Celia Kanthe
Registrerad mäklare sedan 2017-04-04
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-18
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla härliga människor man får äran att lära känna! Att köpa eller sälja sin bostad är för många den största affären som man gör i livet och att vi får vara en del av det är jättehäftigt. Känslan när man lyckas knyta ihop en affär med riktigt nöjda köpare och säljare är helt fantastisk.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Fastighetsmäklaryrket är en livsstil. För att lyckas krävs det arbetsglädje, hängivenhet, ett intresse för människor och en stor portion tävlingsinstinkt. Allt det där kombinerat med en kunskap om den marknad man är verksam i skapar en riktigt duktig mäklare och det har jag. Jag tror på en gedigen arbetsinsats och hårt fokus på detaljer. Läs mer

Läs vad 39 Läs vad Celia Kanthe

• Gunborg N köpte sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-08-09

2:a
    Marstrand
    Kollade Hemnet en andelslägenhet till salu Ringde fick prata med Celia Vi kom överens om ett pris alltså inget skrivit Celia ringer mig och meddelar att annan person bjuder över Jag stannar Celia säger att hon skall höra av sig för hon tror att det snart skall vara en andelslägenhet ledig Ringer mig senare att hon har en lägenhet på gång Jag meddelar vad jag kan betala Får köpa den SÅ OTROLIGT SNYGGT ARBETE har hon lagt ner
    Sedan har hon även hjälpt mig med det tekniska betalning osv Celia är värd all uppskattning
    Gunborg Nestorssom Läs mer
  • Inge F köpte sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-07-10

2:a
    Munkegärde
    Köpt lägenhet i Kungälv och hela köpet gick smidigt och bra tack vare en toppen mäklare :) Läs mer
  • Felicia F sålde sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-06-22

Komarken
    Vår lägenheter blev såld snabbt och väldigt professionellt. Budet kom in på fredagen och på lördagen var allt klart. Läs mer
  • Nasrin A köpte sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-20

Lindholmen
    köpt en bostad, allt gick mycket bra, är mycket nöjd med min köp Läs mer
  • Natalia S köpte sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-13

Eriksberg
    * Bought an apartment in Eriksberg (83 sq m)
    * Appreciate a lot support from Celia to finish the deal, communication & attitude Läs mer
  • Anneli A köpte sin bostad med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-01-24

Celia är proffsig och ödmjuk. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Petra N köpte sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-01-02

Eriksberg
    Celia slutade på Fastighetsbyrån under perioden från köp till tillträde, detta fick vi ingen information om förrän vi satt på tillträdet (säljarna hade inte heller fått info). Minus för detta, annars bra bemötande. Läs mer
  • Patrik W
    Patrik W köpte sin bostad med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-19

Mycket bra mäklare och mycket nöjd med bostaden! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Patrik W
    Hej Patrik. Tack för din reco! Kul att just du blev köpare till lägenheten och flyttar ut till Eriksberg. Vi ses på kajen!
  • Robert B skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-28

sålde en trea åt oss, hon var toppen
    Mvh Robban Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Robert B
    Hej Robban,
    Tack för den fina recon och för ett bra samarbete! Lycka till med huslivet - kommer bli toppen :)
  • Maria O skrev om Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-23

Celia är en seriös och professionell mäklare. Hon svarar snabbt och bra på mail och sms. Vi har alltid blivit bra bemötta och i jämförelse med andra mäklare skulle jag säga att hon är bland de bästa i stan! Läs mer
    2018-11-22 Celia K svarar Maria O
    Tack snälla Maria för din fina rekommendation. Det var väldigt roligt att jobba med er och er lägenhet! Jag hoppas att vi ses igen i framtiden!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Lisa Berthelsen