Läs vad 37 Läs vad Björn Olmats

• 2020-04-29
    Vi är jätte tacksam att haft med Björn att göra som mäklare. Han var väldigt bra, tydligt, lyhörd och bra i bemötandet.

Var rädd om honom för sådana personer finns det få i denna världen.

Stort tack för allt Björn! 😊👍
    Minica R
    • 66.0 m²
    • Bro - Finnsta
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-04-08
    Hej! Jag har sålt radhus. Han är underbart och trevlig person. Han bemötande mig på bra och trevligt sätt , bry om kunderna och hjälpsamma. Han är den bästa mäklare. Mvh Genet
    Genet Gebremariam T
    • 66.0 m²
    • Bro - Finnsta
  • 2020-03-25
    Björn Olmats, har hjälpt oss att sälja ett radhus 125kvm.

Vi har fått ett mycket bra bemötande och intryck av Björn. Han arbetar alltid med en positiv attityd, driven & tålmodig och allt har gått över förväntan i hela försäljningsprocessen. Vi har haft våra samtal långa som korta om hur försäljningen skulle gå till. Med Björns rutin och stora erfarenhet inom mäklarbranschen, så har han levererat många bra tips & knep till oss säljare som besitter ingen större vetskap alls inom dagens bostadsmarknad. Vi gick ut med ett i vårt tycke ett marknadsmässigt utgångspris och hamnade nära i försäljningspris, trots en svajig bostadsmarknad i nuläget. Icke att förglömma, vilket engagemang han hade i att vilja köra visningar helg som vardag.

Vi fick alltid svar snabbt & proffsigt på våra frågor och funderingar. Det krävs en mängd stresstålighet som mäklare med tanke på hur krävande en säljare kan vara...
    Vi hade satt ett bestämt pris på huset och Björn fick oss till att inse "bättre att acceptera ett vettigt bud än att skrämma iväg köparen".
    Från ett tråkigt första bud så förhandlade Björn upp ett bra försäljningspris som vi tillslut kunde enas om, och vi är mer än nöjda idag.
    Anne E
    • 125.0 m²
    • Kungsängen centrum
  • 2020-01-12
    Björn svarade tålmodigt på alla våra frågor och gav bra råd när vi köpte bostad för första gången.
    Josefin T
    • 3:a
    • 84.0 m²
    • Kungsängen - Ekhammar
    köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2019-12-06
    Jag tycker att Björn har varit väldigt proffsig och varit ett väldigt bra stöd vid försäljningen av min bostad!
    Erik F
    • 2:a
    • Kungsängen - Tibble
  • 2019-11-04
    Hej! har sålt en 2:a,
    väldigt kunnig o tillmötesgående mäklare
    förväntningarna/förhoppning om priser på lägenheten infriades
    Tusen tack Björn Olmats

rekommenderar gärna Olmats som mäklare
    Britt-Marie A
    • 2:a
    • Kungsängen - Tibble
    sålde sin lägenhet med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2019-09-08
    Kunnig och saklig, svävar inte ut. Förtroende från första samtalet. Rekommenderas
    Anton A
    • 42.0 m²
    • Bro
    köpte sitt hus med hjälp av Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2019-06-24
    Bra och kunnig försäljare. Trevligt bemötande.
    Peter G
    • 4:a
    • 98.0 m²
    • Kungsängen - Brunna
  • 2019-02-28
    Uppfattade Björn som väldigt ärlig, höll oss uppdaterade i ärendet och gav ingen glädjekalkyl, mkt positivt.

Var lätt att resonera med också.
    Andreas P
    • 112.0 m²