William Stenberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 28 Läs vad William Stenberg

• Viktor J köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-04-03

Centrum
    Mycket hjälpsam, gott bemötande och alltid redo att svara på frågor som dök upp genom hela köp-processen av min nya lägenhet! (bostadsrätt)

Tack för all hjälp på vägen, och lycka till William! Läs mer
  • Antonina C köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-03-06

Komarken
    Mycket kompetent och duktig mäklare. William är engagerad och hjälpsam. Läs mer
    William S gillar detta
  • Annika K sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-03-02

Marstrand
    Fantastisk mäklare. Kan varmt rekommendera honom Läs mer
    William S gillar detta
  • Emelie K sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-02-27

Marstrand
    Han har lyckat sälja vår lägenhet och det har inte de 10 mäklare innan honom lyckats med... Läs mer
    William S gillar detta
  • Pär-erik A sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-30

Sålt BR

William har varit kunnig och trevlig att jobba med, jag kan definitivt rekommendera honom. Läs mer
    William S gillar detta
  • Camilla B köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-19

Centrum
    Köpt en insatslägenhet till familjemedlem. W.S var professionell och gav ett gott intryck, mån om både säljare och köpare. Läs mer
    William S gillar detta
  • Ola H sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-10

Komarken
    Fick sålt min bostad fort till ett bra pris. Läs mer
    William S gillar detta
  • Alice Å köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2020-01-07

Komarken
    Köpte vår första lägenhet via William, trevlig tydlig och lättillgänglig. Tog sig tid till att svara på alla våra tusen frågor. Högsta betyg från oss Läs mer
  • Baran G
    Baran G sålde sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-12-09

Centrum
    William, en fantastisk mäklare som var tillgänglig i princip hela tiden. William var kunnig och hade bra koll på Kungälv. Tillmötesgående och hade ett bra flyt igenom hela processen. Kommer definitivt rekommendera William till vänner och bekanta. Stort tack igen och du förtjänar mer än 5 prickar.

Väl mött, Güler Läs mer
    2019-12-09 William S svarar Baran G
    Tack själv för ett grymt samarbete! Allt gott!
    William S gillar detta
  • Simon N köpte sin lägenhet med hjälp av William Stenberg en del av Fastighetsbyrån Kungälv

2019-11-19

Centrum
    Jag tycker William har varit väldigt professionell och hjälpsam. Oerhört trevlig också. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungälv

Louise Palö