Mathias Bergvik
Registrerad mäklare sedan 2019-02-25
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 18 Läs vad Mathias Bergvik

• Gustav L sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-06-22

4:a
    Kungsängen - Norrboda
    Utmärkt! Mathias gav ett väldigt professionellt intryck och va väldigt tydlig med uppföljning och hjälp. Något som jag verkligen uppskattat är hans rekommendationer och hans vilja att hjälpa till även där det inte är till hans egen vinning. Jag hade inte kunnat önska mig mer av en mäklare och Mathias har levererat över förväntan. Kan starkt rekommendera honom och Fastighetsbyrån Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Ebtehal A köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-05-15

2:a
    Bro - Finnsta
    Jag köpte ett radhus
    Mäklaren var ganska bra
    Jag hade inte så mycket förväntningar eftersom det min första gången att köpa en bostad. Läs mer
  • Ibrahim K köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-05-15

2:a
    Bro - Finnsta
    Proffsig och trevlig medarbetare som möter kunden med leende och kunskap. Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Christina R sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-04-09

3:a
    Kungsängen - Svartviken
    Sålt en brf lägenhet, för min äldre mammas räkning.

Mathias bemötande kan beskrivas som pålitlig, lyhörd, tydlig, kunnig, personlig, mycket trevlig.

Mathias mötte mer än väl upp till våra förväntningar, jag kan ge Mathias mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Anders Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-04-05

3:a
    Kungsängen - Tibble
    Sålde min lägenhet. Mycket engagerad och trevlig mäklare. Kan varmt rekommendera. /A Läs mer
  • Abbas A
    Abbas A köpte sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-03-04

Bro - Gamla Bro
    Jag köpte en Villa, jag träffade Mathias på visning, han hjälpte mig som ska vara, jag tackar honom jätte mycket. Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Lars-erik E sålde sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-24

Kungsängen - Lillsjön
    Vi ville sälja vårt radhus och redan vid vår första kontakt med Mathias bestämde vi att han skulle få förmedla vårt hus. Vi fick ett mycket bra förtroende för honom, bl.a. för hans lugna sätt att lätt kunna förklara de olika stegen i försäljningen. Om vi hade några frågor, fick vi ett snabbt svar. Det var aldrig någon stress vid försäljningen, utan vi kunde lätt påverka när varje moment skulle ske. Vi kan varmt rekommendera Mathias när ni står i begrepp att sälja Ert hus.
    Lasse och Lena Läs mer
    Mathias B gillar detta
  • Kenny R sålde sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-10

Kungsängen - Tibble
    Sålt en etta på 45kvm.
    Helt ok,verkade vara ganska ny som mäklare och skulle behöva bli bättre på kommunikation med sin kund.
    Förväntade min lägenhet såld.
    Fick den såld och smidigt.
    Helt ok mäklare,inget extra.
    Saknar lite finess och fingerkänsla. Läs mer
  • Anneli W sålde sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-05

Bro - Gamla Bro
    Jag har sålt en villa med hjälp av Mathias. Bemötandet och kommunikationen var bra från början till slut, han svarade snabbt på sms eller mail och behöll sitt otroliga lugn genom hela processen. Jag hade förväntat mig/hoppats att allt skulle gå lite snabbare men förstod att marknaden är lite trög just nu så nu i efterhand tycker jag ändå att det gick ganska snabbt och är mer än nöjd och tacksam att Mathas fick affären i hamn! Läs mer
  • Mikael S skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-11-04

Jag kan bara säga att vi fick mer hjälp än vi önskat , Mathias Bergvik har verkligen varit ödmjuk vägledande informativ å mycket trygg i sina kontakter med oss då han hjälpt min gamla mor sälja sin lgh hon haft sen 83 ! mycket kännslor i denna affär å med tålamod å respekt visade du oss fram till en god affär å d gick lättare att lämna över till näste ägare . så här borde d kännas för alla som säljer en bostad vi kan verkligen rekomendera Mathias Bergvik tack för all hjälp ! Mvh Mikael å hans Mor Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Marie Eriksson