Anna Hellstedt
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 12 kunder tycker om Anna Hellstedt

• Saira A sålde sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trygg och stabil
    Tillgänglig
    Serviceinriktad
    Helhetstänk Läs mer
  • Miriam K skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare. Anna har förmedlat trygghet från start till slut. Alla borde få ha en Anna vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Daniel T skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt bostad, otroligt nöjd med allt genom hela processen Läs mer
  • Martin B sålde sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Gott omdöme och förtoendeingivande. Läs mer
  • Nils-Eric G sålde sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hade bra erfarenhet av Fastighetsbyrån Kungsholmen sedan tidigare, varför det var naturligt att gå in där när vi skulle sälja vår lägenhet på Pipersgatan 16 i Stockholm.
    Anna var den som omgående reste sig i lokalen och blev den som hjälpte oss på ett ypperligt sätt genom hela affären.

Prisnivån hon satte överträffades med 500 000, mycket tack vara fina foton, inte minst kvällsfoto som Anna absolut ville skulle tas. Även hennes förslag på stylingföretag bidrog.

Sedan fick vi förslag på städföretag, som var "klockrent"

Lägenheten lades ut på måndag och kontrakt skrivet innan visning tisdag kväll.

Alla förväntningar överträffades med råge. Läs mer
  • Per N köpte sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anna var bra. Dock trött på all mailbombning från fastighetsbyrån vilket drar ner min upplevelse. Läs mer
  • Natalia W köpte sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, kunnig & engagerad mäklare. Läs mer
  • Margareta A köpte sin bostad med hjälp av Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt bemötande o omsorg om både säljare och köpare. Läs mer
  • Miyuki A skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Uppriktig och professionell. Affären gick av väldigt smidigt. Läs mer
  • Joakim A skrev om Anna Hellstedt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Anna Hellstedt var på alla vis en kunnig och engagerad mäklare vid försäljningen av min bostad i Marieberg/Kungsholmen. I ett osäkert försäljningsläge var hon både beslutsam, kreativ, trygg och strategisk vilket gjorde att vi landade i en god försäljning. Anna Hellstedt är kunnig i området, tänker brett och är en sympatisk och varm person och lever upp till de krav du ska kunna ställa på din mäklare. Mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand