Daniel Magnusson

Daniel Magnusson

Daniel Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Daniel Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Daniel Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 109 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Magnusson har haft 26 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 109 Läs vad Daniel Magnusson

• sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-07-20
    Vi träffade 3 olika byråer innan vi valde just Daniel och Fastighetsbyrån. Daniel är väldigt social och trevlig samtidigt som han är mycket kunnig inom samtliga delar av affären.

Han är väldigt seriös och trovärdig och tillsammans genomförde vi en trygg och kontrollerad försäljning.
    Vi rekommenderar Daniel starkt om ni letar efter en professionell mäklare som guidar er igenom er bostadsaffärer samtidigt som han strävar efter att maximera affären.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-07-11
    Professionell och kommunikativ. Blev under hela processen väl informerade om vad som hände. Lugnt det och tryggt bemötande, vi kände oss väl omhändertagna.
    2021-07-06
    En väldigt bra mäklare. Väldigt samarbetsvillig och trevlig.
    2021-07-05
    En bra följsam mäklare med ett tydligt mål. Lätt att få kontakt med, snabba konkreta svar. Bara det att Daniel utan att tveka var villig att jobba midsommardagen för att genomföra en privat visning visar en otrolig vilja att lösa saker och ting. Dessutom blev det en snabb och bra affär. Alla nöjda tror jag, jag är det åtminstone.

Kort sagt. Danne får sälja mitt hus när Som helst.
    2021-07-03
    Suveränt kunnig och professionell mäklare! Daniel var alltid lugn och resonerande, dessutom lyhörd för gemensam diskussion när det behövdes. Verkligen nöjd!
    2021-06-27
    Daniel är seriös och trovärdig men viktigast av allt är nog ändå att han är trygg och inger förtroende när han guidar säljare, såväl som köpare, i en av de största affärer du gör i ditt liv
    2021-06-13
    Så trevlig och entusiasmerande person. Inger samtidigt ett lugn och ger en glad energi. Kompetent. Besvarar alla frågor och mycket hjälpsam.
    2021-06-12
    Mycket bra och professionellt.
  • Johanna E
    2021-06-10
    Daniel var grym rakt igenom. Han var påläst, professionell och kunnig både gällande objektet och området. Daniel svarade alltid snabbt och de gånger han var upptagen meddelande han mig mellan vilka tider och ringde tillbaka efteråt. Utöver det var Daniel personlig och väldigt trevlig! 100% nöjd!

(Daniel förmedlande den villa jag köpte).
    2021-05-24
    Vi köpte hus via Daniel i feb 2021 och fick ett väldigt proffsigt bemötande hela vägen. Kunnig mäklare och alltid tillgänglig för frågor. Vi kan varmt rekommendera Daniel som mäklare!