Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Kungsbacka Rebecka Polhem
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-02

Läs vad 97 Läs vad Rebecka Polhem

• Yvonne K sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-03-20

Gamlestaden
    Gillade Rebecka! Lugn trygg och förstående som hjälpt oss att förstå processen på en lugnt sätt trots det stress man känner inför försäljning Läs mer
  • Gerd J sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2019-02-13

Grymt bra!! Smidigt och enkelt!! Läs mer
  • Alexander skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2017-09-11

Hej,

Jag har sett Rebecka på en lägenhetsvisning och blev mycket imponerad av hennes trevliga bemötande av de intresserade sällskapen som kom till visningen. Som person  upplever jag Rebecka som driven, glad, entusiastisk, affärsmässig, mycket kunnig, lyhörd och som mycket lätt att komma överens med. En kollega rekommenderade henne till mig och det är jag mycket glad för. Hon är mycket kompetent.

Rebecka tog hand om min lägenhetsförsäljning och skötte den oerhört professionellt. Från initial annonsering som kommande lägenhet till annonsering för visning av lägenheten. Hela processen var mycket effektivt planerad och utförd. En fantastiskt bra beskrivning utfördes av lägenheten med relevant information. Det togs mycket fina fotografier, som kompletterades med extra foton i en andra etapp, då lägenheten annonserades.

Rebecka har en mycket god bedömningsförmåga av marknaden, området, budgivare och har kunskap om vad som är viktigt att tänka på och göra vid en försäljning. Hon ger mycket goda råd och låter en själv som person begrunda dem. För min del blev det alltid som hon föreslog. Rebecka informerade mycket bra under budgivningen

Överlåtande sköttes mycket professionellt där Rebecka informerade om de juridiska detaljerna och de villkor som gäller. Hon tog även upp saker som säljaren skall informera köparen om, vilket är mycket bra då det inger förtroende för både köpare och säljare.

En lägenhetsförsäljning är en mycket stor affär för de flesta personer. Det lönar sig därför definitivt att kontakta en bra mäklare/mäklerska. Jag kommer att kontakta Rebecka igen vid en lägenhets eller fastighetsaffär om det blir aktuellt. Jag är oerhört nöjd med hennes arbete. Hon har utfört en fantastisk prestation och jag skulle varmt rekommendera henne till mina vänner och bekanta.

Med vänliga hälsningar,

Alexander Läs mer
  • Lisette K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2014-12-22

Hej!

Dåligt bemötande efter att affären var avklarad. Jag tog kontakt med Rebecka pga ett pantbrev på 18.000kr som inte var avklarat. Upplevde att hon inte ville ta i ärendet, som om jag störde henne!!
    Kasst sätt att marknadsföra sig....En kund är alltid en kund både före försäljning och efter en försäljning. Jag fick den hjälp jag behövde utan några problem. Efter att allt var okej så var hon trevlig igen? varför kan man undra(lite för mkt sälj attityd kanske enligt mig... Allt är som sagt avklarat nu... Vill inte bli kontaktad av ngn gällande mina åsikter.
    Lisette Söderbaum Läs mer
    2019-03-20 Rebecka P svarar Lisette K
    Hej. Nu kan jag bemöta detta Lisette. Du har tyvärr blandat ihop mig med en annan kollega eftersom jag säljer bostadsrätter och har inte hand om pantbrev. Tråkigt att du fick detta bemötande av en kollega. Detta är ju självklart inte bra. Jag hoppas att du trivs i huset.
  • Jimmy O skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2014-12-17

Oerhört nöjd med Rebeckas insats då jag köpte en lägenhet genom Fastighetsbyrån Kungsbacka. Jag uppfattar henne som proffessionell och driven men samtidigt lyhörd.

Utifrån tidigare erfarenheter av mäklare på andra mäklarbyråer så överträffade både Rebecka och Fastighetsbyrån helt klart mina förväntningar.

///Jimmy Läs mer
  • Magnus M skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2014-12-04

Hon har sålt två bostadsrätter för mig.. Bra bemötande, proffsig och tillgänglig. Helt klart nöjd! Läs mer
  • Ulrika D skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2014-11-25

Köp av bostadsrätt.
    Bra bemötande. Vi var i en pressad situation och behövde hjälp snabbt att hitta bostad. Var inte medvetna om att man kunde få "förhandsvisning" eller vad det innebar så information om detta i ett tidigt stadie hade varit bra. Nu löste sig allt snabbt för vi hade lite tur.

Proffsigt överlåtande i ett tydligt och lugnt tempo. Läs mer
  • Inga Lisa J skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2014-11-25

Hjälpsam och duktig på att förklara. Läs mer
  • Elvy K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2014-11-24

Är helt nöjd med det bemötande och den hjälp jag fick.
    Bjöd på en insatslägenhet som jag sedan fick möjlighet
    att köpa. Fick åka och titta på den ett par gånger extra
    utan problem. Läs mer
  • Agneta S skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

2014-11-23

Mycket trevligt bemötande vid försäljningen av min bostadsrätt.

Har både köpt och sålt bostad inom rask takt och blivit väl informerad om där tillhörande tjänster. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsbacka

Rebecka Polhem