Mathias Bergvik

Mathias Bergvik

Mathias Bergvik är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsängen

Mathias Bergvik har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Mathias Bergvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Mathias Bergvik har haft 45 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 50 Läs vad Mathias Bergvik

• köpte sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Bro - Finnsta
    2021-07-26
    Mathias är väldigt vänlig, proffsig och tillmötesgående. Det Mathias inte hade svar på tog han reda på. Vi är mycket nöjda med vår affär.
    • Bro - Finnsta
    2021-07-25
    Jag tycker att Mathias var väldigt trevlig och hjälpsam med allt vi ville ha svar på. Vi är mycket nöjda med affären.
    • Bro - Gamla Bro
    2021-07-21
    Bra bemött allting var superfint
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-07-03
    Allting var super! Bästa visningen jag varit på, inget att klaga på eller som går att förbättras!
    2021-07-01
    Mycket trevligt bemötande, saklig, lugn, kunnig.
    Vi ville få kunnig hjälp och det levererades. Snabbt, effektivt och kunnigt.
    2021-07-01
    Glad, Rak, Humor och stor tydlighet är en perfekt kombo som Mathias besitter. Otroligt hjälpsamt och viktigt när det är en affär som man inte gör så ofta i livet.
    • Bro - Råby
    2021-06-26
    He has been very helpful to us during the buying process. He is very knowledgeable, and was ready to help us when we finally won the bid for the house, and has helped and guided us in all the steps.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Kungsängen - Gröna Dalen
    2021-06-23
    Vi är supernöjda med Mathias insats vid försäljningen av vårt hus. Han jobbade hårt för att engagera så många spekulanter som möjligt vilket ledde till en bättre affär.
    Vi hade nöjet att träffa Mathias både som köpare och som säljare och han upplevdes som trevlig, engagerad och mycket professionell från början till slut.
    Vi kan varmt rekommendera Mathias!
    2021-06-07
    Mycket bra och hjälpsam. Bryr sig på riktigt.
  • Jenny F
    • Bro - Råby
    2021-06-06
    Mathias har sålt mitt hus och gjorde ett fantastiskt jobb. Allltid tillgänglig samt supertrevlig och professionell i sitt bemötande. Nu hjälper han mig att hitta ett nytt boende. Kommer rekommendera Mathias till alla jag känner som säljer sin bostad i framtiden.