Stefan Gabriel Azar

Stefan Gabriel Azar

Stefan Gabriel Azar är mäklare på Fastighetsbyrån Kumla

Stefan Gabriel Azar har varit registrerad mäklare sedan 2021-12. Stefan Gabriel Azar har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 12 omdömen med ett betyg på 4.9. Stefan Gabriel Azar har haft 6 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 12 Läs vad Stefan Gabriel Azar

• sålde sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-04-29 Verifierad kund
    Har hjälpt mig genom min första försäljning av en bostad på ett mycket proffesionellt sätt. Fastighetsmäklaren var trevlig och väldigt bra på att återkoppla under resans gång. Kan varmt rekommendera Stefan.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Kumla
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bra jobbat och fortsätt vidare❤️❤️
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    • Kumla
    2022-04-27 Verifierad kund
    Har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Stefan. Första gången vi anlitar en mäklare, Stefan överträffade alla förväntningar med råge! Stefan har vart ödmjuk och professionell sedan första kontakten. Alltid tillgänglig, snabb återkoppling och ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera Stefan!
  • köpte sitt hus med hjälp av Stefan Gabriel Azar en del av Fastighetsbyrån Kumla
    2022-04-24 Verifierad kund
    Vi är nöjda med all hjälp vi fått vid vårt första bostadsköp. Trevligt och professionellt bemötande!
    2022-04-23 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande från Stefan och alltid tillgänglig, till och med på påskafton 😊
    2022-04-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och förklarade på ett bra sätt
    2022-04-21 Verifierad kund
    Tyckte mäklaren fångade trygghet och glädje till en lyckad affär. Hade inga förväntningar men med ett fantastiskt bemötande från mäklaren så ökade förväntningarna. Mäklaren var duktig på att förklara och informera på en nivå som är lätt att förstå. Mäklaren var målmedvetet om vårat gemensamma mål. Mäklaren var väldigt attraktiv i sitt arbete och det kändes väldigt tryggt och proffsigt. Från våran sida full pott.
    2022-04-21 Verifierad kund
    Bra bemötande, följde upp och var alltid lätt att kontakta, med snabb respons under hela försäljningsprocessen.
    Stefan guidade oss fint från första dagen till avslut. Kändes tryggt.
    • Vretstorp
    2022-04-14 Verifierad kund
    Stefan is a very friendly and kind person. He helped us sell our first house and made us feel comfortable doing so by providing information in English as we come from USA. 11/10 stars
    • Vretstorp
    2022-04-07 Verifierad kund
    Stefan hjälpte oss att sälja vårt hus snabbt. Han var optimistisk och vi kände oss prioriterade.