Celia Kanthe

Celia Kanthe

Celia Kanthe är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Celia Kanthe har varit registrerad mäklare sedan 2017-04. Celia Kanthe har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.7. Celia Kanthe har haft 12 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är alla härliga människor man får äran att lära känna! Att köpa eller sälja sin bostad är för många den största affären som man gör i livet och att vi får vara en del av det är jättehäftigt. Känslan när man lyckas knyta ihop en affär med riktigt nöjda köpare och säljare är helt fantastisk.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Fastighetsmäklaryrket är en livsstil. För att lyckas krävs det arbetsglädje, hängivenhet, ett intresse för människor och en stor portion tävlingsinstinkt. Allt det där kombinerat med en kunskap om den marknad man är verksam i skapar en riktigt duktig mäklare och det har jag. Jag tror på en gedigen arbetsinsats och hårt fokus på detaljer.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 48 Läs vad Celia Kanthe

• köpte sitt hus med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2021-06-04
    Vi köpte andelslägenhet på Marstrand via Celia.

Mycket trevligt bemötande och tydlig i sin information. Dessutom drivande för att få snurr på pappersarbetet.
    Eftersom vi inte bor i regionen fixade hon så att vi kunde skriva på alla papper på vårat lokala Fastighetsbyråkontor i staden där vi bor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2021-06-03
    Jag har haft en andelslägenhet som Celia har hjälpt mig att sälja. Jag har haft största förtroendet för Celia och försäljningen har sköts på ett proffesionellt sätt.
    Jag är mycket nöjd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2021-04-12
    Celia var väldigt professionell när vi skulle köpa vår bostad.
    Hon är lätt att prata med och inger förtroende gentemot oss som köpare.
    Hon var lättillgänglig och flexibel.
  • Marie-louise K
    sålde sitt hus med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-11-27
    Celia gav ett gott intryck från början.
    Hon fick tillsamman med annan mäklare uppdraget att sälja vårt fina hus.
    Hon var lyhörd och noggrann med mycket energi.
    Celia ung som kunde representera unga köpare och kunde svara på köparnas frågor.
    Vi kan bara rekommendera fler hussäljare att satsa på Celia vid sin försäljning.
  • sålde en tomt med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Nödinge
    2020-11-23
    Jag sålde tomt. Mycket trevligt mötte och fin leende. Mycket hjälp sam och aktiv jag ger 10 pöeng av 10 🤩🤩🤩
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Ytterby
    2020-11-18
    Såld bostadsrätt
    Blev mycket väl bemött av Celia
    Väntade god information priser
    Fin presentation av nettokalkyl
  • köpte en tomt med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Skepplanda
    2020-11-13
    Duktig, kompetent och väldigt trevlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Hålanda
    2020-10-22
    Sålt mitt hus i ale Kommun - där Celia mitt i affären fick ta över efter första Mäklaren.

Detta har Celia gjort mycket bra - raka tydliga svar och ordning och reda så jag är mycket nöjd.
    2020-08-11
    Jag har sålt en bostadsrätt på Kongahällagatan. Jag tog kontakt med Fastighetsbyrån då jag vet att de tidigare sålt ett antal lägenheter i området.
    Första mötet med Celia var positivt och hon gav ett gott intryck. Jag berättade att jag gärna ville få till en snabb försäljning och vi tog kort och la ut lägenheten till kommande försäljning. Celia visade lägenheten för ett par som bestämde sig för att köpa den. Så det var en smidig försäljning för både för mig och för mäklaren. Celia har varit lätt att komma i kontakt med och bra att ha och göra med och jag tycker att hon skött försäljningen på ett bra sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-08-09
    Kollade Hemnet en andelslägenhet till salu Ringde fick prata med Celia Vi kom överens om ett pris alltså inget skrivit Celia ringer mig och meddelar att annan person bjuder över Jag stannar Celia säger att hon skall höra av sig för hon tror att det snart skall vara en andelslägenhet ledig Ringer mig senare att hon har en lägenhet på gång Jag meddelar vad jag kan betala Får köpa den SÅ OTROLIGT SNYGGT ARBETE har hon lagt ner
    Sedan har hon även hjälpt mig med det tekniska betalning osv Celia är värd all uppskattning
    Gunborg Nestorssom