en del av Fastighetsbyrån Kungälv

4.8 / 5 i betyg — 12 rekommendationer

Läs vad 12 användare tycker om Erik Hansson

• Dennis B
    Dennis B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik bemötte oss väldigt proffsigt och kunnigt. han var också väligt engagerad i vårt ärende.
  • Annika W
    Annika W skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik Hansson är en ärlig, rak, engagerad mäklare som jag varmt kan rekommendera. Snabb återkoppling och ett trevligt bemötande.

Annika Wensund
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Funkade bra I stort sätt. Inga store problem med ngt
  • Kent S
    Kent S skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik Hansson är en trevlig och entusiastisk person - snabb i responsen och lyhörd för säljarens synpunkter och önskemål. Jag kan utan tvekan rekommendera honom.
  • Britt B
    Britt B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Erik gör ett mycket trevligt intryck. Han kom väl förberedd till första mötet och därefter skötte han hela affären på ett mycket professionellt sätt. Hjäpte till med alla externa kontakter och höll tät kontakt med oss under hela budgivningen. Vi kan rekommendera honom på det varmaste.
  • Josefine A
    Josefine A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har varit jätte nöjda med Erik.Han är väldigt lätt att ha att göra med och ger ett proffsigt intryck.Vi rekomenderar verkligen Erik.
  • Joakim
    Joakim skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Kan varmt rekommendera Erik på Fastighetsbyrån. Vi hade flera mäklare på besök innan vi träffade Erik. Kändes direkt att han var rätt person som skulle sälja vårt hus. Trevlig, driven, ärlig och proffsig.
  • Anna & Conny  R
    Anna & Conny R skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi kom i kontakt med Erik första gången på visningen av vårt nya hus som vi köpte. Erik har ett stort hjärta och brinnande intresse för sitt yrke! Det märkte vi med en gång med hans professionalism, påläst och lyssnande! Samt en väldigt ödmjuk och trevlig person! Vi rekommenderar Erik varmt! /Anna & Conny
  • Ulf A
    Ulf A skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag kom i kontakt med Erik då mitt hus skulle säljas. Ung, trevlig kille med många bra ideer, senare insåg jag att han också var energisk, driven/målmedveten men också korrekt, noggrann och proffsig. Huset krävde lite mer utav mäklaren men jag tycker att han hanterade det mycket kompetent och professionellt

Erik ställer upp, är ansvarsfull och jag kan bara å det varmaste rekommendera honom !!
  • Bengt B
    Bengt B skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi har flyttat många gånger (allt för många) och således köpt/sålt många hus/lägenheter. Mäklarna har oftast varit bra och hjälpt oss till en lyckad affär.

Nu skulle vi sälja vårt hus i Kungälv och fick hjälp av Erik på Fastighetsbyrån. Det visade sej vara ett riktigt bra val. En ung pigg kille men som visade på stor erfarenhet. Huset rönte ett stort intresse och många spekulanter som kräver lite extra av mäklaren. Köparna berättade att Erik gjorde en mycket proffsig visning trots alla intresserade. Inför alla spekulanter redogjorde Erik informativt om huset och gick igenom besiktning vi hade låtit göra.

Hela processen har gått perfekt och Erik har ställt upp i alla lägen och avslutat jobbet mycket bra varför vi varmt kan rekommendera honom.
  • Anders L
    Anders L skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi upplevde Erik som en mycket proffsig yrkesman. Engagerad, driven och agerade helt enligt våra behov. Enligt oss överlägsen de mäklare vi upplevt förut. Rekommenderas starkt!
  • Rikard R
    Rikard R skrev om Erik Hansson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Exceptionellt agerande från Erik, tillgänglig, ärlig och inget skitsnack.
    Rekommenderas starkt.
Louise Palö