Läs vad 45 Läs vad Marie Eriksson

• 2020-10-12
    Har köpt ett hus med hjälp av Marie Eriksson, Marie är mycket kompetent, effektiv, snabb och hjälpsam.

Vi är mycket nöjda, toppbetyg inget att klaga på.
    Christer N
    • 110.0 m²
    • Bro - Håbo-Tibble
  • 2020-07-26
    Har sålt ett hus. Mäklaren var mycket kunnig, förstående och hjälpsam
    Christer Å
    • 113.0 m²
    • Kungsängen centrum
  • 2019-12-20
    Jag sålde mitt hus i Krusbärsvägen .
    Utmärkt hon är bäst
    Sålt lägenhet.
    Selwa S
    • 68.0 m²
    • Kungsängen - Norrboda
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2019-12-09
    Proffsig, målmedveten och tillmötesgående mäklare som jag varmt kan rekommendera.
    Andreas K
    • 85.0 m²
    • Kungsängen - Tibble
  • 2019-12-07
    Vi upplevde kontakten med mäklaren som stressande. Vi hade en överenskommelse med säljarna (vi hade hyrt en del av bostaden i 8år av dem) och hade bra kontakt med den och båda parterna var överens om att vi inte stressar oss igenom köpet, utan tar det lugnt och sansat då det var många delar som behövde lösas både för säljarna och oss köpare. Mäklaren ringde både oss och säljarn vid upprepade tillfällen och stressade och orsakade en tidvis kaotisk upplevelse för båda parterna. Hon lyssnade inte på säljarna utan körde på sitt eget race. Vi upplevde det som att mäklaren bara var ute efter att sälja bostaden snabbt och till högsta möjliga pris . Vi fick tyvärr inget bra intryck av hur det går till vid försäljning.
    Hanna R
    • 216.0 m²
  • 2019-12-07
    Hej.
    I think as broker marie done fantastic jobb. Environment was so friendly. As i experience that marie Eriksson was much professional as a broker. M completely satisfied with Fastighetsbyrån
    Hälsningar
    Touqeer A
    • 84.0 m²
    • Kungsängen - Tibble
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2019-11-07
    Har sålt med Marie två gånger. Hon är fantastisk!
    Rekommenderar varmt!
    Nina G
    • 66.5 m²
    • Kungsängen - Brunna
  • 2019-10-29
    Vi är jättenöjda med Marie. Hon är trevlig, positiv och skapar trygghet under försäljningen.
    Björn E
    • 113.0 m²
    • Kungsängen - Lillsjön
  • 2019-10-02
    Vi har köpt en villa som var ett dödsbo med anhöriga som inte fanns i närheten. Marie finns alltid tillgänglig för frågor, funderingar och orosmoment.
    Tydlig, rak och ärlig kommunikationen och också tydlig med sina åsikter och tänk och lät oss som köpare i lugn och ro få fatta sina beslut själv trots att bostadsmarknaden kan upplevas som stressig.
    Hela tiden med bra och tydliga råd längs vägen.
    Jag upplever Marie som en trygg och bra mäklare!
    Johanna L
    • 96.0 m²