Pontus Hallsberg
Registrerad mäklare sedan 2019-03-28
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-24
2019-08 - 2020-07

Läs vad 15 Läs vad Pontus Hallsberg

• Adam S köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-08-10

Jag har köpt ett hus.
    Jag har blivit väl mött av en trevlig och seriös mäklare som har lyssnat på våra önskemål och tankar på ett professionellt sätt.

Upplevelsen hos mäklaren har varit väldigt bra. Läs mer
  • Hanna S köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-08-08

Kärna
    Vårt första bostadsköp, kedje his från 70-talet, och vi upplevde att vi fick det stöd vi behövde!
    Pontus var alltid trevlig och skapade en personlig kontakt men var alltid proffsig. Svarade snabbt på alla mail och gjorde var han kunnat för att hjälpa oss Läs mer
  • Vanja W sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-08-05

Kärna
    Min mamma har sålt en villa i Kärna. Mina förväntningar på mäklaruppdraget var höga när vi började sökte efter en mäklare. Pontus gav redan från början ett väldigt bra intryck. Pontus har skött processen med försäljningen och dialogen med oss på ett mycket bra sätt. Pontus har på alla sätt levt upp till de förväntningar vi hade kring mäklaruppdraget. Fantastisk ordning och reda och bra svar på alla våra frågor. Vi är helnöjda med Pontus arbete. Läs mer
    Pontus H gillar detta
  • Crister C sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-05-06

Kareby
    Vi har sålt vårt hus

Vi har alltid blivit väl bemötta av Pontus

Han är alltid trevlig och det är lätt att nå honom

Rekommenderar honom varmt

Mvh Crister och Mona Läs mer
  • Stina T sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-04-19

Norrmannebo
    Jag har aldrig sålt ett hus tidigare och visste inte vad vi kunde vänta oss under denna resa. Men med vägledning av denna allt igenom proffsiga person skulle jag gärna rekommendera honom.
    Nu kommer jag aldrig sälja något mer hus, utan det är mina barn som får sälja vårt nuvarande hus när jag lämnat in. Då hoppas jag att Pontus fortfarande jobbar som mäklare och kan hjälpa dom till rätta. Läs mer
  • Sven Patrik A sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-02-20

Centrum
    Radhus
    Väldigt bra bemötande, bra engagemang, bra information Läs mer
  • Jan Christer A sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-02-17

Centrum
    Har sålt ett radhus.
    Pontus var engagerad, duktig på att informera om hur det gick. Bra person att ha att göra med - fungerade otroligt bra.
    Bra mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Läs mer
  • Jimmy T sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-22

Norrmannebo
    Sålde ett hus.
    Mäklaren lotsade oss igenom processen på ett proffsigt, förtroendeingivande men också personligt sätt.

Vi har fått bra svar på de frågor vi har haft. Mäklaren har varit aktiv och närvarande genom hela försäljningen. Läs mer
  • Andrea G köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-08

Ytterby
    Köpt hus, gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Lukas N köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-08

Ytterby
    Jag har köpt ett hus i Ytterby. mäklaren bemött oss trevligt och professionell , efter kontrakt skrivning så fanns det mycket hjälp att få av både Pontus och Fastighetsbyrån Kungälv.

Jag rekommenderar Pontus alla dagar i veckan! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv