Alexander Bjurenlind
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 22 Läs vad Alexander Bjurenlind

• Lena M köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-03-09

Kovikshamn
    Mycket bra trevlig bra information kan rekommendera honnom.Nöjd Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Jan Erik J sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-03-09

Diseröd
    Vi har sålt vår villa
    Vi blev bemötta på ett proffsigt och bra sätt
    Vi hade högre förväntningar på köpesumman, detta kunde dock
    inte mäklaren göra något åt , marKnaden styr och i slutändan
    känns allt bra. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Sandra Elisabeth K sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-02-26

Tycker han var bra och duktig på att få in folk som skulle kunna vara intresserade av våran bostad.
    Man fick snabba svar vilket vi uppskattade och det var skönt att ha någon att bolla med. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Lennart P sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-02-07

Komarken
    Mycket nöjda. Blev en smidig försäljning och vi hade en ärlig och bra kontakt med Alexander. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Ulf R sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-24

Diseröd
    Har sålt en mindre gård. Alexander gav från början ett korrekt och sakligt intryck, en person som lyssnar på kunden men gav också sin bild av olika ärenden utifrån sin erfarenhet. Alexander har ett mycket moget uppträdande och besitter trots sin unga ålder bra kompetens. Alexander är också noggrann och lämnar inget åt slumpen, vilket jag som säljare uppskattar.
    Jag kan varmt rekommendera Alexander som mäklare! Läs mer
  • Jan Folke H skrev om Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-15

Sålde min villa 2019.Alexander fick ta över efter mäklare som slutade under försäljningsprocessen.Detta har han skött galant och proffsigt.Mycket nöjd över slutförandet och tillgängligheten under och efter försäljningen.Kan varmt rekommendera Alexander till andra kunder. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Björn Å sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-01

Kareby
    Vi har sålt vår villa och blev bemött av en seriös och proffsig mäklare.
    Vi hade stora förväntningar på honom vilket han levde upp till, och vi är mycket nöjda.
    Kan varmt rekommendera honom.

En mycket nöjd kund! Läs mer
  • Carl J
    Carl J sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-11-01

Jag har precis sålt ett fritidshus, blev mycket väl bemött av Alexander. Vi hade bra samtal, han lyssnade på mina frågor och synpunkter, och kom med bra kommentarer. Han var närvarande under hela processen, och det kändes mycket tryggt att ha med honom i försäljningsprocessen! Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-21

Kovikshamn
    Har sålt en villa ute i Sjöhåla som ligger strax utanför Kungälv, Alexander har hela tiden haft ett trevligt och bra bemötande. Det har känts proffsigt.
    är väldigt nöjd över att vi tillslut fick ett så bra avslut på detta som det kunde bli. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Tommi M köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-10

Hålta
    Alexander skötte affären exeptionellt exemplariskt med kontiruerlig information och transparens om läget. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö