Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Erika Borsing
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 5 kunder tycker om Erika Borsing

• Inger L sålde sin bostad med hjälp av Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har köpt en lägenhet o sålt min, Erika har fixat detta Läs mer
  • Helena L köpte sin bostad med hjälp av Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket ambitiös, duktig och lyhörd mäklare. Min syster råkade passera kontoret i höstas och såg en BR som var till salu i Björkris och Erika Borsing var ansvarig mäklare. Erika tog sig tid att prata om BR och svara på min systers alla frågor. Efter visningen och lagt bud blev det kontraktskrivning och hela affären fungerat bra. Även efter kontraktsdrivning har Erika varit behjälplig om vi haft frågor. Jag kan varmt rekommendera Erika som mäklare. Läs mer
  • Daniel S skrev om Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag köpte en bostadsrätt i Kungsbacka innerstad. Jag hade sökt en längre period och varit på visningar som Erika hållt i även vid tidigare tillfällen.
    Erika var väldigt tillmötesgående och korrekt.
    Det var inga problem att få kontakt eller få återkoppling vid funderingar.
    Jag fick en känsla av att Erika arbetade både för mitt och säljarens bästa och det gav en trygghet.
    Jag gjorde processen lite omständigare än nödvändigt pga olika omständigheter men Erika var alltid vänligt och gjorde hela affären väldigt enkel. Läs mer
  • Petra G skrev om Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Erica hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon fick kämpa hårt i en sviktande marknad och semestersäsong. Erica gav inte upp och hittade till slut en köpare. Både köpare och säljare är nöjda med affären. Läs mer
  • Alexander S skrev om Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt vår lgh och även köpt vårt nya radhus via fastighetsbyrån.
    Allt har funkar jätte bra, trevligt bemött hela vägen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Rebecka Polhem