Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Daniel Magnusson

Läs vad 71 kunder tycker om Daniel Magnusson

• Anna K skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt hus. Trevligt, tillmötesgående, kunnig, hjälpsam, trygg. Läs mer
  • Victor B skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Ärlig, proffesionell, svarar alltid i telefon och mail. Utmärkt problemlösningsförmåga när bankerna började strula i sista sekund.
    Daniel är en mönster-person för hur man vill att en mäklare skall vara. Läs mer
  • Ellen L skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt nyproduktion, parhus i Björkris/Kungsbacka.

Från första kontakt har Daniel varit mycket tillmötesgående, tillgänglig, ärlig och personlig. En mäklare jag defenitivt skulle rekommendera vidare. Läs mer
  • Justyna N skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Daniel was prompt, professional, and courteous. He was patient and thorough answering all of my questions. He kept the ball rolling and the process was completed in the time frame promised. There were absolutely no surprises at settlement. An excellent job! Läs mer
  • Lenny S skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt ett parhus av Daniel. Daniel har alltid ett gott leende och käns som en rak och ärlig person. Dom gånger han inte har svarat på ett samtal så brukat han ringa tillbaka fast jag ej pratat in eller skrivit ett meddelande. De tycker jag är mycket possitivt. Vi har vart mycket nöjda med Daniel. Läs mer
  • Poul J skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Förmedlade bostad som vi köpte Läs mer
  • Susan A
    Susan A skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag och min sambo köpte oss ett parhus på mor Johannasväg 8a i Kungsbacka och Daniel var den som hade hand om huset/husen. Vi träffade Daniel lite innan vi köpte detta hus och redan då fick vi ett mycket positivt intryck av Daniel. Första gången vi tog kontakt med Daniel så fick vi redan där en god känsla av att han var mycket positiv och hjälpsam och detta stämde ju exakt när vi fick träffa honom för första gången när vi skulle titta på ett radhus här i Kungsbacka. Daniel är en mycket trevlig, hjälpsam och positiv person som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Hussam F skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Alltid bra service och tillgänglighet! Läs mer
  • Nehal Sjöström S skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt både lägenhet och hus med hjälp av Daniel. Hans bemötande är personligt och professionellt. Han är lätt att få tag på och svarar snabbt på frågor. Vi har varit väldigt nöjda! Läs mer
  • Marcus L skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket trevlig och proffsig rekommenderas Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Rebecka Polhem