Jesper Täktblad
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2018-12

Läs vad 17 kunder tycker om Jesper Täktblad

• Louise P
    Louise P köpte sin bostad med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-01-13

Fick mycket bra hjälp vid köp av ny lägenhet, snabb på att återkoppla, serviceinriktad och trevlig genom hela processen. Läs mer
  • Tove T skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-01-08

Jesper har varit tålmodig och ihärdig. Innan vi beslutade att sälja var han intresserad utan att vara påstridig. När vi väl kom till försäljning var han väldigt proffsig och lätt att prata med. Han lotsade oss igenom försäljningen och förklarade potentiella utvägar efter varje steg. Affären gick fort och var väldigt smidig. Efter försäljningen har vi valt att hålla kontakten med Jesper för att låta honom hjälpa oss att hitta nästa lägenhet. Han är lika duktig på att tillgodose vårt behov som köpare som han var vid vår försäljning. Läs mer
  • Johanna D köpte sin bostad med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-12-15

Duktig på att värdera och sälja men kunde ha lagt mer noggrannhet i detaljer såsom att berätta vad säljare och köpare ska tänka på vid till- och frånträde mm. Läs mer
    2018-12-17 Jesper T svarar Johanna D
    Hej Johanna, Jag är ledsen att jag inte levde upp till dina förväntningar vad gäller just den biten. Efter kontraktsdag får både köpare och säljaren en pärm med utförlig information vad som sker från kontraktsdag till tillträdesdag. Eftersom jag inte hört något ifrån dig mellan kontrakt och tillträdesdag var jag övertygad om att allt var i sin ordning, men skulle det kvarstå några frågor eller funderingar får ni gärna kontakta mig så hjälper jag mer än gärna till. Lycka till i nya bostaden!
  • Tomas A köpte sin bostad med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-12-05

Köpt en etta. Jesper ger ett positivt intryck och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-12-15 Jesper T svarar Tomas A
    Tack för den fina rekommendationen.
    Lycka till i nya bostaden!
  • Hanna W sålde sin bostad med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-18

Tack vare Jesper och Fastighetsbyrån blev vår lägenhetsförsäljning lyckad och smidig. Vi kommer att ta hjälp av dem vid framtida bostadsaffärer. Varma rekommendationer. Läs mer
    2018-11-18 Jesper T svarar Hanna W
    Tack för den fina rekommendationen Hanna.
    Ska bli så kul och följa er framöver.
    Ha de bäst :)
  • Claes W sålde sin bostad med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-16

Vi sålde vår tvåa på Kungsholmen med Jesper från Fastighetsbyrån. Jespers förmåga att omvandla ord till handling imponerade på oss. Han gjorde en ordentlig behovsanalys och vi kände att han lyssnade på oss och våra behov. Svarar snabbt på frågor och om han inte har svaret så återkommer han inom kort med korrekt info och ett stort leende. Tack Jesper för att du hjälpte oss med vår bostadsaffär! Läs mer
    2018-11-18 Jesper T svarar Claes W
    Tack snälla för den fina rekommendationen Claes.
    Det har varit så kul att följa er resa och jag önskar er stort lycka till i nya bostaden på söder.
    Ni vet att ni närsomhelst kan höra av er vid frågor :)
  • Anders I
    Anders I skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-08

Vi har köpt en sekelskifteslägenhet vid Fridhemsplan. Jesper har under hela processen varit jättetrevlig med positivt och härligt bemötande. Han har varit lätt att kommunicera med och inom kort alltid besvarat våra frågor både under visningar samt vid mail och sms-kontakt. Vi skulle absolut rekommendera honom till både säljare och köpare. Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Anders I
    Tack Anders för den fina rekommendationen.
    Ska bli så spännande och se hur ni gör om lägenheten. Dyker det upp några frågor längs vägen så är det bara att ni hör av er till mig.
    Stort lycka till nu!
  • Philip E skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-05

Jag var ansvarig för försäljningen av min å mina föräldrars lägenhet, 3a på kungsholmen. Antagligen den största affär vi kommer göra i våra liv. Därför kändes det otroligt viktigt att känna sig trygg med mäklare och alla detaljer kring denna viktiga affär. Från första sekund gav Jesper ett otroligt tryggt, ärligt och kompetent intryck som gjorde att jag gärna lämnade mäklaruppdraget i hans händer. Han skulle också visa sig överträffa mina förväntningar. enormt professionell på alla punkter. Prickfri och enkel kommunikation, stor lyhördhet för våra krav, en otrolig arbetsmoral och egenskaper som säljare och person. Skulle varmt rekommendera Jesper! Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Philip E
    Philip, Desiree & Torkel!
    Det var så fantastik att få jobba ihop med er.
    Jag uppskattar den fina rekommendationen. Det finns inget roligare och höra att man överträffat kundernas förväntningar.
    Önskar er all lycka i framtiden och hoppas din resa blir toppen Philip.
    Vi ses på tillträdet efter nyårsskiftet.
  • Elsa S köpte sin bostad med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-11-04

Köpt lägenhet. Blev mycket bra bemött och hade bra kontakt med mäklaren. Uppskattat att han var så tillgänglig och att man inte kände sig i vägen vid något tillfälle. Bara bra!!! Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Elsa S
    Tack för den fina rekommendationen Elsa.
    Jag hoppas och tror du kommer trivas toppen i nya bostaden.
    Dyker det upp några frågor eller funderingar vet du vart du når mig!
  • Daniel Z skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2018-10-22

Bara bra enligt förväntnigarna. Kommunikativ och självsäker. Använder facebook och sms. Läs mer
    2018-11-17 Jesper T svarar Daniel Z
    Tack för rekommendationen Daniel.
    Hoppas du kommer stortrivas i ditt nya boende :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand