Claes-Johan Olsson
en del av Fastighetsbyrån Kungälv

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med jobbet som mäklare är att göra riktigt bra affärer!

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag säljer flest bostadsrätter i centrala Kungälv och skriver kontrakt oavsett vad klockan är. Jag håller alltid visningspresentationer och har alltid minst en helgvisning. Plus att jag alltid ställer upp för mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att träna.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är ett hus på landet.
Vendergatan 4
442 47 Kungälv — Visa karta

Vad tror Claes-Johan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 57 kunder tycker om Claes-Johan Olsson

• Jonas R skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Både ett köp och en försäljning genom mäklaren. Köpte först en mindre 3:a och sålde därefter min befintliga 2:a.

Hade bra dialog med mäklaren genom processen.
    Hade hoppats på ett större intresse vid min försäljning och även att få ett pris över utgångspriset. Nu nådde vi tyvärr inte det, men det berodde snarare på ett större utbud av lägenheter i Kungälv för tillfället. Fel läge att försöka sälja en lägenhet i. Läs mer
  • Karl A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Snabb, proffsig och bra på kommunikation. Tydligt och enkelt rakt igenom affären. Läs mer
  • Karin B skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Köpt bostadsrätt. Trevligt bemötande på visningen, lugnt och skönt. Bra genomgång av kontraktet när vi skrev på tillsammans med säljarna. Läs mer
  • Gustav O skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Proffsigt, snabbt och enkelt! Mycket nöjda med hanteringen av allt! Läs mer
  • Erik J skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    För drygt en månad sedan beslutade vi oss för att sälja vår lägenhet.
    Efter att ha pratat med Claes-Johan så fanns det ingen som helst tvekan om att vi skulle anlita honom som mäklare.
    Redan vid vårt första möte med Claes-Johan så upplevde vi honom som en väldigt driven, målmedveten och engagerad mäklare. Han lovade "att vi aldrig skulle bli besvikna" om vi valde honom - något han verkligen backade upp.
    Under hela processen har Claes-Johan varit en toppenmäklare att jobba ihop med.
    Nu är lägenheten såld och vi kan varmt rekommendera Claes-Johan som mäklare.
    Tack Claes-Johan, hoppas alla nån gång får träffa en mäklare som dig. Läs mer
  • Hans S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erfarenheterna av Claes-Johan som mäklare för försäljning av en bostadsrätt i Kungälv har varit mycket goda. Han har uppträtt mycket proffsigt, kunning och serviceinriktad, ständigt med ett trevligt bemötande. 100% engagemang och återkoppling, ständigt utan fördröjning, helger, kvällar som vardagar. Tagit ansvar tillsammans med sina medarbetare för koordinerat och genomförande av hela paketet med flytt, städning, styling, fotografering, hemnet, visning, försäljning, flyttstädning, kontrakt, bank och utelämnande av lägenhetsnyckel. Sparat oss mycket tid och från vår första kontakt till att de nya ägarna tog över lägenheten, gick på mindre än två månader. Kan verkligen rekommendera Claes-Johan som mäklare, en naturbegåvning och mycket kunnig mäklare! Läs mer
  • Vilhelm A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mäklare som vill uppnå rekordpris för din bostad.

Kan varmt rekommenderas 👍 Läs mer
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket kunnig och trevlig och löste allt väldigt snabbt och enkelt. Rekommenderas då han lyssnar på ens behov och inte lovar guld och gröna skogar. Levererar det han lovar. Läs mer
  • Thore Ö skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    1 BOSTADSRÄTT
    2Alldeles utmärkt
    3 Ett bra slutpris nästan
    4 Clas är en klok ung man som gör sitt bästa för både säljare och köpare. Läs mer
  • Sofia H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har köpt en två-rumslägenhet. Jag blev mycket bra bemött av mäklaren, var trevlig och svarade bra på frågor. Fick bra och tydlig information av honom vid avtaltäcknandet tillsammans med säljaren. Läs mer
  • Malin N
    Malin N skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Riktigt trevlig, vänlig, ärlig, lätt att ha och göra med. Han tar sig tid att lyssna och hjälpa till. Vi får känslan av att vi kan ringa och höra av oss när vi behöver hjälp med något, utan att vi känner att vi stör. Vi skulle definitivt rekommendera han till andra. Han har absolut levt upp till våra förväntningar. Vi tycker att det är väldigt viktigt med de egenskaperna vi inledde denna sammanfattning med. Att köpa en lägenhet är en stor investering och det är viktigt för oss med en mäklare man kan lita på, och det gör vi verkligen gällande Claes-Johan. Läs mer
  • Patrick S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en driven och kompetent mäklare som gjort sitt bästa för att hjälpa oss få sålt våran lägenhet.
    Trevlig & engagerad. Läs mer
  • Andreas C
    Andreas C skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Är mycket nöjd med försäljningen och Claes arbete. Läs mer
  • Rasmus H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan var proffsig och väldigt trevlig. Vi kände oss väldigt bra bemötta och det kändes som han verkligen gjorde allt för att vi skulle känna oss trygga med våran försäljning.Det var aldrig några problem när vi hade frågor och han svarade alltid och när han inte kunde så ringde han tillbaka direkt. Han levde med råge upp till våra förväntningar och vi kommer utan att tveka att rekomedera honom om någon i våran vänskapskrets ska sälja. Kort och gott så är vi mycket nöjda med hur alltibg har sköts från start till mål. Läs mer
  • Eva-lotta K skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag tycker att jag kände ett förtroende för Claes-Johan vid första mötet. Han känns aldrig stressad eller är på förmycket. Kom alltid i tid och ringde alltid upp om jag inte fick svar på telefon. Jag känner mig väldigt nöjd med Claes-Johan. Läs mer
  • Alexandra H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi fick ett mycket bra bemötande! Tryggt och trevligt.
    Claes-Johan har vara mycket tydlig och tillmötesgående genom hela processen vilket vi verkligen uppskattat.
    Han har även varit tillgänglig för att svara på frågor och haft ett proffsigt bemötande. Läs mer
  • Gun-britt P skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan har den glöd som behövs för att vara en bra( läs bäst) mäklare.
    Han har verkligen ställt upp och nästan varit anträffbar dygnet runt. Komminikation är otroligt viktigt. Vi kommer rekommendera Claes-Johan för alla som skall göra fastighetsaffärer.
    Hälsningar Mats och Gun-Britt Pantzar Läs mer
  • Ann-sofie S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Proffsig och kompetent, snabb i all återkoppling. Läs mer
  • Linda J skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevligt bemötande och alltid kontaktbar - hög serviceförmåga! Riktigt nöjd! Läs mer
  • Barbro L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Hej!
    Ett positivt bemötande och väl motagande.
    Lätt att prata med.
    Med vänlig hälsning
    Barbro Läs mer
  • Josefine S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en proffitionell och drivande mäklare.
    Han var alltid anträffbar på tel och gav snabb respons.

På ett proffsigt sätt tog han oss i "mål" och vi är mycket nöjda med affären.

Tack!
    Josefine S Läs mer
  • Rebecka
    Rebecka skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tillgänglig, tydlig och trevlig! Som köpare är jag mycket nöjd. Läs mer
  • Henrik R skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevligt och bra bemötande. Jag tycker att mäklaren levde bra upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Tove B skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket bra bemötande, bra kommunikation. Uppfyllde väl förväntningarna Läs mer
  • Erik N skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan levererade över förväntan. 100%-igt bra samarbete från första mötet till sista. Läs mer
  • Catarina S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-JOhan är proffsig.
    Desutom nogrann och artig.
    Vi är mycket nöjda Läs mer
  • Lena R skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan Olsson var mycket proffesionell från början till avslutad affär! Har ett vänligt bemötande och är kunnig när det gäller att scanna av vad marknaden har för förväntan på just vår lägenhet. Värdet på den och vad vi skulle förvänta oss för pris Läs mer
  • Emilia K skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Från första kontakt med Claes-Johan har jag varit supernöjd med bemötandet. Alltid lika trevlig och svarade på alla tusen frågor jag hade på ett sätt, så jag som vilsen säljare kände att jag förstod. Det betydde jättemycket! Läs mer
  • Mikael L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi fick ett väldigt bra intryck av Claes-Johan. Bra bemötande och ett professionellt arbete. Gav oss också bra feedback på affärens framåtskridande. Läs mer
  • Malin G skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan har varit väldigt professionell i sin kontakt, han har hållit oss uppdaterade med allt som hänt under hela tiden från att lägenheten lades ut på Hemnet, under budgivningen samt fram till att vi skrev på köpeavtalet. Det har känts väldigt tryggt genom hela resan och vi kommer att rekommendera honom till vänner och bekanta i framtiden. Läs mer
  • Michael L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan hjälpte mig att sälja mina föräldrars lägenhet.
    Claes-Johan är Professionell, entusiastisk och tydlig. Mycket bra återkoppling, hela tiden närvarande och beskrev var i processen vi befann oss.
    Allt fungerade över förväntan. Läs mer
  • Johan P skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jättebra engagemang och superproffsig genom hela affären. Läs mer
  • Per L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan har skött hela uppdraget väldigt professionellt. Han har vid alla våra möten och samtal varit tydlig, lugn och ärlig vilket lätt till att vi fått stort förtroende för varandra. Försäljningen gick tack vare Claes-Johans hårda arbete samt strategiska tänkande över förväntningarna väl.
    Sammanfattningsvis kan jag säga att Claes-Johan är den mäklare jag varmt kommer rekommendera till andra som står inför en försäljning. Läs mer
  • Claes S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket hjälpsam, oavsett dag eller tid på dygnet. Läs mer
  • Hanna B skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag tycker att Claes-Johan ingav ett förtroende med den kunskap han besitter. Det ingav trygghet för mig som säljare. Claes-Johan är också bra på att återkoppla om jag sökt honom. Läs mer
  • Andree H skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kanon mäklare! Mycket seriös och driven.
    Kunde inte varit nöjdare! 10/10! Läs mer
  • Olle T skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    han gav ett mycket bra intryck, var väldigt proffsig och saklig. Han visade att han brydde sig väldigt mycket om sitt jobb, vilket räcker långt i mina ögon. Läs mer
  • Marie W skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en väldigt trevlig, duktig och aktiv mäklare som känns genuin och seriös i sitt yrkesutförande. Som köpare har jag känt mig trygg och viktig och kan bara varmt rekommendera honom som en utmärkt mäklare.
    Det har varit ytterst positiv upplevelse hittills att haft med Claes-Johan att göra och ser fram emot om det blir fler möten i framtiden.
    Lycka till.

Marie Wallqvist Läs mer
  • Reine G
    Reine G skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Clas Johan Olsson har gjort ett enastående jobb. Läs mer
  • Jörgen A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kanonmäklare👍
    Nöjd på alla sätt. Läs mer
  • Felipe V skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Stabil mäklare, som levererar mer än 100%!
    Bra kommunikationer genom hela processen och går extra bit för att jag skulle bli mer än nöjd!
    Bara +++++ Läs mer
  • Bengt-lennart A skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Mycket bra representant för Fastighetsbyrån. Bra bemötande, bra information om försäljningen. Trevligt och professionellt agerande.
    Vi är mycket nöjda med Claes-Johans insats. Läs mer
  • Josefina B skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    väldigt trevlig och tillmötesgående! Läs mer
  • Mohammed C skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Väldigt bra och hjälpsam mäklare. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Amro Q skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är helt klart en mäklare som gör allt för att kunden ska bli så nöjd som möjligt. Toppbetyg! Läs mer
  • Jan L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vänlig, intresserad, upplysande, hittade alternativ till påskrift vid köp när jag vår på resande fot. Läs mer
  • Thomas L skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Trevligt bemötande, noggrann och tydlig. Professionell. Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Bästa mäklaren!!! Tillgänglig hela tiden, väldigt engagerad och trevlig!! Läs mer
  • Ingrid S skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Claes-Johan är en mycket trevlig, sympatisk, kunnig och driven mäklare
    och person. Skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Tintin D skrev om Claes-Johan Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Tycker att Claes -Johan är en proffesionell mäklare med ett vinnande sätt. Har tålamod och är inlyssnande, driven men inte för " gåpåig" Läs mer
Louise Palö
Claes-Johan Olsson