Sanna Axelsson

Sanna Axelsson

Sanna Axelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Sanna Axelsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Sanna Axelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.7. Sanna Axelsson har haft 33 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 30 Läs vad Sanna Axelsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2021-07-07
    Bra bemötande
    Snabb, engagerad och effektiv som gav ett bra resultat
    Hälsningar Anders
    2021-06-20
    Jätte trevlig tjej, tydligt information, snabb service. Minus dock att det kändes som att hon ibland inte hann med allt.
    Hej Inge. Tack för din fina rekommendation. Det har varit superkul att få hjälpa dig och sälja din fina lägenhet. Sanna Axelsson
    2021-06-12
    Vi blev bra bemött av Sanna och hon lyssnade på oss.
    Hon levde upp till våra förväntningar.
    Bra återkoppling hela tiden.
    Men det var ju många visningar och alla ev köpare fick kanske inte tiden att se allt garaget osv.
    Tack Gunnar för dina fina ord. Det har varit en ära att få hjälpa er och sälja er fantastiska lägenhet på Rådmansgatan. Riktigt roligt. Sanna Axelsson
    2021-06-03
    Sanna har sålt vår lägenhet om 78,5 kvm i Kungälv till rekordpris. Ett väldigt gott och professionellt bemötande, samt stor tillgänglighet. Sanna jobbade väldigt effektivt med försäljningen av vår lägenhet, och lyckades sälja den för det pris vi önskade. Visade verkligen värde för sina ord från vårt första möte, och hela processen kändes trygg och smidig. Rekommenderar Sanna om man önskar få genom rätt pris för sin bostad och smidig process.
    Tack för dina fina ord Sufyan, vad glad jag blir av din rekommendation. Det har varit en ära att få hjälpa er i försäljningen av lägenheten. Speciellt roligt med det fina priset vi fick för er lägenhet. Lycka till med husköpet, jobbet, nya staden i norr och tillökningen i familjen. Vi ses om några månader på tillträdet. Ha en fantastisk sommar! Sanna Axelsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2021-06-01
    Sanna har uppfyllt mina förväntningar. Varit vänlig och tillmötesgående.
    Tack snälla Hillevi. Roligt att få hjälpa dig i affären, den kommer bli perfekt för dig och dina barn. Sanna Axelsson
    2021-06-01
    En bra mäklare som är uppmärksam och bra att ha med att göra.
    Mycket driven för att göra det bästa för kunden.
    Tack Daniel för din rekommendation. Ni kommer verkligen trivas i lägenheten, den är så fin! Vi ses. Sanna Axelsson
    2021-05-20
    Sanna hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt, den såldes ”på förhand” vilket var värdefullt för oss då det underlättade vår livssituation. Hon var professionell och lyhörd för våra önskemål. Vi var tydliga med vad vi hade för krav på pris och detta tog Sanna med sig och lyckades sälja bostaden över vårt krav!
    Vi är mycket nöjda med Sannas arbete och kan definitivt tänka oss att ge henne förtroende att sälja åt oss även i framtiden.
    Tack snälla för er fina rekommendation. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen. Jag kommer att sakna den dagliga kontakten med er. Hoppas ni snart hittar drömhuset, håller förstås utkik. Ta hand om dig och familjen :) Sanna Axelsson
    2021-05-10
    Vi har sålt en bostadsrätt. Sanna ringde upp oss i början av 2020 för att höra om vi var intresserade av att sälja. Eftersom vi var i säljtankar slog vi till. Pandemin kom tyvärr emellan så det blev ingen försäljning då. Under året som gått har Sanna regelbundet hört av sig och till slut fick vi till en försäljning. Sanna har varit proffsig och engagerad. Alltid trevlig. Vi är mycket nöjda.
    Eva-Lena Westlund
    Tack Eva-lena för ett gott samarbete och ert förtroende. Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni ska trivas i huset på Tjörn :) Sanna Axelsson
  • Victor A
    2021-04-14
    Köpte en bostad, inget att kommentera
    Hej! Tack för omdömet. Det har varit en ära att få hjälpa er att hitta er nya drömbostad. Hoppas ni kommer att trivas! Sanna Axelsson
    2021-03-29
    Kan varmt rekommendera Sanna till er där ute som går i säljtankar. Sanna är mäklarbranschens Messi (en parallell för er som uppskattar fotboll). Kort och gott en stjärna!
    Hej Amro. Wow, tack snälla för din fina rekommendation. Så glad att jag fick hjälpa dig i din försäljning. På återseende. Sanna Axelsson