95 rekommendationer

Rebecka Polhem
en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4
434 30 Kungsbacka — Visa karta

Vad tror Rebecka att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 95 kunder tycker om Rebecka Polhem

• Alexander
    Alexander skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej,

Jag har sett Rebecka på en lägenhetsvisning och blev mycket imponerad av hennes trevliga bemötande av de intresserade sällskapen som kom till visningen. Som person  upplever jag Rebecka som driven, glad, entusiastisk, affärsmässig, mycket kunnig, lyhörd och som mycket lätt att komma överens med. En kollega rekommenderade henne till mig och det är jag mycket glad för. Hon är mycket kompetent.

Rebecka tog hand om min lägenhetsförsäljning och skötte den oerhört professionellt. Från initial annonsering som kommande lägenhet till annonsering för visning av lägenheten. Hela processen var mycket effektivt planerad och utförd. En fantastiskt bra beskrivning utfördes av lägenheten med relevant information. Det togs mycket fina fotografier, som kompletterades med extra foton i en andra etapp, då lägenheten annonserades.

Rebecka har en mycket god bedömningsförmåga av marknaden, området, budgivare och har kunskap om vad som är viktigt att tänka på och göra vid en försäljning. Hon ger mycket goda råd och låter en själv som person begrunda dem. För min del blev det alltid som hon föreslog. Rebecka informerade mycket bra under budgivningen

Överlåtande sköttes mycket professionellt där Rebecka informerade om de juridiska detaljerna och de villkor som gäller. Hon tog även upp saker som säljaren skall informera köparen om, vilket är mycket bra då det inger förtroende för både köpare och säljare.

En lägenhetsförsäljning är en mycket stor affär för de flesta personer. Det lönar sig därför definitivt att kontakta en bra mäklare/mäklerska. Jag kommer att kontakta Rebecka igen vid en lägenhets eller fastighetsaffär om det blir aktuellt. Jag är oerhört nöjd med hennes arbete. Hon har utfört en fantastisk prestation och jag skulle varmt rekommendera henne till mina vänner och bekanta.

Med vänliga hälsningar,

Alexander
  • Lisette K
    Lisette K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej!

Dåligt bemötande efter att affären var avklarad. Jag tog kontakt med Rebecka pga ett pantbrev på 18.000kr som inte var avklarat. Upplevde att hon inte ville ta i ärendet, som om jag störde henne!!
    Kasst sätt att marknadsföra sig....En kund är alltid en kund både före försäljning och efter en försäljning. Jag fick den hjälp jag behövde utan några problem. Efter att allt var okej så var hon trevlig igen? varför kan man undra(lite för mkt sälj attityd kanske enligt mig... Allt är som sagt avklarat nu... Vill inte bli kontaktad av ngn gällande mina åsikter.
    Lisette Söderbaum
  • Jimmy O
    Jimmy O skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Oerhört nöjd med Rebeckas insats då jag köpte en lägenhet genom Fastighetsbyrån Kungsbacka. Jag uppfattar henne som proffessionell och driven men samtidigt lyhörd.

Utifrån tidigare erfarenheter av mäklare på andra mäklarbyråer så överträffade både Rebecka och Fastighetsbyrån helt klart mina förväntningar.

///Jimmy
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hon har sålt två bostadsrätter för mig.. Bra bemötande, proffsig och tillgänglig. Helt klart nöjd!
  • Ulrika D
    Ulrika D skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köp av bostadsrätt.
    Bra bemötande. Vi var i en pressad situation och behövde hjälp snabbt att hitta bostad. Var inte medvetna om att man kunde få "förhandsvisning" eller vad det innebar så information om detta i ett tidigt stadie hade varit bra. Nu löste sig allt snabbt för vi hade lite tur.

Proffsigt överlåtande i ett tydligt och lugnt tempo.
  • Inga Lisa J
    Inga Lisa J skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hjälpsam och duktig på att förklara.
  • Elvy K
    Elvy K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Är helt nöjd med det bemötande och den hjälp jag fick.
    Bjöd på en insatslägenhet som jag sedan fick möjlighet
    att köpa. Fick åka och titta på den ett par gånger extra
    utan problem.
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket trevligt bemötande vid försäljningen av min bostadsrätt.

Har både köpt och sålt bostad inom rask takt och blivit väl informerad om där tillhörande tjänster.
  • Boo N
    Boo N skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    En helt OK upplevelse att köpa bostadsrätt via Fastighetsbyrån / Rebecka Polhem. Vänligt bemötande och korrekt hantering av ärendet - precis som man förväntar sig.
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag tyckte att fastighetsbyrån var ett bra val när jag skulle köpa min lägenhet! Dem var väldigt tydliga och uppmärksammade mig som kund att höra av mig när som helst om jag hade frågor. Vilket var en stor trygghet då jag köpte min första bostad! Jag har även swedbank bankkonto där saker och ting alltid varit tydligt och aldrig krånglat för mig. Min mäklare Rebecca Polhem tyckte jag om väldigt mycket. Hon förklarade för mig och minn familj så vi förstod allt som hände under processen och var väldigt trevlig! Jag rekommenderar Swedbank fastighetsbyrå till alla! Mvh Rebecca Agfjord
  • Petra D
    Petra D skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket bra! Trevlig o bra bemötande!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej! Rebecka varit mäklare vid försäljning av lägenhet. Var väldigt tillmötesgående och ville alla väl. Duktig i sitt yrke. Mina allra bästa rekommendationer.
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Efter ett x-antal lägenhetsritningen hittade vi äntligen rätt. Med fastighetsbyrån fick vi ett snabbt avslut på budgivningen och papprena skrevs redan samma dag. Toppen tycker.
  • Bo J
    Bo J skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mäklare vid köp av bostadsrätt är således ingen kund.
    Gav allmänt ett mycket gott intryck, noggrann och tydlig inför och när köpet genomfördes. Upplevs som hjälpsam och neutral.

Dåligt informerad om fastighet och förening, men inte på något sätt värre än snittet. Glatt överraskade blev vi när vi hittade en tvättstuga. Något passiv vid visning, men det funkade på oss så vem vet.

Era produkter motsvarar mina förväntningar, men bedömer de varken bättre eller sämre än era konkurrenter.
  • Lars B
    Lars B skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd med Rebecka. Hon sålde min lägenhet och jag köpte även den nya genom henne. Smidigt och bra.
  • Johan B
    Johan B skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    En flytt från en stor villa till en mindre lägenhet är inte alltid lätt, inte minst när beslutet blir väldigt spontant. Då är det skönt att få en riktigt bra samarbetspartner som ser till att allt flyter på bra. Nu är flytten avklarad, nästan alla kartonger är uppackade och vi är grymt nöjda med Rebeckas närvaro och engagemang under hela processen. Det är inte alltid helt enkelt att flytta, den här gången var det superenkelt.
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väl omhändertagen av en duktig och engagerad mäklare. Mycket nöjd med hela försäljningen.
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hejsan!
    Rebecka kan jag varmt rekommendera! Snabb trevlig och tog reda på det man undrade i tid och otid. Kommer lätt vilja ha henne nästa gån med.
    Mvh jeanette
  • David E
    David E skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Professionellt bemötande då hon skötte försäljningen av min lägenhet.
  • Bo S
    Bo S skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Rebecka var väldigt proffesionell och hjälpsam i vår försäljning. Jag tycker allt förflöt bra och jag skulle inte tveka att ta kontakt med henne igen vid en försäljning.
  • Gitt K
    Gitt K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Kunnighet inom sitt område.
    Bemötandet bra - kände mig sedd.
    Förmedlade en bostadsrätt.

företaget rekommenderade både flytt - och städfirmor. Det var bra som jämförelse, när man sedan skulle välja.

Rebecka Polhem rekommenderaas varmt inom sitt område
    MVH. Gitt Kylin
  • Adam A
    Adam A skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Min flickvän skötte det mesta, som jag förstod det gick allt väldigt smidigt och snabbt. Rebecka verkade trevlig.
  • Petra F
    Petra F skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi upplevde bemötandet märkligt med en känsla av falskhet. Att det inte ligger något hjärta bakom fasaden utan att det bara är pengar som räknas. Mitt sällskap bemöttes av spydiga svar på sina frågor... kändes inte alls bra. Det var noga med att affären skulle bli snabbt avklarad och varje fråga eller tveksamhet från vår sida blev en böld innanför skinnet på Rebecka. Här skulle göras affärer och ingenting annat!
  • Marie W
    Marie W skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fick ett mycket gott intryck av både mäklare och Fastighetsbyrån vid denna min första kontakt. Kände mig välinformerad och väl "omhändertagen" vid denna bostadsaffär då jag fick möjlighet att köpa en bostadsrätt genom en förhandsvisning. Jag skulle absolut rekomendera Rebecka Polhem till vänner och bekanta.
  • Caroline R
    Caroline R skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Dom jobbar för sina kunder och gör allt för att de ska gå så smidigt och bra som möjligt!
  • Rune S
    Rune S skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt trevlig, kompetent mäklare. I samband med försäljning av bostadsrätt i Kungsbacka.
  • Wictor A
    Wictor A skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag är supernöjd med allt, Rebecka är en stjärna!
  • Malin K
    Malin K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevligt bemötande, bra broschyrer. Köpt en bostadsrätt.
  • Malin N
    Malin N skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Rebecka Polhem har förmedlat mitt köp av bostadsrätt samt försäljningen av bostadsrätten. Mycket nöjd med hennes insats. God kommunikatör, tillgänglig och kompetent. Kan varmt rekommendera Rebecka.
  • Mats G
    Mats G skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra på att ta folk, bra påläst etc
  • Lena P
    Lena P skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Rebecka kändes mycket kunnig, vi kände oss trygga och fick snabba svar på det vi undrade över, hon var alltid tillgänglig.
  • Jens M
    Jens M skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Energiskt, proffsigt, trevligt och smidigt bemötande när Rebecka Polhem hjälpte oss med värdering av vår bostadsrätt samt det juridiska när vi själva hittade en köpare.
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket professionell, trevlig, noga, fick ut maximalt pris och smidigt!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är mitt i visning av mitt hus, så jag avvaktar lite.
  • Duska M
    Duska M skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är jätte nöjd med jobbet som Rebecka gjorde. Tack en gång till för hjälp :-D
  • Marie-Louise B
    Marie-Louise B skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mjuk, trevlig och framförallt kunnig person.
    Informerade tydligt vad som gällde vid försäljning av mitt radhus.
    Har rekommenderat andra att anlita Rebecka.
    Finns inget att klaga på!
  • Eva P
    Eva P skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vill varmt rekommendera Rebecka Polhem på fastighetsbyrån.Kunnig och proffsig!!
  • Annika C
    Annika C skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra bemötande när jag skulle sälja min bostadsrätt. Snabb och effektiv.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Ett proffsigt och trevligt bemötande!
  • Anna K
    Anna K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevligt och proffsigt bemötande.
  • Carina K
    Carina K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi var jättenöjda med allting
    Vill ge högsta betyg
  • Uno L
    Uno L skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    RP gav ett säkert och professionellt intryck redan vid första besöket i lägenhetsobjetet som hon skulle få i uppdrag att sälja.
    Vi blev kontinuerligt informerade av henne under budgivningstiden, vilket var mycket positivt. Det var inga överaskningar någonstans, och hennes bemötande när vi ställde frågor var både sympatiskt och engagerat.
    Mvh,
    James Miller
    dödsboförvaltare och Unos svåger
  • Jennie C
    Jennie C skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Ok mäklare men lite för ung och oerfaren kändes det som i slutänden. Hade svårt att ta kritik eller att bli ifrågasatt.
  • Inger F
    Inger F skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Försäljningen av vår bostadsrätt fungerade alldeles utmärkt.
    Rebecka Polhem på Fastighetsbyrån upplevde vi som en mycket
    duktig mäklare som vi gärna rekommenderar.
  • Britt-marie O
    Britt-marie O skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Seriös fastighetsmäklare som genomförde vårt köp av bostadsrätt på ett smidigt och proffsigt sätt.
  • Björn O
    Björn O skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra jobb av Rebecka hon informerade bra och var lätt att nå via mail och telefon skall gärna anlita henne igen
  • Olof T
    Olof T skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fastighetsbyrån (Rebecka Polhem - "Beckis") sålde en lägenhet till mig.Suveränt bemötande - över all förväntan!!(5 i betyg!)
  • Cathrin H
    Cathrin H skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Rebecka Polhem är oerhört professionell. Jag har både köpt och sålt fastigheter med Rebecka som min mäklare.
    Hon har ett stort engagemang, är seriös och saklig och jag skulle varmt rekomendera henne till mina vänner och bekanta.
  • Akelius L
    Akelius L skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Rebecka mäklade en bostadrättslägenhet. Det som var bra var försäljningsnivån. Det som var dåligt var bemötandet mot uppdragsgivaren. Rebecka ifrågasatte uppdragsgivaren efter synpunkter på utkast uppdragsavtal och på utkast överlåtelseavtal. Allmänt nervärderade attityd mot uppdragsgivarens vid telefonsamtal.
  • Dennis J
    Dennis J skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Rebecka var väldigt professionell i sitt agerande under hela ärdendets gång.
    Allt togs om hand och har skötts jättebra
Rebecka Polhem
Elin Svenhed