Tilda Gustafsson

Tilda Gustafsson

Tilda Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Tilda Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 3 omdömen sedan 2020-06-19. Tilda Gustafsson har haft 5 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 3 Läs vad Tilda Gustafsson

• Vi har sålt en andel i Villa Maritime på Marstrand. Vi har blivit bra bemötta av Tilda och hon har haft bra kontakt med oss hela tiden. Jag tycker Tilda har skött uppdraget bra och är väldigt servicevänlig men möjligen kan hon bli lite bättre säljare med utveckling av lyhördhet och lyssnande som en säljare bör vara. När det väl kom igång så flöt det på bra och vi är nöjda. Det blev väldigt mycket papper att skriva på och framförallt att signera på varje sida vilket kändes lite överkurs.
    Bernt K
    Bernt K sålde sin lägenhet med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-08-28
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Marstrand
    2020-08-28
  • Vi har sålt en andelslägenhet som egentligen är en ganska liten affär. I mitt tycke har Tilda tagit sig an uppdraget på ett väldigt proffsigt sätt och visat på stor engagemang. Våra förväntningar var inte stora innan med tanke på storleken på affären men vi är väldigt nöjda och feed backen som vi under hela resan fick var utmärkt. Om frågan kommer så skulle jag rekommendera henne som mäklare till andra.
    Magnus B sålde sin lägenhet med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-08-05
    • 3:a
    • 51.0 m²
    • Marstrand
    2020-08-05
  • Mycket engagerad och alltid glad och positiv. Lätt att bolla tankar med och vi har känt oss trygga genom hela försäljningen av vårt hus.
    Carina V sålde sitt hus med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2020-06-19
    • 123.0 m²