Läs vad 175 Läs vad Jesper Täktblad

• 2021-01-16
    Jesper sålde vår etta på Kungsholmen. Jesper gav ett professionellt och engagerat intryck. Han var alltid snabb med återkoppling och var närvarande genom hela säljprocessen. Jag kan starkt rekommendera Jesper, jag är väldigt nöjd med val av mäklare.
    Maria O
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Fridhemsplan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2021-01-13
    Jesper hjälpte oss att sälja vår 3:a på Kungsholmen. Jesper skötte försäljningen professionellt från start till slut. Han höll oss alltid uppdaterade om senaste läget i processen samt levererade över förväntan. Vi rekommenderar Jesper starkt!
    Johan H
    • 75.0 m²
    • Thorildsplan
  • 2020-12-29
    Jesper var mycket trevlig och lätt att få kontakt med. Han meddelade oss löpande om vad som hände i processen efter att vi skrivit kontraktet. Även innan kontraktet så var det en smidig kommunikation.
    Anna G
    • 45.0 m²
    • Norr Mälarstrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
  • 2020-12-25
    Jesper was great broker to work with, and very helpful, easy communicate and always responsive. I am very glad with my experience of apt purchase :)
    Bayan P
    • 44.0 m²
    • Norr Mälarstrand
  • 2020-12-23
    Vi köpte med Jesper och han har varit tillgänglig och tillmötesgående under hela processen. Han ger ett seriöst intryck och är mån om att både köpare och säljare ska vara nöjda. Kommer att anlita Jesper i framtida försäljningar.
    Erika J
    • 77.5 m²
    • Kungsholmen
  • 2020-12-12
    En vän rekommenderade Jesper när jag letade mäklare för att hjälpa mig att sälja min etta på Kungsholmen, och jag hade inte kunnat få en bättre rekommendation. Jesper är lyhörd, professionell och väldigt hjälpsam. Han guidande mig genom hela processen från start till slut.
    Alice L
    • 1:a
    • 25.0 m²
    • Kristineberg
  • 2020-12-11
    Sålt min bostadsrätt på Kungsholmen. Trevligt bemötande av mäklare, engagerad och proffesionellt.
    Caroline C
    • 44.0 m²
    • Kungsholmstorg
    Lägenhet inadalsgatan 1 kungsholmen

Jesper var fantastiskt bra o tillmötesgående i alla avseenden. Kan inte se något som jag kan kritisera

Korrekt snabba återkopplingar och professionell i alla avseenden
    Lars S
    • 146.0 m²
  • 2020-12-11
    Vi köpte en lägenhet på Kungsholmen av Jesper och han var snabb på att svara, och kunde ge mycket intformation.
    Johan H
    • 76.5 m²
  • 2020-12-09
    Jesper hanterade försäljningen av vår 5:a på Kungsholmen utmärkt. Smidig process, bra resultat. Toppen helt enkelt.
    Magnus
    • 5:a
    • 147.0 m²
    • Kungsholmen

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte