Alexander Bjurenlind
Registrerad mäklare sedan 2018-09-20
Aktiv på Reco.se sedan 2019-01-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 35 Läs vad Alexander Bjurenlind

• Chantal M köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-08-04

Diseröd
    Min sambo och jag köpte vårt första boende med Alexander som mäklare. Redan vid visningen av huset uppmärksammade vi Alexanders lugna och trygghetsingivande känsla som han förmedlade. Sidor som för oss var väldigt uppskattade!

Under hela processen av vårt köp kände vi att Alexander var närvarande, professionell, diplomatisk i sitt sätt att hantera säljare/köpare och tillgänglig.

Tack Alexander! Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • John G sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-07-29

Kode
    Jag sålde en villa och köpte en annan villa, med bra hjälp ifrån Alexander. Vi hade väldigt bra kontakt med mäklaren och kunde ringa när som helst, vilket uppskattades väldigt mycket. Slutpriset på vårat hus blev över förväntan. (Positivt överraskade) Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-07-18

Centrum
    Sålt en villa i centrala Kungälv. Mäklaren gjorde ett bra jobb och vi kände starkt förtroende för honom från start till slut. Rekommenderar! Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Jan Robert F sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-07-18

Duvesjön
    Sålt ett mindre hus. Mäklaren upplevdes som mycket trevlig och kunnig. Han levererade vad han utlovat. Kan starkt rekommendera honom till fler som ska sälja Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Pierre M köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-07-12

Diseröd
    MIn sambo och jag köpte ett parhus genom Alexander och är mycket nöjda med hans service och kompetens. Då det var vår första bostadsaffär så hade vi kanske extra många frågor kring processen, och Alexander fick oss känna och väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Emelie N köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-07-09

Diseröd
    Har köpt en villa strax utanför Kungälv. Blivit väl bemötta under hela resans gång. Varit tillgänglig och gett oss tydlig information. Vi känner oss nöjda. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Monica D sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-07-06

Aröd/timmervik
    Han har alltid varit tillgänglig alltid svarat även helger jag kan rekommendera honom Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Ingrid M sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-06-21

Diseröd
    Vid försäljning av min fastighet romelanda-lid 1:8 var Alexander en trevlig och bra mäklare att ha. Var rädd om honom!! Mvh Ingrid Malm
    🙂 Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Jean E köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-06-18

Duvesjön
    Köpte hus på Grandalen 110 i Romelanda . Vi var redan intresserad utav köpa uset innan den läggs upp inför visning. Vi har fått bra information och lätt att prata med maklaren samt fått bra svar på återkopplingen. Vi har varit nervösa inför köpet och mäklaren har en lugnande effekt :) Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Jan-erik L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-06-18

Centrum
    Sålt en villa
    Alexander har en bra social förmåga och är noggrann
    De förväntningar vi hade har uppfyllts och det var främst enkelhet och kunna lita på att arbetet blir utfört då vi har begränsat med tid att engagera oss.
    Även om planen utmanades så höll den
    Sammanfattningsvis ett gediget och väl utfört arbete Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Lisa Berthelsen