Carolina Zanders

Carolina Zanders

Carolina Zanders är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Carolina Zanders har varit registrerad mäklare sedan 2004-02. Carolina Zanders har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-09 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.7. Carolina Zanders har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För att det är detaljerna som gör det. Sen börjar jag väl tillhöra inventarierna i kommunen när det gäller antal verksamma år - började januari 2004 som fastighetsmäklare... tiden går alldeles för fort.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min son och njuter av livet.

Vad vet vi inte om dig?
  • Envis och driven så jag sätter mål och ser till att nå det - oavsett om det är privat eller arbetsrelaterat...
  • Älskar ordning och reda...
  • Lyckan att se en egenodlad tomat bli röd…

93 omdömen om Carolina Zanders

Sedan starten hos Reco 2015
Charlotta N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Munkegärde

Trevlig, ärlig, tillgänglig, lyhörd, framåt, kunnig, proffsig Man känner att hon ger sitt allt och lite till. Vi har både köpt och sålt via Carolina så varit i båda roller och kan varmt rekommendera henne (ja vi har erfarenhet av andra mäklare med)..

Erik K
Tjuvkil/ Lycke

Tydlig och bra i kontakten. Lugn igenom hela processen. Tack så mycket för denna gång!

Anna P
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Kärna

Bra koll på läget. Trots dålig marknad blev huset sålt.

Katrin E
Sålde sitt hus med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Kungälv Centrum

Allt har fungerat fint. Hon har varit väldigt ambitiös och duktig på att höra av sig.

Linus F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Carolina Zanders en del av Fastighetsbyrån Kungälv
Ytterby

Väldigt duktig mäklare! Har alltid varit tillgänglig för frågor och skött många kontakter åt oss! Det är första gången jag och min sambo köper en bostad och Carolina gjorde resan mycket enklare än vad man kunde anat! 10/10! //Linus

Matilda G
Tjuvkil/ Lycke

Svår att få tag på, ger ingen återkoppling, upplever inte att jag fått svar på frågor, ger ett oengagerat och nonchalant intryck

Svar från Carolina Zanders

Hej Matilda, det var tråkigt att höra. Tycker att vi har haft en bra dialog under resans gång. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i radhuset och att flytten gått bra. Mvh, Carolina

Markus M
Tjuvkil/ Lycke

Carolina var mycket hjälpsam och mycket viktig för att uppnå slutförandet av försäljningen

Lovisa P
Tjuvkil/ Lycke

Från visat intresse fick vi ge datum för när vi kunde gå på visning och Carolina ordnade en tid för oss på önskat datum. Vi upplevde att processen gick väldigt fort och smidigt från det att vi gick på visning till att kontraktet skrevs på och är tacksamma för det!

Eva H

Proffsigt och vänligt bemötande

Olaug Anne Elisabeth G
Tjuvkil/ Lycke

Hela köpeprocessen har varit väldigt bra och vi har känt oss trygga med vårt köp hela vägen. Vi bokade vårt nybyggda radhus hösten 2021 och flyttar snart in. Det är en lång tid som hade kunnat kännas nervös med tanke på hur mycket bostadsmarknaden ändrats under denna period men mäklaren har verkligen förstått vikten av att hålla oss köpare informerade hela tiden. Toppen!