Joel Hämälä är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Joel Hämälä har varit registrerad mäklare sedan 2010-02. Joel Hämälä har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.7. Joel Hämälä har haft 36 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 82 Läs vad Joel Hämälä

• skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2018-04-23
    Hej han är fantastisk kille.
    Hej Darius!
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer.
    Jag vill också passa på att tacka för trevliga kontakter.
    Ha en bra sommar och lycka till med "nya" huset.
  • skrev om Joel Hämälä en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2018-04-19
    En väldigt duktig och kunnig mäklare, trevlig och har alltid ett bra bemötande. Kan sitt jobb och har koll på situationen, ärlig och jobbar för en bra affär. Har jobbat med honom tidigare och tycker alltid att han gör ett bra jobb, är väldigt nöjd som kund. Kan rekommendera honom starkt till andra kunder.
    Hej!
    Stort tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete. Jag är tacksam för att fått möjligheten att jobba tillsammans med er i flera olika affärer.

Allt gott,
  • 2018-03-31
    Köpt lgh.
    Allt mkt välskött och bra bemött.
    Uppfyllde förväntningar.
    Jag är mkt nöjd.
    Hej Emanuel!
    Vad kul att du är nöjd och tack för att du tar dig tid att recensera mitt och Fastighetsbyrån arbete - uppskattas!
    Önskar lycka till med lägenheten.
  • 2017-12-06
    Joel bemötte oss på ett bra sätt båda på visning och vid kontraktskrivning. Tog sig tid att förklara och svara på våra frågor trots att han blev sen till sin nästa visning.
    Våra förväntningar på en mäklare uppfylldes av joel.
    Hej Maria!
    Tack för feedback och kul att ni är nöjda med mitt arbete.
    Snart dags för nyckelöverlämning, ses då! :)
  • 2017-12-05
    Kunnig och lätt att få tag på. Gjorde en felbedömning angående sitt eget spekulantregister som gjorde att vi tvivlade, men slutförde försäljningen på ett professionellt sätt.
    Hej Tove!

Tack för att du tog dig tid att recensera mitt arbete, det uppskattas! Jag tar med mig "punkten" om spekulantregistret och ska se till att bli tydligare vad gäller förväntansbilden.
  • 2017-09-26
    Väldigt profitionell utförande av försälningsprocessen. Mycket bra.
    Hej Karzan!

Tack för din recension av mitt arbete och att jag fick möjlighet att jobba tillsammans med er.

• 2017-09-26
    Joel har skött hela husaffären väldigt bra och förklarat bra när jag har haft frågor
    Hej Camilla!
    Tack för ditt fina betyg och för att du tog dig tid att recensera mitt arbete - det uppskattar jag!

• 2017-09-25
    Vi tycker att Joels bemötande var exemplariskt och som kund kände vi oss trygga för att han är grym på det han gör.
    Hej Andreas!

Vad kul att ni är nöjda med mitt arbete, det värmer. Och stort tack för att ni tog er tid att recensera mitt arbete, det betyder mycket för mig.

Lycka till med huset!
  • 2017-09-25
    Trevlig, seriös och mycket bra bemötande. En förtroende ingivande person som hjälpte oss tryggt och säkert i vårt livs största affär.
    Hej Kim!

Det var ett nöje att få vara en del utav er bostadsaffär. Och varmt tack för att ni tog er tid att recensera mitt arbete.
    Lycka till med huset!
  • 2017-08-12
    Bra kontakt efter budgivning med tät och relevant info. Smidig och flexibel. Trevligt möte.
    Hej Carola!

Stort tack för ditt fina omdöme, uppskattas.