Jesper Täktblad
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-03

Läs vad 37 Läs vad Jesper Täktblad

• Lisa P köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-13

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Grym service och tillgänglighet ända in i mål! Läs mer
  • Carl-Jonas L sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-10

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi har sålt en lägenhet på Kungsholmen med Jesper. Han har gett ett proffsigt intryck genom hela processen, är tillgänglig, lyhörd, vaken och effektiv. Läs mer
  • Urban S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-09

Kungsholmen
    Vi har köpt en lägenhet med 4 rum på Kungsholmen där Jesper förmedlade affären. Jesper är aktiv och mycket lyhörd, känner av dina intressen och behov. Även lätt tillgänglig och kan han inte direkt ta emot samtalet återkommer han inom kort. Har känslan av att han sätter sig in i objektets detaljer och har han inte svar direkt på frågan så inhämtar han det.
    Och inte minst, ordning och reda på all administration. Läs mer
  • Linda S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-08

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Härligt engagemang under processen! Läs mer
  • Ann Christina L köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-04-03

Kungsholmen
    Mycket bra mäklare! Vi har varit på visningar av flera lägenheter. Påläst och kunnig. Vi köpte en av lägenheterna. Vi är mycket nöjda med Jesper som mäklare. Jesper är troligen den bästa mäklare vi träffat. Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Ann Christina L
    Tack snälla för den fina rekommendationen.
    Det ord som dina som gör mäklaryrket till ett drömjobb!
    Stort lycka till och har ni några frågor eller funderingar framöver är det bara att ringa.
  • Ammy W köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-28

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Köpt bostad, full service o information Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Ammy W
    Tusen tack för rekommendationen Ammy.
    Ni har köpt ett drömboende om du frågar mig!
    Stort lycka till.
  • Yoshua S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-22

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Jesper var lyhörd och väldigt duktig. Han hjälpte även till vid köpet av våran nya lägenhet vilket sticker ut från mängden. Vi har hitta våran mäklare vi kommer använda i framtiden! Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Yoshua S
    Tack snälla för den fina rekommendationen.
    Det var ett sant nöje att arbeta med er och jag hoppas vi kan göra det i framtiden.
    Önskar er all lycka!
  • Sven W köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-21

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Mycket proffesionellt skött av Jasper från första kontakt till sista. Snabba svar, alltid nåbar. Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Sven W
    Uppskattar din rekommendation Sven.
    Säg bara till om det finns något jag kan hjälpa med framöver.
    Du får gärna säga till när du renoverat klart lägenheten.
    Må gott!
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-10

Kungsholmen/Kristineberg
    Proffsigt rakt igenom. Kan varmt rekommendera Jesper! Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Johan P
    Tack snälla för rekommendationen Johan.
    Hoppas ni kommer stortrivas i nya lägenheten.
    Vi ses på tillträdet!
  • Linda J sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2019-03-04

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi sålde vår trea på Kungsholmen med Jesper som mäklare. Vi hade höga förväntningar och höga krav när vi valde mäklare. Jesper levererade över förväntan och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-04-07 Jesper T svarar Linda J
    Tack för rekommendationen.
    Om ni behöver hjälp att hitta ny bostad framöver får ni höra av er.
    Stort lycka till!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen