Camilla Lekerud
Registrerad mäklare sedan 2009-08-05
Aktiv på Reco.se sedan 2015-04-08
2019-08 - 2020-07

Läs vad 38 Läs vad Camilla Lekerud

• Ali H köpte sitt hus med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-06-18

Bro - Finnsta
    Bra bemöttande och enkelthet i sin ordning.
    Allting var glasklart och smidigt, precis som man hade önskat sig från början. Läs mer
  • Roger W sålde sitt hus med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-05-24

Bro - Finnsta
    Sålt lägenhet, bra uppföljning
    Mycket bra upplevelse Läs mer
  • Gunnel E sålde sitt hus med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-04-10

Kungsängen - Brunna
    Proffsig utan att vara för mycket "på". Kan mycket om de områden hon säljer i. Bra kommunikation. Läs mer
  • Rebwar I köpte sitt hus med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-03-09

Kungsängen - Brunna
    Har köpt en tomt i Brunna Kungsängen. Tomten ser bra ur som beskrev tidigare. Mäklaren var snäll och tydligt med information och beskrivningar. Allt ser och lysande fram ut. Läs mer
  • Kjell L sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-23

Kungsängen - Tibble
    Bemötandet var både (som vi tror) sakligt och mycket vinnande.

Vår uppfattning är att Camilla lotsade oss igenom en för oss svårtolkad labyrint av frågor och påståenden.

Förväntningarna var: en saklig presentation, ett bra pris och ett snabbt avslut.

Skulle väja Camilla igen om jag skulle sälja igen.
    Rekommenderar gärna Camilla Läs mer
  • Beshoy I köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-21

2:a
    Jag har köpt en lägenhet i Safirstigen. Camilla bemötande var utmärkt. Jag kände bekväm när jag pratade med Camilla. Hon svara snabbt på mina frågor och var jättestor hjälp till mig.
    Tack till dig Camilla Läs mer
  • Jesper L sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-11-07

Sålt bostad.

Blev väldigt bra bemött.

Förväntningarna jag hade levde Camilla upp till.

Var lite svår sålt och en seg marknad men lyckades tillslut sälja ändå vilket jag är väldigt glad över.

Camilla kommer höra från oss om vi någon gång i framtiden bestämmer oss för att flytta igen. Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-10-17

Bro - Rosenängarna
    Jag sålde min lägenhet i Bro. Camilla hjälpte mig från början till slut och genom bra kommunikation hur vi skulle hantera försäljningen kom vi i mål med underbara resultat! Camilla är en fantastisk mäklare som både lyssnar in och som kan ge förslag på nästa steg som gör att man känner sig trygg genom hela processen. Man litar på hennes omdöme. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Mona S köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-09-03

3:a
    Köpt lägenhet o sålt hus
    Mycket bra bemötande
    Ja, hon levererade bra och det kändes som hon gav oss den tid vi behövde Läs mer
  • Patrik P
    Patrik P sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-07-17

3:a
    Vi är väldigt nöjda med Camilla.
    Hon fick lägenheten såld snabbt, var väldigt lätt att få tag på och var väldigt lyhörd om våra önskemål och funderingar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Marie Eriksson