Mattias Carlsson

Mattias Carlsson

Mattias Carlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsbacka

Mattias Carlsson har varit registrerad mäklare sedan 2004-11. Mattias Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 211 omdömen med ett betyg på 4.9. Mattias Carlsson har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

211 omdömen om Mattias Carlsson

Sedan starten hos Reco 2014
Inger P
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Onsala

Mattias har varit oerhört professionell, kunnig och trevlig genom hela processen av försäljningen av vårt hus. Han kom med bra råd och guidning för att vi och köparna ska känna sig trygga under och efter försäljningen.

Kajsa E
Onsala

Mattias har varit trygg och förtroendeingivande genom hela processen. Då jag köpa fastighet av Mattias innan var dt självklart att även sälja via honom den här gången. Jag hade en positiv upplevelse som köpare och fick samma positiva upplevelse även som säljare. Jag kommer rekommendera Mattias och Fastighetsbyrån till andra som ska sälja sina fastigheter.

Elise E
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Onsala

En grym mäklare som vi starkt rekommenderar! Otroligt trevlig och alltid tillgänglig. Vi kan inte tacka nog för grym service och smidigt husköp!

Carl M
Kungsbacka

Tack för en smidig affär Mattias!

Linda H
Fjärås

Fantastiskt trevlig och mycket professionell!

Björn H
Vallda

Mattias var vårt självklara val då vi vid tidigare visningar upplevt honom som en mkt trevlig och påläst mäklare på objektet. Man får snabbt ett förtroende för honom. Våra förväntningar var höga. När vi nu fick möjlighet att arbeta ihop infrias alla dessa med råge. Effektiv, proffsig, drivande men också med en stöttande och omtänksam sida. Dessutom med glimten i ögat.

Anton B
Onsala

Vi kan varmt rekommendera Mattias. Han gjorde sitt yttersta för att möta våra krav och uppdaterade oss kontinuerligt under resans gång. Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån.

Helén Ö
Vallda

Mycket proffsigt bemötande genom hela husaffärer. Lyssnade på våra önskemål och kom med goda råd under hela processen. Man fick fort svar från Mattias om man undrade något. Vi supernöjda med Mattias och rekommenderar honom gärna till andra.

Niklas P
Vallda

Mattias har ett trevligt bemötande och upplevs kunnig på sin sak. Tillmötesgående och känns trygg!

Sara O
Onsala

Mattias var väldigt professionell från början till slut. Han var väldigt lyhörd över våra önskemål och tankar. Man fick väldigt fort svar från honom om man undrade något. Vi är otroligt nöjda med Mattias Carlsson och vi rekommenderar han starkt