Mäklare Västra Götaland Kungälv Fastighetsbyrån Kungälv Anna-Karin Vernberg
Anna-Karin Vernberg
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 16 Läs vad Anna-Karin Vernberg

• Tobias K sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-03

Kareby
    Trevlig. Tillmötesgående. Driftig. Alltid glad och anträffbar. Ärlig. Läs mer
  • Elena L köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-19

Tjuvkil
    Vi har köpt en villa som vi hittade på fastighetsbyråns hemsida. Vi kontaktade Anna-Karin och fick ett snabbt svar. Då ordnade hon en privat visning dagen efter, vi fick en jätte trevligt bemötande och vi bestämde att vi skulle köpa huset. Hon pratade direkt med ägaren och behandlade överenskommelse. Bara ett par dagar efter, skrev vi köpekontraktet.
    Anna-Karin har varit hjälpsam, tydligt och tillgängligt hela tiden för frågorna och extra information.
    Vi är mycket nöjda och tacksamma. Läs mer
  • Van D köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-11

Timmervik
    Köpte ett fritidshus som Anna-Karin förmedlade. Hon är trevlig, hjälpsam och lätt att kontakta. Läs mer
  • Aixien H köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-11

Timmervik
    Köp av fritidshus genom AK. Smidig affär, rekommenderar mäklaren och firman Läs mer
  • Johanna O köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-09

Romelanda
    gav felaktig info som hon sen nekade till
    Lät oss ta hand om överlåtelsesaker som en mäklare bör göra. Dåligt påläst kan jag tycka. Läs mer
    2019-06-11 Anna-Karin Vernberg svarar Johanna O
    Först vill jag beklaga för att ni har fått en negativ upplevelse av er bostadsaffär som ska vara positivt, enligt mig. För att undvika missförstånd så är våra rutiner att man kontaktar den andra parten inför tillträdet om något är osäkert kring lös och fast egendom samt städning, etc. Om man sedan vill göra avsteg ifrån kontraktet vad gäller tillträdet, så ska man också komma överens med säljare. Som mäklare är vår roll väldigt styrd och vi har tydliga rutiner för vad vi ska och bör göra, men också en del avrådan i vår inblandning. Främst tycker jag det är tråkigt att ni är missnöjda och finns det något jag kan göra för er nu eller i framtiden får ni gärna höra av er!
  • Jonas N
    Jonas N köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-06-09

Romelanda
    Mäklaren hade inget som helst driv och man fick göra allt runtomkring själv vid själva överlåtelsen. Vi pratade mer med säljaren och fick ordna med saker som en mäklare bör utföra. Tyvärr kommer jag inte använda henne i framtiden. Läs mer
    2019-06-11 Anna-Karin Vernberg svarar Jonas N
  • Lisbeth Gunilla A sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-04-18

Sundhammar
    Anna-Karin sålde mitt hus på Snäckliden 2!

Jag är imponerad över hennes ”aggressivitet” (hittar inte rätt ord) i slutet av processen 👍

Hon har en kunnighet om hus som jag uppskattar!

Hade dock gärna gjort avslutet utan barn!
    (jag har koncentrationssvårigheter)

Jag kände igen mig mycket i Anna-Karin alltså e hon en toppentjej 😉😅🔝

Gunilla
    ☀️☀️☀️ Läs mer
  • Lindi O
    Lindi O köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-04-16

Kärna
    En trevlig och glad mäklare. Hon hade en bra visning och kom med all information vi behövde för att det skulle bli en lyckad affär. Vi var köparna och vi stortrivs nu i huset Läs mer
  • Raija S köpte sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-03-04

Romelanda
    Mycket bra bemötande av intresserad och kunnig mäklare Läs mer
  • Lina Eva A sålde sitt hus med hjälp av Anna-Karin Vernberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-24

Kärna
    Härligt bemötande, kunden i fokus och bra leverans. Med Anna-Karin känner du dig i trygg under hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö