Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Anna Anderholm
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 26 Läs vad Anna Anderholm

• Amir L köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-07-15

Åsa
    Köpte hus genom Anna. Från början till slut har Anna varit fantastisk. Alltid tillgänglig och väldigt trevlig och härlig. Hon har var helt enkelt kanon. Läs mer
  • Johan F köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-06-03

Åsa
    Köpt radhus och blivit utmärkt bemött av Anna som svarat på alla frågor och kollat upp om hon behövt på ett seriöst sätt. Läs mer
    2019-06-12 Anna A svarar Johan F
    Hej Johan! Tusen tack för de fina orden=) De värmer gott i hjärtat! Jag hoppas du kommer att trivas i ditt fina radhus och i fantastiska Åsa!
  • Maria M köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-23

Köpare
    Från första stund var hon respeklös och påflygen, ringer & messar stup i kvarten och kräver svar som vi inte har.

Hon ringer, messar och kräver tillträdesdatum av oss köpare när säljarna ör bortresta och inväntar dessutom datum för hjärtoperation.

Hon tjatade hela tiden om vprt val av bank, flera månader innan prel. tillträdesdag, enl. bankerna räcker runt 2 veckor.

När hon får bankuppgift så säger hon att SBAB är upptagna 3 veckor frammåt viljet inte stämde enligt SBAB. När vi påpekar detta så kan övertaget plltslugt gå 14 dagar innan...

Hon skickar inte in pantbrev till SBAB som brukligt utan kräver det av oss...

Detta är ett axplock av händelser...
    Jag har köpt flera bostädet och till högre belopp men har aldrig träffat på en sämre mäklare.
    Hade jag kunnat dra mig ur affären utan skadestånd hade jag gjort det.
    Som jag förstod av säljaren så hade även säljaren negativa upplevelser affären. Läs mer
  • Jessica N sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-19

Kungsbacka
    Vi har sålt ett radhus på 137 kvm. Mäklaren var positiv,trevlig och lätt att ha att höra med. Vi uppskattar att man alltid fick snabb respons på sms och telefon. Läs mer
  • Linnéa A köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-05-10

Onsala
    Anna är en toppenmäklare! Man känner sig trygg i hennes händer. Läs mer
  • Olof J
    Olof J köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-04-17

Kungsbacka - Öjersbo
    Köpte min villa i Kungsbacka med Anna som mäklare.
    Mycket proffsigt och kunnigt bemötande, och jag fick samtidigt hjälp med att sälja min bostadsrätt för att kunna genomföra affären.
    Anna motsvarar mycket väl de förväntningar man kan ha på en mäklare, hon levererar kort och gott!
    Rekommenderas! Läs mer
  • Sten Ove Roger C sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-03-27

Onsala
    Anna har utfört sitt uppdrag på ett strålande professionellt sätt. Vi är, över förväntan, mycket nöjda med Annas insats.
    Anna upplevs som mycket seriös och kunnig inom sin profession.

Dessutom trägen och framåt som en terrier och det uppskattar vi verkligen. Läs mer
  • Carl Victor H sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-19

Sålt: Mindre 30-tals trävilla
    Köpt: 70-tals mexitegelvilla

Proffisionellt och mycket trevligt

Överträffade förväntningar med marginal, speciellt vid vårt sälj. Bred kundkrets och bra råd om vad som är viktigt.

Allt genom bra Läs mer
  • Helga Margaretha S sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-19

Åsa
    Väldigt sympatisk förtroendegivande och ,kunnig mäklare. Ringer alltid snarast tillbaka då hon ej är anträffbar på telefonen. Uppskattas mycket! Läs mer
  • Camilla Linnea R köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-01-27

Kungsbacka
    Köpt ett radhus och sålt en villa. Bägge med Anna.
    Anna har varit väldigt lättillgänglig hela vägen. Allt har gått som vi hoppats och vi är så nöjda med vår mäklare. Köper och säljer gärna med Anna i framtiden 👌 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Elin Svenhed