Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands-Bro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsängen

Fastighetsbyrån Kungsängen

Torget 1A, 196 30 Kungsängen — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Upplands Bro? Vi har två kontor i området, ett i Kungsängen, och vi är den enda mäklarfirman med kontor i Bro. Hos oss möter du ett gäng engagerade fastighetsmäklare och assistenter, som var och en gör det de är bäst på.

Tack vare vårt nära samarbete med Sparbanken Enköping, Swedbank och Juristbyrån får du snabba svar och rådgivning i alla led. Vi skapar tillsammans en mäklartjänst som täcker alla aspekter av din bostadsaffär och vi skräddarsyr sedan så att vår tjänst passar just dig och din process.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 103 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsängen

• Tomas L
    Tomas L skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Han ingav förtroende snabbt då vi var på visningen. Dock kändes själva kontraktskrivandet väldigt forcerat. Läs mer
  • Christer  J
    Christer J skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Ett mycket professionellt utfört uppdrag som gick snabbt och smidigt, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Björn är mycket professionell i sitt yrke, alltid trevlig och svarar mer än gärna på alla frågor man kan ha. Läs mer
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi är jättenöjda. Verkligen hjälpsam och ger ett proffsigt bemötande Läs mer
  • Petra O
    Petra O skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra bemötande och förtroendeingivande. Skulle gärna anlita Björn. Läs mer
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket nöjd med Cecila Andersson. Rekommenderar henne gärna. Hn utförde allt till belåtenhet. Läs mer
  • Agneta A
    Agneta A skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hade inte så mkt kontakt, då vi var köpare, helt ok! Läs mer
  • Sylvia A
    Sylvia A skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Super trevligt bemötande och toppen mäklare Läs mer
  • Mette H
    Mette H skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket bra och godt samarbete. Kunnig och driven mäklare. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket trevlig bemötande. Bra information.
    Bra hjälp på traven. Lättsam. Tydlig.
    En bra kille. Läs mer
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Fick ett bra bemötande / Vi hade en bra dialog om hur vi skulle lägga upp försäljning av bostaden. Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi fick ett väldigt bra mottagande av Björn när vi besökte Fastighetsbyrån gällande försäljning av vår fars lägenhet i Bro centrum. Allt har fungerat precis som vi hade förväntat oss.
    Björn har hela tiden informerat oss om vad som har skett angående lägenheten. (Visning av lägenheten och intresserade köpare) Vi har ingenting att klaga på utan tycker att Björn har gjort ett väldigt bra jobb. Vi kommer också att rekommendera vänner och bekanta att kontakta Fastighetsbyrån vid försäljning av bostad eller villa. Läs mer
  • Barzan B
    Barzan B skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Perfekt och trevligt bemötande.
    Proffesionellt med goda kunskaper Läs mer
  • Fatima D
    Fatima D skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra och realistisk värdering av objekt. Läs mer
  • Gerda H
    Informativ!
    Punktlig! Läs mer
  • Krister P
    Krister P skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Cecila har varit riktigt professionell från första mötet.
    Förberedd och material med sig som visar att hon har koll på marknaden.
    Har leverrerat det hon "lovat" och lite till.
    Vi är mycket nöjda!!
    Fam Persson Läs mer
  • Victor R
    Victor R skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    jag blev väl bemöt av Cecilia och är nöjd med det hjälp jag har fått Läs mer
  • Tine S
    Tine S skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Cecilia var profesjonell og trevlig. Vi er svært nøjda med Fastighetsbyrån Upplands-Bro Läs mer
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi är mycket nöjda med Cecilia som mäklare. Professionell, tydlig och trevlig vilket sammantaget gjorde oss trygga vid vårat första bostadsköp. Läs mer
  • Kiavash K
    Kiavash K skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart! Läs mer
  • Erik T
    Erik T skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Cecilia Andersson har hjälpt oss vid tre bostadsaffärer under sista året. Hon är duktig, effektiv och har bra koll på den lokala marknaden. Skulle vi sälja igen skulle vi garanterat vända oss till Cecilia ännu en gång, en mäklare som går att lita på! Läs mer
  • Kuestan K
    Kuestan K skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi anser att du är engagerad, kompetent, glad, positiv och väldigt kunnig inom ditt arbetsområde! Och väldigt energiskt på ett mycket positiv sätt! Läs mer
  • Joakim D
    Joakim D skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi fick ett positivt intryck av Cecilia och hon överträffade våra förväntningar. Jag skulle rekommendera henne som mäklare och jag skulle anlita henne igen om vi säljer. Läs mer
  • José S
    José S skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Cecilia är en fantastisk mäklare jag använt mig av ett par gånger. Jag har följt henne genom olika mäklarbyråer då jag vet att genom henne kommer jag alltid att göra en bra affär. Läs mer
  • Shamal S
    Shamal S skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hon var en jätte bra Fastighetsmäklare Läs mer
  • Sofia M
    Sofia M skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Cecilia uppflyllde alla våra förväntningar och krav. Vi rekomenderar Cecilia starkt. Cecilia kommer att vara vårt förstahands val om det blir aktuellt med att anlita mäklare i framtiden. Läs mer
  • Dila B
    Dila B skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bästa service, mån om mig som kund, lyssnar på mina behov och tankar, vi är super nöjda!!! Läs mer
    2018-01-16 Fastighetsbyrån Kungsängen svarar Dila B
    Smidig affär, till en bra köpeskilling ☺️. Tveka inte att höra av er om ni har några frågor framöver eller önskar hjälp med deklarationen!
  • Linda H
    Linda H skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Cecilia är en otroligt professionell men väldigt trevlig mäklare som vi har haft tur att ha och göra med vid både köp och försäljning. Hon har alltid sett till vårt bästa och det har aldrig varit några problem för henne att svara även om man kontaktat henne på obekväma tider. Kan varm rekommendera Cecilia om du skall sälja din bostad, du får en kompetent och kunnig mäklare som dessutom är väldigt trevlig. Läs mer
    2016-09-07 Cecilia A svarar Linda H
    Stort tack för dem fina orden. Hoppas innerligt att ni kommer att trivas i nya huset. Önskar er all lycka till!
  • Linda H
    Linda H skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Cecilia på Fastighetsbyrån är otroligt professionell och vi har upplevt både köp och försäljning som klockrent. Kan gott rekommendera henne. Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Har både köpt och säljt lägenhet med hjälp av Marie! Rekommenderar henne varmt till vänner och alla som står inför ett förvärv eller försäljning av boende. Hon inger ett geniunt och professionellt intryck. Har inte stött på en trevligare mäklare ännu och detta leder till full pott i betyg från min sidan. Tack Marie! Läs mer
  • Gun J
    Gun J skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick Hon talade om vad jag ville ha svar på Läs mer
    2018-01-16 Fastighetsbyrån Kungsängen svarar Gun J
    Hej Gun, Kul att ni är nöjda. Jag finns alltid bara ett telefonsamtal bort om det är något ni funderar över. Du får ha en fortsatt bra dag! Glad påsk på er!
  • Rikard K
    Rikard K skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hon är kunnig och lyhörd. Hjälpsam och proffsig. Finns ingenting att klaga på, tvärtom, bara ros Läs mer
    2018-01-16 Fastighetsbyrån Kungsängen svarar Rikard K
    Roligt att höra, det värmer. Med gemensam insats fick vi lägenheten att se så bra ut som den bara kunde, vilket är en av anledningarna till det lyckade resultatet. Kul att se att hårt jobb lönar sig!! Du är välkommen att höra av dig för hjälp med kapitalvinstberäkningen.
  • Anna Maria E
    Anna Maria E skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket bra, från början till slut. Som förstagångssäljare kändes det tryggt med en mäklare som tog sig tid, inte stressade men ändå var på hugget och kunde anpassa sig till mina behov. Såväl visning och försäljning som kontraktsskrivning skedde när jag var på jobb i Centralamerika och det fungerade alldeles utmärkt trots avståndet! Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Fick bra kontakt med mäklaren och försäljningen gick snabbt efter visningstillfällena. Läs mer
  • Ali A
    Ali A skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Inte alltid allting är väl genomtänkt. Läs mer
  • Jo S
    Jo S skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Samarbetet med björn vid försäljning av bostaden har varit mycket bra. Han är noggran och gjorde processen väldigt smidigt.
    Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    En bra,lyhörd och kompetent mäklare. Läs mer
    2015-11-26 Helga W svarar Stefan J
    Tack för din respons och att du är nöjd med mitt arbete. Ses snart vid tillträdet!
  • Fredrik F
    Fredrik F skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Ett mycket bra bemötande från Helga och alla på fastighetsbyrån i Kungsängen. Min förväntan på en mäklare är att dom ser mina behov både som säljare och som köpare och det har Helga och hela mäklarbyrån verkligen uppfyllt. Läs mer
    2015-11-26 Helga W svarar Fredrik F
    Tack så mycket för din respons Fredrik och kul att höra att vi på Fastighetsbyrån har uppfyllt dina förväntningar! Ha det bra så ses vi strax efter jul och nyår!
  • Lena L
    Lena L skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hon gav ett seriöst intryck och om hon inte hade svar på allt så tog hon reda på och återkom! Läs mer
    2015-11-26 Helga W svarar Lena L
    Vad kul att höra att du är nöjd med mitt arbete, Lycka till med nya boendet vi hörs av framöver!
  • Catarina Andersson F
    Catarina Andersson F skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    lYSSNANDE, BRA TIPS. iNGET VET BÄST ATTITYD UTAN ALLTID VAD VILL DU VAD TYCKER DU? aNDRA HAR TYCKT SÅHÄR. KAN JAG STÖDJA DIG MER? JAG DELTAR DÅ OCKSÅ...sVARAR SNABTT PÅ SMS OCH TELEFONSAMTAL. kÄNT STÖD. Läs mer
  • Robert W
    Robert W skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jättebra service och trevlig. Skulle rekommendera till vänner Läs mer
    2015-11-19 Helga W svarar Robert W
    Tack så mycket Robert för din respons, jag blir superglad om du rekommenderar mig till nära och kära. Ha det bra så ses vi in nästa år!
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Helga är proffesionell och inkännande. Ligger på utan att vara på. Håller tider och återkopplingar. Gör det hon sagt hon ska göra, när hon sagt att hon ska göra det. Helga kommer att gå långt i branschen och jag önskar att hon var mäklare i min nästa försäljning oxå, men det går så klart inte pga hon inte jobbar o verkar i det området och saknar lokalkännedom om området! Var rädd om henne på ert kontor! Läs mer
    2015-11-19 Helga W svarar Camilla M
    Tusen tack för dessa fina ord, det värmer enormt mycket. Det är kunder som dig som får en mäklare att älska sitt jobb! Vi ses i början på nästa år, må gott sålänge!
  • Jan S
    Jan S skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Köpte ett hus i Uppland Bro.
    Jag tycker Helga var påläst, kunnig och trevlig. Vi fick den information jag tycker man kan begära och det kändes som att hon representerade både säljare och köpare på ett bra sätt. Läs mer
    2015-11-19 Helga W svarar Jan S
    Tack för din fina respons, hoppas allt gick bra med flytten och lycka till i nya bostaden, vi hörs av framöver!
  • Peder K
    Peder K skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Försök till att ordna med fasta tider för budgivning, vilket fungerade ganska bra. Trevligt bemötande. Proffsigt. Läs mer
    2015-11-16 Helga W svarar Peder K
    Tusen tack för din respons och din upplevelse av mitt arbetssätt. Ses i början på nästa år, må gott sålänge!
  • Ronnie R
    Ronnie R skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket bra service och snabba svar på frågor
    Och skickar alla underlag i tid.

Hls
    Ronnie Rosén Läs mer
    2015-12-17 Helga W svarar Ronnie R
    Vad kul att höra att du är nöjd med servicen! Tack för ett gott samarbete! Mvh Helga
  • Mimmi V
    Mimmi V skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket nöjda med Helga, på alla sätt! Läs mer
    2015-11-16 Helga W svarar Mimmi V
    Vad kul att höra, tack! Må gott så ses vi snart igen!
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra bemötande, snabba svar och en väl genomförd försäljning! Läs mer
    2015-11-16 Helga W svarar Hanna H
    Tack så mycket för den fina responsen, det värmer! Må gott så ses vi snart!
  • Andrea D
    Andrea D skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra, hon gjorde sitt jobb, allt fungerade. Läs mer
  • Stéphanie B
    Stéphanie B skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Kunnig, professionell och trevlig. Översteg mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Marie. Läs mer

Torget 1A, 196 30 Kungsängen