Daniel Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2004-06-29
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 88 Läs vad Daniel Magnusson

• Tina K sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-06-19

Kungsbacka
    Vi valde Daniel då han jobbar så som vi gärna önskar. Saker ska kunna gå snabbt vilket det gjorde för oss. Vi köpte en villa och behövde få sålt vårt radhus. Kl 12.00 ringde vi Daniel, kl 18 hade han en visning och kl 20.00 skrev vi kontrakt.
    Vi visste att vi valde rätt mäklare om vi blev tvungna att göra en snabb affär. Vi är super nöjda Läs mer
  • Kristoffer N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-05-01

Vallda
    Köpte ett hus via Daniel! Proffsigt hela vägen supernöjda. Läs mer
  • Jonas S köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-25

Åsa
    Mäklaren var hjälpsam genom hela processen. Väldigt trevlig. Pedagogisk vid förstagångsköpare och förklarade vad som förväntades och krävdes av än, och även rättigheter. Tack för hjälpen! Läs mer
  • Emil S sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-04-12

Onsala
    Daniel har sålt alla våra ärvda fastigheter i Onsala. Hans sätt att vara passade oss utmärkt. Han var alltid nåbar och gav bra information om läget. Han levde till fullo upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Thires N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-22

Kungsbacka
    Köpte en bostad som Daniel sålde, var väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Jesper A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-05

Vallda
    Förberedelsen och försäljningen av vårt hus gick hur smidigt som helst, Daniel är väldigt enkel att ha att göra med.
    Förtroendeingivande, proffsig och sympatisk.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rebecca A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-28

Kungsbacka
    Daniel har hjälp oss med försäljning av vår bostad. Detta har han gjort mycket professionellt och med ett stort engagemang! Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • Jan Erik J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-24

Kungsbacka
    Jette bra service og en profesjonell megler.
    Anbefaler han på det sterkeste. Läs mer
  • Maharouy H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-06

Onsala
    Det var villa som blev sålt
    Det var Daniel min mäklare
    Som jag köpte villan för fyra år sedan
    Stora förväntningar hade jag inte
    Bara ville sälja på rätt pris
    Vilket han gjorde det
    Daniel är ärlig arbetsam och flitig Läs mer
  • Eva N sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-12-25

Åsa
    - Sålt villa.
    Förtroendeingivande och proffsigt bemötande. Mäklaren var även lyhörd och vägledande. Hjälpte oss genom hela säljprocessen på ett smidigt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält