Elin Svenhed

Elin Svenhed

Elin Svenhed är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Elin Svenhed har varit registrerad mäklare sedan 2012-02. Elin Svenhed har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Svenhed har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

219 omdömen om Elin Svenhed

Sedan starten hos Reco 2015
Stefan M
Frillesås

Engagerad, lyhörd och kompetent tycker jag sammanfattar Elin på ett bra sätt! Mycket nöjd med såväl Elin som med försäljningen av bostaden! Tack Fastighetsbyrån i Kungsbacka!

Svar från Elin Svenhed

Wow, det var vänliga ord Stefan. Tack! Och tack för förtroendet att ta hand om er bostadsförsäljning.

Helena S
Vallda

Elin är en positiv person som utstrålar värme och är personlig. Hon upplevs professionell och är snabb med att återkoppla samt informera om vad som händer i processen. Har hon inte svaren eller kunskapen så tar hon med sig frågan och återkopplar.

Svar från Elin Svenhed

Åh vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme Helena. Tack! Det värmer att veta att du är nöjd.

Malin S
Vallda

Elin är glad och positiv och bidrog med en bra energi genom hela processen!

Svar från Elin Svenhed

Tack för fint samarbete Malin!

Sara W
Kungsbacka

Mycket bra bemötande. Snabb respons. Bra samarbete och enkelt.

Svar från Elin Svenhed

Fint att höra att ni är nöjda. Superskoj att få ha er både som köpare och säljare. Tack för förtroendet!

Sandeep K
Kungsbacka

Fantastisk mäklare. Snabb och mycket trevlig kommunikation!

Svar från Elin Svenhed

Tack Sandeep! Och tack för fin kommunikation.

Natalie G
Anneberg - Älvsåker

Hon är väldigt trevlig, professionell och kunnig. Vi var väldigt nöjda!

Svar från Elin Svenhed

Tusen tack Natalie! Så roligt att få hjälpa er med ert bostadsköp. Det var en ära!

Mattias L
Anneberg - Älvsåker

Trevlig och närvarande. Känns trygg och seriös.

Svar från Elin Svenhed

Tack för omdömet Mattias. Gott att veta att ni tycker att servicen var bra.

Anna K
Anneberg - Älvsåker

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Elin förmedlade och återkopplade direkt på alla frågor och funderingar, oavsett tid på dagen, vilket gjorde att vi kände oss trygga med köpet hela vägen. Mycket nöjd med kunduppleveksen! Rekommenderar Elin varmt.

Svar från Elin Svenhed

Tack Anna! Tack för vänliga ord, det värmer att veta att ni är nöjda!

Katharina B
Onsala

Elin har varit proffsig sedan första dagen. Allt har skötts effektivt, samtidigt som hon är personlig. Hon har verkligen hjälpt oss på alla sätt för att hitta en bra lösning. Och allt görs med glädje och engagemang. Jag kan verkligen rekommendera Elin.

Svar från Elin Svenhed

Åh vad glad jag blir av att läsa ditt fin-fina omdöme om mig och mitt arbete. Så roligt att få jobba tillsammans med er!

Martin L
Onsala

Elin var helt fantastisk. Jag rekommenderar Elin av hela mitt hjärta. Hon hjälpte oss både vid försäljningen och när vi köpte nytt. Genomvarm och skicklig hantering. Stort tack till dig Elin.

Svar från Elin Svenhed

Otroligt fint omdöme och vänliga ord, tusen tack Martin! En ära att bistå er med hjälp med både köp och försäljning.