Tilda Gustafsson

Tilda Gustafsson

Tilda Gustafsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungälv

Tilda Gustafsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-08. Tilda Gustafsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.7. Tilda Gustafsson har haft 21 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 19 Läs vad Tilda Gustafsson

• köpte en tomt med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Hålta
    2021-07-22
    Hon va trevlig och kunnig och levde upp till våra förväntningar som vi hade på tomt köpet
  • sålde sitt hus med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Ytterby
    2021-07-21
    Mycket bra och professionell genom hela processen. Påläst och lyhörd.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    • Tjuvkil/ Lycke
    2021-07-21
    Tilda är en lugn o trevlig person.
    Påläst om objektet, och tog reda på vad vi i övrigt ville veta.
    Förtroendeingivande o lyhörd.
    Om jag skulle sälja ett hus skulle jag gärna vända mig till henne
    • Tjuvkil/ Lycke
    2021-07-21
    Vi blev mycket väl bemötta av en påläst och kunnig mäklare.
    Våra förväntningar var att få svar på våra frågor och en redogörelse för objektet och det utförde mäklaren med bravur
    Vi är nöjda med upplevelsen av köpet
    • Ytterby
    2021-07-21
    Trevlig och professionell, arbetade grundligt och var tydlig i sin kommunikation.
    2021-06-21
    Mycket trevlig och väldigt kunnig
    • Kärna
    2021-06-20
    Tilda var påläst på objektet och kunde svara på de flesta av våra frågor. Det hon inte kunde svara på när vi var på visningen, kollade hon upp och återkopplade till oss.
    Hon har skött/sköter hela processen mycket proffsigt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tilda Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    2021-06-05
    Har precis köpt en andelslägenhet och har blivit väldigt trevligt och proffsigt bemött. Gillar speciellt att hanteringen av affären har känts väldigt avslappnad och naturlig men samtidigt väldigt förtroendeingivande.
    2021-05-17
    Vi fick stöd av Tilda att sälja en villa. Tilda visade på stort engagemang för oss som säljare, och höll genom processen en tät dialog med oss och var mycket tillgänglig, flöjde upp och återkopplade. Hon gav goda konkreta råd och jobbade intensivt och flexibelt. Tilda var receptiv avseende våra synpunkter och förslag på ändringar i försäljningsmaterialet mm, men tyvärr fick Tilda och vi inte samma respons när avseende att konkret förändra utifrån förslagen av Fastighetsbyråns interna organisation. Det beklagar vi, men vi gläds åt ett lyckligt slut på processen, med härliga och lyckliga köpare av vår fastighet.
    2021-05-17
    Sålt bostad
    Mycket bra bemötande
    Inte optimal kundlista för den typen av bostad
    Missade i foton och beskrivning
    Processen kunde blivit bättre