Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

• BadgeElevenYears
1 862

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång! En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer. Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att...

1862 omdömen om Fastighetsbyrån Kungsbacka

Sedan starten hos Reco 2013

Axel E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Trevlig. Professionell. Kunnig.

Anna W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Lovisa och jag möttes för snart 1,5 år sedan när jag tittade på ett alternativ till min lägenhet. Det blev inte den lägenheten men det blev Lovisa som hjälpte mig att sälja min lägenhet och hon förmedlade också den lägenhet som jag snart kommer att flytta in i. Att förmedla lägenheter i den tid som råder med tröga processer och svårbedömd marknad är inte lätt. Lovisa har i både sälj- och köpprocessen uppvisat stor professionalitet, gett stöd och uppmuntran i rätt lägen, haft stort tålamod och har alltid funnits tillgänglig...

Kristoffer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Väldigt god kommunikation och jättebra uppföljning vilket ledde till en smidig försäljning! Rekommenderar starkt att anlita Madelen!

Karin L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josephine Strandfors en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Bra kommunikation genom hela processen. Professionellt. Tillgänglig för frågor. Trevligt bemötande.

Malin B
Kungsbacka

Har bara positivt att säga om Madelen. Allt har fungerat perfekt genom hela processen.

Ingemar F
Frillesås

Elin har varit till stor hjälp för oss. Hon är mycket trevlig, engagerad och professionell.

Mathilda S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Anneberg - Älvsåker

Lovisa är påläst, kunnig och informativ. Hon är trevlig. Matchade mina förväntningar. Är mycket nöjd.

Svar från Lovisa Österberg

Så himla roligt att höra att du är mycket nöjd med allt Mathilda. Så roligt att få hjälpa dig och tack för att vi hade ett fint samarbete under en lägre tid. Även att när vi satte igång försäljningen så gick det väldigt smidigt och att det matchade dina förväntningar. :D Så roligt och tack för din Reco!

Hanna E
Kungsbacka

Jättenöjd! Erfaren mäklare vilket märks. Avslappnad och enkel att ha med att göra. Även driven och engagerad för att få ihop en bra affär för kunden. Supernöjd.

Catharina A
Kungsbacka

Jesper var jätte trevlig och förtroende ingivande, kändes väldigt tryggt att köpa hus med honom som mäklare.

Lisa H
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Hej! Mattias kontaktade oss angående en fastighet som vi visat intresse för. Vi är mycket glada för att han kontaktade oss, även om det gått lång tid sedan vi anmälde intresset och det var visning av fastigheten. Mattias inger förtroende och har hanterat all kontakt med oss på ett bra sätt.

Anna D
Skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka

Var tydlig med visat intresse för ett objekt. Flera gånger sa jag till mäklaren. Trotts att jag var redo att skriva kontrakt på en högre summa. Skrevs kontraktet på utgångssumman. Ingen information till mig om varför. Mäklaren var Jessica Lagergren.

Nathan F

Proffsigt, bra bemötande, vänlig och kunnig . Trevligt

Oddbjörn F
Sålde sitt hus med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

L lyssnar, kunnig, noggrann, har idéer, duktig på att sy ihop affärer. Ger bra info.

Svar från Lovisa Österberg

Tack för din rekommendation Oddbjörn. Det har varit roligt att både få hjälpa dig med din försäljning och köp av ny bostad. Tack för ett fint samarbete!

Pernilla E
Köpte sitt hus med hjälp av Josephine Strandfors en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Mycket bra och vänligt bemötande från mäklaren, även om säljarna i sin tur var lite sega med respons till en början. Affären sattes dock tillslut och vi är mycket nöjda.

Gun Å
Kungsbacka

Lovisa har hela tiden varit mycket tillmötesgående o vänlig, professionell helt enkelt. Eftersom jag bor på annan ort har hon helt anpassat visningar efter mina önskemål. Hon har också mellan dessa gjort mätningar av vissa mått i lägenheter som var speciellt viktiga för mig. Hon svarade upp på alla eventuella förväntningar vi hade och var väl förberedd då vi skrev kontrakt. Jag skulle gärna återvända till Lovisa om jag kommer i en situation då jag skall sälja och rekommenderar henne gärna till vänner och bekanta som är i behov av mäklare

Svar från Lovisa Österberg

Vilken fin rekommendation Gun, tack snälla verkligen! Vad roligt att höra att du gärna rekommenderar mig vidare till vänner och bekanta, det värmer att höra. Det har varit så roligt att få hjälpa dig och tack för en trevlig och god kommunikation genom hela processen. Önskar dig all lycka med din försäljning i Uppsala! Ha nu en fin dag och återkom om du har någon vidare fråga!

Ann-Britt L
Sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Onsala

Fantastiskt kunnig, ambitiös, på kundens sida och väldigt trevlig och tillmötesgående.

Svar från Cecilia Olsson

Tack Ann-Britt! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er och framförallt att lära känna er. Lycka till nu med Skåneflytten!

Felicia C
Åsa

Jag tycker Jesper var jättebra. Han var trevlig och lätt att komma i kontakt med vid frågor. Kändes som man var mån om att både säljare och köpare skulle bli nöjda.

Lars G

Tyck vi har bemötts mycket professionellt och trevligt Josephine har svarat på alla mina frågor och varit behjälplig med att ta reda på information

Emilia H
Sålde sitt hus med hjälp av Josephine Strandfors en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka

Josephine har tagit oss igenom hela processen på ett väldigt trevligt och professionellt sätt. Både förberedelserna inför försäljning och själva försäljningen har gått smidigt. Vi är väldigt nöjda med Josephine som mäklare och kan varmt rekommendera henne till framtida säljare.

Philip H

Josephine levererade över förväntan och hade en bra dialog med alla parter genom processen.

Stefan M
Frillesås

Engagerad, lyhörd och kompetent tycker jag sammanfattar Elin på ett bra sätt! Mycket nöjd med såväl Elin som med försäljningen av bostaden! Tack Fastighetsbyrån i Kungsbacka!

Svar från Elin Svenhed

Wow, det var vänliga ord Stefan. Tack! Och tack för förtroendet att ta hand om er bostadsförsäljning.

Inger P
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Onsala

Mattias har varit oerhört professionell, kunnig och trevlig genom hela processen av försäljningen av vårt hus. Han kom med bra råd och guidning för att vi och köparna ska känna sig trygga under och efter försäljningen.

Helena S
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Vallda

Elin är en positiv person som utstrålar värme och är personlig. Hon upplevs professionell och är snabb med att återkoppla samt informera om vad som händer i processen. Har hon inte svaren eller kunskapen så tar hon med sig frågan och återkopplar.

Svar från Elin Svenhed

Åh vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme Helena. Tack! Det värmer att veta att du är nöjd.

Kajsa E
Onsala

Mattias har varit trygg och förtroendeingivande genom hela processen. Då jag köpa fastighet av Mattias innan var dt självklart att även sälja via honom den här gången. Jag hade en positiv upplevelse som köpare och fick samma positiva upplevelse även som säljare. Jag kommer rekommendera Mattias och Fastighetsbyrån till andra som ska sälja sina fastigheter.

Elise E
Köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Onsala

En grym mäklare som vi starkt rekommenderar! Otroligt trevlig och alltid tillgänglig. Vi kan inte tacka nog för grym service och smidigt husköp!

Malin S
Vallda

Elin är glad och positiv och bidrog med en bra energi genom hela processen!

Svar från Elin Svenhed

Tack för fint samarbete Malin!

Susanne F
Kungsbacka

Hon är så professionell lätt att prata med svarar så fort hon kan om man undrar något och hjälpsam Är mycket nöjd med henne har både köpt o sålt med henne

Eva F
Onsala

Vi är väldigt nöjda, både med bemötande och den information vi fick. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Cecilia Olsson

Tack Eva! Vad roligt att höra. Jag hoppas verkligen att ni ska trivas och jag kommer höra av mig längre fram. Lycka till!

Karl H
Kungsbacka

Trevligt bemötande. Fick all information jag behövde för att gå vidare, innan jag lämnade visningen. Så man behöver inte känna att man ska få en överraskning innan man flyttar in, för hon går igenom allt i en lugn takt så att man får ut så mycket som möjligt under tillfället.

Svar från Lovisa Österberg

Vilken fin reco Karl, tusen tack! Har varit så roligt att få hjälpa dig med köpet av din första bostad och jag hoppas verkligen att du kommer att trivas. Tveka inte att återkomma om du har någon fråga. :D

Frida K
Kungsbacka

Väldigt trevlig och hjälpsam tjej! Rekommenderar :)

Emilia N
Kungsbacka

Jag tycker vi har fått fantastiskt bemötande av Madelen! Hon uppleves väldigt proffsig, har mycket information och finns alltid tillgänglig☺️

Anette B
Sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Trevligt bemötande. Hjälpsam. Engagerad. Bra och tydlig kommunikation med oss, så vi kunde följa sälj-processen och visste vad vi skulle göra. I de olika stegen. Vi är tacksamma att försäljningen gick så smidigt.

Kurt Roland A
Kungsbacka

Trevlig och positiv, tar gärna en utmaning. Mkt tillgänglig på frågor.

Joseph G
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Jesper har varit otroligt smidig att ha att göra med!

