Jesper Täktblad

Jesper Täktblad

Jesper Täktblad är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Jesper Täktblad har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Jesper Täktblad har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 234 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Täktblad har haft 106 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 234 Läs vad Jesper Täktblad

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-07-11
    Inför valet med att välja mäklare gjorde vi en större insats och träffade flera olika mäklare, kollade recensioner, hörde runt bland bekanta osv. Av alla mäklare vi träffade så valde vi Jesper då han var den mest engagerade av alla och det är vi så glada över att vi gjorde! Jesper är en otroligt duktig och ambitiös mäklare. Han återkopplade regelbundet från start till slut och trots vårt höga krav på slutpris så lyckades han leverera ett slutpris över förväntan. Detta trots att vi inte ens hunnit ut på den öppna marknaden och med endast en spekulant att jobba med. Vi kan varmt rekommendera Jesper! Helt klart den bästa mäklaren på Kungsholmen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2021-07-11
    Professionell, supertrevlig, kunnig och snabb. Fantastiskt bemötande varje gång. Om framtid lägenhetsförsäljning skulle bli aktuellt kommer vi självklart välja honom som vår mäklare samt även rekommendera honom för andra.
    • Kungsholmstorg
    2021-07-05
    Bra bemött och bra kunskap om objektet.
    2021-07-04
    Väldigt bra och seriös, gör det lilla extra som att visa garageplats, smidigt hela vägen från första bud till kontrakt.
    2021-06-27
    Snabb, genuin och professionell. Precis vad som behövs för att göra en bra affär!
    • Fredhäll
    2021-06-25
    Bra och resonerande bemötande.
    • Norr Mälarstrand
    2021-06-22
    Trevligt och professionellt bemötande. Han var väldigt aktiv under hela processen och höll mig löpande uppdaterad. Gjorde sitt yttersta för att få in ytterligare budgivare hela tiden, med lyckat resultat.

Med andra ord fungerade allt utmärkt både som köpare och säljare.
    2021-06-22
    Jesper är mycket trevlig, engagerad och alltid tillgänglig. Han höll oss informerade under hela processen och jobbade aktivt med försäljningen av lägenheten. Vi rekommenderar honom varmt!
    2021-06-21
    Mycket bra insats av Jesper rakt igenom hela processen!
    • Sankt Erikområdet
    2021-06-21
    Förstklassig service igenom hela uppdraget, där han lyssnade på våra tankar och delade med sig av sina erfarenheter. Mycket bra kunskap om Kungsholmen. Tydlig kommunikation hela vägen till dess affären var i mål.