Fastighetsbyrån Kungshamn

Fastighetsbyrån Kungshamn

• BadgeElevenYears
Ring 0523-701 32 Dela

För oss på Fastighetsbyrån är det viktigt för oss att erbjuda den bästa mäklartjänsten. Vi ser varje affär som unik och vi mäklare speglas alltid av ledorden engagemang, trovärdighet och affärsmässighet. Vad har du för önskemål? Låt oss ta del av dem så kan vi skräddarsy våra tjänster. Här på kontoret i Kungshamn har vi stor...

605 omdömen om Fastighetsbyrån Kungshamn

Sedan starten hos Reco 2013

Jan Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Seriös Kunnig Lokal kännedom

Urban D
Kungshamn

Mycket trevlig o kompetent mäkkare

Tobias B
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Trevligt bemötande och snabba svar på frågor, precis vad som behövs vid en fastighetsaffär. Enkel, rak och noggrann så enkelt att skriva kontraktet.

Klas Johan Magnus A
Hunnebostrand

Trevligt bemötande och bra dialog genom hela processen!

Tommie A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Hunnebostrand

Mkt lätt att tala med. Positiv och har gjort ett fantastiskt bra jobb.

Ola Nilsson W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Hunnebostrand

Professionell, tillgänglig, inkännande, tydlig, vänlig och engagerad! Stort Tack till Lars och fastighetsbyrån, Kungshamn

Maria O
Köpte sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Smögen

Trevlig korrekt Bra att ha att göra med. Enkel och tydlig

Thomas M
Kungshamn

Trevligt och snabbt hanterat, service på topp. Vi ville att hantering av avtal mm skulle gå smidigt och det gjorde det. Alexander var väldigt bra att göra med.

Maja F
Hunnebostrand

Mycket varmt och jordnära bemötande! Alexander ansträngde sig extra för att hjälpa oss med den ekonomiska biten när vi stötte på problem vilket var oerhört uppskattat. Vi är mycket nöjda med Alexander Gergils som mäklare vid köp av bostad.

Peter G
Kungshamn

Tydlig, trevlig och väldigt enkel att ha och göra med.

Helene C
Sålde sitt hus med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Kungshamn

Proffsig och duktig mäklare. Man känner sig trygg och får bra information och hjälp. Väldigt nöjd

Ulrika E
Smögen

Upplevde Alexander som tillmötesgående och tydlig. Kändes tryggt att göra affär med honom.

Benny A
Smögen

Väldigt tillmötesgående för våra önskemål om privata visningar och tydlighet vid kontraktsskrivning.

Bengt Arvid B
Kungshamn

Trevligt och mycket trovärdigt bemötande. Lugn och saklig gör att jag trivs mycket bra med Alexander som mäklare. Rekommenderas verkligen.

Charlotta R
Kungshamn

Alexander levde upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Han såg till både säljare och oss köpares intressen och vi kände oss trygga i processen fram till köpet. Han ställde upp med extra visning och hade svar på de frågor vi hade. Vi är mycket nöjda med honom.

Tobias S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn
Smögen

Mycket nöjd med Alexanders service och bemötande.

Kurt L
Köpte sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Professionell och sympatisk ........................

Svar från Lars Holmgren

Tack för att du tog dig tid Kurt. Vi ses på tillträdet. Det kommer bli kanon detta.

Annelie E
Smögen

Väldigt kunnig, serviceinriktad och trevlig mäklare som vi har köpt och sålt bostad med. Vi har ett stort förtroende för Alexander.

Anette A
Kungshamn

Lars lät oss titta runt själva först, han gick inte med, vilket var väldigt bra, sedan kunde vi prta med honom efter att vi själva skapade oss ett första intryck av huset. Lars har lugnt och inget påstridigt sätt, han inger ett bra förtroende, han är kunnig och har ett trevligt sätt, skulle verkligen rekommendera honom till andra om det skulle bli aktuellt.

Svar från Lars Holmgren

Tackar Anette. Med erfarenhet efter 15 år i yrket så tror jag mig veta vad som förväntas och vad som uppskattas för bästa kundupplevelse. Grattis till ert nya vackra hus.

Ann-Charlotte Helén O
Bovallstrand

Bra och proffesionellt bemötande av Alexander Gergils, Han var hjälpsam och tillmötesgående så mina förväntningar blev uppfyllda. Allt har fungerat smidigt och bra. Jag vill verkligen tacka Alexander för allt arbete som han lagt ner så att det blev en lyckad och bra affär. Mvh Ann-Charlotte

Iréne Kristina H
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Jag har blivit mycket bra bemött. Lars har alltid varit tillgänglig och mycket lätt att prata med. Berättar för alla vänner att jag är mycket nöjd.

Svar från Lars Holmgren

Tack Kristina. Detta gjorde du bra men nu kan jag stoltsera med att jag har sålt hus i Mellerud också:)

Daniel C
Kungshamn

Med mycket god koll på den lokala marknaden och stort tålamod hjälpte Alexander oss till en bra affär med utmärkt tajming.

Cathrine C
Kungshamn

Bra återkoppling och proffesionellt bemötande.

Annika M
Hunnebostrand

Mycket smidig att samarbeta med!

Olof Harald K
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Kort beskrivning av Lars Holmgren Kunnig, trevligt bemötande samt alltid nåbar vilket jag uppskattade mycket. Hans värdering av fastigheten var mycket bra inga uppblåsta siffror. Lars tog hand om allt inget att anmärka på mycket bra genomförd försäljning. Harald Karlsson

Svar från Lars Holmgren

Härligt Harald och tack för förtroendet. Vi hörs och syns.

Jenny Marianne L
Sålde en tomt med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Lars har varit tillgänglig och serviceinriktad. Jag är mycket nöjd med det bemötande han har haft till oss som säljare under hela processen. Han har tagit sig tid att svara på våra frågor, meddelat oss snabbt under försäljningen. Jag är mycket nöjd.

Svar från Lars Holmgren

Härligt Jenny. Det är så det ska vara. Vi ses på tillträdet.

Joakim Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Lars Holmgren en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

Lars är en väldigt lättsam mäklare som man kan fråga precis allt, och det han inte vet tar han reda på. Bra och tydlig kommunikation både vid köp och försäljning av bostad. Familjen Sandberg är väldigt nöjda med Lars som mäklare.

Svar från Lars Holmgren

Tack så mycket Jocke. Grattis till ert fina hus. Vi ses på byn framöver.

Percy E
Bovallstrand

Saklig Korrekt och engagerad, återkopplar snabbt, en lokal mäklare med stort kontaktnät. mycket positiv erfarenhet och kommer att rekommendera honom till mina vänner o bekanta som ska sälja eller köpa hus/fastigheter.

Johan N
Kungshamn

Tycker att allt var bra, lätt att få tag på och snabba på att återkoppla. Bra genomförd visning. Totalt sett är vi supernöjda.

Svar från Lars Holmgren

Härligt Johan, nu blir vi ju nästan grannar. Välkommen hit.

Lena W
Kungshamn

Trevlig och tillmötesgående, försöker underlätta för säljare och köpare

Fredrik E
Malmön

Kunnig och trevlig mäklare som har koll på Bohus-Malmön. Skötte affären utmärkt och alltid bra dialog och tillgänglighet vid behov. Skulle absolut använda mig av honom igen.

Kerstin T
Kungshamn

Lugn person som svarat på våra frågor på ett bra sätt. Även positivt överraskade över att få hjälp med förflyttning av el- och vattenanläggningar till oss nya ägare.

Anders Y
Kungshamn

Det har varit ett proffsigt bemötande hela tiden och vi har fått snabba svar på de frågor vi haft. Vi har även fått hjälp med avtal gällande VA och eldistributör. Det var lite oväntat. Hoppas allt flyter på lika bra till själva övertagandet. Vi köper inte ny fastighet så ofta så det känns tryggt med en mäklare som inger förtroende

Ann-Christin L
Hunnebostrand

Alexander är en mycket professionell och korrekt mäklare. Han har hållit regelbunden kontakt vilket man som kund uppskattar mycket. Han lyckades dessutom snabbt sälja min lilla stuga ,förmodligen beroende på en rätt hantering av intresserade köpare. Jag kan bara varmt rekommendera honom

Marcus A
Kungshamn

Kompetent, lyhörd och smidig. Precis det man önskar av en mäklare!

Erik Reidar J
Köpte en tomt med hjälp av Alexander Gergils en del av Fastighetsbyrån Kungshamn

God informasjon tidlig i fasen - god oppfølging underveis!👍🏼

Isac W
Bovallstrand

Av Lars blev vi väl bemötta, han är kunnig och ser till kundens intressen. Ytterligare värt att tillägga är att han med hjälp av sin kollega trots sin ledighet hjälpte oss att genomföra vårat första bostadsköp, och det är vi mycket tacksamma för.

Svar från Lars Holmgren

Härligt Isac. Hoppas ni kommer att trivas i Bovall.

Arne O
Bovallstrand

Proffsig och lungt utfört uppdrag.

Svar från Lars Holmgren

Tack för orden Arne. 15 år i yrket gör sitt på ett positivt sätt :)

Hans Niklas E
Kungshamn

Han känns mer som en vän än en mäklare.

Svar från Lars Holmgren

En ära att få sälja det fina huset. Ser fram emot att kolla in ert nya projekt i Frankrike. Ni är mina kompisar alla dagar i veckan.

Per O
Kungshamn

Trevlig och tålmodig och tillmötesgående

Svar från Lars Holmgren

Så måste det vara och grattis till ert köp. Hoppas ni kommer att trivas.

Barbro J
Bovallstrand

Jag är mycket nöjd med Lars Holmgrens arbete med att sälja min lägenhet och kan rekommendera honom varmt.

Svar från Lars Holmgren

Det gick ju strålande detta och nöjda köpare fick ni också. Tack för förtroendet.

Anette A
Bovallstrand

Första gången vi var kontakt med Kars Holmgren och vi har inget negativt att säga om honom.Det blev hur bra som helst,

Svar från Lars Holmgren

Härligt Anette, vilken tur att vi hade en spis som passade också :)

Lars J
Smögen

Alexander hjälpte mig på ett professionellt sätt som ledde till försäljning av min lägenhet. Dessutom till ett pris sov blev högre än det begärda priset.

Magnus S
Kungshamn

Tillmötesgående och lyhörd. Affären gick snabbt och smidigt. Han upplevdes ha god kännedom om samhällena där han säljer, vilket gav förtroende.

Camilla Q
Hunnebostrand

I ett tillfälle där jag som säljare behövde sälja i en sorgsen situation, sköttes hela affären med känsla för situationen och med bra in lyssnande dialog. Snabbt och enkelt hanterat med så lite krångel som möjligt. Kan varmt rekommendera Lars H för kommande affärer. CQJ

Svar från Lars Holmgren

Stort tack för förtroendet Camilla och att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme.

Jan E
Hunnebostrand

Vi blev bemötta på ett trevligt sett Mäklaren ska ha kredit man kände sig välkommen Han var saklig och korrekt Var noga med att vi skulle få reda på allt Lars var väldig smidig att ha att göra med Vi kan inte klaga på något

Svar från Lars Holmgren

Härligt och välkomna hit. Ni har många soliga somrar framför er nu.

Samuel L

Fantastiskt bemötande! snabb, enkel och smidig affär!

Marcus G
Hovenäset

Alexander var tydlig och hjälpsam med att besvara frågor.. Var behjälplig med kontakter för övrig service samt snabb återkoppling. Väldigt gott och trevligt intryck helt enkelt.

Johan F
Smögen

Trevlig. Tillhanda håller all info som behövd

Roger S

Tydlig Punktlig Påläst Trevlig