Camilla Lekerud
en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

Torget 1A
196 30 Kungsängen — Visa karta

Vad tror Camilla att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Camilla Lekerud

• Veronica T skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi har köpt en lägenhet, och Camilla har svarat snabbt när vi har ringt oavsett tid. Alltid trevlig och hjälpsam. Bra på att förklara hur allt går till. Läs mer
  • Göran S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Camilla hjälpe oss att sälja en villa med ett torp på tomten ute på Lennartsnäs.

Camilla lyckades blanda professionalism med en varm, ärlig i god personlighet. Vi har haft motgångar och framgå och har tillsammans med gott stöd av Björn arbetat väl tillsammans med ett gott slut och försäljning.

Objektet vi sålde hade kunnat hämma i goda händer utanför Fastighetsbyråns normala marknad och försäljningsmetoder men sådana hade byrån väldigt små möjligheter att förverkliga då handlingsfrihet under organisationen är begränsad därför gick hela projektet innanför kuvertet utan att kunna arbeta utanför kontorets vanliga rutiner. Mina förväntningar möttes inte i det området men gjorde det i alla andra så slutet gott allt gott. Camilla o Björn är helt suveräna att jobba med. Tack från Göran o Meg Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Trevlig och seriös mäklare! Lyssnar på vad man har och säga och lätt att få tag på. Läs mer
  • Linda P skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Både köpt och sålt bostad tillsammans med Camilla.
    Bra bemötande, tips och rådgivning kring säljandet och förväntningarna var lägre än resultatet vilket var positivt. Läs mer
  • Zerdesht S
    Zerdesht S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra på kommunicera.
    Trevlig och mycket serviceinriktad.
    En mycket professionell mäklare helt enkelt! Läs mer
  • Magnus E skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Öppen, ärlig och mycket hjälpsam. Läs mer
  • Hawzhen F skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bästa mäklare hela Stockholms län Läs mer
  • Kjersti S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Camilla Lekerud har ett professionellt bemötande och är alltid vänlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Vira B
    Vira B skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Proffesionellt med goda kunskaper lyhörd och välorganiserad Läs mer
    Fastighetsbyrån Kungsängen gillar detta
  • Juan L skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Trevligt, snällt och har mycket kompetens Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag fick bra och snabb hjälp vid köp av lägenhet. Direkt återkoppling om hur de andra spekulanterna ställde sig till mitt bud osv. Mäklaren var tydlig, saklig och trevlig. Jag är nöjd. Läs mer
    Fastighetsbyrån Kungsängen gillar detta
  • Gunilla N skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jättebra och kompetent service. Jag är jättenöjd Läs mer
  • Birgitta S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Camilla är jättetrevlig och har ett bra bemötande. Är tillgänglig på telefon/ mail.
    I stort sett har jag inget att klaga på. Bra med tidsplaneringen. Läs mer
  • Peter E skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra och korrekt bemötande, noggrant genomförande. Läs mer
  • Eidunn B skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket nöjd med henne som mäklare Läs mer
  • Bo N skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån Upplands-Bro. Mäklaren, Camilla Lekerud, gjorde en gedigen insats och gjorde skäl för arvodet. Fastighetsaffären innehöll några knepigheter som hon parerade på ett bra sätt. Camilla Lekerud imponerande med sin tillgänglighet och snabba svar. Både säljare och köpare blev väl omhändertagna. Vi kan med gott samvete rekommendera Fastighetsbyrån Upplands-Bro i allmänhet och mäklaren Camilla Lekerud i synnerhet. Läs mer
  • Yvonne K skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi hade en bra kontakt med Camilla från sensommar till säljtillfället. Hon gjorde ett kanonjobb för oss och vi fick ett mycket bra pris för vår lägenhet. Läs mer
  • Kenth M skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag anlitade Fastighetsbyrån Upplands-Bro Camilla Lekerud i anledning av Värdering och kontraktsskrivning. Förväntade mig en något komplicerad procedur då Försäljning skedde via Fullmakt och på grund av att jag själv vistas utomlands. Mycket imponerad kunde jag konstatera att allt fungerade utan tillstymmelse av problem eller krångel. Proffesionellt bemötande och utmärkt handläggning. Camilla har en ödmjuk attityd och ett sätt som gör att man som kund kan känna sig trygg. Om behov av mäklartjänst åter skulle uppstå så vet jag vem som ska sköta handläggningen! Om och när jag återkommer vill jag ha kaffet serverat i riktig kopp och inte pappmugg:P
    Camilla Lekerud gjorde mycket stort intryck på mig!
    Med vänlig hälsning, Kenth Mairitzson Läs mer
  • Sabina B skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Camilla är kundfokuserad och vill verkligen hjälpa kunden. I mitt fall gjorde hon det bästa av en komplicerad situation. Camilla är jättetrevlig och lätt att få tag på när man som kund har några funderingar. Läs mer
Björn Olmats
Camilla Lekerud