William Stenberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 14 Läs vad William Stenberg

• Pia K köpte sitt hus med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-09

Kärna
    Har köpt ett litet hus i Kärna, och jag hade många frågor innan köp. Blev trevligt, tålmodigt och professionellt bemött varje gång. Läs mer
    William S gillar detta
  • Lennart D köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-07

Centrum
    Köpte en bostadsrätt. Mäklaren gjorde ett utmärkt arbete. Läs mer
    William S gillar detta
  • Victoria L sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-04

Komarken
    William är en fantastiskt mäklare. Han sålde vår lägenhet när vi köpte den och gav ett väldigt seröst intryck samt var väldigt mån om köparens vilja därför anlitade vi honom när vi skulle sälja. Som säljare upplevde vi William som trygg i sin yrkesroll där han alltid hade säljarens bästa i första hand. Vi har alltid känt oss trygga i Williams händer! Läs mer
    2019-10-04 William S svarar Victoria L
    Tack för de fina orden Victoria! :)
    William S gillar detta
  • Jonathan L sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-10-02

Komarken
    Jag köpte och sålde lägenhet via fastighetsbyrån där William var med i båda affärerna.

Trevlig upplevelse att få affärens ordnade av samma person som då kunde förstå helheten.

William gav ett gott intryck och såg och förstod oss som kunder.

Återkopplingen kunde i vissa fall förbättras annars helt utmärkt. Läs mer
    2019-10-07 William S svarar Jonathan L
    Tack för de fina orden och tack för konstruktiv kritik!
  • Sven Ö sålde sitt hus med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-09-28

Knapphändig information om överbryggningslån och uppskjuten ränta. Men fixade ett bra pris på radhuset. Styling överskattad och jobbig. Broschyr med alla bilderna på lägenheten onödig. Läs mer
    William S gillar detta
  • Johanna P sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-05-18

Grinden
    William har hjälpt mig sälja 2 lägenheter och köpa 1. William är otroligt engagerad och bra mäklare!! Kommer varmt rekommendera han till alla jag känner som skall sälja bostad. Läs mer
  • Annika Östensson skrev om William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-01-31

William skötte försäljningen av min lägenhet och var mycket aktiv, smidig och lyhörd. Dessutom anlitade han en lika proffsig fotograf som också heter William. jag är mycket nöjd. Tack Läs mer
  • Annika L sålde sin bostad med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-01-29

William skötte försäljningen av vår bostadsrätt snabbt, smidigt och proffsigt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Robert G skrev om William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-12-10

Ett stort tack till William som hjälpte mig hitta min drömlägenhet.
    Så otroligt smidigt med all hjälp vi fick, både säljare o köpare.
    Han fixade allt för oss.
    Använd denna killen. Kan varmt rekommenderas !!’ Läs mer
  • Igor M
    Igor M skrev om William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2018-09-12

Köpte en trea i Kungälv på komarken, affären gick fort och smidigt där mäklaren ser till allas behov, är väldigt tydlig och rak i sin kommunikation, lätt att göra med.
    Rekommenderas Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv