Louise Palö
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Man ska välja mig som mäklare för att jag drivs av mina känslor. Jag får oftast en personlig relation till mina kunder och vill verkligen alltid göra det som är absolut bäst för dem. Jag har arbetat som mäklare sedan 2012, vilket ger en lång erfarenhet och mycket kunskap. Plus att jag är evigt positiv!

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med vänner och familj, tränar och pysslar i mitt hus.

Hur ser din drömbostad ut?
Mitt nybyggda hus är min drömbostad.

Vad vet vi inte om dig?
Jag samlar på dalahästar! Läs mer

Läs vad 92 Läs vad Louise Palö

• Frida S sålde sitt hus med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-03-23

Hålta
    Louise har varit fantastik i alla lägen, från det att vi köpte radhuset till vi sålde vårt hus. Hon har varit tillgänglig och stöttade. Mycket kompetent och duktig! Läs mer
  • Jenny N köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-03-19

Ytterby
    Louise hjälpte mig hitta en lägenhet som passade mig perfekt! :) Positiv, personlig, enkel att samarbeta med och förstår precis vad som passar än. Kan verkligen rekommendera henne för både köp och försäljning då hon inte ger ett "sälj" intryck som många andra mäklare. Louise vill bara hitta rätt för just dig! Läs mer
  • Damir K
    Damir K sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-27

Centrum
    Lägenhet
    Professionellt
    Apsolut
    Vem anas Luisa är Bäst Läs mer
  • Benjamin H sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-21

Komarken
    Erfarenheten jag fick av Lousie var proffesionellt men ändå familjärt.
    Kände mig trygg för varje steg i bostadsäljandet Läs mer
  • Carl-Henrik M sålde sitt hus med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-20

Diseröd
    Allt fungerade utmärkt, bra information hela tiden, vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Janet N sålde sitt hus med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-02-13

Ytterby
    Sålt bostadsrättsradhus i Ytterby.
    Jag har alltid blivit positivt bemött och hon lyssnade på mina förslag och kommer med bra information. Vi har haft ett mycket bra samarbete. Jag hade förväntningar på en snabb försäljning eftersom andra liknade hus har sålts snabbt i området och med bra budgivning och prisuppgång men bostadsmarknaden blev sämre under hösten och det blev svårt att sälja till det pris som man ville ha, man fick istället gå ner i pris. Louise höll mig uppdaterad om vad som hände på marknaden och hade fler visningar om det inte kom så många spekulanter vilket jag uppskattade mycket. Hon var alltid positiv, det kommer att komma en köpare men det kommer att ta längre tid. Är som sagt mycket nöjd och kan rekommendera Louise till andra som vill ha tips på en bra mäklare. Läs mer
  • Annika W köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-01-28

Marstrand
    Hon har helt enkelt vart toppen 👍 Läs mer
  • Annika O köpte sin bostad med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-12-01

Köpt en bostadsrätt på fräkne Gränd i Kungälv och mäklare var Louise Palö. En sådan fin, go, rolig och trygg tjej som stötttade och hjälpte mig när jag var helt grön på området att köpa bostad.
    Rekommenderas varmt. ❤️ Läs mer
  • Louvisa W
    Louvisa W sålde sin bostad med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-30

Proffsig och personlig! Supernöjd helt enkelt. Läs mer
  • Göran G sålde sin bostad med hjälp av Louise Palö en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-11-30

Såld en bostadsrätt. Bra proffsigt bemötande. Hittade en bra kund som gav mig ett pris jag var nöjd med. Bra genomförd försäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö