Erika Ekström
Registrerad mäklare sedan 2014-11-18
Aktiv på Reco.se sedan 2016-01-31
2019-07 - 2020-06

Läs vad 116 Läs vad Erika Ekström

• Karin Maria D köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-05

Proffsig och trevlig mäklare när vi köpte hus. Läs mer
  • Andreas M köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-01

Vi köpte en villa i Kumla. Mäklare Erika Ekström bemötte oss på ett professionellt sätt och hjälpte oss genom köpet. Vi upplevde att vi fick bra stöd av Erika under processen och känner oss nöjda. Läs mer
  • Karin W sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-07-01

Pålsboda
    Alla vi har mött på Fastighetsbyrån inklusive Erika har varit trevliga. Sen är det väldigt dyra priser, att betala 60 000 kr i mäklararvode när man säljer ett fritidshus på 200 000- 270 000. Nu kunde vi lösa det med att själva ta foton och lägga ut annons på blocket men vi skulle fortfarande betala 15 000 kr för ett kontrakt som inte tar särskilt mycket tid för er att ta fram och ha ett möte för underskrift. Det känns dock tryggt att använda en mäklare och det var bra i budgivningen att mäklaren var mellanhanden. Läs mer
  • David L sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-29

Sålt en villa i Kumla. Erika hjälpte oss genom affären på ett mycket bra sätt. Vid sista visningen, budgivningen och kontraktsskrivningen hade Erika semester. Då fick vi bra hjälp av hennes kollega Jessica istället. Läs mer
  • Joakim L sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-24

Hjälpsam och proffsig.
    Förberedd inför första mötet Läs mer
  • Arif H köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-05

har köpt en jättefin bostad, jätte lätt stt kommunicera med, trevlig och professionellt bemött men man bildade en bond under tiden. Läs mer
  • Malin S köpte sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-04

Jag köpte en bostadsrätt och upplevde att jag blev bemött på ett positivt och sakligt sätt under hela processen. Läs mer
  • David J sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-06-03

Åsbro
    Sålt villan
    Kommunikativ
    Mycket bra bemötande
    Lätt att ha att göra med
    Mycket bra mäklare Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar David J
    Hej David. Tack för din reco och för förtroendet att hjälpa till med försäljningen.
    Vi ses!

Hälsningar
    Erika
  • KAJSA M
    KAJSA M skrev om Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-05-24

Köpte en villa genom Erika. Mycket nöjda med affären. Proffsigt bemötande, snabba svar och tillmötesgående vid våra önskningar och frågor. Rekommenderar henne till alla som ska sälja i Kumlaområdet! Tack Erika! Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar KAJSA M
    Hej Kajsa. Stort tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete., det viktigaste för mig är att ni är nöjda. Varmt välkomna till Kumla!
    Glad sommar!

Hälsningar Erika Ekström
  • Robin Å sålde sitt hus med hjälp av Erika Ekström en del av Fastighetsbyrån Kumla

2020-05-18

Hällabrottet
    Erika bemötte oss proffsigt och utförde affären precis så som vi önskade, snabbt och enkelt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-06-05 Erika E svarar Robin Å
    Hej Robin.
    Tack för att du tagit dig tid att recensera mitt arbete, det glädjer mig att du är nöjd. Stort tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!

Vi ses på tillträdesdagen!

Hälsningar
    Erika