Mathias Bergvik

Mathias Bergvik

Mathias Bergvik är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsängen

Mathias Bergvik har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Mathias Bergvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.6. Mathias Bergvik har haft 34 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 26 Läs vad Mathias Bergvik

• 2020-10-28
    Sålt lägenhet. Mathias gjorde ett utmärkt jobb, skulle säga att ha överträffade mina förväntningar. Stämde av vid rätt tillfällen, lyssnade av mina förväntningar och agerade på ett föredömligt sätt. Rekommenderar Mathias för alla som går i säljtankar!
    Joakim L
    • 88.5 m²
    • Kungsängen Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-10-21
    VI köpte en villa av Mathias och Vale som mäklare och tyckte dom var superduktiga. När vi skulle sälja lägenheten var dom ett självklart val, ett superteam. Vi fick ett mycket gott bemötande av Mathias vid försäljningen av lägenheten och har bara goda ord. Mathias var lyhörd, både kring utgångspris och även i budgivningen. Det slutade med att vi fick ett bud som vi blev nöjda med. Mathias är proffsig, trevlig och en mycket duktig mäklare! Mathias är en proffsig, trevlig, lyhörd och skicklig mäklare!
    Eva Birgit N
    • 84.0 m²
    • Kungsängen - Tibble
  • 2020-10-13
    Hej! Han är ansvarsfull och vi är nöjd om honom MVH: Maryam
    Maryam M
    • Kungsängen - Norrboda
    köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-10-13
    Trevlig Jag är mycket nöjd. Tack för allt.
    Kamran A
  • 2020-08-29
    Sålt bostadsrätt i Kungsängen med hjälp av Mathias, Väldigt nöjda med valet av Mathias som mäklare. Hans engagemang i att lyckas nå alla grupper och upplysa om försäljningen har varit långt över förväntningarna.
    Andreas H
    • 91.0 m²
  • 2020-08-29
    Mathias var duktig och kändes ordningssam och seriös. Vi är supernöjda!
    Therese A
    • 91.0 m²
  • 2020-08-10
    Har köpt en vila som är super nöjd😌 med hjälp av en super duktig mäklare👍
    Kawthar Mohammad A
    • 152.0 m²
    • Kungsängen - Brunna
    köpte sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-08-09
    duktig, trevlig, underbar mäklare.
    Hassan Jawad K
    • 152.0 m²
    • Kungsängen - Brunna
  • 2020-06-22
    Utmärkt! Mathias gav ett väldigt professionellt intryck och va väldigt tydlig med uppföljning och hjälp. Något som jag verkligen uppskattat är hans rekommendationer och hans vilja att hjälpa till även där det inte är till hans egen vinning. Jag hade inte kunnat önska mig mer av en mäklare och Mathias har levererat över förväntan. Kan starkt rekommendera honom och Fastighetsbyrån
    Gustav L
  • 2020-05-15
    Jag köpte ett radhus Mäklaren var ganska bra Jag hade inte så mycket förväntningar eftersom det min första gången att köpa en bostad.
    Ebtehal A
    • 2:a
    • 66.0 m²
    • Bro - Finnsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte