Ida Karlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 4 kunder tycker om Ida Karlsson

• Marie S skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra bemötande och proffesionell. Läs mer
    2018-03-19 Ida Karlsson svarar Marie S
    Tack för rekommedationen Marie! Glad att höra att ni är nöjda med bemötandet. Vi ses säkert snart igen och hälsa Petter också!
  • Hanna F skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Varma rekommendationer! Ida är en mycket trevlig, glad och engagerad mäklare som gjorde ett superbra jobb vid försäljning av vår lägenhet på Kungsholmen. Engagerad i just vårt objekt och svarade på alla våra frågor och funderingar utförligt under hela försäljningsprocessen. Tveka inte och kontakta henne! Läs mer
    2018-01-02 Ida Karlsson svarar Hanna F
    Vad glad jag blir att ni är nöjda och tusen tack för rekommendationen! Det var ett nöje att få hjälpa er. Tveka inte att höra av er om det är funderingar framöver. Ha de fint!
  • G skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Till skillnad från de flesta av Stockholms yngre mäklare inte en glorifierad försäljare utan någon som faktiskt kan relevanta aspekter av sitt yrke. Läs mer
    2018-01-02 Ida Karlsson svarar G
    Varmt tack för din rekommendation, det gör mig glad att höra! Vi ses framöver!
  • Linda O skrev om Ida Karlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ida levde upp till alla förväntningar. Positiv, lyhörd och stenkoll på läget. Hon löste även eventuella problem på ett superbra sätt! Hon var tillgänglig för frågor dygnet runt och inga frågor var för små eller för stora. I en av de viktigaste försäljningarna i livet gjorde Ida en superinsats och gjorde oss trygga i hela processen.

Vi är mycket glada att vi hade Ida som mäklare. Varma rekommendationer! Läs mer
    2018-01-02 Ida Karlsson svarar Linda O
    Tusen tack för din fina kommentar och vad roligt att höra att ni kände er trygga genom affären! Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet på Söder :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand