Daniel Magnusson
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 84 Läs vad Daniel Magnusson

• Thires N köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-22

Kungsbacka
    Köpte en bostad som Daniel sålde, var väldigt trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Jesper A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-03-05

Vallda
    Förberedelsen och försäljningen av vårt hus gick hur smidigt som helst, Daniel är väldigt enkel att ha att göra med.
    Förtroendeingivande, proffsig och sympatisk.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Rebecca A sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-28

Kungsbacka
    Daniel har hjälp oss med försäljning av vår bostad. Detta har han gjort mycket professionellt och med ett stort engagemang! Kan varmt rekommendera Daniel som mäklare. Läs mer
  • Jan Erik J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-24

Kungsbacka
    Jette bra service og en profesjonell megler.
    Anbefaler han på det sterkeste. Läs mer
  • Maharouy H sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2020-02-06

Onsala
    Det var villa som blev sålt
    Det var Daniel min mäklare
    Som jag köpte villan för fyra år sedan
    Stora förväntningar hade jag inte
    Bara ville sälja på rätt pris
    Vilket han gjorde det
    Daniel är ärlig arbetsam och flitig Läs mer
  • Eva N sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-12-25

Åsa
    - Sålt villa.
    Förtroendeingivande och proffsigt bemötande. Mäklaren var även lyhörd och vägledande. Hjälpte oss genom hela säljprocessen på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Daniella R köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-10-28

Vi har både köpt och sålt genom Daniel och vi är väldigt nöjda. Han är kompetent, naturligt trevlig, ärlig, lätt att kommunicera med och återkopplar bra.
    Vi rekommenderar Daniel Magnusson Läs mer
  • Inger E köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-10-17

Onsala
    Har köpt hus. Trevligt bemötande av mäklaren, lugn och saklig. Pratade inte för mycket, lyssnade. Läs mer
  • Hampus P köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-09-29

Anneberg - Älvsåker
    Han gjorde ett bra och seriöst jobb. Han hjälpte till med frågor och undringar som man hade. Läs mer
  • Tomas J sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-09-12

Åsa
    Daniel var mycket engagerad och lyhörd vid försäljningen av vårt hus. Han ordnade visning trots sin lediga helg vilket gjorde att vi smidigt fick sålt till ett bra pris. Vi anlitar gärna Daniel igen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Madelen Frödfält