Anna Anderholm
Registrerad mäklare sedan 2017-08-25
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 48 Läs vad Anna Anderholm

• Matilda P köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-08-10

Kungsbacka
    Annas kombination av personligt bemötande och yrkeskunskap gör henne till en fantastisk fastighetsmäklare som jag varmt kan rekommendera. Hon var stöttande mot oss när vi köpte vårt hus i Kungsbacka och vi upplever henne som tydlig och snabb i sin återkoppling. Hon underlättade processen genom att lätt förstå vad vi sökte och besvarade alla frågor vi hade på ett enkelt sätt. Läs mer
  • Sandra H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-07-05

5:a
    Kungsbacka
    Professionell mäklare som hjälpt oss sälja vår bostadsrätt med vinst under tuffare tider. Läs mer
  • Per Anders H köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-26

Åsa
    Bra service, trevligt bemötande! Läs mer
  • Elin Catarina Josephine Göransdotter B sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-12

Åsa
    Effektiv, proffsig och supertrevlig! Snabb försäljning av vår villa trots utmanade marknadsläge. Läs mer
  • Nathalie S
    Nathalie S sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-02

Kungsbacka
    Vi sålde vår villa i Forsbäck med hjälp av Anna Anderholm. Vi är verkligen super nöjda med Anna som mäklare. Hon har varit helt fantastisk genom hela processen, professionell & suverän i alla lägen. Vi rekommenderar varmt Anna som mäklare! Läs mer
  • Hans Christoffer S sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-02

Kungsbacka
    kanon trevlig, seriös och målmedveten.
    jag är jätte nöjd med Anna Anderholm Läs mer
  • Björne Roland J sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-27

Åsa
    Vi är mycket nöjda med Anna vi fick ett grott intryck av henne Läs mer
  • Inger Margareta J sålde sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-25

Åsa
    Härlig förtroendefull trevlig och kunnig mäklare. Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Milla L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-21

2:a
    Vallda
    Anna hjälpte mej att sälja min lilla 2a i Vallda. Hon är en riktig pärla med DET i blicken! Hon har varit närvarande, aktiv och pushande. Hon har raggat kunder på olika sätt och jag fick stort förtroende för henne. Tyvärr var intresset svalt så budgivningen slutade långt under vad jag önskade, men det handlade inte om Annas insats utan om att jag inte sålde i rätt tid.
    TACK bästa Anna! Läs mer
  • Jon N köpte sitt hus med hjälp av Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-17

Åsa
    Väldigt professionellt och värdigt bemötande, både mot säljare och oss köpare - rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält