Erika Ekström

Erika Ekström

4.8 i betyg av 130 omdömen

Erika Ekström är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Erika Ekström har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 130 omdömen sedan 2016-01-31. Erika Ekström har haft 80 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 130 Läs vad Erika Ekström

• Vi sålde en bostadsrätt. Erika är den bästa mäklaren vi har haft. Både jag och min sambo tycker att hon har varit oerhört kompetent och tydlig under processen. Hon gav oss mer än vad vi förväntade oss och vi gillade att hon alltid höll oss uppdaterade när det hade hänt något nytt samtidigt som hon inte hörde av sig så mycket när det var lite lugnare men att hon hade en plan för hur hon skulle jobba för att få in fler intressenter, som hon delade med sig till oss av. Samt att när buden kom in så argumenterade hon bra för vår sak från start och var tydlig mot kunden vad vi ville ha, men även här alltid inkluderade oss i diskussionen. Vi tycker det var grymt bra jobbat. Tack Erika!
    Sandra A sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-10-21
    • 3:a
    • 87.0 m²
    2020-10-21
  • Köpt ett radhus, fick väldigt bra bemötande. Hon hade bra kommunikation och man kunde alltid höra av sig om det var något. Väldigt trevlig.
    Michaela S köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-10-08
    • 83.0 m²
    2020-10-08
  • Jag har köpt villa , bra bemötandet , får svar på sina frågor Alltid tillgänglighet
    Anna-karin B köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-10-06
    • 63.0 m²
    2020-10-06
  • Köpt villa av Erika, proffsigt bemötande från visning till slutförande av köpet
    Eva-britt F köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-10-04
    • 80.0 m²
    2020-10-04
  • Mycket bra jobb av Erika! Rekomenderas..
    Tomas O sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-09-23
    • 133.0 m²
    • Korsta
    2020-09-23
  • Jag har köpt en villa där Erika var mäklaren. Hon återkopplade alltid i god tid, var tillgänglig och väl påläst. Jag skulle varmt rekommendera Erika som mäklare.
    Kajsa T köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-09-21
    • 130.0 m²
    • Sköllersta
    2020-09-21
  • Har sålt en villa som är byggd -66, tegelvilla i ett lugnt villa område. Mäklaren har varit inlyssnande och saklig i sina förklaringar. Rak och tydlig vad det är som gäller vid försäljning.Har ej givit falska förhoppningar om ett överpris på villan. Det som varit jobbigt det är alla visningar vi haft samt med förberedelserna innan visning. Förövrigt så har försäljningen gått bra.
    Anne-ly H sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-09-07
    • 92.0 m²
    • Kårstahult
    2020-09-07
  • Det har fungerat mycket bra från början till slut när Erika hjälpte oss att sälja vårat hus.
    Ingrid B sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-09-02
    • 154.0 m²
    • Sköllersta
    2020-09-02
  • Jag har sålt en bostadsrätt i Kumla. Erika var alltid trevlig och svarar på mail, telefon, sms när som helst. Upplever det som positivt. I en säljprocess är man ju alltid ivrig och tycker att det går långsamt men det har inget med Erika att göra utan det är snarare mitt eget problem. Utfallet för min försäljning blev ju bra så jag är nöjd med Erika och övriga delar.
    Monica E sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-08-18
    • 3:a
    • 72.0 m²
    2020-08-18
  • Jag har sålt en bostadsrätt. Jag har blivit mycket bra bemött av Erika. Hon har varit mycket behjälplig och mycket proffesionell. Jag är mycket nöjd med Erika.
    Johannes L sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2020-08-14
    • 118.0 m²