Pontus Hallsberg
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 10 Läs vad Pontus Hallsberg

• Sven Patrik A sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-02-20

Centrum
    Radhus
    Väldigt bra bemötande, bra engagemang, bra information Läs mer
  • Jan Christer A sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-02-17

Centrum
    Har sålt ett radhus.
    Pontus var engagerad, duktig på att informera om hur det gick. Bra person att ha att göra med - fungerade otroligt bra.
    Bra mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Läs mer
  • Jimmy T sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-22

Norrmannebo
    Sålde ett hus.
    Mäklaren lotsade oss igenom processen på ett proffsigt, förtroendeingivande men också personligt sätt.

Vi har fått bra svar på de frågor vi har haft. Mäklaren har varit aktiv och närvarande genom hela försäljningen. Läs mer
  • Andrea G köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-08

Ytterby
    Köpt hus, gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Lukas N köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-08

Ytterby
    Jag har köpt ett hus i Ytterby. mäklaren bemött oss trevligt och professionell , efter kontrakt skrivning så fanns det mycket hjälp att få av både Pontus och Fastighetsbyrån Kungälv.

Jag rekommenderar Pontus alla dagar i veckan! Läs mer
  • Eva Birgitta K sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-11-13

Ytterby
    Litet hus.BLev väl bemött.Han levde mer än väl upp till mina förväntningar.Han är väldigt trevlig och hjälpsamm.Kan på det varmaste rekomendera honom. Läs mer
  • Linn H köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-12

Diseröd
    Pontus gav ett seriöst och ödmjukt intryck när vi köpte en bostad via honom. En engagerad mäklare! Läs mer
  • Aila Onerva M sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-10

Ödsmålsmosse/Rörtången
    Jag hade Pontus Hallsberg som mäklare när jag sålde mitt fritishus/åretruntboende nu i oktober vid Ödsmålsmosse i Kode. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Han har ett proffisionellt och personligt bemötande. Är mycket nöjd med mäklaren Pontus Hallsbergs .insattser och kunskaper. Rekommenderar honom med det bästa. Aila Mirkovic Läs mer
  • Erik R köpte sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-10

Diseröd
    Gott professionellt och personligt bemötande. Läs mer
  • Mati U sålde sitt hus med hjälp av Pontus Hallsberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-07-22

Diseröd
    Jag har sålt min villa i Romelanda. Pontus Hallsberg har lotsat mig igenom alla formaliteter, som jag är oerfaren i och som jag måste iaktta som säljare. Han har förberett mig alla upptänkliga insatser som krävs inför försäljningen och varit ett gott stöd att genomföra dessa.Han har gjort ett fantastiskt bra arbete, lyhörd och vägledande. Ett gott "bollplank" för mina funderingar och
    nödvändiga åtgärder! Han har dessutom fört en dialog med mina döttrar och hållit dem väl informerade, vilket har bidragit till att
    jag har känt mig väldigt trygg med försäljningen. Tack Pontus! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv