en del av Fastighetsbyrån Kumla

4.7 / 5 i betyg — 52 rekommendationer

Läs vad 52 användare tycker om Joel Hämälä

• Mikael J
    Mikael J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick ett bra bemötande i dom kontakter vi hade i samband med köp av fritidshus. Han var tillgänglig och ordnade visning som passade oss på ett snabbt och smidigt sätt.
    2016-11-14 Joel H svarar Mikael J
    Hej Mikael!
    Tack för din feedback, uppskattas.
    Hälsningar, Joel.
  • Ragnhild T
    Ragnhild T skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Eftersom jag inte haft någon kontakt med mäklare tidigare är det svårt att göra någon jämförande bedömning. Jag känner mig väl bemött, även om vi haft olika uppfattning i en specifik fråga
    2016-11-14 Joel H svarar Ragnhild T
    Hej Ragnhild!
    Tack för att du tar dig att recensera mitt arbete, uppskattas.
    Visst har vi haft olika uppfattning i en fråga, är dock övertygad om att vi kan diskutera fram en lösning som du känner dig tillfreds med.
    Mitt mål är du ska vara oerhört nöjd med mitt arbete.
  • Jouni C
    Jouni C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt duktig, trevlig och professionell mäklare, är väldigt nöjd med honom, en mäklare som bryr sig om sina kunder och har en god dialog med kunderna. Vet vad han gör och kan sitt jobb.
    2016-11-14 Joel H svarar Jouni C
    Tack för de vänliga orden och din feedback, det värmer. Det har varit ett sant nöje att få vara er behjälplig i husförsäljningen.
    Vi ses när det är dags för tillträde.
    Hälsningar, Joel Hämälä
  • Anneli K
    Anneli K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En bra och omtänksam mäklare som man kan nå när som helst ställer upp när man har frågor om något som har med hus försäljningen.. En trevlig mäklare alltid med ett leende på läpparna. Lyssnar på hur man vill ha det.
    2016-11-14 Joel H svarar Anneli K
    Anneli - stort tack för att du tar dig tid att recensera mitt arbete. Det har varit oerhört kul att jobba tillsammans med dig och det gläder mig innerligt att du är nöjd med mitt arbete. Det är alltid min målsättning.
    Vi ses, om inte före, när det är dags för deklaration.
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    I mitt möte med Joel upplevde jag en trygghet. joel kändes kunnig och framför allt inlyssnande. Jag kan rekommendera Joel vid en fastighets affär.
    2016-11-14 Joel H svarar Susanne A
    Hej Susanne!
    Vad kul att du är nöjd med mitt arbete och att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare.
    Tack för feedbacken och trevliga kontakter.
  • Lilyan C
    Lilyan C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker vår mäklare var bra och profesionell, ville det bästa för oss som kunder och väldigt trevlig.
    2016-11-14 Joel H svarar Lilyan C
    Lilyan - varmt tack för din feedback, uppskattas!
    Lycka till med "nya" huset :)
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevligt bemötande. Joel är på många områden mycket kunnig och kommer med bra förslag och rekommendationer. Vet inte hur länge han har arbetat som mäklare men han kan sitt jobb!
    2016-11-14 Joel H svarar Stefan S
    Tack Stefan för ditt fina omdöme, det gläder mig att höra. Vill även passa på att tacka er för trevlig bemötande. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
    Vi ses!
  • Leif K
    Leif K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Helt ok. Vi är nöjda och har inte mycket att tillägga.
    2016-11-14 Joel H svarar Leif K
    Hej Leif!
    Vad kul att ni är nöjda, det är alltid min ambition.
    Allt väl,
  • Faton B
    Faton B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevlig kille sköte affären väldigt bra.
    2016-11-14 Joel H svarar Faton B
    Tjena Faton!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och lycka till med huset.
    Vänligen,
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag kan varmt rekommendera Joel Hämälä som mäklare. Han inger förtroende och tar sig alltid tid för mig som kund. Han känns kunnig och påläst och säker i sin roll, vilket ger mig som kund trygghet. Dessutom har han ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Hans kollega Erika gjorde ett lika gott intryck.
    2016-11-14 Joel H svarar Jessica L
    Hej Jessica!
    Varmt tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.
    Det har varit ett sant nöje att jobba tillsammans med er.
  • Elisabet S
    Elisabet S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Toppenkille!!
    Trevligt och vänligt bemötande, det kändes som han var engagerad och ville hjälpa till så gott han kunde. Skulle gärna använda mig av honom som mäklare om jag på nytt vill sälja.
    2016-11-14 Joel H svarar Elisabet S
    Elisabet - det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme - tack! Det ger mer extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Vill även tacka dig för genomgående trevliga kontakter.
  • Carina L
    Carina L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har fungerat bra. Har inget att jämföra med.
    2016-11-14 Joel H svarar Carina L
    Tack för din feedback!
  • Anna J
    Anna J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag fick ett bra bemötande och den hjälp jag behövde. Är mycket nöjd.
    2016-11-14 Joel H svarar Anna J
    Hej Anna!
    Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd.
  • Daniel Ö
    Daniel Ö skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Kumla och med Joel som varit den mäklare vi haft kontakt med. Snabba svar, och har har gjort allt han kunnat för att hjälpa oss från första kontakt tills att vi snart får tillgång till nycklarna.

Jag kan starkt rekommendera Joel!
    2016-11-14 Joel H svarar Daniel Ö
    Tack för ert fina omdöme, väldigt kul att ni är nöjda med mitt arbete och ni är beredda att rekommendara mig.
    Vi ses i samband med tillträdet.
  • Nerima K
    Nerima K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra, bra att hantera alla situation , glad, bra att prata med. Ordna alt som har lovat.
  • Peter L
    Peter L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt, sakligt och professionellt.
    Även om säljarna i detta fall hade lite egna idéer löste Joel det till sist.

I det hela är vi nöjda.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel är mycket tillmötesgående, trevlig och kunnig. Han hjälpte oss
    på allra bästa sätt i samband med försäljningen av vårt hus. Vi är mycket nöjda.
  • Nadina C
    Nadina C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Träffade Joel på flera visningar i Kumlaområde, när vi var på jakt efter vårt drömhus. Jättehjälpsam, trevlig och kunnig.
    2016-11-14 Joel H svarar Nadina C
    Hej Nadina!
    Tack för ert fina omdöme. Jättekul att ni tillslut fann ert "drömboende" och att jag fick vara er behjälplig.
  • Michel B
    Michel B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra service och bemötande
    2016-11-14 Joel H svarar Michel B
    Michel - stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Väldigt kul att ni är nöjda.
  • juha H
    juha H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    lyckad visning , saklig och trevlig ,hjälpsam vid visning, bra assistent med sig, vi är mycket nöjda , hälsningar Juha o Anki
    2016-02-03 Joel H svarar juha H
    Hej Juha och Anki! Tack för de vänliga orden, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er!
  • Lennart F
    Lennart F skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsigt och trevligt bemötande samt mycket bra handläggning genom hela försäljningsprocessen.
    Vi är mycket nöjda, både min syster och jag, och mäklaren har levt väl upp till våra förväntningar inför försäljningen av fastigheten.
    2016-02-03 Joel H svarar Lennart F
    Hej Lennart! Tack för ditt fina omdöme, det gläder mig. Jag har verkligen uppskattat att jobba tillsammans med er. Varma hälsningar, Joel Hämälä
  • Gert Daniel E
    Gert Daniel E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har gjort ett mycket bra jobb!
    2016-02-03 Joel H svarar Gert Daniel E
    Tjena Daniel! Stort tack för ditt fina betyg, känns väldigt viktigt mig för att ni är nöjda. Vi ses igen när det är dags för tillträde :).
  • Eva S
    Eva S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsig, trevligt bemötande. Lätt att ha och göra med
    2016-02-03 Joel H svarar Eva S
    Hej Eva! Stort tack för ditt fina betyg. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig. Allt gott!
  • Fatima D
    Fatima D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Han er veldig snill.og flink i jobben sin-jeg er veldig fornøyd med
    2016-02-03 Joel H svarar Fatima D
    Hej Fatima! Väldigt kul att du är nöjd med mitt arbete, jag ser fram emot fortsatta kontakter framöver.
  • Helena S
    Helena S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    *Trevlig.
    *Rätt värdering av huset.
    *Vi fick dock inte veta så mycket om de olika som hade budat = vet inte om vi valde rätt budgivare som köpare.
    *Vi skulle välja honom igen.
    2016-02-03 Joel H svarar Helena S
    Hej Helena! Varmt tack, uppskattar att du/ni tog er tid att betygsätta mitt arbete. Tar även till mig av den konstruktiva kritiken. Vi ses och hörs inom kort :)
  • Therese G
    Therese G skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanon! Snabba svar, lätt att få tag på! Kunnig trots sin unga ålder. Jättebra!
    2016-02-03 Joel H svarar Therese G
    Hej Therese! Det gläder mycket att ni känner er nöjda. Tack för er feedback!
  • Emma J
    Emma J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har varit toppen som mäklare, jag skulle rekommendera honom till mina vänner.
    2016-02-03 Joel H svarar Emma J
    Hej Emma! Först och främst; tack för ditt fina betyg. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med dig och jag ser fram emot fortsättningen.
  • Per-åke J
    Per-åke J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Lugn saklig och trevlig upplevelse
    2016-02-03 Joel H svarar Per-åke J
    Hej Per-Åke! Tack för ditt fina omdöme och stort lycka till med det "nya" huset - hoppas ni kommer att trivas alldeles utmärkt.
  • Malin J
    Malin J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt bemötande, snabba svar, dock ibland otydlig information (olika svar på samma fråga).
    2016-02-03 Joel H svarar Malin J
    Hej Malin! Varmt tack för att du tog dig tid att betygsätta mitt arbete och din konstruktiva kritik. Jag tar till mig av det du sagt och arbetar för att alltid vara tydlig.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionellt bemötande och bedömning av utgångspriset vilket resulterade i ett mycket snabbt avslut med prisnivå + 7 % över utgångspriset.
  • Josefina B
    Josefina B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Han har varit jätte trevlig, profesionel och svarat snabbt vid kontakt :)
  • Roger A
    Roger A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    duktig lätt att ha att göra med
  • Inger B
    Inger B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel Hämälä är en proffsig och tillmötesgående mäklare. Tar täta kontakter med kunden och kollar upp under tiden försäljning pågår. Kan verkligen sitt jobb.
  • Eva L
    Eva L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Ett väldigt trevligt bemötande av min mäklare Joel Hämälä, kan bara rekommendera han och önska han lycka till i sitt fortsatta arbete.
  • Martin D
    Martin D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Riktigt bra mäklare. Intresserad och personlig. Tack för all hjälp!
  • Martin S
    Martin S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionella och smidiga att ha att göra med. Rekommenderas varmt!
  • Marie B
    Marie B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Utmärkt dialog hela affären igenom. Bra återkoppling och proffsig hantering.
  • Magnus K
    Magnus K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Inga problem med affären, även om det gick trögt i början löste det sig bra på slutet.
  • Micael A
    Micael A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En säljare sån gör det han ska kanske lovar lite mer än han kan leverera
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En otroligt bra och hjälpsam fastighets mäklare, som verkligen bryr sig om mig som kund.och finns till 100% från början och till slut av försäljningen i mitt fall!!!
  • Eva Elisabeth T
    Eva Elisabeth T skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är mycket nöjd med både bemötande och arbetet i övrigt. Skulle absolut rekommendera Joel som mäklare.
  • Per-åke W
    Per-åke W skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Motsvarade mycket väl förväntningarna. Gav klara besked.
  • Ulf Inge M
    Ulf Inge M skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kunnig,hjälpsam,alltid i tid.Kort sagt:kan inte vara bättre.
    Ulf Malmborg
  • Tina W
    Tina W skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fastighetsbyrån i Kumla var det mäklarbolag som efter att ha talat med tre stycken totalt utmärkte sig mest och gav bäst intryck. Mäklaren utlovade en god affär och så blev fallet. Det rekommenderar utropspriset skilde sig åt med nästa 300 000 och fastighetsbyrån blev det bolag som i slutändan prickat mest rätt och slutpriset steg över det satta priset. Att betyget inte blir det högsta beror på några enskilda misstag pga för många kunder och det har jag full förståelse för med tanke på det goda intrycket //Tina
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Han gjorde ett toppen jobb och ordnade en snabb affär!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevlig, korrekt men ändå lättsam. Bra på att förklara och lätt att få tag på när vi undrat något och hörde av sig själv för att se om vi hade mer frågor när vi skrivit kontrakt. Varma rekommendationer.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är mycket nöjda med Joel som mäklare. Joel har hela tiden varit nåbar och har ett mycket trevligt bemötande samt besitter kunskaper som hjälpt oss i vårt husköp.
    Vi kan starkt rekommendera Joel som mäklare!
  • Christer Å
    Christer Å skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket serviceinriktad och kunnig.
  • Kaiser R
    Kaiser R skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel Hämälä är jättetrevlig person med stora engagemang. Vi har haft bra kontakt med honom och fick tillräckliga bra information gällande köpet.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Funkade jättebra smidigt och snabbt
Erika Ekström
Camilla Laurin