Mäklare Västra Götaland Kungälv Fastighetsbyrån Kungälv Alexander Bjurenlind
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-08 - 2019-07

Läs vad 8 Läs vad Alexander Bjurenlind

• Josefine A sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-08-06

Centrum
    Sålt bostadsrätt,vi fick ett bra bemötande. Han levde upp till våra förväntningar Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Marja-Leena L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-06

Timmervik
    Alexander har uppmärksammat alla önskemål,
    och trots sin unga ålder har han gjort ett utmärkt
    Uppdrag.
    Jag kommer att rekommendera honom varmt till
    min bekanta och även för alla andra som jag kommer i kontakt med. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Anna-Karin J sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-02

Centrum
    Kompetent, kunnig och trygg mäklare som guidat mig genom processen i att sälja min bostadsrätt. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Eva B sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-05-07

Aröd
    Vi sålde ett fritidshus i Aröd som vi bott året runt i.
    Alexander var alltid positiv och trevlig. Han tog sig alltid tid till att återkoppla till oss och svara på frågor. Han tog sitt uppdrag på största allvar och var noggrann. Han levde upp till våra förväntningar.
    Vi kan absolut rekommendera Alexander till andra och även anlita hans tjänster igen vid behov.
    Håkan och Eva Börjesson Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Göran T sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-05-02

Centrum
    Skötte sitt jobb väldigt bra. Lätt att ha att göra med och jag kan rekommendera honom. Läs mer
  • Ann J
    Ann J skrev om Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-03-19

Sålde min 3 rums lägenhet i Diseröd.
    Från start var det ett naturligt möte där vi tillsammans gjorde en vettig planering..
    Allt har gått smidigt genom hela affären allt från fotografering, tidsplan till visningar!
    Jag möttes av en proffsig trevlig och tillmötesgående mäklare på alla vis..
    Fick omedelbart känslan av att inga frågor var "löjliga eller fel" utan fick förklarat för mig så att allt blev klart.
    Kommer absolut att rekommendera mäklaren samt Fastighets byrån till vänner och bekanta!

Ann Johansson Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Ahmed A sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-03-01

Ulvegärde
    Jättebra mäklare som sålde våran bostad. Vi är jätte nöjda med honom. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Christina P sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-27

Centrum
    Mkt nöjd med mäklaren. Sålde en bostadsrätt. Fick bra förklaring på alla mina frågar och bemötte även min broder trevligt och proffsigt som hade tel fonkontakt med honom.

Christina Palm
    Fontinvägen 50 Läs mer