Cecilia Palm
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 6 Läs vad Cecilia Palm

• Oliver M köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-30

Tjuvkil/lycke
    Bra bemötande, alltid tillgänglig, tydlig. Väldigt nöjd med allt kring mitt nya sommarhus. Läs mer
  • Jesper D köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-20

Kärna
    Vi har köpt ett hus i Lycke som såldes via Cecilia, jättetrevlig mäklare, social och lätt att prata med, lyssnar på det man har att säga och försöker inte bara prata över än med säljprat som vissa andra mäklare gör vilket snabbt kan döda intresset för en fastighet.
    Blev lite strul med en grej som Cecila löste galant och låg på på rätt ställen så det löstes i tid, uppskattas!

Mvh Jättenöjda husköpare Läs mer
  • Jovanna R sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-12-29

Sålt villa i Häljeröd. Cecilia ger ett trevligt och förtroendeingivande intryck. Försäljningen gick dock trögt och vi sålde för 650 000 under utgångspris. Mycket besvikna över det såklart, men det är ju köparens marknad och vi sålde strax före jul. Läs mer
  • marie w sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-11-24

Kärna
    Sålt en villa. Väldigt trevligt bemött.Ville bara att få ett bra pris för huset
    Cecilia gjorde ett väldigt gott jobb och hjälpte mig mycket. Läs mer
    Cecilia P gillar detta
  • Percy H sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-30

Aröd/Timmervik
    Sålt en åretruntbilla. Cecilia är kunnig, systematisk med en personlighet som ger en som kund stort förtroende. Hon måste nog ses som en stor tillgång inom vilken organisation som helst. Sedan uppvisade hon under försäljningsprocessen stor flit och arbetsinsats och var nästan alltid tillgänglig vid kontaktbehov av mig
    Percy Hallgren Läs mer
    Cecilia P gillar detta
  • Agust G köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-08-08

Kode
    Vi köpte en villa. Vi fick bra bemötande, men jag var bara med en del av affären. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö