Joel Hämälä

Joel Hämälä

Joel Hämälä är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Joel Hämälä har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Joel Hämälä har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.7. Joel Hämälä har haft 40 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 76% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 82 Läs vad Joel Hämälä

• Öster
    2021-06-12
    Ett både snabbt, enkelt och trevligt bemötande som överträffade mina förväntningar.
    Kan absolut rekommendera Joel som mäklare!
    • Centralt Kumla
    2021-06-11
    Allt har fungerat precis som man tycker att det ska. Inga problem. Allt är bra.
    • Ormesta
    2020-11-29
    Köpte nyproduktion där vi var uppsökande av radhuset. Mäklaren behövde inte vara speciellt aktiv men har skött sig bra. Haft svar på de frågor vi haft.
  • köpte sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Kumla Kommun
    2020-05-15
    Har köpt en nyproducerad villa av Joel. Han är mycket tillmötesgående och kunnig. Han är saklig och ser till att det blir så bra som möjligt för alla parter.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • 144.0 m²
    2019-02-19
    Det blev ok för båda parter då vi sålde vårat hus.
    Joel gjorde det som förväntades men vi uppskattade att han var ärlig, saklig och kunnig.
    2018-12-05
    Jättenöjd! Kunnig och supertrevlig! Han toppade mina förväntningar och låg alltid steget före. Som kund innebar det att jag kunde slappna av och bara åka med. Han är den första jag ringer vid nästa affär. 5+
    Jonas - varmt tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete och vad kul att du är nöjd. Det har varit ett nöje att få vara dig behjälplig. Vänligen, Joel Joel Hämälä
  • Mats Torbjörn K
    skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2018-09-20
    -Sålt villa
    -På ett trevligt sätt, mån att vi ska vara nöjda.
    -Priset motsvarade våra förväntningar,
    - vi har haft ett bra samarbete
    Hej Torbjörn! Stort tack för att ni tog er tid att recensera vårt samarbete i samband med försäljningen av ert hus - uppskattas. Vi ses i samband med tillträdet! Vänligen, Joel Joel Hämälä
    2018-09-13
    Jag är jätte nöjd ! Pga krångliga omständigheter i samband med en separation så var det verkligen inte ett lätt uppdrag. Det var två mäklare som tackade nej till att ens försöka.

Men Joel jobbade på och tillslut kunde han avsluta med en affär.

Jag är mycket glad och tacksam att han tog sig så mycket tid och tålamod till att i slutändan få båda säljarna och köparen nöjd!

Rekommenderas starkt!
    Hej Sandra! Det glädjer mig att du är nöjd med hur försäljningen av huset gick till. Och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig. Önskar all lycka framåt! Vänligen, Joel Hämälä Joel Hämälä
    2018-09-10
    Vi har sålt sommarhus.
    Fint och proffsigt
    Vi är helt nöjda med Joel som mäklare.
    Tack Anders för din recension - uppskattas! Allt gott, Joel Joel Hämälä
  • 2018-07-13
    Trevlig, kunnig, och proffsigt bemötamde. Bjöd på nybryggt kaffe med hembakta cocosbollar vid kontraktskrivning och alla partner nöjda och glada.... men glömde fråga om jag fick provköra Audin :)
    Hej Roland! Vad kul att du är nöjd och stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas! Haha, det var oförskämt av mig, men det är klart att du får provköra :) Joel Hämälä