Tilda Gustafsson

Tilda Gustafsson

Tilda Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Tilda Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Tilda Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Tilda Gustafsson har haft 29 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 39 Läs vad Tilda Gustafsson

• sålde sitt hus med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Kärna
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hur Tilda har genomfört försäljningen av vår sommarstuga.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra engagerad tog sig tid på nationaldagen för extra visning
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande omtänksamt. Tilda levde helt upp till de förväntningar jag hade. Väntar nu på att slutföra affären men räknar med att det ska gå smidigt med Tildas hjälp
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket proffigt bemötande. Trevlig o mycket bra på att förklara försäljnings processen.

Uppfyllde mina förväntningar.

En snabb o lyckad försäljning!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Det har känts fantastiskt bra från dag ett. Tilda är tydlig, har en klar strategi för hur affären bäst ska genomföras och kommunicerar ut det på ett konkret och tryggt sätt. Tilda är ett suveränt bollplank, har hög tillgänglighet och vi kunde inte varit i bättre händer. Vilken tur vi har haft :-)
    2022-06-10 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och serviceminded. Kommunicerar utmärkt vad som händer.
    2022-05-20 Verifierad kund
    * Tilda är en profesionell mäklare med känslan för att förstå och underlätta i alla situationer.

Vi uppskattade Tilda i vår försäljning främst med hänsyn taget till flexibiliteten och snabbheten i alla actions som behövs tas.

Överlag skulle jag rekomendera Tilda till alla som vill sälja sin bostad.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Vi var mycket nöjda och kände oss trygga i vårt köp med hjälp av en bra och trygg mäklare som vi kände stort förtroende för
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2022-03-20 Verifierad kund
    Vänligt och bra bemötande. Tydlig och informativ. Snabb på att återkoppla. Levde upp till våra förväntningar i egenskap av köpare, på ett mycket bra sätt.
    2022-02-16 Verifierad kund
    Tilda G kändes både trygg o proffsig, vi var mycket nöjda med henne. Sedan fick vi egna köpare på vår bostad , innan fotografering o visningar så arvodet tyckte vi var lite högt.
    Detta ordnades till i efterhand så vi är nöjda.
    Hade varit bra om detta fanns nämt i avtalet .