Marie Eriksson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 43 Läs vad Marie Eriksson

• Karwan M
    Karwan M sålde sitt hus med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-12-20

Kungsängen - Gröna Dalen
    Jag sålde mitt hus i Krusbärsvägen .
    Utmärkt hon är bäst Läs mer
  • Selwa S sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-12-16

Kungsängen - Norrboda
    Trevligt
    Prifessional kunnig.
    Sålt lägenhet. Läs mer
  • Andreas K sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-12-09

Kungsängen - Tibble
    Proffsig, målmedveten och tillmötesgående mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Hanna R köpte sitt hus med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-12-07

Vi upplevde kontakten med mäklaren som stressande. Vi hade en överenskommelse med säljarna (vi hade hyrt en del av bostaden i 8år av dem) och hade bra kontakt med den och båda parterna var överens om att vi inte stressar oss igenom köpet, utan tar det lugnt och sansat då det var många delar som behövde lösas både för säljarna och oss köpare. Mäklaren ringde både oss och säljarn vid upprepade tillfällen och stressade och orsakade en tidvis kaotisk upplevelse för båda parterna. Hon lyssnade inte på säljarna utan körde på sitt eget race. Vi upplevde det som att mäklaren bara var ute efter att sälja bostaden snabbt och till högsta möjliga pris . Vi fick tyvärr inget bra intryck av hur det går till vid försäljning. Läs mer
  • Touqeer A köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-12-07

Kungsängen - Tibble
    Hej.
    I think as broker marie done fantastic jobb. Environment was so friendly. As i experience that marie Eriksson was much professional as a broker. M completely satisfied with Fastighetsbyrån
    Hälsningar Läs mer
  • Nina G sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-11-07

Kungsängen - Brunna
    Har sålt med Marie två gånger. Hon är fantastisk!
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Björn E sålde sitt hus med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-10-29

Kungsängen - Lillsjön
    Vi är jättenöjda med Marie. Hon är trevlig, positiv och skapar trygghet under försäljningen. Läs mer
  • Johanna L köpte sitt hus med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-10-02

Gamla Kungsängen
    Vi har köpt en villa som var ett dödsbo med anhöriga som inte fanns i närheten. Marie finns alltid tillgänglig för frågor, funderingar och orosmoment.
    Tydlig, rak och ärlig kommunikationen och också tydlig med sina åsikter och tänk och lät oss som köpare i lugn och ro få fatta sina beslut själv trots att bostadsmarknaden kan upplevas som stressig.
    Hela tiden med bra och tydliga råd längs vägen.
    Jag upplever Marie som en trygg och bra mäklare! Läs mer
  • Gunnar L
    Gunnar L sålde sitt hus med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-09-27

Sålt vårt speciella husobjekt, vi har fått utmärkt bemötande, våra förväntningar slutade som vi önskade från början. Det var vårt första hus vi sålt och Marie har utfört detta till belåtenhet för vår del. Läs mer
  • Hubert N köpte sitt hus med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-09-25

Bro - Stentorp
    Kompetent, snabb, effektiv! Allt du behöver från en mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Marie Eriksson