en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

4.4 / 5 i betyg — 25 rekommendationer

Läs vad 25 användare tycker om David Daging

• Anna J
    Anna J skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David Daging. Mäklare. Helt okej.
  • Jonathan
    Jonathan skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ung och oerfaren mäklare. Säljaren missade säkerligen ett flertalet möjliga budgivare, bland annat oss som köpare. Svara inte i telefon, så vidare det inte är "säljaren" som ringer. Otrevlig och ger intrycket nästintill ointresserad av att sälja. Sms:ade något i stil med att han inte arbetar på helger. Jag har aldrig varit med om en sådan arrogant mäklare.

Sammanfattningsvis: Riktigt usel. Om ni vill ha fler budgivare, anlita inte David!
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David har ett gott bemötande och är affärsmässig i sin relation. Trevlig och positiv person.
  • Behrad S
    Behrad S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kompetent, professsionell och pålitlig. Rekommenderas varmt.
  • Samuel Ö
    Samuel Ö skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David daging är en fantastisk duktig mäklare. Han jobbar hårt under dygnets alla timmar, svarar snabbt på frågor via mejl och är pålitlig. Jag kan varmt rekommendera honom till andra som ska sälja/köpa bostad.
  • Peter D
    Peter D skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David är lätt att ha att göra med, han kommunicerar rakt och enkelt och gör processer som budgivning, avtalsskrivning och tillträde förståeliga för en lekman. Han är professionell och kunnig, precis det en mäklare behöver vara.

/Peter
  • David K
    David K skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David är en toppmäklare som jag rekommenderar varmt. Han är skarp och businessminded med en varm och förtroendeingivande utstrålning och genomförande!
    Från start till mål så tog David väl hand om mig som säljare och informerade mig tydligt genom hela säljprocessen och koordinerade stylingbyrå, fotograf etc på ett för mig smidigt, flexibelt och tillmötesgående sätt.

Viktigast av allt för mig som säljare är dock att jag är nöjd i min affär och där har David arbetat exceptionellt bra där han bland annat satte prisrekord i min förening. Jag tog inför mitt beslut att sälja min lägenhet ut ett antal mäklare från ett par olika av de välkända byråerna och mitt val föll tveklöst på David som levererade från dag 1.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    En mäklare som hela tiden slirat på sanningen, bokat om tider i sista minuten till stor skada och generellt sett agerat arrogant.
    2016-10-31 David D svarar Jörgen S
    Hej Jörgen! Det är naturligtvis tråkigt att höra om din upplevelse. Jag tycker att det är väldigt viktigt med service, tydlighet och nöjda säljare och köpare. Jag kan bara beklaga att jag inte lyckats i ditt fall. Mvh David
  • Peter E
    Peter E skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David var mkt lätt att nå och mkt trevlig från första samtalet. Dessutom korrekt och professionell på ett förtroendefullt sätt.

Därför ger jag David mitt högsta betyg.
  • Björn N
    Björn N skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket proffsigt bemötande! Tog sig tid för att förklara processen och beskriva vilka köpare som hade varit och kollat på lägenheten. Ringde alltid upp på missat samtal. Mycket snabb och bra kommunikation. Var tydlig med sina avsikter och hjälpte till och förklarade om det var något man undrade över.
  • Kathy P
    Kathy P skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Toppen mäklare trevlig kunnig bra på alla sätt och vis.
  • Edvin B
    Edvin B skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David hjälpte oss på ett utmärkt sätt både med försäljning men även med köp av ny lägenhet. David är väldigt trevlig att ha och göra med och gör ett bra arbete. Rekommenderas
  • Kristoffer N
    Kristoffer N skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag sökte efter en engagerad, personlig och driven mäklare. David levde upp till de förväntningarna jag hade! Renommenderar verkligen David som mäklare för din kommande försäljning.
  • Sara P
    Sara P skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David har det man söker i en mäklare: professionell, mycket kunnig men inte för säljig, bra lyssnare, tillgänglig och håller en uppdaterad, realist men som ror hem en (mycket) bra affär, inger förtroende, och kommer med bra råd samt säger ifrån om han inte håller med.Han var även hjälpsam i vår köporders (köpa först, sälja sen) vilket vi uppskattade mycket.Vi kan varmt rekommendera David!
  • Kristoffer G
    Kristoffer G skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David är en oerhört professionell men samtidigt genuint trevlig mäklare. Det blir aldrig för mycket säljsnack utan han lyssnar på dina tankar och kommer med sin input och åsikter.
    Likaså innan men även efter försäljning så svarar han snabbt på frågor man har och är påläst och väldigt kunnig.
    Värt att notera är att jag fick sålt lägenheten på mindre än 24h efter första mötet med David, och till ett pris jag aldrig vågat hoppas på!
    Rekommenderar David alla dagar i veckan!
  • Philip K
    Philip K skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David är trevlig och inger förtroende. Affären, kontakten och överlåtelsen var väldigt smidig. Kontakten och hjälpen gjorde att man kände sig trygg.
  • Nicklas I
    Nicklas I skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är mkt nöjd med David! Till skillnad mot många andra mäklare så är han ärlig, realistisk och alltid anträffbar!
    Jag kan verkligen rekommendera David om man vill ha en genuint trevlig och professionell fastighetsmäklare!
  • Lars N
    Lars N skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig och professionell hjäp
  • Mary-Lou N
    Mary-Lou N skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick bra och professionell hjälp. David var snabb på att återkoppla till oss och noga med information.
    Vi är nöjda som kunder.
  • Eric A
    Eric A skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mitt första intryck av David var att han var genuint intresserad av det du säger, lyhörd och väldigt professionell. Något som jag tycker en bra mäklare ska kunna är att kunna sälja din lägenhet även om marknaden är dålig, vilket David lyckades med på ett bra sätt. Vi kändes oss delaktiga i allt som skedde med lägenheten i och med att han var noga med att vara öppen och kommunicera allt som händer. Det uppskattades! Jag kan inget annat än att rekommendera honom starkt!
  • Sara
    Sara skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    David är kunnig, trovärdig och realistisk. När vi träffades för ett första möte hade han läst på om min förening vilket jag tyckte var väldigt positivt. I vår dialog uppskattar jag att han inte har varit så "säljig" i sin approach. Han är lugn och trevlig att ha att göra med och min bostadsaffär gick precis så bra som jag hade hoppats.
  • karin p
    karin p skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    När jag sålde min lägenhet kände jag mej helt lugn med David som mäklare. Lugn ,saklig ,kunnig och lyssnar på sin klient. Alltid öppen att ge svar på frågor som du har.
  • Anna W
    Anna W skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Lyssnade, lugn, realistisk och trovärdig. Fokuserad på sin uppgift. Kommunikativ – kändes mycket bra att ha David som mäklare för min försäljning.
  • Micke
    Micke skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Lyhörd och lätt att kommunicera med.
  • Richard P
    Richard P skrev om David Daging en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket lugn och förstående mäklare! Låter en ta in lägenheten utan att vara säljande. Kunnig och karaktiserar sig som ett stöd igenom köpet!
Natalie Strand
Malin Siekkinen