Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Erika Borsing
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 7 kunder tycker om Erika Borsing

• Roland N sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-02

3:a
    78.9m²
    Sålt våran lägenhet, fick ett trevligt och kunnigt bemötande.
    Tack så mycket. Roland Läs mer
  • Maria L köpte sin bostad med hjälp av Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-18

Har köpt en bostadsrättslägenhet som visades endast c 20 min.
    Mäklaren fåordig och svår att kommunicera med per telefon, mycket dåligt ljud.Vid klagomål hänvisade hon enbart till säljaren som sannolikt fabulerade .
    Sammanfattningsvis uppfattades mäklaren som oengagerad Läs mer
    2018-12-18 Erika Borsing svarar Maria L
    Hej Maria! Vad tråkigt att du upplevde processen på detta vis och att du upplevde mig som oengagerad och fåordig. Jag vill alltid vara engagerad och hjälpa till i olika situationer så gott som jag kan och förmår.

Visningen var en privatvisning några dagar innan ordinarie visning.

Gällande klagomålet som gällde flyttstädningen kan jag dessvärre i min roll som mäklare och opartisk mellanman inte göra så mycket mer än att hänvisa dig vidare till säljaren för att få bostadsrätten ordentligt rengjord på nytt. Detta då det enligt avtal är säljarens ansvar att flyttstäda, till exempel med hjälp av städfirma (som jag som mäklare rekommenderar att använda) eller på egen hand. Jag som mäklare får enligt lag inte göra någon bedömning om vem som har rätt eller fel utan kan endast ge rekommendationer kring hur ni ska gå till väga. Jag hjälpte dig att försöka få kontakt med säljaren och jag uppmanade även säljaren att kontakta dig gällande städningen så att ni kunde hitta en lösning. Det är mycket tråkigt att händelsen verkar gått ut över din upplevelse av mitt engagemang då jag försökte hjälpa till så väl som jag enligt lag och policy kan göra.

Tack för att du upplyste att det verkar vara dåligt ljud på min telefon vid telefonsamtal. Jag ska genast kolla upp det och åtgärda eventuella problem så att det inte händer igen.

Jag hoppas att du ska trivas bra i bostadsrätten.

Tveka inte att höra av dig vid eventuella funderingar!

Varma hälsningar,
    Erika
  • Inger L köpte sin bostad med hjälp av Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-12-05

Jag har köpt en lägenhet o sålt min, Erika har fixat detta Läs mer
  • Helena L köpte sin bostad med hjälp av Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-11-05

Mycket ambitiös, duktig och lyhörd mäklare. Min syster råkade passera kontoret i höstas och såg en BR som var till salu i Björkris och Erika Borsing var ansvarig mäklare. Erika tog sig tid att prata om BR och svara på min systers alla frågor. Efter visningen och lagt bud blev det kontraktskrivning och hela affären fungerat bra. Även efter kontraktsdrivning har Erika varit behjälplig om vi haft frågor. Jag kan varmt rekommendera Erika som mäklare. Läs mer
  • Daniel S skrev om Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-10-16

Jag köpte en bostadsrätt i Kungsbacka innerstad. Jag hade sökt en längre period och varit på visningar som Erika hållt i även vid tidigare tillfällen.
    Erika var väldigt tillmötesgående och korrekt.
    Det var inga problem att få kontakt eller få återkoppling vid funderingar.
    Jag fick en känsla av att Erika arbetade både för mitt och säljarens bästa och det gav en trygghet.
    Jag gjorde processen lite omständigare än nödvändigt pga olika omständigheter men Erika var alltid vänligt och gjorde hela affären väldigt enkel. Läs mer
  • Petra G skrev om Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-10-14

Erica hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon fick kämpa hårt i en sviktande marknad och semestersäsong. Erica gav inte upp och hittade till slut en köpare. Både köpare och säljare är nöjda med affären. Läs mer
  • Alexander S skrev om Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2018-05-14

Sålt vår lgh och även köpt vårt nya radhus via fastighetsbyrån.
    Allt har funkar jätte bra, trevligt bemött hela vägen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Rebecka Polhem