Anna Anderholm
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 44 Läs vad Anna Anderholm

• Nathalie S
    Nathalie S sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-02

Kungsbacka
    Vi sålde vår villa i Forsbäck med hjälp av Anna Anderholm. Vi är verkligen super nöjda med Anna som mäklare. Hon har varit helt fantastisk genom hela processen, professionell & suverän i alla lägen. Vi rekommenderar varmt Anna som mäklare! Läs mer
  • Hans Christoffer S sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-02

Kungsbacka
    kanon trevlig, seriös och målmedveten.
    jag är jätte nöjd med Anna Anderholm Läs mer
  • Björne Roland J sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-27

Åsa
    Vi är mycket nöjda med Anna vi fick ett grott intryck av henne Läs mer
  • Inger Margareta J sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-25

Åsa
    Härlig förtroendefull trevlig och kunnig mäklare. Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Milla L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-21

Vallda
    Anna hjälpte mej att sälja min lilla 2a i Vallda. Hon är en riktig pärla med DET i blicken! Hon har varit närvarande, aktiv och pushande. Hon har raggat kunder på olika sätt och jag fick stort förtroende för henne. Tyvärr var intresset svalt så budgivningen slutade långt under vad jag önskade, men det handlade inte om Annas insats utan om att jag inte sålde i rätt tid.
    TACK bästa Anna! Läs mer
  • Jon N köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-17

Åsa
    Väldigt professionellt och värdigt bemötande, både mot säljare och oss köpare - rekommenderas! Läs mer
  • Malin N köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-16

Åsa
    Vi har köpt hus i Åsa och blev väldigt väl bemötta, fick svar på alla frågor och hjälp när det behövts! Så inga problem med någonting! Med vänlig hälsning, Malin o Jon Läs mer
  • Ronnie S sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-01-26

Kungsbacka
    Jag har sålt en villa och fick direkt känslan av att hon var kunnig och saklig och ville att vi skulle få bästa pris och service av Anna !
    Mina förväntningar på mäklare är inte jättehöga men hon bevisade lite motsatsen Läs mer
  • Sofia A
    Sofia A köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-12-27

Åsa
    Jag har tillsammans med min sambo köpt vår första bostadsrätt. Sekunden vi mötte Anna kändes det rätt, hon var så hjälpsam och varm.
    Ett riktigt gott betyg ifrån oss.
    Vi kommer förmodligen alltid att kontakta Anna först. Tack Anna för din hjälp ❤️ Läs mer
    2020-01-28 Anna A svarar Sofia A
    Tusen tack för de orden Sofia! Det värmer sååå gott att höra! Rekommendationer är det viktigaste för mig så det gör mig så glad att få höra! Hoppas ni kommer trivas gott i er fina lägenhet nu!
  • Bengt S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-11-25

Bra.
    Anna är verkligen engagerad, och alltid positiv.
    Helt enkelt som en mäklare ska vara.
    (Nu är ju inte hela affären klar förrän 16 dec, men det är väl mest formalia kvar)
    Sålt bostadsrätt i Åsa.
    /Bengt Sv Läs mer
    2019-11-26 Anna A svarar Bengt S
    Så fina ord Bengt! Tack så mycket=) Jättehärligt att få samarbeta med dig och få ta del av din härliga humor, haha! Hoppas du kommer att trivas i ditt nya hem nu.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält