Mäklare Västra Götaland Kungälv Fastighetsbyrån Kungälv Claes-Johan Olsson
Claes-Johan Olsson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2018-12
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med jobbet som mäklare är att göra riktigt bra affärer!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag säljer flest bostadsrätter i centrala Kungälv och skriver kontrakt oavsett vad klockan är. Jag håller alltid visningspresentationer och har alltid minst en helgvisning. Plus att jag alltid ställer upp för mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att träna.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är ett hus på landet. Läs mer

Läs vad 59 kunder tycker om Claes-Johan Olsson

• Riina Ö sålde sin bostad med hjälp av Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-12-13

Jag har haft Claes Johan som mäklare både vid tidigare bostadsaffären och även vid denna försäljning av bostadsrätt. Han är väldigt engagerad, driven och väldigt pålitlig. Han håller kontakt och uppdaterat en ständigt med information vilket är uppskattat. Sen gör han ett bra jobb och levererar ungefär det som jag som kund önskar. Läs mer
  • Pernilla P köpte sin bostad med hjälp av Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-12-12

Mycket trevlig och bra mäklare. Vi har inget att klaga på. Läs mer
  • Jonas R skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-10-28

Både ett köp och en försäljning genom mäklaren. Köpte först en mindre 3:a och sålde därefter min befintliga 2:a.

Hade bra dialog med mäklaren genom processen.
    Hade hoppats på ett större intresse vid min försäljning och även att få ett pris över utgångspriset. Nu nådde vi tyvärr inte det, men det berodde snarare på ett större utbud av lägenheter i Kungälv för tillfället. Fel läge att försöka sälja en lägenhet i. Läs mer
  • Karl A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-10-01

Snabb, proffsig och bra på kommunikation. Tydligt och enkelt rakt igenom affären. Läs mer
  • Karin B skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-21

Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande på visningen, lugnt och skönt. Bra genomgång av kontraktet när vi skrev på tillsammans med säljarna. Läs mer
  • Gustav O skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-07-09

Proffsigt, snabbt och enkelt! Mycket nöjda med hanteringen av allt! Läs mer
  • Erik J skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-06-18

För drygt en månad sedan beslutade vi oss för att sälja vår lägenhet.
    Efter att ha pratat med Claes-Johan så fanns det ingen som helst tvekan om att vi skulle anlita honom som mäklare.
    Redan vid vårt första möte med Claes-Johan så upplevde vi honom som en väldigt driven, målmedveten och engagerad mäklare. Han lovade "att vi aldrig skulle bli besvikna" om vi valde honom - något han verkligen backade upp.
    Under hela processen har Claes-Johan varit en toppenmäklare att jobba ihop med.
    Nu är lägenheten såld och vi kan varmt rekommendera Claes-Johan som mäklare.
    Tack Claes-Johan, hoppas alla nån gång får träffa en mäklare som dig. Läs mer
  • Hans S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-06-17

Erfarenheterna av Claes-Johan som mäklare för försäljning av en bostadsrätt i Kungälv har varit mycket goda. Han har uppträtt mycket proffsigt, kunning och serviceinriktad, ständigt med ett trevligt bemötande. 100% engagemang och återkoppling, ständigt utan fördröjning, helger, kvällar som vardagar. Tagit ansvar tillsammans med sina medarbetare för koordinerat och genomförande av hela paketet med flytt, städning, styling, fotografering, hemnet, visning, försäljning, flyttstädning, kontrakt, bank och utelämnande av lägenhetsnyckel. Sparat oss mycket tid och från vår första kontakt till att de nya ägarna tog över lägenheten, gick på mindre än två månader. Kan verkligen rekommendera Claes-Johan som mäklare, en naturbegåvning och mycket kunnig mäklare! Läs mer
  • Vilhelm A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-06-16

Mäklare som vill uppnå rekordpris för din bostad.

Kan varmt rekommenderas 👍 Läs mer
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-06-15

Mycket kunnig och trevlig och löste allt väldigt snabbt och enkelt. Rekommenderas då han lyssnar på ens behov och inte lovar guld och gröna skogar. Levererar det han lovar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö