Anna Hellstedt
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 13 kunder tycker om Anna Hellstedt

• Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-02-03

1:a
    32m²
    Kungsholmen
    Anna sålde min 1:a på Kungsholmen i januari 2019. Hon är otroligt proffsig, härlig och inkännande! Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Saira A köpte sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-11

Trygg och stabil
    Tillgänglig
    Serviceinriktad
    Helhetstänk Läs mer
  • Miriam K skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-10-10

Kunde inte önskat mig en bättre mäklare. Anna har förmedlat trygghet från start till slut. Alla borde få ha en Anna vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Daniel T skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-10-08

Sålt bostad, otroligt nöjd med allt genom hela processen Läs mer
  • Martin B sålde sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-24

Gott omdöme och förtoendeingivande. Läs mer
  • Nils-Eric G sålde sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-17

Hade bra erfarenhet av Fastighetsbyrån Kungsholmen sedan tidigare, varför det var naturligt att gå in där när vi skulle sälja vår lägenhet på Pipersgatan 16 i Stockholm.
    Anna var den som omgående reste sig i lokalen och blev den som hjälpte oss på ett ypperligt sätt genom hela affären.

Prisnivån hon satte överträffades med 500 000, mycket tack vara fina foton, inte minst kvällsfoto som Anna absolut ville skulle tas. Även hennes förslag på stylingföretag bidrog.

Sedan fick vi förslag på städföretag, som var "klockrent"

Lägenheten lades ut på måndag och kontrakt skrivet innan visning tisdag kväll.

Alla förväntningar överträffades med råge. Läs mer
  • Per N köpte sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-16

Anna var bra. Dock trött på all mailbombning från fastighetsbyrån vilket drar ner min upplevelse. Läs mer
  • Natalia W köpte sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-15

Trevlig, kunnig & engagerad mäklare. Läs mer
  • Margareta A köpte sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-09-13

Trevligt bemötande o omsorg om både säljare och köpare. Läs mer
  • Miyuki A skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-07-13