Erika Ekström

Erika Ekström

Erika Ekström är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Erika Ekström har varit registrerad mäklare sedan 2014-11. Erika Ekström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 281 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Ekström har haft 105 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 281 Läs vad Erika Ekström

• 2022-08-07 Spontant omdöme
    Bra mäklare och professionell! Lägger alltid hela sitt intresse att få en nöjd. Gjort flera affärer och kommer garanterat använda henne igen!
    • Haga
    2022-08-02 Verifierad kund
    Jag upplever att Erika var insatt och duktig på de praktiska detaljerna kring kontraktsskrivning och ingav förtroende som medlare mellan köpare och säljare. Hon var tillmötesgående till våra förfrågningar och hjälpte oss som förstagångsköpare genom processen utmärkt.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Erika gav ett trevligt och varmt bemötande från första stund. En trevlig och välkomnade visning där Erika aktivt svarade på frågor.
    Genom hela processen, från budgivning till kontraktsskrivning har Erika varit extremt tydlig och noggrann kring informationen och alla frågor har blivit besvarade så att man har förstått. Inget har lämnats åt slumpen.
    Vi har känt oss mycket trygga med Erika genom hela vårt husköp och kan varmt rekommendera henne!
    2022-07-21 Verifierad kund
    Trevlig och professionell, vi kände oss trygga igenom hela processen.
    2022-07-20 Verifierad kund
    Erika är professionell, tillgänglig och har väldigt trevligt sätt att bemöta folk. Vi hade inga särskilda förväntningar men hela processen gick fort och utförd med regelbundna uppdatering från Erika.
    En stressfri och utmärkt service från Erika Ekström och Fastighetsbyrån Kumla. Tack
    • Zinkgruvan
    2022-07-18 Verifierad kund
    Utmärkt vård från början till slut!
    • Sköllersta
    2022-07-07 Verifierad kund
    Jag vi är nöjda med Erika och hennes arbete med att sälja vår villa.
    Hon hade vårt fulla förtroende och vi litade på att hon skulle sköta detta i denna ändrade tid på bästa sätt. Hon rår inte för att vilkor räntor och förutsättningar skulle bli ändrade.
    Det blev till belåtenhet för oss och köparen.
    • Korsta
    2022-06-27 Verifierad kund
    Tillmötesgående, trevlig och saklig. Bra på att informera rakt.
    Rekommenderas gärna
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-06-18 Verifierad kund
    En av bästa mäklaren jag har sett i mitt liv.
    Väldigt trevligt och jätte snäll, har bra tålamod och snyggt förklaring. Lätt att förstå när man gå genom avtalet och information. Väldigt bra hjälpsam.
    En av duktig mäklaren.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-06-10 Verifierad kund
    Erika Ekström är enligt men uppfattning kompetent och professionell. Jag blev bemött på trevligt och välkomnande sätt, fick svar på mina frågor snabbt och effektivt samt var lätt att komma i kontakt med när jag behövde.

Hela processen från första samtalet till att medla mellan mig och ägaren till och med mötet för kontraktskrivning var snabb och problemfri. Jag fick allt förklarat och klargjort på bästa sätt och Erika fick mig att känna att jag fick mer förtroende för affären och ett lugn inför införskaffandet av bostadsrätten. Jag kommer om möjligt välja Fastighetsbyrån Kumla och Erika Ekström i framtiden.