Läs vad 46 Läs vad Alexander Bjurenlind

• 2020-12-09
    Köpt vårat drömhus, fast det var lite gissel på vägen skötte Alexander det väldigt proffsigt, lugn och stabil
    Marie F
    • 115.0 m²
    • Diseröd
    köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2020-11-05
    Köpt en mindre gård.

Mycket trevligt bemötande och kunnig på sin sak. Kändes tryggt.
    Daniel G
    • 130.0 m²
    • Kärna
  • 2020-10-28
    Alexander har på ett mycket trevligt och proffsigt sätt hjälpt oss att sälja vårt radhus i Kungälv. Vi är mycket nöjda med hans insats!
    Annemo E
    • 118.0 m²
    • Olseröd
    sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2020-10-21
    Vi har köpt en villa.
    Dösebacka 450 genom Alexander.
    Vi har blivigt bemötta och behandlade på ett bra sätt.
    Han hade bra koll på fastigheten och
    vfick svar på de frågor vi hade och hade han inget svar så tog han reda på det åt oss.
    Så vi är jättenöjda
    Emil G
    • 104.0 m²
  • 2020-10-13
    Vi har brukt Alexander som megler da vi solgte ett radhus i Kungälv, og fikk en veldig bra pris. Alexander er duktig, hjelpsom og vi følte oss veldig trygg under hele prosessen med salg av vår bolig, takket være han. Vi anbefaler Alexander på det sterkeste.
    Christine F
    • 118.0 m²
    • Munkegärde
  • 2020-10-09
    Alexander hjälpte mig att sälja min villa i Romelanda. Alexander var väldigt professionell i sitt bemötande och skötte allt på ett mycket sakligt och effektivt sätt. Rekommenderar honom varmt! Mvh Lena Hult.
    Lena H
    • 115.0 m²
  • 2020-10-02
    Sålt ett hus för min pappa!
    Mycket nöjd med mäklaren Alexander Bjurenlind alltid tillgänglig oavsett tid på dygnet ,tydlig, kunnig och ett stort tålamod 😊
    Känndes väldigt tryggt!

Med vänlig hälsning,
    Annette Klintebring
    Erland Ingemar A
    • 104.0 m²
  • 2020-09-25
    Köpte ett hus på förhand genom Alexander. Blivit bemött av en driven och duktig mäklare som hanterat processen galant. Han tar väl hand om såväl sina säljare som köpare.
    Emma S
    • 78.0 m²
    • Kode
  • 2020-09-21
    Sålt vårt förstahus, man blir mycket bra bemött av Alexander!! Tycker han sköter sitt jobb lysande och vill både säljare och köpare väl inom alla punkter vilket jag tycker är bra. Tar reda på bra fakta om objektet så det finns kött på benen vilket man blir väldigt trygg med! Inget att anmärka på denna mäklare, bara +
    Rekommenderas starkt
    Oscar A
    • 62.0 m²
    • Kode
  • 2020-09-07
    Köpte ett hus av Alexander, som var en trevlig och tillmötesgående mäklare. Jätte bra intryck och hade svar på diverse frågor vi hade. Lätt att få kontakt med på telefon, vilket vi tycker är viktigt. Kan starkt rekommendera Alexander som mäklare!
    Marie A
    • 108.0 m²