Elena Pegoraro
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 36 kunder tycker om Elena Pegoraro

• Anette T köpte sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-30

Bra service o mycket trevlig o hjälpsam. Fick all den hjälp jag behövde. Köpte Nerebyskogens väg 14 i Harestad. Läs mer
  • Sofia E
    Sofia E sålde sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-21

Proffsig och bra kommunikation. Kändes tryggt genom hela processen! Läs mer
    Elena P gillar detta
  • Kerstin B sålde sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-20

Elena är så som en mäklare ska vara - säljande. Vi är jättenöjda med att vårt hus blev sålt. Läs mer
    Elena P gillar detta
  • Johan J sålde sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-20

påläst, engagerad, bra bemötande och jobbade hårt. Läs mer
    Elena P gillar detta
  • Annelie E sålde sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-16

En grym mäklare!
    Trevlig och alltid lätt att få tag på! Läs mer
  • Mats B
    Mats B sålde sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-10-27

Jag har sålt en villa och är väldigt nöjd med hur Elena skötte affären. Proffsigt och förtroendegivande. Känner mig väl omhändertagen// Mats Berntsson Läs mer
    Elena P gillar detta
  • Björn B sålde sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-10-26

Vi har sålt ett hus i Kode. Jag tycker att Elena har utfört sitt uppdrag på ett proffsigt sett. Hade väl en lite högra prisbild än vad vi fick ut men med rådande marknad är vi nöjda.

Sammanfattningsvis är jag nöjd.

Med vänlig hälsning Björn Läs mer
  • Sten Roger G skrev om Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-16

Den mäklare vi har varit i kontakt med har gjort ett bra arbete. Det är det enda vi kan bedöma . Och som mäklare kan vi rekommenderar henne Elena Pegoaro. Läs mer
    Elena P gillar detta
  • Britt Monica E sålde sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-13

Jag är en av fyra delägare i en fastighet som Elena sålt för oss.
    Elena har hela tiden gett oss bra information på ett mycket sakligt och vänligt sätt.
    Jag förväntade mig att att hon skulle sälja bostaden och det gjorde hon på ett bra sätt.
    Jag är mycket nöjd med Elena.
    Alltid trevlig och kunnig. Läs mer
    Elena P gillar detta
  • Bengt S sålde sin bostad med hjälp av Elena Pegoraro en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-13

Elena är proffsig i ditt yrkesutövande, lyhörd för kundens behov och fick till ett snabbt och bra avslut Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö