Ulrika Johnsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 12 kunder tycker om Ulrika Johnsson

• Louise J sålde sin bostad med hjälp av Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Jag har sålt två stycken lägenheter med fastighetsbyrån. Jättefint bemötande och som kund har jag känt mig trygg med allt vad försäljningarna inneburit.
    Jag använde stylist på den ena som stod helt omöblerad. Det tror jag har hjälpt till en hel del för att få upp min försäljning.
    Verkligen helnöjd med allt! Läs mer
  • Malin B skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Beställning av styling i villa som ska säljas.
    Trevligt bemötande och bra återkoppling från Ulrika. Läs mer
  • Sofia N skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ulrika stylade vårt radhus inför försäljning och gjorde sitt yttersta för att bemöta våra önskemål om tidsplan m.m. Våra förväntningar som ändå var höga överträffades då Ulrika verkligen har förmågan se detaljerna men samtidigt skapa en röd tråd genom lägenheten. Läs mer
  • Eva B skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ulrika skötte all styling av vårat hus och vi är helnöjda. Läs mer
  • Louise P skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Vi anlitade Ulrika i samband med vår bostadsaffär och är mer än nöjda. Ulrika kompletterade med små detaljer i vårt hem, men det blev en otrolig skillnad. Vår lägenhet kändes mer inbjudande, trevlig och sammanhängande. Jag är helt övertygade om att vi fick ett bättre resultat av vår försäljning på grund av Ulrikas hjälp. Dessutom är Ulrika trevlig, lättsam och väldigt flexibel. Evigt tacksam! Läs mer
  • Kristina O skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Hej❣️
    Ulrika har ett varmt och vänligt bemötande.
    Ser möjligheter i färg och form och har känsla för detaljer.
    Vi var såååå nöjda med stylingen av vårt hus!
    Kan varmt rekommendera Ulrika och vi kommer använda hennes hjälp med stylingen av vår nya lägenhet vi köpt!

Janne o Kristina💕👍 Läs mer
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Hej
    Fantastiskt bemötande, proffsigt och kreativt arbete. Ser möjligheter i färg och form. Skapar vackra miljöer. Skönt att bolla idéer och få tips och råd på vad man kan göra själv och tydliga riktlinjer med vad som kan skapas eller läggas till som tjänster. Med ett underbart resultat.

SÅÅÅÅÅ NÖJD !!! Läs mer
  • Ann-sofie S skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Proffsigt och vänligt bemötande. Vi blev jättenöjda med stylingen. Läs mer
  • Petra Wertheimer W skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    mycket bra. och fantastiskt bra resultat, jag kan varmt rekommendera henne för andra säljare. Läs mer
  • Claes N skrev om Ulrika Johnsson en del av Fastighetsbyrån Kungälv
    Ulrika var en fantastisk person. Skicklig och social jobbade effektivt. Det syntes att hon gillade sitt jobb och hennes
    kunnighet gjorde att huset blev sålt väldigt snabbt.

Allt perfekt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv