en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

4.8 / 5 i betyg — 13 rekommendationer

Läs vad 13 användare tycker om Aulivia Schmidt

• Viwan I
    Viwan I skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Aulivia Schmidt är påfallande lätt att få personkemisk kontakt med. Hon är öppen och lättillgänglig. Prestigelös och klok. Kunnig och framåt. Får saker gjorda.
  • Niklas A
    Niklas A skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Superduktig och kompetent mäklare! Rekommenderas
  • Josefina L
    Josefina L skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättenöjd! Aulivia skötte allting felfritt från början till slut, var tillgänglig, effektiv och trevlig att ha att göra med. Bara positivt!
    2016-11-08 Aulivia S svarar Josefina L
    ack Josefina för de fina orden! Det var ett rent nöje att hjälpa till med försäljningen av din pärla! Vi ses snart :).
  • Shahrzad H
    Shahrzad H skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Aulivia var professionell, ärlig och inte kläm käck som många mäklare tyvärr kan vara. Istället för att använda den vanliga sälj approachen så var hon bara tydlig och snabb med svar. Lugn och metodisk på ett förtroendegivande plan. Hon svarade alltid när kontaktad och dröjde aldrig med svar oavsett bar i processen alltså före och efter sälj. Jag är mycket nöjd med henne.
    2016-11-08 Aulivia S svarar Shahrzad H
    Tusen tack Shahrzad för att du tog dig tid att skriva ett par raden mitt i allt stök. Återkom gärna om det är något jag kan hjälpa er med. Jag hoppas att ni kommer att storm trivas i lägenheten. Allt gott!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Säljande innan hon fått uppdraget. Lyckades inte få fatt på speciellt många intresserade. Konstigt (lågt) utgångsbud. Tidigare mäklare som jag haft har varit mer kreativa.
    2016-03-22 Aulivia S svarar Fredrik R
    Hej Fredrik. Tack för att du tog dig tid att svara. Tråkigt att du känner så. Min ambition är naturligtvis att alla parter ska vara nöjda. Det är alltid svårt som säljare att ta ställning till ett förhandsbud när man inte har gått ut på den öppna marknaden. Hör gärna av dig om du vill diskutera vidare. Allt gott!
  • Emma
    Emma skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Som köpare av en lägenhet har jag haft mycket kontakt med Aulivia och jag kan bara instämma i rekommendationerna kring hennes professionalitet, kunnighet och mycket trevliga bemötande. Jag bor och jobbar utomlands vilket gjorde hela processen kring köpet något krånglig från min sida och under hela tiden fick jag och mitt ombud snabba och korrekta svar. Jag är mycket nöjd med mitt boende i Stockholm.
    Emma S
    2015-11-12 Aulivia S svarar Emma
    Tack så jätte mycket att du tog dig att svara och för dem fina rekommendationerna. Jag blir så glad när du beskriver hur du har upplevt hela köp-processen. Då vet jag att jag har lyckats med mitt jobb! Kul att du trivs med lägenheten. Välkommen in på en kopp kaffe nästa gång du är hemma :).
  • Matilda G
    Matilda G skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Har anlitat Aulivia vid tre lägenhetsförsäljningar genom åren och hon har även förmedlat kontakt med säljare inför lägenhetsköp.
    Kunnig, proffsig och engagerad från första samtal till slutförd affär.
    Bästa mäklaren i stan!
    2015-11-12 Aulivia S svarar Matilda G
    Tusentack Matilda för dem fina orden! Blir mycket glad över uppskattningen. Hoppas att ni trivs i nya lägenheten. Dock lite trist att ni flyttar till en annan ort ;). Sköt om dig och hälsa hem.
  • Jens N
    Jens N skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag anlitade Aulivia för att sälja min lägenhet på Kungsholmen och vilket proffs hon var. Hon fixade allt med ett leende och drogs sig inte ens för att putsa fönster för att bilderna skulle bli bättre.
    Ett stort tack till en mycket proffesionell mäklare som jag absolut kommer anlita igen vid min nästa affär.
    2015-11-06 Aulivia S svarar Jens N
    Tusentack Jens för att du skrivit något om din affär med mig som mäklare. Tyckte att vi hade en bra dialog och grymt samarbete. Jag blir väldigt glad och tackar och bockar ödmjukast :).
  • Fatima  E
    Fatima E skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Aulivia förmedlade min våning på Scheelegatan 3. Aulivia angrep utmaningen full med energi och en oerhört positiv attityd vilket smittar av sig på såväl säljare som köpare och kollegor. Aulivia visar arbetsglädje, initiativförmåga, servicevilja och prestigelöshet samtidigt som hon visat prov på professionalism, problemlösning och fingertoppskänsla. Jag är mycket nöjd med samarbetet.
    Med vänlig hälsning
    Fatima Ekman
    2015-11-06 Aulivia S svarar Fatima E
    Tack snälla Fatima får dem fina orden. Det har varit ett nöje att hjälpa dig med din försäljning och ser fram emot att få komma på besök och få se ditt nya boende :).
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ingenting att klaga på. Med Aulivia fungerade hela processen väldigt smidigt och vi kände oss trygga.
    2015-11-02 Aulivia S svarar Johanna B
    Tack Johanna och vad bra att ni tyckte att allt fungerade bra :). Tusentack för att ni båda tog er tid att skriva något. Vi ses snart!
  • Victor N
    Victor N skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Aulivia var mycket proffetionell i sin roll som mäklare och att köpa en lägenhet via henne kändes väldigt tryggt. Jag kan inget annat än att rekommendera Aulivia till andra som letar eller säljer en bostad i Stockholm.
    2015-11-02 Aulivia S svarar Victor N
    Tack snälla Victor! Jag uppskattar verkligen dem fina orden och blir jätteglad över att både du och Johanna tog er tid att skriva något. Vi ses snart igen :)!
  • Johan S
    Johan S skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt seriöst och trevligt bemötande!
    2015-10-08 Aulivia S svarar Johan S
    Tack Johan för att du tog dig tid att svara och för ditt omdöme. Vi ses på tillträdet!
  • Karin U
    Karin U skrev om Aulivia Schmidt en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Avliva är proffesionell, kostnadsmedveten och tänker på kundens bästa och anstränger sig verkligen för att nå det bästa resultatet, vilket ger en väldigt nöjd kund.
    2015-05-05 Aulivia S svarar Karin U
    Tack snälla Karin för dem fina orden. Och vilket engagemang från din sida! Tyckte nog att vi var ett riktigt bra team och ser fram emot att få jobba tillsammans med dig i framtiden någon gång. Dock hoppas på att du kommer att stormtrivas i den nya lägenheten :).
Natalie Strand
Malin Siekkinen