Jesper Täktblad
Registrerad mäklare sedan 2018-05-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-08-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 127 Läs vad Jesper Täktblad

• Carin L köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-08-11

Hornsbergs Strand
    Mycket lyhörd och hjälpsam.
    Försökte verkligen få till avtalet vilket lyckades.
    Det betydde mycket för mig.
    När jag tittade på lägenheten första gången kände jag att här vill jag bo,det uppmärksammade mäklaren Jesper Täckblad.
    Och nu bor jag i min drömbostad😁 Läs mer
  • Lena W sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-08-10

Kungsholmen
    Vi är jättenöjda att vi valde Jesper som mäklare när vi sålde vår lägenhet. Jesper har varit med i hela processen i allt från förberedelse inför försäljning, support vid köp av ny bostad och försäljning. När ny bostad var tecknad kunde vi med trygga händer låta Jesper sköta allt, vilket han gjorde. Läs mer
  • Karin S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-08-07

Fridhemsplan
    Jesper hjälpte mig bra i min försäljning av lägenhet. Både seriöst och lättsam som person.
    All kontakt var bra och tydlig så det kändes tryggt att ha Jesper som mäklare. Läs mer
  • Marcus O sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-08-04

Fridhemsplan
    Jag har precis sålt min första bostadsrätt via Jesper på Fastighetsbyrån. Inför ens första affär råder mycket osäkerhet men Jesper har varit stöttande med tips och rekommendationer längs hela vägen i alla led vilket gjorde mig väldig trygg genom hela affären. Jesper har varit väldigt bra i återkoppling vilket också kändes väldigt bra. Nästa gång jag säljer lägenhet kommer jag definitivt anlita Jesper igen och kan ge mina varmaste rekommendation att kontakta honom! Läs mer
  • NILS ERIK M
    NILS ERIK M köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-08-01

Fridhemsplan
    Jesper var mäklare när jag köpte min nya lägenhet. Allt gick jättesmidigt. Han är en trevlig, glad och kompetent mäklare som jag absolut kan rekommendera. / Nils Läs mer
  • Jean G köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-29

Kungsholmstorg
    Köpte en 1a i Stockholms innerstad. Jesper var väldigt vänlig och professionell i hans bemötande. Han var väldigt snabb på att svara och kändes som att han alltid fanns till hands när man behövde ha svar på frågor och väldigt kunning.

Min uppfattning var att Jesper var rättvis och agerade i både mitt och säljarens intresse. Läs mer
  • Antonia S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-12

Kungsholmen
    Köpt en bostad där Jesper var mäklare. Professionell, enkel att få tag i och glad personlighet. Läs mer
  • Marushia G köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-08

Fridhemsplan
    Jag köpte en 50kvm lägenhet på Kungsholmen. Jesper har hög kompetens, är effektiv och kommunikativunder hela processen. Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-07-08

Fridhemsplan
    Vi sålde min tvåa på Kungsholmen. Efter att ha intervjuat 3 andra mäklare från 3 andra firmor bestämde vi oss för att Jesper var rätt val. Han har superbra energi, är väldigt hjälpsam och har ett självförtroende som smittar av sig både på oss och under visningen av lägenheten :). Vi är nöjda och uppskattade särskilt de snabba beslut gällande visningsdatum/styling/fotografering vi blev erbjudna då vi köpte tidigare än planerat. Prismässigt proffsigt värderat och alltid kul att sälja över det priset!!! Läs mer
  • Erik O sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-29

Fridhemsplan
    Jesper har drivit försäljningsprocessen mycket professionellt och engagerat. Jag rekommenderar honom gärna till andra som ska sälja sin bostadsrätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen

Natalie Strand