en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

4.1 / 5 i betyg — 8 rekommendationer

Läs vad 8 användare tycker om Johanna Höglund

• Torbjörn
    Torbjörn skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Vi kommer inte att rekommendera Johanna till någon. Hennes bristande kontakt mellan oss och köparen för att vidarebefodra information ledde till en stor ekonomisk förlust för oss i samband vår försäljning och köp av ny bostad. Vi känner att hon mest skyddade hennes egna och köparens intressen. Vi känner oss tyvärr lurade och svikna av vår mäklare.
  • Astrid E
    Astrid E skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Jag tycker hon skötte sig mycket bra, vänlig, sevicemiided och professionell
  • Per O
    Per O skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna Höglund är väldigt trevlig och snabb och man fick direkt god kontakt med henne. Eftersom försäljningen blev snabbt påtänkt var tiden knapp att få ut sommarhuset till försäljning innan säsongen började, men det ordnade Johanna galant då hon direkt började med arbetet att ordna fotografering, besiktning, annons med beskrivningar mm. En grej man möjligen kan ha synpunkt på är att jag ville ha mer beskrivande text och några egna extrabilder, vilket hon inte tyckte behövdes - där ska hon tänka på att "kunden ju alltid har rätt".
    Hon var alltid tillgänglig och gav snabb feedback till mig om alla visningar och budgivningen.

Jag har sålt två hus förrut med olika mäklare, så sammanfattningsvis kan jag säga att Johanna Höglund är den absolut bästa mäklare jag träffat - glad, trevligt social, snabb och väldigt proffesionell!

Per-Olov Rask
  • Rigmor Anita A
    Rigmor Anita A skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Johanna Höglund bemötte oss på bästa tänkbara sätt.
    Glad, kunnig och engagerad. Rekommenderas.
  • Lars K
    Lars K skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Trevligt bemötande. Lätt att prata med. Bra information.
  • Emin T
    Emin T skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Samtliga kontakter har varit angenäma och givande ur min synpunkt. Min enda kritik gäller att jag gärna skulle sett lite tätare rapporter under särskilt den inledande fasen.
  • Sven A
    Sven A skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    hej hej hej hej hej hej glad sommar
  • Pontus F
    Pontus F skrev om Johanna Höglund en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
    Allt gick jättesmidigt med Johanna. I vår affär så var säljarna inte överens och krånglade fram och tillbaka med kontraktet. Johanna medlade på ett mycket bra och professionellt sätt så att all blev nöjda.
Alexander Gergils
Anna Bjurström