Camilla Lekerud
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 27 Läs vad Camilla Lekerud

• Jutta I sålde sitt hus med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-05-19

Jag har köpt en lägenhet av Camilla och gav henne i uppdrag att sälja mitt radhus. Båda affärerna gick snabbt och smidigt och jag kan verkligen rekommendera Camilla. Läs mer
  • Cecilia A köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-05-07

Professionell och väldigt hjälpsam och trevlig.
    Hjälpte mig i köpet av en bostadsrätt. Inga frågor ar dumma frågor med henne, hon förklarade allt väldigt bra för någon med väldigt lite kunskap om att köpa en bostad. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Michael M köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-05-06

Toppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnn Läs mer
  • Jörgen R sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-04-26

Hej, Vi är nöjda med henne med det arbete hon utfört.
    Hälsningar/Vivi och Jörgen. Läs mer
  • Peter A sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-03-25

Lgh
    Blev bemöt bra å har vart enkelt ha kontakt med mäklaren .

Gott mos Läs mer
  • Martin F
    Martin F sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-03-02

Förväntade mig kunskap, engagemang och professionalism. Alla delar infriades. Löpande information och alternativ för motgångar som uppstod.

Närvarande och proffsig Läs mer
  • Inger G sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-02-28

Sålde mitt lilla radhus. Tycker att Camilla läkerud är en jättebra mäklare som informerade om det som hände runt försäljningen på ett bra sätt Läs mer
  • Robin T sålde sin bostad med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-12-23

Camilla gjorde ett utmärkt jobb när hon sålde Våran lägenhet. Läs mer
  • Veronica T skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-09-12

Vi har köpt en lägenhet, och Camilla har svarat snabbt när vi har ringt oavsett tid. Alltid trevlig och hjälpsam. Bra på att förklara hur allt går till. Läs mer
  • Göran S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2018-07-12

Camilla hjälpe oss att sälja en villa med ett torp på tomten ute på Lennartsnäs.

Camilla lyckades blanda professionalism med en varm, ärlig i god personlighet. Vi har haft motgångar och framgå och har tillsammans med gott stöd av Björn arbetat väl tillsammans med ett gott slut och försäljning.

Objektet vi sålde hade kunnat hämma i goda händer utanför Fastighetsbyråns normala marknad och försäljningsmetoder men sådana hade byrån väldigt små möjligheter att förverkliga då handlingsfrihet under organisationen är begränsad därför gick hela projektet innanför kuvertet utan att kunna arbeta utanför kontorets vanliga rutiner. Mina förväntningar möttes inte i det området men gjorde det i alla andra så slutet gott allt gott. Camilla o Björn är helt suveräna att jobba med. Tack från Göran o Meg Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Björn Olmats