en del av Fastighetsbyrån Kungälv

4.8 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

Läs vad 6 användare tycker om Claes-Johan Olsson

• Nicklas L
    Nicklas L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag och min sambo upplevde Claes-johan som mycket profissionell, från första mötet till påskrivet kontrakt.
    Han var alltid bra på att informera om vad som hände och gav ett tryggt intryck. Vi skulle absolut kunna tänka oss låta Claes-johan sälja för oss i framtiden samt rekommendera honom vidare.
    Vi är väldigt nöjda.
  • EDenza A
    EDenza A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ett proffsigt bemötande och en bra kundkontakt. Saklig men även ödmjuk och lätt att ha att göra med.
    Trots sin relativt unga ålder ger han ett seriöst och moget intryck

Jag är mycket nöjd.
  • Martin N
    Martin N skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Bra kontakt. Snabb återkoppling, rekommenderas!
  • Johan A
    Johan A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Artig och trevlig. Låg på lite, men det var nog vad jag behövde. Själva försälningen gick väldigt snabbt, lite för snabbt för min smak. men nu är det gjort och klart. Fick bra och snabb hjälp med deklarationsunderlaget.
  • Christer  H
    Christer H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag/vi är mycket nöjda med bemötandet från företaget och mäklaren Claes-Johan Olsson vid försäljningen av mina föräldrars lägenhet i Kungälv. Föräldrarna var lätt dementa och vi tre barn var utspridda över hela landet, varför hela processen fick skötas per telefon. Allt har dock fungerat till allas belåtenhet varför jag med glädje kan rekommendera Claes-Johan Olsson och Fastighetsbyrån Kungälv för mäklaruppdrag i framtiden.
  • Robin H
    Robin H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en driven och engagerad, mycket trevlig mäklare som vi är nöjda med på alla sätt och kan varmt rekommendera!
Louise Palö
Daniel Enlund