Johanna Blomberg

Johanna Blomberg

Johanna Blomberg är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Johanna Blomberg har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Johanna Blomberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 90 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Blomberg har haft 26 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 90 Läs vad Johanna Blomberg

• köpte sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Centrum
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra bemötande rakt igenom hela processen. Vi upplevde att Johanna var tydlig och öppen vilket ledde till en bra köpprocess.
    • Centrum
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Lätt att prata med. Tillmötesgående och gav ett öppet och professionellt intryck. Var noga med att vi skulle få all den information vi behövde.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Blomberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Olseröd
    2022-06-17 Verifierad kund
    Alltid trevlig och glad ! Återkopplar alltid när hon säger att hon skall göra det. Bra servicekänsla, ordningsam och lugn.
    Finns inget negativt att säga om Johanna, bara positiva upplevelser av hennes bemötande. Visar inte att hon är stressad.
    • Duvesjön
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevlig, ordningsam och trygg var det vi förväntade oss och det tycker jag att hon levde upp till, absolut!
    2022-06-12 Verifierad kund
    En fantastisk engagerad mäklare . Jobbar snabbt och effektivt. Är trevlig ,glad och positiv.
    Stöttande och återkopplar hela tiden.
    Rekommenderar henne verkligen.
    Anette
    2022-06-12 Verifierad kund
    Johanna är positiv och serviceminded . Proffessionell som mäklare. Effektiv och återkopplar. Snabb försäljning .
    Vi är supernöjda ocg rekomenderar Johanna varmt.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag kan verkligen rekommendera Johanna, hon var väldigt kunnig, trevlig och glad.
    Det är sådana mäklare man vill möta som köpare/säljare.
    Jag och min fru har varit på många visningar där man lämnat med känslan av att mäklaren bara vill sälja.
    Johanna känns som att hon månar både om att säljarna och vi som köpare ska vara nöjda.

Mvh Martin
    2022-06-10 Verifierad kund
    Johanna är en glad och positiv person. Duktig och proffessionell i sin roll som mäklare.
    Jag kan varmt rekommendera henne.
    • Rörtången/ödsmålsmosse
    2022-05-30 Verifierad kund
    Johanna är en väldigt duktig mäklare.

Tydlig och transparant i all kommunikation samt lösningsorienterad.

Om ni funderar på vilken mäklare ni skall välja, ta Johanna så blir ni nöjda.
    • Kode
    2022-04-26 Verifierad kund
    Johanna är trevlig, lättsam och snabb på att återkoppla. Hon har uppnått vårt mål med försäljningen. Vi är mycket nöjda.