Jesper Täktblad
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-05

Läs vad 41 Läs vad Jesper Täktblad

• Dennis N köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-06-05

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Köpte bostad via Jesper. Mycket tydlig och ärlig kommunikation gjorde oss väldigt nöjda. Läs mer
  • Per E köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-15

Kungsholmen/Kristineberg
    Allt var ok förutom att det blev krock för slutmötet och Jesper kunde inte vara med . Då skulle en kvinnlig kolega ta hand om oss men fick då göra något akut och en assistent fick ta hand om oss . Läs mer
  • Anneli Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-05-01

En etta på 24 kvadrat på Kungsholmen
    Vänligt bemött och fått den information jag behövt. Funnits tillgänglig när behövts Läs mer
  • Bo F sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-26

Kungsholmen
    Sålde min bostad på Kungsholmen som jag tidigare köpt via Fastighetsbyråns mäklare.
    Trevligt bemötande dock lite forcerande inledningsvis.
    Uppsatt mål nåddes och med detta infriades förväntningarna. I stort en snabb och lyckad affär. Läs mer
  • Lisa P köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-13

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Grym service och tillgänglighet ända in i mål! Läs mer
  • Carl-Jonas L sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-10

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi har sålt en lägenhet på Kungsholmen med Jesper. Han har gett ett proffsigt intryck genom hela processen, är tillgänglig, lyhörd, vaken och effektiv. Läs mer
  • Urban S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-09

Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet med 4 rum på Kungsholmen där Jesper förmedlade affären. Jesper är aktiv och mycket lyhörd, känner av dina intressen och behov. Även lätt tillgänglig och kan han inte direkt ta emot samtalet återkommer han inom kort. Har känslan av att han sätter sig in i objektets detaljer och har han inte svar direkt på frågan så inhämtar han det.
    Och inte minst, ordning och reda på all administration. Läs mer
  • Linda S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-08

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Härligt engagemang under processen! Läs mer
  • Ann Christina L köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-03

Kungsholmen
    Mycket bra mäklare! Vi har varit på visningar av flera lägenheter. Påläst och kunnig. Vi köpte en av lägenheterna. Vi är mycket nöjda med Jesper som mäklare. Jesper är troligen den bästa mäklare vi träffat. Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Ann Christina L
    Tack snälla för den fina rekommendationen.
    Det ord som dina som gör mäklaryrket till ett drömjobb!
    Stort lycka till och har ni några frågor eller funderingar framöver är det bara att ringa.
  • Ammy W köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-28

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Köpt bostad, full service o information Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Ammy W
    Tusen tack för rekommendationen Ammy.
    Ni har köpt ett drömboende om du frågar mig!
    Stort lycka till.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen