös mäklare som var lätt att prata med om allt man hade frågor och funderingar om. Hon gav mycket bra tips och råd som man ska tänka på vid försäljning av vårat hus.

Förmedling mellan potentiella köpare och oss som säljare gick igenom Erika och det var aldrig några missförstånd.

Vi som säljare är mycket nöjda med våran mäklare. Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Kevin S
    Hej Kevin.
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete, det är oerhört glädjande.
    Fortsatt lycka till med ert nya boende!

Erika Ekström
  • Elias K sålde sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag har sålt en trea i centrala Kumla, mäklaren gav ett bra bemötande.
    Mina förväntningar var att mäklaren skulle förklara hela processen samt ha en bra dialog, mäklaren levde upp till dom förväntningar riktig bra. Mina upplevelser av hela affären var mycket bra jag tyckte det var hög kvalitet från början till slutet. Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Elias K
    Hej Elias.
    Tusen tack för ditt fina omdöme, vad roligt att du är nöjd med mitt och Fastighetsbyråns arbete. Vi ses vid tillträdet.

Erika Ekström
  • Camilla L köpte sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika har som mäklare svarat snabbt och fixat bra lösningar utifrån vår situation - vi är båda mycket nöjda med Erikas insatts och rekommenderar henne varmt.
    Anders och Camilla Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Camilla L
    Hej Camilla.
    Tack för ett fint omdöme. Det värmer att ni är riktigt nöjda med mitt arbete!

Erika Ekström
  • Paul L sålde sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Possitivt och kunnigt bemötande
    Snabb och lyhört agerande utifrån våra önskemål
    Lycka till Läs mer
    2018-11-29 Erika E svarar Paul L
    Hej Paul.
    Tack för ditt omdöme. Vad roligt att höra att du uppskattade mitt arbete med försäljningen.

Erika Ekström
  • Ann-Charlotte E sålde sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Erika var tålmodig, tydlig och hjälpsam. Hon skötte min husförsäljning mycket bra. Höll mig informerad. Jag är nöjd. Har dock inte skrivit köpebrevet än så allt är ju inte helt färdigt ännu. Läs mer
  • Anton K köpte sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt duktig mäklare. Seriös, svarar i telefonen, via sms och mail oavsett tid på dygnet kändes det som. Kunnig!

Kommer anlita henne personligen i framtiden om det behövs. Läs mer
  • Elisabeth W köpte sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Äldre hus på landet.
    Bra information före och vid visning.
    Hade svar på våra frågor.
    Snabbt och bra avslut.
    Bra kontaktmöte med säljarna.
    Lätt att komma i kontakt med både mäklare och mäklarkontoret. Läs mer
  • Ann-kristin L sålde sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2018-09-17 Erika E svarar Ann-kristin L
    Tack Anki för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus.
    Med vänlig hälsning Erika
  • Ove D sålde sin bostad med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Villa i Kumla.
    Mycket trevlig och bästa tänkbara service! Läs mer
    2018-09-17 Erika E svarar Ove D
    Hej Ove.
    Vad kul att ni är nöjda. Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete.
    / Erika

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kumla