Läs vad 5 Läs vad Carl Strid

• 2021-01-12
    Lägenhetsköp, fantastiskt bemötande och smidigt affärsuppgör från början till slut och även därefter. Engagerad ,lättillgänglig och proffsigt bemötande.
    Andreas F
    • 58.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carl Strid en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2021-01-07
    Sålt en lägenhet.
    Mäklaren höll oss säljare informerade och hade god kontakt genom hela processen.
    Mäklaren ställde upp på kort varsel för förhandsvisning och kontraktskrivning.
    Bostaden behövde ej komma ut på annons utan såldes på förhand genom mäklarbyråns register.
    Allt gick smidigt för oss som säljare.
    Karl H
    • 3:a
    • 72.0 m²
  • 2020-11-25
    Jag sålde en lägenhet via fastighetsbyrån. Första mötet med mäklaren var bra. Han lade upp en plan för en snabb försäljning, vilket kändes bra.
    Jag hade dock önskat att jag och mäklaren hade diskuterat fram en mer rimlig tidplan för att hinna med möte med stylist och styling innan fotografering.
    Mäklaren lyckades som tur var strukturera om både stylist och fotograf i sista stund för att passa mina önskemål och tidsramar bättre.

Jag hade också önskat att mäklaren vid sitt första möte gick igenom en affärsstrategi inför eventuell budgivning samt mer tips om hur man kan öka antalet intressenter till lägenheten och när i processen man bör göra detta.

För framtida objekt skulle jag råda mäklaren att försöka ha mer spelrum i sin fotograferingsprocess ifall det är dåligt väder eller om bilderna blir dåliga.

Under pågående försäljningsprocess hade jag önskat mer återkoppling med mäklare för att se var vi befann oss, att han hört av sig efter styling och samt före visning av lägenheten.
    Mattias F
    • 58.0 m²
  • 2020-10-29
    Vi blev bemötta på ett mycket trevligt sätt och vi kände att kommunikationen emellan oss var mycket bra och flitig. Det dröjde inte länge med att få svar från dig, Carl på våra meddelanden och frågor. Vi tycker att denna upplevelse var trevlig och tydlig precis som vi förväntat oss. Carl är mycket saklig och kunnig och vi känner att vi har fått bra service.
    Rehana K
    • 4:a
    • 117.0 m²
    • Ulvegärde
  • 2020-10-05
    Proffsigt över det hela, mycket trevlig dessutom🤗
    Mats N
    • 74.0 m²
    • Olseröd
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carl Strid en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte