Jesper Täktblad
en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27
112 21 Stockholm — Visa karta

Vad tror Jesper att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Jesper Täktblad

• Anders I
    Anders I skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har köpt en sekelskifteslägenhet vid Fridhemsplan. Jesper har under hela processen varit jättetrevlig med positivt och härligt bemötande. Han har varit lätt att kommunicera med och inom kort alltid besvarat våra frågor både under visningar samt vid mail och sms-kontakt. Vi skulle absolut rekommendera honom till både säljare och köpare. Läs mer
  • Philip E skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag var ansvarig för försäljningen av min å mina föräldrars lägenhet, 3a på kungsholmen. Antagligen den största affär vi kommer göra i våra liv. Därför kändes det otroligt viktigt att känna sig trygg med mäklare och alla detaljer kring denna viktiga affär. Från första sekund gav Jesper ett otroligt tryggt, ärligt och kompetent intryck som gjorde att jag gärna lämnade mäklaruppdraget i hans händer. Han skulle också visa sig överträffa mina förväntningar. enormt professionell på alla punkter. Prickfri och enkel kommunikation, stor lyhördhet för våra krav, en otrolig arbetsmoral och egenskaper som säljare och person. Skulle varmt rekommendera Jesper! Läs mer
  • Elsa S skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Köpt lägenhet. Blev mycket bra bemött och hade bra kontakt med mäklaren. Uppskattat att han var så tillgänglig och att man inte kände sig i vägen vid något tillfälle. Bara bra!!! Läs mer
  • Daniel Z skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bara bra enligt förväntnigarna. Kommunikativ och självsäker. Använder facebook och sms. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper är skicklig och kunnig inom sitt yrke samt är väldigt engagerad genom hela processen.
    Alltid tillgänglig för att bolla frågor, högt och lågt!
    Mycket nöjd med min försäljning! Läs mer
  • Joakim H skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt 2:a 59 m2 på Kungsholmen.

Vi var mycket nöjda med Jesper Täktblad. Han la ner ett stort engagemang i vår försäljning och fick oss som kunder att känna oss prioriterade. Han hade ett jordnära och förtroendeingivande sätt kombinerat med en talang en för försäljning. Därtill var han duktig på att skapa relation med människor. Läs mer
  • Helena N skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper är en riktigt kämpe som aldrig gav upp och överträffade alla förväntningar, rekommenderas! Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har köpt en bostadsrätt .Jesper varit mycket tillmötesgående och agerat mycket professionellt.Svarar snabbt på mail och telefon .
    Jesper har motsvarat de förväntningar vi haftutifrån mäklares roll.Vi kan verkligen rekommendera honom och skulle gärna ta kontakt med honom vid ev framtida säljeller köp av bostad. Läs mer
  • Axel N skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper hjälpte oss att sälja vår 4a på Kungsholmen. Han gjorde ett mycket gott jobb på alla sätt, och sträckte sig långt över vad som kan förväntas. Han kom till första mötet väl förberedd, påläst, intresserad, välorganiserad och presenterade en säljplan för genomförande. Planen fungerade mycket väl och vi hade en mkt god dialog med Jesper under hela arbetet. Han förde processen i mål på ett mycket målmedvetet, engagerat, entusiastiskt, tryggt och professionellt sätt, med väldigt bra resultat. Toppbetyg från oss! Läs mer
  • Fanny C skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper var ansvarig mäklare vid mitt första bostadsrättköp. Jesper var mycket professionell, kunnig och hjälpsam. Det jag verkligen uppskattade var has transparens och att han inte var "för på". Man märkte att han brydde sig om både säljare och köpare och inte bara ville sälja. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Markus O skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jesper har nyligen hjälpt mig att sälja min 1:a på Kungsholmen.
    Jag är mycket nöjd med hela processen och kan varmt rekommendera Jesper till andra som går i säljtankar! Läs mer
Natalie Strand
Malin Siekkinen