Mathias Bergvik
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 13 Läs vad Mathias Bergvik

• Abbas A
    Abbas A köpte sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-03-04

Bro - Gamla Bro
    Jag köpte en Villa, jag träffade Mathias på visning, han hjälpte mig som ska vara, jag tackar honom jätte mycket. Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Lars-erik E sålde sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-24

Kungsängen - Lillsjön
    Vi ville sälja vårt radhus och redan vid vår första kontakt med Mathias bestämde vi att han skulle få förmedla vårt hus. Vi fick ett mycket bra förtroende för honom, bl.a. för hans lugna sätt att lätt kunna förklara de olika stegen i försäljningen. Om vi hade några frågor, fick vi ett snabbt svar. Det var aldrig någon stress vid försäljningen, utan vi kunde lätt påverka när varje moment skulle ske. Vi kan varmt rekommendera Mathias när ni står i begrepp att sälja Ert hus.
    Lasse och Lena Läs mer
  • Kenny R sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-10

Kungsängen - Tibble
    Sålt en etta på 45kvm.
    Helt ok,verkade vara ganska ny som mäklare och skulle behöva bli bättre på kommunikation med sin kund.
    Förväntade min lägenhet såld.
    Fick den såld och smidigt.
    Helt ok mäklare,inget extra.
    Saknar lite finess och fingerkänsla. Läs mer
  • Anneli W sålde sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-05

Bro - Gamla Bro
    Jag har sålt en villa med hjälp av Mathias. Bemötandet och kommunikationen var bra från början till slut, han svarade snabbt på sms eller mail och behöll sitt otroliga lugn genom hela processen. Jag hade förväntat mig/hoppats att allt skulle gå lite snabbare men förstod att marknaden är lite trög just nu så nu i efterhand tycker jag ändå att det gick ganska snabbt och är mer än nöjd och tacksam att Mathas fick affären i hamn! Läs mer
  • Mikael S skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-11-04

Jag kan bara säga att vi fick mer hjälp än vi önskat , Mathias Bergvik har verkligen varit ödmjuk vägledande informativ å mycket trygg i sina kontakter med oss då han hjälpt min gamla mor sälja sin lgh hon haft sen 83 ! mycket kännslor i denna affär å med tålamod å respekt visade du oss fram till en god affär å d gick lättare att lämna över till näste ägare . så här borde d kännas för alla som säljer en bostad vi kan verkligen rekomendera Mathias Bergvik tack för all hjälp ! Mvh Mikael å hans Mor Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Eric E sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-11-01

Bro - Rosenängarna
    Mathias hjälpte mig att sälja min lägenhet med ett resultat som överträffade mina förväntningar. Han var ett fantastiskt stöd i konsultativa såväl som praktiska frågeställningar. Det som utmärkte Mathias i mina ögon var hans väldigt empatiska förhållningssätt mot både säljare och köpare. Det blir tydligt att människorna och upplevelsen ges stor uppmärksamhet vilket bidrar till att skapa trygghet kring affären. Jag skulle vilja hävda att Mathias gått långt bortom vad som kan förväntas av en mäklare. Det har verkligen lättat mycket av den stress som förknippas med en bostadsförsäljning. Jag är otroligt tacksam för allt stöd han gett mig och skulle inte tveka en sekund på att anlita honom igen som mäklare. Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E sålde sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-09-26

Bro - Finnsta
    Sålt bostadsrätt.
    Tycker det gått snabbt o smidigt. Kommunikationen varit god. Fått snabb återkoppling då man skickat medd/ringt. Läs mer
  • Anette D skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-09-10

Jag har sålt en bostadsrätt och känner mig mycket nöjd med Mathias bemötande och handhavande av hela proceduren, från första mötet till den dag då försäljningen slutfördes. Han har hållit god kontakt med mig och hållit mig underrättad. Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Lars-Erik E sålde sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-09-06

Kungsängen - Lillsjön
    Mathias är en mycket trevlig person som man har lätt att prata med. Han berättar lugnt och sansat hur en husförsäljning går till. Vi fick ett väldigt bra intryck av honom och bestämde oss på en gång för att han skulle få sälja vårt radhus. Nu är vårt hus sålt och förväntningarna vi hade har infriats. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Fredrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-09-05

Bro - Finnsta
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Avbröt sin semester för att visa mig en lägenhet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Marie Eriksson