Sanna Axelsson

Sanna Axelsson

4.9 i betyg av 8 omdömen

Sanna Axelsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Sanna Axelsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 8 omdömen sedan 2018-10-23. Sanna Axelsson har haft 33 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 8 Läs vad Sanna Axelsson

• Sanna hjälpte oss sälja vårt radhus. Väl bemött vid samtliga tillfällen, dock med lite stressad underton. Sanna kör på i 120, med upplevelsen att information man ger inte alltid tas upp och sparas ner. Något som yttrade sig i att vi vid 5 eller 6 olika tillfällen uppgav vad som ingick i hyran, väldigt irriterande. I slutändan fick vi det vi önskade och mer därtill, så Sanna gjorde ett väldigt bra jobb oavsett!
    Marcus T sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-09-26
    • 4:a
    • 112.0 m²
    • Munkegärde
    2020-09-26
    Hej Marcus Tack för din reco. Det var inte meningen att verka stressad i processen, jag stämde alltid av med er i allt exempelvis kring beslut bland budgivare och jag hoppas att det uppskattades även fast det blev en hektisk budgivning och ni fick rekordpris! Det kan bli så vid förhandsförsäljningar och snabbt avslut, jag ville hellre stämma av en gång extra än att det skulle bli fel i avgiften inför kontrakt. För er, min och köparen skull. Lycka till med husletandet!

Visa svar
  • Sanna är en mycket proffsig och hungrig mäklare. Sålde min bostad på ca 1 vecka. Lätt att förstå att hon är den bästa mäklaren i Kungälv. Rekommenderas starkt.
    Daniel Å sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-09-14
    • 1:a
    • 27.5 m²
    2020-09-14
    Tack snälla Daniel för din rekommendation! Glad jag blev. Det har bara varit en glädje att få hjälpa dig med försäljningen

Visa svar
  • Jag har sålt en lägenhet. Mitt intryck av Sanna har från första gången jag träffade henne för att få lägenheten värderad varit oerhört positivt. Proffisiell, kunnig, glad, driven, snabb återkoppling, förtroendeingivande. Detta är mina förväntningar av en mäklare och de har hon verkligen levt upp till med bravur. Jag har varit i kontakt med många andra innan när jag skulle köpa mig ett hem och det var inte en så värst positiv upplevelse på det stora hela tyvärr så jag var nog en smula luttrad när jag träffade henne. Det hade mest varit en drös småvalpar som bara ville sälja, inte så noga om mina behov blev tillgodosedda. Men hon gjorde att jag idag är väldigt mycket mer positiv och det har varit en trygg och bra process. Hon är grym helt enkelt 💞 Mvh Marie Wallqvist
    Marie W
    Marie W sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-07-28
    • 2:a
    • 54.0 m²
    2020-07-28
    Stort tack för din fina rekommendation Marie. Glad jag blir! Det har bara varit en ära att få hjälpa dig😊 Lycka till med nya boendet på gården👋🏻

Visa svar
  • Bra bemötande av mäklare samt en smidig affär
    Fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-06-09
    • 2:a
    • 41.0 m²
    2020-06-09
  • Tillgänglig, tillmötesgående, kompetent
    Max Ola Johan W köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-05-24
    2020-05-24
  • Sanna är kunnig, engagerad, otroligt effektiv och alltid lätt att nå. Det tog mindre än fyra veckor från första kontakt till att kontrakt med köparen var undertecknat. Vi rekommenderar henne varmt!
    Clara K sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-02-21
    • 1:a
    • 31.0 m²
    2020-02-21
    Tack Clara för din fina rekommendation. Det glädjer mig att du är så nöjd med min tjänst. Lycka till med nya boendet!

Visa svar
  • Sanna har på alla sätt och vis varit hjälpsam och vänligt. Hela processen har kännts trygg och alla frågetecken som fanns under loppets gång rätades ut! Tack för allt.
    Nina L sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-01-18
    2020-01-18
    Tack för att jag fick förtroendet och hjälpa dig! Det har varit en ära.

Visa svar
  • Fantastisk empatisk och professionell mäklare som förstår att få sina kunder att känna sig trygga och nöjda. Direkt från början var Sanna proaktiv, flexibel och väldigt bra på att hålla en dialog hela vägen igenom försäljningen av min lägenhet. Jag vill klart recommendera henne till alla som står och vill sälja eller köpa. Jag vill utan tvekan kontakta henne i framtiden om jag vil flytta igen!
    Jesper L sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Axelsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-01-17
    2020-01-17
    Tusen tack för din fina rekommendation! Det glädjer mig.