en del av Fastighetsbyrån Kumla

Köpmangatan 11
692 30 Kumla — Visa karta

Vad tror Joel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 76 kunder tycker om Joel Hämälä

• Mats Torbjörn K
    Mats Torbjörn K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    -Sålt villa
    -På ett trevligt sätt, mån att vi ska vara nöjda.
    -Priset motsvarade våra förväntningar,
    - vi har haft ett bra samarbete Läs mer
    2018-10-29 Joel H svarar Mats Torbjörn K
    Hej Torbjörn!

Stort tack för att ni tog er tid att recensera vårt samarbete i samband med försäljningen av ert hus - uppskattas.
    Vi ses i samband med tillträdet!
  • Sandra Maria K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag är jätte nöjd ! Pga krångliga omständigheter i samband med en separation så var det verkligen inte ett lätt uppdrag. Det var två mäklare som tackade nej till att ens försöka.

Men Joel jobbade på och tillslut kunde han avsluta med en affär.

Jag är mycket glad och tacksam att han tog sig så mycket tid och tålamod till att i slutändan få båda säljarna och köparen nöjd!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-29 Joel H svarar Sandra Maria K
    Hej Sandra!
    Det glädjer mig att du är nöjd med hur försäljningen av huset gick till. Och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.

Önskar all lycka framåt!
  • Anders Stig Åke Ö skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi har sålt sommarhus.
    Fint och proffsigt
    Vi är helt nöjda med Joel som mäklare. Läs mer
    2018-10-29 Joel H svarar Anders Stig Åke Ö
    Tack Anders för din recension - uppskattas!
    Allt gott,
  • Roland L
    Roland L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, kunnig, och proffsigt bemötamde. Bjöd på nybryggt kaffe med hembakta cocosbollar vid kontraktskrivning och alla partner nöjda och glada.... men glömde fråga om jag fick provköra Audin :) Läs mer
    2018-08-14 Joel H svarar Roland L
    Hej Roland!
    Vad kul att du är nöjd och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas!
    Haha, det var oförskämt av mig, men det är klart att du får provköra :)
  • Darius S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej han är fantastisk kille. Läs mer
    2018-06-28 Joel H svarar Darius S
    Hej Darius!
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer.
    Jag vill också passa på att tacka för trevliga kontakter.
    Ha en bra sommar och lycka till med "nya" huset.
  • Akad Iskandir S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt duktig och kunnig mäklare, trevlig och har alltid ett bra bemötande. Kan sitt jobb och har koll på situationen, ärlig och jobbar för en bra affär. Har jobbat med honom tidigare och tycker alltid att han gör ett bra jobb, är väldigt nöjd som kund. Kan rekommendera honom starkt till andra kunder. Läs mer
    2018-09-13 Joel H svarar Akad Iskandir S
    Hej!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag är tacksam för att fått möjligheten att jobba tillsammans med er i flera olika affärer.

Allt gott,
  • Emanuel E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Köpt lgh.
    Allt mkt välskött och bra bemött.
    Uppfyllde förväntningar.
    Jag är mkt nöjd. Läs mer
    2018-04-11 Joel H svarar Emanuel E
    Hej Emanuel!
    Vad kul att du är nöjd och tack för att du tar dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas!
    Önskar lycka till med lägenheten.
  • Maria E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel bemötte oss på ett bra sätt båda på visning och vid kontraktskrivning. Tog sig tid att förklara och svara på våra frågor trots att han blev sen till sin nästa visning.
    Våra förväntningar på en mäklare uppfylldes av joel. Läs mer
    2018-06-28 Joel H svarar Maria E
    Hej Maria!
    Tack för feedback och kul att ni är nöjda med mitt arbete.
    Snart dags för nyckelöverlämning, ses då! :)
  • Tove H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kunnig och lätt att få tag på. Gjorde en felbedömning angående sitt eget spekulantregister som gjorde att vi tvivlade, men slutförde försäljningen på ett professionellt sätt. Läs mer
    2018-06-28 Joel H svarar Tove H
    Hej Tove!

Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det uppskattas! Jag tar med mig "punkten" om spekulantregistret och ska se till att bli tydligare vad gäller förväntansbilden.
  • Karzan K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt profitionell utförande av försälningsprocessen. Mycket bra. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Karzan K
    Hej Karzan!

Tack för din recension av mitt arbete och att jag fick möjlighet att jobba tillsammans med er.

• Camilla A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har skött hela husaffären väldigt bra och förklarat bra när jag har haft frågor Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Camilla A
    Hej Camilla!
    Tack för ditt fina betyg och för att du tog dig tid att recensera mitt arbete - det uppskattar jag!

• Andreas S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi tycker att Joels bemötande var exemplariskt och som kund kände vi oss trygga för att han är grym på det han gör. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Andreas S
    Hej Andreas!

Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete, det värmer. Och stort tack för att ni tog er tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.

Lycka till med huset!
  • Kim T skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig, seriös och mycket bra bemötande. En förtroende ingivande person som hjälpte oss tryggt och säkert i vårt livs största affär. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Kim T
    Hej Kim!

Det var ett nöje att få vara en del utav er bostadsaffär. Och varmt tack för att ni tog er tid att recensera mitt arbete.
    Lycka till med huset!
  • Carola H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Bra kontakt efter budgivning med tät och relevant info. Smidig och flexibel. Trevligt möte. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Carola H
    Hej Carola!

Stort tack för ditt fina omdöme, uppskattas.

• Omar A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    en duktig mäklare som kunde övertyga säljare att acceptera budet samt köpare att ge rätt pris till rätt affär. Läs mer
    2017-12-05 Joel H svarar Omar A
    Hej Omar!

Vad kul att ni är nöjda med Fastighetsbyrån och mitt arbete. Det var ett sant nöje att få vara er behjälpliga.

• Ann Katrine K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har givit oss ett proffessionellt och korrekt bemötande och har på alla sätt uppnått de förväntningar som vi hade på en mäklare och lite till. Vi är i stort mycket nöjda. Läs mer
    2017-07-04 Joel H svarar Ann Katrine K
    Hej Ann Katrine!
    Tack för förtroendet att sälja ert hus och ett gott samarbete - jag har uppskattat att jobba tillsammans med er.
  • Theodoros K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Professionell och engagerad mäklare. Både mäklare och organisation har på ett mycket bra, snabbt och smidigt sätt genomfört försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Hans D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel hämälä är en mycket bra mäklare och person han gör ett mycket bra jobb tack Joel hans dalevi hammar Läs mer
    2017-07-04 Joel H svarar Hans D
    Hej Hans!
    Tack för ditt fina omdöme.
    Önskar dig lycka till med ditt nya boende.
  • Arkan R skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    har varit en affär med mäklaren! han riktigt trevlig o kunnig med mkt bra bemötande! Läs mer
    2017-02-23 Joel H svarar Arkan R
    Hej Arkan!
    Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med dig och försäljningen av ditt hus. Kul att du är nöjd med mitt arbete!
    Vi ses snart igen när det är dags för tillträde.
  • Anita F skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket god service, helt nöjd. Läs mer
    2017-02-23 Joel H svarar Anita F
    Anita - välkommen till Kumla kommun och din "nya" lägenhet, hoppas du ska trivas bra.

Och stort tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att recensera mitt arbete.
  • Jens A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevlig och kunnig mäklare! Förklara alla stegen i en försäjning på ett bra sätt. Fick ett stort förtroende för honom redan från början! Läs mer
    2017-02-23 Joel H svarar Jens A
    Hej Jens!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och att du är nöjd, det är alltid min målsättning.
  • Gustav O
    Gustav O skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har haft ett proffsigt bemötande från första mötet mellan oss till avslutad fastighetsaffär,kan varmt rekommenderar han till andra kunder/Med vänlig hälsning, Gustaf Gm bygg AB Läs mer
    2017-02-23 Joel H svarar Gustav O
    Hej Gustaf!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Vidare är det kul att du är villig att rekommendera mig vidare till andra kunder som planerar att sälja bostaden - det är alltid min målsättning.

Vi ses i samband med tillträdet!
  • Lena P
    Lena P skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jättebra..lugn och saklig..Lätt att förstå.. Läs mer
    2017-02-23 Joel H svarar Lena P
    Lena - stort tack för ditt fina omdöme, det viktigaste för mig är att du nöjd med mitt arbete.
  • Alexander H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Stort tack Joel för att du bidrog med god hjälp för att jag, sambon och hunden till slut hittade vårt drömhus! Det har varit många upp och nedgångar i husletandet för vår del så när vi hittade vårt drömhus och du hjälpte oss med en Väldigt snabb affär så känns det riktigt skönt!
    Professionell i bemötande, kontakt, återkoppling.
    Tack igen för hjälpen! Läs mer
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Fick ett bra bemötande i dom kontakter vi hade i samband med köp av fritidshus. Han var tillgänglig och ordnade visning som passade oss på ett snabbt och smidigt sätt. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Mikael J
    Hej Mikael!
    Tack för din feedback, uppskattas.
    Hälsningar, Joel.
  • Ragnhild T skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Eftersom jag inte haft någon kontakt med mäklare tidigare är det svårt att göra någon jämförande bedömning. Jag känner mig väl bemött, även om vi haft olika uppfattning i en specifik fråga Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Ragnhild T
    Hej Ragnhild!
    Tack för att du tar dig att recensera mitt arbete, uppskattas.
    Visst har vi haft olika uppfattning i en fråga, är dock övertygad om att vi kan diskutera fram en lösning som du känner dig tillfreds med.
    Mitt mål är du ska vara oerhört nöjd med mitt arbete.
  • Jouni C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En väldigt duktig, trevlig och professionell mäklare, är väldigt nöjd med honom, en mäklare som bryr sig om sina kunder och har en god dialog med kunderna. Vet vad han gör och kan sitt jobb. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Jouni C
    Tack för de vänliga orden och din feedback, det värmer. Det har varit ett sant nöje att få vara er behjälplig i husförsäljningen.
    Vi ses när det är dags för tillträde.
    Hälsningar, Joel Hämälä
  • Anneli K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    En bra och omtänksam mäklare som man kan nå när som helst ställer upp när man har frågor om något som har med hus försäljningen.. En trevlig mäklare alltid med ett leende på läpparna. Lyssnar på hur man vill ha det. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Anneli K
    Anneli - stort tack för att du tar dig tid att recensera mitt arbete. Det har varit oerhört kul att jobba tillsammans med dig och det gläder mig innerligt att du är nöjd med mitt arbete. Det är alltid min målsättning.
    Vi ses, om inte före, när det är dags för deklaration.
  • Susanne A skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    I mitt möte med Joel upplevde jag en trygghet. joel kändes kunnig och framför allt inlyssnande. Jag kan rekommendera Joel vid en fastighets affär. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Susanne A
    Hej Susanne!
    Vad kul att du är nöjd med mitt arbete och att du kan tänka dig att rekommendera mig vidare.
    Tack för feedbacken och trevliga kontakter.
  • Lilyan C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag tycker vår mäklare var bra och profesionell, ville det bästa för oss som kunder och väldigt trevlig. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Lilyan C
    Lilyan - varmt tack för din feedback, uppskattas!
    Lycka till med "nya" huset :)
  • Stefan S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevligt bemötande. Joel är på många områden mycket kunnig och kommer med bra förslag och rekommendationer. Vet inte hur länge han har arbetat som mäklare men han kan sitt jobb! Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Stefan S
    Tack Stefan för ditt fina omdöme, det gläder mig att höra. Vill även passa på att tacka er för trevlig bemötande. Det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er.
    Vi ses!
  • Leif K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Helt ok. Vi är nöjda och har inte mycket att tillägga. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Leif K
    Hej Leif!
    Vad kul att ni är nöjda, det är alltid min ambition.
    Allt väl,
  • Faton B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket trevlig kille sköte affären väldigt bra. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Faton B
    Tjena Faton!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och lycka till med huset.
  • Jessica L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag kan varmt rekommendera Joel Hämälä som mäklare. Han inger förtroende och tar sig alltid tid för mig som kund. Han känns kunnig och påläst och säker i sin roll, vilket ger mig som kund trygghet. Dessutom har han ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Hans kollega Erika gjorde ett lika gott intryck. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Jessica L
    Hej Jessica!
    Varmt tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.
    Det har varit ett sant nöje att jobba tillsammans med er.
  • Elisabet S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Toppenkille!!
    Trevligt och vänligt bemötande, det kändes som han var engagerad och ville hjälpa till så gott han kunde. Skulle gärna använda mig av honom som mäklare om jag på nytt vill sälja. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Elisabet S
    Elisabet - det är fantastiskt kul att läsa ditt fina omdöme - tack! Det ger mer extra energi i min strävan att ha genomgående nöjda kunder.
    Vill även tacka dig för genomgående trevliga kontakter.
  • Carina L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Har fungerat bra. Har inget att jämföra med. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Carina L
    Tack för din feedback!
  • Anna J skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jag fick ett bra bemötande och den hjälp jag behövde. Är mycket nöjd. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Anna J
    Hej Anna!
    Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd.
  • Daniel Ö skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån i Kumla och med Joel som varit den mäklare vi haft kontakt med. Snabba svar, och har har gjort allt han kunnat för att hjälpa oss från första kontakt tills att vi snart får tillgång till nycklarna.

Jag kan starkt rekommendera Joel! Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Daniel Ö
    Tack för ert fina omdöme, väldigt kul att ni är nöjda med mitt arbete och ni är beredda att rekommendara mig.
    Vi ses i samband med tillträdet.
  • Nerima K skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Väldigt bra, bra att hantera alla situation , glad, bra att prata med. Ordna alt som har lovat. Läs mer
  • Peter L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Trevligt, sakligt och professionellt.
    Även om säljarna i detta fall hade lite egna idéer löste Joel det till sist.

I det hela är vi nöjda. Läs mer
  • Fredrik L skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel är mycket tillmötesgående, trevlig och kunnig. Han hjälpte oss
    på allra bästa sätt i samband med försäljningen av vårt hus. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Nadina C skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Träffade Joel på flera visningar i Kumlaområde, när vi var på jakt efter vårt drömhus. Jättehjälpsam, trevlig och kunnig. Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Nadina C
    Hej Nadina!
    Tack för ert fina omdöme. Jättekul att ni tillslut fann ert "drömboende" och att jag fick vara er behjälplig.
  • Michel B skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Mycket bra service och bemötande Läs mer
    2016-11-14 Joel H svarar Michel B
    Michel - stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Väldigt kul att ni är nöjda.
  • juha H skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    lyckad visning , saklig och trevlig ,hjälpsam vid visning, bra assistent med sig, vi är mycket nöjda , hälsningar Juha o Anki Läs mer
    2016-02-03 Joel H svarar juha H
    Hej Juha och Anki! Tack för de vänliga orden, det har varit ett nöje att jobba tillsammans med er!
  • Lennart F skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsigt och trevligt bemötande samt mycket bra handläggning genom hela försäljningsprocessen.
    Vi är mycket nöjda, både min syster och jag, och mäklaren har levt väl upp till våra förväntningar inför försäljningen av fastigheten. Läs mer
    2016-02-03 Joel H svarar Lennart F
    Hej Lennart! Tack för ditt fina omdöme, det gläder mig. Jag har verkligen uppskattat att jobba tillsammans med er. Varma hälsningar, Joel Hämälä
  • Gert Daniel E skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Joel har gjort ett mycket bra jobb! Läs mer
    2016-02-03 Joel H svarar Gert Daniel E
    Tjena Daniel! Stort tack för ditt fina betyg, känns väldigt viktigt mig för att ni är nöjda. Vi ses igen när det är dags för tillträde :).
  • Eva S
    Eva S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Proffsig, trevligt bemötande. Lätt att ha och göra med Läs mer
    2016-02-03 Joel H svarar Eva S
    Hej Eva! Stort tack för ditt fina betyg. Det har varit väldigt trevligt att samarbeta med dig. Allt gott!
  • Fatima D skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Han er veldig snill.og flink i jobben sin-jeg er veldig fornøyd med Läs mer
    2016-02-03 Joel H svarar Fatima D
    Hej Fatima! Väldigt kul att du är nöjd med mitt arbete, jag ser fram emot fortsatta kontakter framöver.
  • Helena S skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    *Trevlig.
    *Rätt värdering av huset.
    *Vi fick dock inte veta så mycket om de olika som hade budat = vet inte om vi valde rätt budgivare som köpare.
    *Vi skulle välja honom igen. Läs mer
    2016-02-03 Joel H svarar Helena S
    Hej Helena! Varmt tack, uppskattar att du/ni tog er tid att betygsätta mitt arbete. Tar även till mig av den konstruktiva kritiken. Vi ses och hörs inom kort :)
  • Therese G skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Kanon! Snabba svar, lätt att få tag på! Kunnig trots sin unga ålder. Jättebra! Läs mer
    2016-02-03 Joel H svarar Therese G
    Hej Therese! Det gläder mycket att ni känner er nöjda. Tack för er feedback!
Erika Ekström
Jessica Bergsten