Läs vad 56 Läs vad Anna Anderholm

• 2020-12-28
    Mycket professionell! Anna bryr sig om sina kunder och är flexibel.
    Pontus H
    • 69.0 m²
    • Åsa
  • 2020-12-06
    Jag köpte ett hus där Anna var mäklare. Från första samtalet, genom hela processen fram till tillträde visade Anna upp ett handlingskraftigt bemötande, professionalism och hög tillgänglighet. Kommer varmt rekommendera henne i framtiden.
    Christian A
    • 46.0 m²
    • Onsala
  • 2020-11-21
    Anna hjälpte oss att sälja vårat radhus. Vi fick ett fantastiskt bemötande av en proffsig och supertrevlig mäklare! Vi är mycket nöjda med försäljningen.
    Emma H
    • 106.0 m²
  • 2020-11-21
    Jag valde Anna pga att jag fick ett jätte bra intrycka av henne när vi pratades vid första gången.
    En genuin, ärlig, ödmjuk mäklare med en huvuduppgift att sälja vårt hus för en positiv vinst.
    Huset hade många spekulanter som kom och försäljningen gick mycket smidigt och "rätt" familj får nu ta över detta fantastiska hem.
    Beata S
    • 174.0 m²
    • Anneberg - Älvsåker
  • 2020-11-20
    Vi tog hjälp av Anna att sälja våran bostadsrätt. Anna har vart fantastisk hela vägen från vårt första samtal till att vår bostad blev såld. Vi kunde inte drömma om att få en bättre mäklare, Anna svarade på alla våra frågor, hjälpte oss med frågor kring vår nya bostad, allt kring våran försäljning gick snabbt och smidigt, inga konstigheter utan Anna hade stenkoll hela tiden. svarade i telefonen trots ledig dag, väldigt uppskattat när man är lite stressad i husförsäljning samt köp av annan bostad. I en poäng skala 1-10 får Anna 10++. Vi har sålt och köpt många hus och lägenheter genom åren och det är första gången vi har Anna och vi kunde inte vart nöjdare.
    Therese B
    • 100.0 m²
    • Anneberg - Älvsåker
  • 2020-10-20
    Bästa mäklaren!
    Max R
    • 124.0 m²
  • 2020-10-04
    Anna är både professionell och personlig.
    Så nöjda med hjälpen vi fick att sälja vår villa i Åsa.
    Kan starkt rekommendera Anna!
    Maria Mikaela K
    • 180.0 m²
    • Åsa
  • 2020-10-03
    Toppbetyg på alla parametrar!
    Kunde inte bli bättre
    Alice Viola L
    • 2:a
    • 65.9 m²
    • Kungsbacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-08-10
    Annas kombination av personligt bemötande och yrkeskunskap gör henne till en fantastisk fastighetsmäklare som jag varmt kan rekommendera. Hon var stöttande mot oss när vi köpte vårt hus i Kungsbacka och vi upplever henne som tydlig och snabb i sin återkoppling. Hon underlättade processen genom att lätt förstå vad vi sökte och besvarade alla frågor vi hade på ett enkelt sätt.
    Matilda P
    • 144.0 m²
  • 2020-07-05
    Professionell mäklare som hjälpt oss sälja vår bostadsrätt med vinst under tuffare tider.
    Sandra H
    • 5:a
    • 114.0 m²
    • Kungsbacka

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte