Sanna Axelsson
Registrerad mäklare sedan 2018-04-27
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-23
2019-07 - 2020-06

Läs vad 5 Läs vad Sanna Axelsson

• Fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-06-09

2:a
    Centrum
    Bra bemötande av mäklare samt en smidig affär Läs mer
  • Max Ola Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-05-24

Tillgänglig, tillmötesgående, kompetent Läs mer
  • Clara K sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-02-21

Centrum
    Sanna är kunnig, engagerad, otroligt effektiv och alltid lätt att nå. Det tog mindre än fyra veckor från första kontakt till att kontrakt med köparen var undertecknat. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2020-02-21 Sanna A svarar Clara K
    Tack Clara för din fina rekommendation. Det glädjer mig att du är så nöjd med min tjänst. Lycka till med nya boendet!
  • Nina L sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-18

Komarken
    Sanna har på alla sätt och vis varit hjälpsam och vänligt. Hela processen har kännts trygg och alla frågetecken som fanns under loppets gång rätades ut!

Tack för allt. Läs mer
    2020-02-11 Sanna A svarar Nina L
    Tack för att jag fick förtroendet och hjälpa dig! Det har varit en ära.
  • Jesper L sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-17

Komarken
    Fantastisk empatisk och professionell mäklare som förstår att få sina kunder att känna sig trygga och nöjda.

Direkt från början var Sanna proaktiv, flexibel och väldigt bra på att hålla en dialog hela vägen igenom försäljningen av min lägenhet.

Jag vill klart recommendera henne till alla som står och vill sälja eller köpa.

Jag vill utan tvekan kontakta henne i framtiden om jag vil flytta igen! Läs mer
    2020-01-17 Sanna A svarar Jesper L
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det glädjer mig.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Lisa Berthelsen