Läs vad 45 Läs vad Celia Kanthe

• 2020-11-27
    Celia gav ett gott intryck från början.
    Hon fick tillsamman med annan mäklare uppdraget att sälja vårt fina hus.
    Hon var lyhörd och noggrann med mycket energi.
    Celia ung som kunde representera unga köpare och kunde svara på köparnas frågor.
    Vi kan bara rekommendera fler hussäljare att satsa på Celia vid sin försäljning.
    Marie-louise K
    Marie-louise K
    • 170.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2020-11-23
    Jag sålde tomt. Mycket trevligt mötte och fin leende. Mycket hjälp sam och aktiv jag ger 10 pöeng av 10 🤩🤩🤩
    Ibrahim R
    • Nödinge
    sålde en tomt med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2020-11-18
    Såld bostadsrätt
    Blev mycket väl bemött av Celia
    Väntade god information priser
    Fin presentation av nettokalkyl
    Lars E
    • 64.7 m²
    • Ytterby
  • 2020-11-13
    Duktig, kompetent och väldigt trevlig.
    Magnus S
    • 78.0 m²
    • Skepplanda
    köpte en tomt med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2020-10-22
    Sålt mitt hus i ale Kommun - där Celia mitt i affären fick ta över efter första Mäklaren.

Detta har Celia gjort mycket bra - raka tydliga svar och ordning och reda så jag är mycket nöjd.
    Thomas P
    • 136.0 m²
    • Hålanda
    sålde sitt hus med hjälp av Celia Kanthe en del av Fastighetsbyrån Kungälv
  • 2020-08-11
    Jag har sålt en bostadsrätt på Kongahällagatan. Jag tog kontakt med Fastighetsbyrån då jag vet att de tidigare sålt ett antal lägenheter i området.
    Första mötet med Celia var positivt och hon gav ett gott intryck. Jag berättade att jag gärna ville få till en snabb försäljning och vi tog kort och la ut lägenheten till kommande försäljning. Celia visade lägenheten för ett par som bestämde sig för att köpa den. Så det var en smidig försäljning för både för mig och för mäklaren. Celia har varit lätt att komma i kontakt med och bra att ha och göra med och jag tycker att hon skött försäljningen på ett bra sätt.
    Susanne H
    • 72.0 m²
  • 2020-08-09
    Kollade Hemnet en andelslägenhet till salu Ringde fick prata med Celia Vi kom överens om ett pris alltså inget skrivit Celia ringer mig och meddelar att annan person bjuder över Jag stannar Celia säger att hon skall höra av sig för hon tror att det snart skall vara en andelslägenhet ledig Ringer mig senare att hon har en lägenhet på gång Jag meddelar vad jag kan betala Får köpa den SÅ OTROLIGT SNYGGT ARBETE har hon lagt ner
    Sedan har hon även hjälpt mig med det tekniska betalning osv Celia är värd all uppskattning
    Gunborg Nestorssom
    Gunborg N
    • 53.0 m²
    • Marstrand
  • 2020-07-10
    Köpt lägenhet i Kungälv och hela köpet gick smidigt och bra tack vare en toppen mäklare :)
    Inge F
    • 70.5 m²
    • Munkegärde
  • 2020-06-22
    Vår lägenheter blev såld snabbt och väldigt professionellt. Budet kom in på fredagen och på lördagen var allt klart.
    Felicia F
    • 74.0 m²
  • 2019-02-20
    köpt en bostad, allt gick mycket bra, är mycket nöjd med min köp
    Nasrin A
    • 64.0 m²