Alexander Bjurenlind
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-11

Läs vad 15 Läs vad Alexander Bjurenlind

• Carl J
    Carl J sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-11-01

Jag har precis sålt ett fritidshus, blev mycket väl bemött av Alexander. Vi hade bra samtal, han lyssnade på mina frågor och synpunkter, och kom med bra kommentarer. Han var närvarande under hela processen, och det kändes mycket tryggt att ha med honom i försäljningsprocessen! Läs mer
  • Birgitta L
    Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-21

Kovikshamn
    Har sålt en villa ute i Sjöhåla som ligger strax utanför Kungälv, Alexander har hela tiden haft ett trevligt och bra bemötande. Det har känts proffsigt.
    är väldigt nöjd över att vi tillslut fick ett så bra avslut på detta som det kunde bli. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Tommi M köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-10

Hålta
    Alexander skötte affären exeptionellt exemplariskt med kontiruerlig information och transparens om läget. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Peter D köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-05

Timmervik
    Köpt sommarhus. Alexander var påläst och tillmötesgående.
    Rekommenderar Alexander och Fastighetsbyrån Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-02

Centrum
    Alexander har varit mycket bra i sitt bemötande och fick till ett snabbt avslut utan att visning behövdes vilket uppskattas mycket Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Karin U köpte sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-02

Aröd
    Vi köpte en sommarstuga på Aröd och Alexander var vår mäklare. Eftersom vi inte brukar köpa sommarstugor har jag väldigt lite att jämföra med, därav en fyra. Alexander var genom hela affären väldigt korrekt och genomtänkt i svar och presentation. Det kändes tryggt att ha honom som mäklare. Vi är nu väldigt kända med Aröd som ort och hade inte många frågor om själva omgivningen. Vi har nu iaf vår drömstuga! Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-08-19

Ytterby - Vena
    Jag har köpt en bostadsrätt på 55 kvm som är en 2:an
    Jag blev bemött av mäklaren på ett jättebra sätt, han var trevlig och pratglad
    Jag hade nog inga speciella förväntningar, men han var duktig och gjorde sitt jobb bra.
    Min upplevelse av denna visningen och allting var bra. Jag blev nöjd. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Josefine A sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-08-06

Centrum
    Sålt bostadsrätt,vi fick ett bra bemötande. Han levde upp till våra förväntningar Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Marja-Leena L sålde sitt hus med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-06

Timmervik
    Alexander har uppmärksammat alla önskemål,
    och trots sin unga ålder har han gjort ett utmärkt
    Uppdrag.
    Jag kommer att rekommendera honom varmt till
    min bekanta och även för alla andra som jag kommer i kontakt med. Läs mer
    Alexander B gillar detta
  • Anna-Karin J sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Bjurenlind en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-02

Centrum
    Kompetent, kunnig och trygg mäklare som guidat mig genom processen i att sälja min bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö