Björn Olmats
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag tycker att det bästa med att jobba som mäklare är att det är ett varierande yrke där ingen dag är den andra lik. Yrket som mäklare är ett spännande yrke där jag får möjligheten att träffa väldigt mycket olika människor.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en i grunden lugn och trygg människa som alltid försöker vara lyhörd inför sina kunders önskemål.

Vad gör du helst på fritiden?
På min fritid ser jag till att ha tid över för min underbara familj. Läs mer

Läs vad 23 kunder tycker om Björn Olmats

• Denise T sålde sin bostad med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-11-21

Sålde en bostadsrätt, nybyggt.
    Blev bra bemött. Läs mer
  • Pia Heléna Elisabeth B sålde sin bostad med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-11-19

Köpet genomfördes på ett kompetent sätt från början till slut. Läs mer
  • Lilja Kaarina L sålde sin bostad med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-11-10

Ingen tidigare erfarenhet så det är svårt att värdera. Allmänt intryck bra. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • Kamal K köpte sin bostad med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-10-22

Köpte ett radhus och under den tiden hade jag kontakt med Björn och jag kände att vi hade en mycket bristfällig kontakt. Han informerade oss dåligt.
    Björn tog inte ansvar, jag fick sköta det mesta pappersarbetet och ta reda på information på egen hand. Kah fick bli min egen mäklare. Han svarade "Jag vet inte, var ska jag skicka dokumenten" när han skulle sköta bankärenden. Han rekommenderade en mäklare inom Fastighetsbyrån som skullr sälja vår lägenhet och den mäklaren gav bort våra möbler utan vårat godkännande. Läs mer
  • Mona Eva Caroline H sålde sin bostad med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-10-09

Björn hjälpte oss sälja en villa. Proffsigt bemötande från start till slut. Även behjälplig med frågor som uppstod efter avslutat samarbete. Läs mer
  • Mohamad A
    Mohamad A sålde sin bostad med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-10-09

Seriös och engagerad, gör så mycket extra som inte ingår i hans uppdrag
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Charlotte J skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-06-28

Vi köpte ett kedjehus av Björn Olmats. Vi blev bemötta på ett trevligt sätt av Björn. Jag uppfattade honom som lite försiktig och avvaktande. Sammanfattningsvis en bra upplevelse men där mäklaren skulle kunnat vara lite mer ’på’ och angelägen. Läs mer
  • Tomas L skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2017-11-15

Han ingav förtroende snabbt då vi var på visningen. Dock kändes själva kontraktskrivandet väldigt forcerat. Läs mer
  • Mikael S skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2017-09-29

Björn är mycket professionell i sitt yrke, alltid trevlig och svarar mer än gärna på alla frågor man kan ha. Läs mer
  • Henrik L skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2017-09-28

Vi är jättenöjda. Verkligen hjälpsam och ger ett proffsigt bemötande Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Björn Olmats