Joel Hämälä är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Joel Hämälä har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Joel Hämälä har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.7. Joel Hämälä har haft 35 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 64% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 80 Läs vad Joel Hämälä

• 2020-11-29
    Köpte nyproduktion där vi var uppsökande av radhuset. Mäklaren behövde inte vara speciellt aktiv men har skött sig bra. Haft svar på de frågor vi haft.
    Henrik J
    • 5:a
    • 117.0 m²
    • Ormesta
    köpte sin lägenhet med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
  • 2020-05-15
    Har köpt en nyproducerad villa av Joel. Han är mycket tillmötesgående och kunnig. Han är saklig och ser till att det blir så bra som möjligt för alla parter.
    Ida L
    • 164.0 m²
    • Kumla Kommun
    köpte sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
  • 2019-02-19
    Det blev ok för båda parter då vi sålde vårat hus. Joel gjorde det som förväntades men vi uppskattade att han var ärlig, saklig och kunnig.
    Mats S
    • 144.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
  • 2018-12-05
    Jättenöjd! Kunnig och supertrevlig! Han toppade mina förväntningar och låg alltid steget före. Som kund innebar det att jag kunde slappna av och bara åka med. Han är den första jag ringer vid nästa affär. 5+
    skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Jonas - varmt tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och vad kul att du är nöjd. Det har varit ett nöje att få vara dig behjälplig. Vänligen, Joel

• 2018-09-20
    -Sålt villa -På ett trevligt sätt, mån att vi ska vara nöjda. -Priset motsvarade våra förväntningar, - vi har haft ett bra samarbete
    Mats Torbjörn K
    skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Torbjörn! Stort tack för att ni tog er tid att recensera vårt samarbete i samband med försäljningen av ert hus - uppskattas. Vi ses i samband med tillträdet! Vänligen, Joel

• 2018-09-13
    Jag är jätte nöjd ! Pga krångliga omständigheter i samband med en separation så var det verkligen inte ett lätt uppdrag. Det var två mäklare som tackade nej till att ens försöka. Men Joel jobbade på och tillslut kunde han avsluta med en affär. Jag är mycket glad och tacksam att han tog sig så mycket tid och tålamod till att i slutändan få båda säljarna och köparen nöjd! Rekommenderas starkt!
    skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Sandra! Det glädjer mig att du är nöjd med hur försäljningen av huset gick till. Och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig. Önskar all lycka framåt! Vänligen, Joel Hämälä

• 2018-09-10
    Vi har sålt sommarhus. Fint och proffsigt Vi är helt nöjda med Joel som mäklare.
    Tack Anders för din recension - uppskattas! Allt gott, Joel

• 2018-07-13
    Trevlig, kunnig, och proffsigt bemötamde. Bjöd på nybryggt kaffe med hembakta cocosbollar vid kontraktskrivning och alla partner nöjda och glada.... men glömde fråga om jag fick provköra Audin :)
    Hej Roland! Vad kul att du är nöjd och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas! Haha, det var oförskämt av mig, men det är klart att du får provköra :)

• 2018-04-23
    Hej han är fantastisk kille.
    skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej Darius! Tack för ditt fina omdöme, det värmer. Jag vill också passa på att tacka för trevliga kontakter. Ha en bra sommar och lycka till med "nya" huset. Vänligen, Joel

• 2018-04-19
    En väldigt duktig och kunnig mäklare, trevlig och har alltid ett bra bemötande. Kan sitt jobb och har koll på situationen, ärlig och jobbar för en bra affär. Har jobbat med honom tidigare och tycker alltid att han gör ett bra jobb, är väldigt nöjd som kund. Kan rekommendera honom starkt till andra kunder.
    skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    Hej! Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag är tacksam för att fått möjligheten att jobba tillsammans med er i flera olika affärer. Allt gott, Joel

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte