Daniel Magnusson

Daniel Magnusson

Daniel Magnusson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Daniel Magnusson har varit registrerad mäklare sedan 2004-06. Daniel Magnusson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Magnusson har haft 6 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 118 Läs vad Daniel Magnusson

• sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-02-05 Verifierad kund
    Har blivit bemött på allra bästa sätt
    Daniel är mycket engagerad och lyssnande

Förväntningarna ganska höga, som jag tyckte Daniel levde upp till

Spännande försäljning och ett bra slut, som Daniel bidrog till
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-08 Verifierad kund
    Riktigt bra! Hjälpsam, glad, kunnig, ger allt till kunden! Tack för att du hjälpt oss att köpa vårt hus!
    2021-12-08 Verifierad kund
    Daniel har skött två bostadsaffärer för oss och vi är mycket nöjda. Proffsig, trevlig och bra kommunikation.

Rekommenderas varmt.
    2021-12-02 Verifierad kund
    Eftersom vi sålt och köpt några hus genom åren så hade vi höga förväntningar på den mäklare som skulle få sälja vårt hus. Daniel
    levde upp till dessa! Han är en mycket kompetent, kommunikativ och professionell mäklare med en mycket tilltalande mänsklig och inkännande sida som gör att man får stort förtroende för honom och för att han ska ro den stora "affären" i hamn. Det är en ovanlig egenskap hos mäklare av idag. Så toppbetyg från oss!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Vad jag förstår på Anne-Katrine har det varit mycket bra, korrekt och trevligt bemötande. Jag har erhållit löpande information via sms och mail.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Trevligt och avslappnat bemötande. Tillmötesgående och öppen, härlig personlighet! Rekommenderar honom varmt
    //Pernilla
    • Kungsbacka
    2021-11-07 Verifierad kund
    Lugn och trygg mäklare. Oerhört professionell.
    • Kungsbacka
    2021-09-18 Verifierad kund
    Daniel är en förtroendeingivande, enkel och kunnig mäklare. Väldigt glada att fått köpt vårt hus med hans hjälp!
  • 2021-08-07 Spontant omdöme
    Jag och mina syskon har precis sålt vårt föräldrahem genom Daniel. Det blev ett självklart val efter att han även sålde frugans föräldrahem i december 2020. Jag hade då möjligheten att "vid sidan av" följa honom genom den fastighetsaffären. Då jag och frugan råkat på mäklare som låg på absoluta botten av skalan när vi köpte vårt eget hus (gick bara säljarens intressen och vi råkade dessutom ut för fejkade bud. Detta var innan budgivning blev transparent), så var det viktigt denna gång att hon fick en mäklare med bra rekommendationer. Daniel gick igenom fastighetsaffärens alla steg och var mycket tydlig rättigheter och skyldigheter. Allt på mycket proffsigt sätt.
    Så när jag och mina syskon skulle sälja vårt föräldrahem fick Daniel uppdraget att sälja det. Även denna gång sköttes affären på bästa sätt. Vi är mycket nöjda. Även köparna sa vid vårt sista möte att de var mycket nöjda med Daniels sätt att sköta fastighetsaffären.
    Jag kan faktiskt sträcka mig såpass långt genom att säga att Daniel är ett föredöme för mäklarkåren.
    Det är så här alla människor skall uppleva sina fastighetsaffärer!
    2021-07-20 Verifierad kund
    Vi träffade 3 olika byråer innan vi valde just Daniel och Fastighetsbyrån. Daniel är väldigt social och trevlig samtidigt som han är mycket kunnig inom samtliga delar av affären.

Han är väldigt seriös och trovärdig och tillsammans genomförde vi en trygg och kontrollerad försäljning.
    Vi rekommenderar Daniel starkt om ni letar efter en professionell mäklare som guidar er igenom er bostadsaffärer samtidigt som han strävar efter att maximera affären.