Anna Bjurström

Anna Bjurström

Anna Bjurström är mäklare på Bostadsbutiken

Anna Bjurström har varit registrerad mäklare sedan 2008-09. Anna Bjurström har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Bjurström har haft 4 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

17 omdömen om Anna Bjurström

Sedan starten hos Reco 2021
Lotta B
Sålde sin bostad med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken
Smögen - Hasselösund

Ytterst professionell och lätt att samarbeta med. Jag har gjort affärer via henne tidigare och det var ett lätt val att ringa henne igen för detta uppdraget. Marknaden är rätt svårflirtad men med idogt arbete hittade hon en lösning. Jag kan med stort nöje ge Anna mina allra varmaste rekommendationer.

Svar från Anna Bjurström

Stort tack för dina fina ord Lotta. Har som alltid varit en ynnest att få samarbeta med dig. Önskar dig all lycka till med framtidens äventyr.

Maria H
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Planen på att sälja vårt hus började redan för två år sedan då den första kontakten togs med Anna. Vi upplevde henne som mycket förtroendeingivande och kunnig och kände oss trygga med att anlita henne. Vår känsla var helt rätt. Anna har varit fantastisk under hela processen. Alltid hjälpsam och positiv. Prosessen med att lägga ut huset till försäljning startade under sensommaren och trots ett svårt säljläge just nu så såldes ändå huset ca 2 månader senare. Vi är jättenöjda med Anna och kan varm rekommendera henne! /Maria

Svar från Anna Bjurström

Tusen tack till er båda två för ett mycket trevligt samarbete. Glad och tacksam att ni är nöjda med hela processen och mig. Önskar er stort lycka till med ert nya äventyr!

Erick Ivan F
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

jag är väldigt nöjd med Anna Bjurströms arbete. Hon är väldigt professionellt och skulle aboslut rekommendera henne.

Svar från Anna Bjurström

Tusen tack för er fina rekommendation. Önskar er stort lycka till med nya boendet och att ni får många härliga somrar där.

Nina M
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Trevlig, tydlig, profesionell, förtroendeingivande, tillgänglig.

Svar från Anna Bjurström

Tusen tack Nina, önskar er all lycka till med nya boendet!

Richard S

Positiv, engagerad, målinriktad.

Svar från Anna Bjurström

Tack för er bedömning Richard och ett gott samarbete.

Mattias H
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Mycket bra, kunnig, lugn & informativ. Förväntningen var att få rättvis information om objektet, det levde Anna upp till. Återkopplade alltid på frågor inom förväntad tid under budgivning & avslut. Riktigt bra från visning till avslut & överlämnande, skulle återvända till Anna & rekommendera henne om det blir läge igen.

Svar från Anna Bjurström

Stort tack för er fina rekommendation Mattias med familj. Önskar er all lycka i er nya sommarpärla.

Henrik B
Sålde sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Anna var professionell och inlyssnande, hela försäljningen gick smidigt speciellt med tanke på lite ändringar från säljare/köpare. Anna kan varmt rekommenderas.

Svar från Anna Bjurström

Tack för rekommendationen Henrik. Lycka till med allt framöver.

Emma E
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Engagerad och trevlig mäklare som tog sig god tid för frågor vi hade inför köpet. Lösningsorienterad och mån om att göra både köpare och säljare nöjda. Rekommenderas!

Svar från Anna Bjurström

Tack Emma för de fina orden och för att du tog dig tid att göra en bedömning. Värmer extra att höra er uppleva att jag var mån om att göra båda parter trygga och nöjda. Något som jag verkligen eftersträvar. Stort lycka till med allt!

Anders G
Smögen

Bra bemötande, proffsigt. Anna har bra koll på sotenäs som marknad. Vi är nöjda.

Matilda K
Köpte sitt hus med hjälp av Anna Bjurström en del av Bostadsbutiken

Mycket trevligt och gav en känsla av trygghet genom hela köpet. Svarade snabbt och proffsig på alla frågor. Skulle verkligen rekommendera henne!