Emma S
Fjärås

Bästa mäklaren!! Så trevlig och ödmjuk. Lyssnade alltid på våra önskemål och gav snabba svar. Kan varmt rekommendera Mattias!

Carl M
Kungsbacka

Tack för en smidig affär Mattias!

Natalie G
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Jesper är framförallt Extremt trevlig, det var en fröjd för oss att samarbeta med honom. Vi kunde nå honom när vi ville och han var insatt, engagerad ock intresserad igenom hela processen. Han får högsta betyg

Robin J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josephine Strandfors en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Frillesås

Josephine gjorde att jag kände mig trygg redan från start. Toppenbetyg!!

Linda H
Fjärås

Fantastiskt trevlig och mycket professionell!

Björn H
Vallda

Mattias var vårt självklara val då vi vid tidigare visningar upplevt honom som en mkt trevlig och påläst mäklare på objektet. Man får snabbt ett förtroende för honom. Våra förväntningar var höga. När vi nu fick möjlighet att arbeta ihop infrias alla dessa med råge. Effektiv, proffsig, drivande men också med en stöttande och omtänksam sida. Dessutom med glimten i ögat.

Sara W
Kungsbacka

Mycket bra bemötande. Snabb respons. Bra samarbete och enkelt.

Svar från Elin Svenhed

Fint att höra att ni är nöjda. Superskoj att få ha er både som köpare och säljare. Tack för förtroendet!

Sandeep K
Köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Fantastisk mäklare. Snabb och mycket trevlig kommunikation!

Svar från Elin Svenhed

Tack Sandeep! Och tack för fin kommunikation.

Karin Liselotte Helén H
Kungsbacka

Josefin är trevlig, engagerad och kompetent. Vi är så nöjda från våra första visningar till vårt köp i vägledningen från Josefin.

Svenn P
Kungsbacka

- Hög energi och entusiasm från första början - Stor erfarenhet i området - Fin känsla för marknaden och prisnivå - Realistisk planering, bra avstämning av förväntan - Mycket smidig hantering av hela processen - Mycket fin marknadsföring - Exceptionellt bra kommunikation

Kurt Roland A
Köpte sitt hus med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
Kungsbacka

Trevligt bemötande och ger ett mkt positivt intryck.

Svar från Lovisa Österberg

Tack snälla Kurt för din reco. :D Tack för en trevlig dialog och att ni var förstående med säljarens sitts genom affärens gång. Vad roligt att det gick att få ihop de olika försäljningskedjorna och att ni blev nya ägare av denna trevliga bostad. Jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra som säljaren gjort.

Anette B
Kungsbacka

Noggrann och tydlig vid kontraktskrivning. Vänlig i bemötande. Bra vid visningen: Lyhörd när vi ville titta själva och mär vi ville ha hennes hjälp med frågor. Bra kommunikation med kollegan som ska sälja vårt hus.

Svar från Lovisa Österberg

Vilken fin rekommendation Anette, tack snälla! Tack för en trevlig dialog genom affärens gång och jag tror verkligen ni kommer att trivas när ni kommer på plats. Lycka till nu med er försäljning av huset. :D

Oddbjörn F
Kungsbacka

Trevlig, lyssnar, idérik, söker och hittar lösningar utan att vara påträngande.

Svar från Lovisa Österberg

Tack så mycket Oddbjörn för din rekommendation. Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med både försäljning och köp av din nya bostad. Tack för ett gott samarbete och jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad.

Elin B
Fjärås

Mattias är en lyhörd mäklare som hela tiden ser till kundens bästa. Han är flexibel och arbetar hårt för att tillgodose det som kunden önskar. Vi är väldigt nöjda med Mattias insats vid vår försäljning, han har stöttat oss i olika beslut och gett oss bra tips och råd. Men framförallt gett oss ett stort utbud av potentiella köpare av vår villa.

Desirée F
Fjärås

Jag och min sambo kände stort förtroende för Cecilia genom hela processen. Hon är genuint engagerad och är lätt att prata med, håller en uppdaterad på vad som händer och sköter allt mycket professionellt. Det kändes tryggt rakt igenom!

Svar från Cecilia Olsson

Tusen tack Desirée! Jag är säker på att ni kommer stormtrivas och jag kommer gärna och hälsar på när ni har kommit iordning.

Jonathan H
Fjärås

Kunde inte varit mer nöjd med Cecilia som mäklare! Lätt att få tag på, varm och genuin, mycket professionell och personlig på samma gång. Kändes väldigt tryggt genom hela processen när vi köpte vårt drömhem.

Svar från Cecilia Olsson

Vad roligt att höra Jonathan, tack! Det är verkligen roligt när man känner att rätt köpare fick köpa. Lycka till med allt så hörs vi längre fram.