Josefin Andersson

Josefin Andersson

Josefin Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Josefin Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Josefin Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.9. Josefin Andersson har haft 24 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 33 Läs vad Josefin Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Josefin Andersson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-11-05 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med Josefin och är glad att jag valde henne. Jag har hela tiden kunnat bollat mina frågor med henne, både kring sälj och köp av lägenhet. Hon har känts väldigt trygg, lugn och ärlig. Jag har haft stort förtroende för henne genom hela processen. Känt att hon även velat hitta den bästa lösningen för mig. Josefin får mina allra bästa rekommendationer.
  • Sonja G
    2022-11-04 Verifierad kund
    Josefin är proffsig, hon är tillmötesgående och snabb i hanteringen av vår lägenhetsaffär.
    Josefin var precis som jag anser en mäklare ska vara, hon fanns där och var informativ men trängde sig inte på. Vi fick chansen att titta på lägenheten i lugn och ro.
    Sedan var hon snabb med att återkoppla, då hon inte fick tag på säljaren direkt informerade hon oss om det och att hon skulle återkomma snarast.
    Även vid kontraktskrivningstillfället upplevde jag Josefin som kunnig, lugn och informativ.
    Under processen kände vi oss alltid välinformerad.
    Skulle jag sälja en lgh eller ett hus i Kungälv skulle jag gärna anlita Josefin!
    2022-10-14 Verifierad kund
    Väldigt personlig, professionell och lätt att jobba med.
    Kan starkt rekommendera Josefin.
    2022-10-11 Verifierad kund
    Josefin är en mycket bra mäklare som har kämpat med vårt objekt i 4månader. Som alla vet är det svåra tider att sälja med inflation och räntehöjningar .
    Men det vi uppskattar mest är att Josefin har hela tiden varit anträffbar Svarat på mail och telefonsamtal nästan omgående.
    Vi önskar Josefin allt gott med sitt jobb som mäklare

Mvh Gunnbritt och Mats Pantzar
    2022-10-06 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med Josefin som vår mäklare. Som förstagångsäljare var hon tydlig och saklig så vi kände oss trygga i processen från början till slut. Uppskattade att hon tog sig tid för extra möten vid osäkerhet och alltid svarade och återkopplade snabbt. Väldigt trevlig att arbeta med!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Josefin Andersson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-10-06 Verifierad kund
    Professionell och väldigt härlig personlighet kände stort förtroende!
    2022-09-06 Verifierad kund
    Helt fantastisk mäklare. Vi är så nöjda, rekommenderar henne verkligen, 10/10. 🌸
    2022-08-31 Verifierad kund
    Proffsig, tillgänglig och engagerad. Supernöjd!
    2022-08-24 Verifierad kund
    Väldigt tydlig och trygg mäklare. Hjälpsam och driven upplevde jag henne som.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Vi fick ett utmärkt bemötande från första kontakten. Josefin är kunnig, effektiv, varm och trygg! Tack för ett suveränt bra jobb! Vi är supernöjda!