Jesper Täktblad
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 65 Läs vad Jesper Täktblad

• Lars E köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-12

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi har köpt en lägenhet. Jesper uppfyllde med råge våra förväntningar på en mäklare. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Frida L köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-09

Kungsholmen/Lindhagen
    Har både sålt och köpt av Jesper Täktblad under sommaren 2019, och jag kan bara hylla hans insattser. Otroligt driven och engagerad och gav verkligen sitt allt under hela processen. Otroligt nöjd med Jesper, och kommer absolut välja honom igen.

Jesper är inte bara en skicklig mäklare, utan även social och trevlig och har lätt att göra med alla typer av människor. Jag kommer verkligen rekommendera Jesper till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • Sophie W köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Kungsholmen/Thorildsplan
    Jag köpte min första lägenhet och blev väldigt bra bemött genom hela köpet. Jesper har varit mycket behjälplig i alla mina frågor och skött allting jättebra!
    Jag skulle utan tvekan ta hjälp av Jesper vid försäljning! Läs mer
  • Peter B köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Kungsholmen/Norr Mälarstrand
    Positiv och kunnig. Påläst och engagerad. Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Kungsholmen
    Vi köpte en lägenhet på Kungsklippan som förmedlades av Jesper. Det var imponerade hur tillgänglig och lösningsorienterad har är .Hela affären gick snabbt och smärtfritt och vi är verkligen supernöjda ! Läs mer
  • ANDREA B skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-09-03

Supernöjd med Jesper som mäklare, rekommenderar honom varmt till alla i säljtankar! Sålde min älskade 1:a på Kungsholmen med hjälp av Jesper nu i augusti, och allt har gått hur bra som helst. Jag hittade Jesper genom att läsa omdömen på en massa mäklare i Stockholms-området, och föll för att Jesper har jättebra omdömen från både säljare och köpare, vilket jag verkligen gillade. Efter att nu ha fått jobba med Jesper förstår jag varför alla parter är så nöja; Jesper är lyhörd, oerhört kompetent och inläst på marknaden/området, snabb på att besvara alla frågor, skapar realistiska förväntningar samtidigt som han har en enorm glöd för en bra affär för alla parter, samt ger ett mycket förtroendeingivande, varmt och trevligt intryck.

Vi påbörjade processen redan tidigt i våras, och trots att jag var ute i löjligt god tid så har Jesper alltid haft tid för mina frågor och funderingar, samt har kommit med jättebra råd gällande bästa tidpunkt för försäljning och vassa insikter gällande hur hela säljprocessen ska läggas upp steg för steg. Som en nervös förstagångssäljare har han gjort resan smidig och rolig, med lysande resultat. Bästa mäklaren! Läs mer
  • Jens M sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-30

Kungsholmen/Hornsbergs Strand
    Jesper har varit tydlig och informativ genom hela säljprocessen. Han har ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Läs mer
  • Nima N
    Nima N skrev om Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-27

Jesper is a professional and hardworking broker with a good knowledge about the neighborhood. He helped me to buy my new apartment and sell my old one. All the deals went pretty smooth and without stress. Läs mer
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-26

Kungsholmen
    Jesper var väldigt hjälpsam och lättillgänglig via telefon under mitt bostadsköp. Jag är mycket nöjd med hans insats som mäklare! Läs mer
  • Nima N sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-08-25

Kungsholmen/Lindhagen