Läs vad 93 Läs vad Daniel Magnusson

• 2020-12-18
    Vi som köpare är nöjda! Mycket bra överlag! Fick hjälp med fastighetsreglering efter köpet. Trevlig och löser det mesta. Kan rekommenderas!
    Erik V
    • 95.0 m²
    • Kungsbacka
    köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-12-07
    Väldigt bra, tänker , både på säljare och köpare som vill ha ut så mycket av allt
    Ann-charlotte H
    • 95.0 m²
    • Kungsbacka
    sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-11-08
    Daniel är bara sååå bra. Lugn och förtroendegivande på alla sätt. Vi skulle aldrig valt någon annan Mäklarbyrå. Allt gick över förväntan . Kan verkligen rekommendera honom.
    Monica N
    • 125.0 m²
  • 2020-11-02
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Daniel, han var mycket förstående och hjälpsam.
    Malin L
    • 97.0 m²
    • Anneberg - Älvsåker
  • 2020-10-06
    Sålt en villa via Daniel.
    Fantastiskt proffsigt från första möte till försäljning och vi upplevde att Daniel utförde uppdraget med finess och gjorde minst sagt det lilla extra på alla punkter. Trygg, positiv och väldigt väldigt proffsig är tre ord som känns självklara!!
    Kim H
    Kim H
    • 189.0 m²
    • Vallda
  • 2020-06-19
    Vi valde Daniel då han jobbar så som vi gärna önskar. Saker ska kunna gå snabbt vilket det gjorde för oss. Vi köpte en villa och behövde få sålt vårt radhus. Kl 12.00 ringde vi Daniel, kl 18 hade han en visning och kl 20.00 skrev vi kontrakt.
    Vi visste att vi valde rätt mäklare om vi blev tvungna att göra en snabb affär. Vi är super nöjda
    Tina K
    • 117.0 m²
  • 2020-05-01
    Köpte ett hus via Daniel! Proffsigt hela vägen supernöjda.
    Kristoffer N
    • 140.0 m²
    • Vallda
  • 2020-04-25
    Mäklaren var hjälpsam genom hela processen. Väldigt trevlig. Pedagogisk vid förstagångsköpare och förklarade vad som förväntades och krävdes av än, och även rättigheter. Tack för hjälpen!
    Jonas S
    • 168.0 m²
    • Åsa
  • 2020-04-12
    Daniel har sålt alla våra ärvda fastigheter i Onsala. Hans sätt att vara passade oss utmärkt. Han var alltid nåbar och gav bra information om läget. Han levde till fullo upp till våra förväntningar.
    Emil S
    • 150.0 m²
    • Onsala
  • 2020-03-22
    Köpte en bostad som Daniel sålde, var väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Thires N
    • 117.0 m²
    • Kungsbacka

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte