Cliff Magnusson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-08 - 2019-01

Läs vad 62 kunder tycker om Cliff Magnusson

• Julia E
    Julia E köpte sitt hus med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-12

4:a
    110m²
    Duvesjön
    Enkel och smidig affär med en duktig och proffesionell mäklare. Så nöjda med vårt hus och känner att vi har fått det vi fick presenterat för oss! Läs mer
  • Martin Denny S sålde sitt hus med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-01

140m²
    Hålta
    Vi har sålt en villa, det har gått bra. Läs mer
  • Clas Jerker Stefan E sålde sitt hus med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-01-29

165m²
    Vi har sålt en villa.
    Cliff visade ett underbart engagemang och är väldigt duktig på att informera och att återkoppla om man har några frågor eller funderingar.
    Jag har ingenting att klaga på. Läs mer
  • Helene Katrin E sålde sitt hus med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-01-29

165m²
    Cliff är engagerad, serviceminded mot både säljare och köpare, återkopplar alltid snabbt, tydlig, ärlig och får alla att känna sig trygga med bostadsaffären. Jag kommer att rekommendera honom för alla som jag känner som vill sälja sitt hus i Kungälv med omnejd. Vi sålde vår villa på 165 kvm i Diseröd och är nöjda med allt som Cliff gjorde, även priset ! Läs mer
  • Amanda N köpte sin bostad med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-01-11

Cliff löste allting som hade med vårt bostadsköp galant! Jag skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Avang H köpte sin bostad med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-19

Jag har köpt villa från cliff och han va duktig o super duktig ,han är bäst . Läs mer
  • Helen H sålde sin bostad med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-27

Kunnig och engagerad mäklare.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Mattias H sålde sin bostad med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-26

Cliff är en mycket trevlig & kompetent mäklare. Han är trygg, tydlig & vill säljarens bästa. Vi hade en mycket bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderas starkt 👍 Läs mer
  • Anders D köpte sin bostad med hjälp av Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-25

Snabb på att svar på frågor.
    Trevlig och har ett bra bemötande
    Påläst på objektet Läs mer
  • Gunilla A skrev om Cliff Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-10

Vi har sålt en villa. Cliff har vsrit lätt stt samarbeta med och försäljningen gick väldigt bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö