en del av Fastighetsbyrån Kungälv

4.8 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Elena Pegoraro

• Annika L
    Annika L skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena hjälpte oss att sälja vårt hus i Lycke. Mycket proffisigt bemötande och samtidigt väldigt personlig och mjuk i sitt sätt. Gjorde allt för att få sålt huset trots att det var en svår tid innan jul att bli av med det. Hade många som var intresserade och var mycket engagerad i sitt arbete. Har även hört av sig efter vår flytt till Portugal och frågat hur vi har det vilket var väldigt trevligt att hon brydde sig även efteråt
  • Ann-Kristin F
    Ann-Kristin F skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena du är guldvärd som fastighetsmäklare! Tack för all hjälp.
  • Doris Hourdokht  K
    Doris Hourdokht K skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi sålde nyligen vårt hus i Ytterby och Elena var mäklaren som hjälpte oss med affären. Från första början gav Elena ett väldigt professionellt, trevligt och förtroendeingivande intryck. Hon guidade oss genom hela affären och var verkligen tillgänglig och tog sig tid att förklara saker i hela processen. Vi är väldigt nöjda med Elena som mäklare och ger henne våra varmaste rekommendationer.

Hälsningar,

Doris Hourdokht Khorassani
    Representant för Fastighetsbyrån, Doris Hourdokht K gillar detta
  • Kerstin E
    Kerstin E skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Intresserad, vänligt bemötande, hörde av sig som hon sagt, proffsig, kunnig. Kan rekommendera henne till andra.
  • Helen G
    Helen G skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag tycker jag fick ett fint bemötande och att hon levde upp till mina förväntningar. Elena återkopplade till mig snabbt om det var något som jag undrade. Elena visade respekt på ett sätt som också kändes varmt och tryggt.
  • Anne-charlotte R
    Anne-charlotte R skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ett mycket seriost bemötande, Elena är naturligt trevlig och mycket kunnig. Vi var även väldigt nöjda med fotograf nummer två som tog de flesta av bilderna. Elena har faktiskt alltid gått att nå på alla veckans dagar och det känns tryggt.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Väldigt sympatisk och trevligt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Påläst och noggrann. Rekommenderas varmt!
  • Mona W
    Mona W skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Elena har varit en toppentjej som hjälpt mig med min försäljning av huset.
    Hon sporrade mig när jag kände det blev jobbigt. Kan verkligen rekommendera henne som säljare.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag kan bara ge mina fulla rekommendationer till Elena som mäklare.
Louise Palö
Erik Hansson