Cecilia Palm är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Cecilia Palm har varit registrerad mäklare sedan 2018-12. Cecilia Palm har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.7. Cecilia Palm har haft 8 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 9 Läs vad Cecilia Palm

• 2020-09-06
    Köpt en fastighet, mycket nöjd med Cecilia som mäklare.
    Johanna R
    • 105.0 m²
    • Rörtången/ödsmålsmosse
    Tack Johanna Roligt att höra !😊//mvh Cecilia

• 2020-08-05
    Nu har vi sålt vårt älskade Hålta med jättefin hjälp av Cecilia. Hon har varit otroligt proffsig, noggrann och hjälpsam. Vi har haft en bra dialog och jag rekommenderar Cecilia till alla som vill ha en duktig mäklare i Kungälvsområdet.
    Renée M
    • 217.0 m²
    • Hålta
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tusen TACK Renée för det fina omdömet! Så glad jag för det! Tack själva för mycket gott samarbete under hela resan, det har varit ett nöje att få hjälpa Er med er försäljning! TACK! //Mvh Cecilia

• 2020-06-01
    Sålt hus. Tidig kontakt och sedan fick jag vara för mig själv när min man gick bort. Efter ca 3 mån togs kontakt och vi startade ett mkt bra samarbete. Omständigheterna med Coronan gjorde det lite trögt, men vi hade många visningar och CP var alltid på gott humör och stöttade i de negativa stunderna. Har hela tiden haft mkt stort förtroende för CP Kunskaper och kunnande.
    Ingela J
    • 105.0 m²
    • Rörtången/ödsmålsmosse
    sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tusen Tack Ingela för dina fina ord och för att jag fick ditt förtroende Samarbetet har varit så smidigt med Dig Ingela Har alltid varit en fröjd att prata med Dig o tacksam att jag fått förmånen att hjälpa till Stort Tack!💐//mvh Cecilia

• 2020-01-30
    Bra bemötande, alltid tillgänglig, tydlig. Väldigt nöjd med allt kring mitt nya sommarhus.
    Oliver M
    • 67.0 m²
    • Tjuvkil/lycke
  • 2020-01-20
    Vi har köpt ett hus i Lycke som såldes via Cecilia, jättetrevlig mäklare, social och lätt att prata med, lyssnar på det man har att säga och försöker inte bara prata över än med säljprat som vissa andra mäklare gör vilket snabbt kan döda intresset för en fastighet. Blev lite strul med en grej som Cecila löste galant och låg på på rätt ställen så det löstes i tid, uppskattas! Mvh Jättenöjda husköpare
    Jesper D
    • 81.0 m²
    • Kärna
  • 2019-12-29
    Sålt villa i Häljeröd. Cecilia ger ett trevligt och förtroendeingivande intryck. Försäljningen gick dock trögt och vi sålde för 650 000 under utgångspris. Mycket besvikna över det såklart, men det är ju köparens marknad och vi sålde strax före jul.
    Jovanna R
    • 199.0 m²
  • 2019-11-24
    Sålt en villa. Väldigt trevligt bemött.Ville bara att få ett bra pris för huset Cecilia gjorde ett väldigt gott jobb och hjälpte mig mycket.
    marie w
    • 81.0 m²
    • Kärna
  • 2019-10-30
    Sålt en åretruntbilla. Cecilia är kunnig, systematisk med en personlighet som ger en som kund stort förtroende. Hon måste nog ses som en stor tillgång inom vilken organisation som helst. Sedan uppvisade hon under försäljningsprocessen stor flit och arbetsinsats och var nästan alltid tillgänglig vid kontaktbehov av mig Percy Hallgren
    Percy H
    • 143.0 m²
    • Aröd/Timmervik
  • 2019-08-08
    Vi köpte en villa. Vi fick bra bemötande, men jag var bara med en del av affären.
    Agust G
    • 155.0 m²
    • Kode
    köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Palm en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte