Jesper Täktblad
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 100 Läs vad Jesper Täktblad

• Stina S sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-25

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Sålt en etta på Kungsholmen. Blev bra bemött och nöjd med resultatet! Rekommenderar Jesper som mäklare! Läs mer
  • Michaela F sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-24

Kungsholmen
    Jesper hjälpte oss sälja en etta på Kungsholmen och var proffsig, tydlig, tillgänglig och trygg genom hela affären! Läs mer
  • Peter D sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-15

Kungsholmen
    Huvudsakligen vår dotter som höll mäklarkontakten, har inget att anmärka på utan upplevde Jesper som kunnig trevlig och professionell samt att vi fick ett bra pris för bostadsrätt Läs mer
  • Kirsi T sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-14

Kungsholmen/Hornsbergs Strand
    Vi har sålt en fyra på Kungsholmen.
    Jesper är proffsig ut till fingerspetsarna. Alltid trevligt bemötande och förtroendegivande intryck. Han vet vad han gör och gör det på ett sympatiskt sätt. Han är tillmötesgående och lätt att ha göra med. Toppbetyg! Läs mer
  • Per Erik S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-06

Kungsholmen/norr Mälarstrand
    Vi är mycket nöjda med kontakten med Jesper på vår väg mot nytt boende! Han har varit mycket tillmötesgående och trevlig i kontakten, har snabbt givit oss den information vi efterfrågat och underlättat en process som kan vara snårig! Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare! Läs mer
  • Zenobia G köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-03-06

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Köpt en etta på Kungsholmen
    Blev trevligt bemött! Väldigt positivt och bra!
    Allt har gått super bra och mäklaren har bemött alla mina förväntningar och svarat på alla mina frågor.
    Mycket nöjd och glad. Bra mäklare. Proffesionellt Läs mer
  • Håkan A sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Kungsholmen/Lindhagen
    Jesper hjälpte mig och min fru på ett professionellt sätt att sälja vår lägenhet på Kungsholmen innan visning till ett pris som överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2020-02-29 Jesper T svarar Håkan A
    Tack för rekommendationen Håkan.
    Vi gjorde ett grymt samarbete som ledde till en lyckad affär.
    Är så glada över att ni också hittat nytt.
    Stort lycka till framöver!

(Denna lägenhet är såld underhand genom Fastighetsbyråns egna marknad och interna register "på gång". Slutpris syns inte på Hemnet, Hittamäklare eller i andra register som baseras på den öppna marknaden.)

Adress: Ulriksborgsgatan 7, 71 kvm, 3987 kr/mån, våning 9, Såldes för 6 000 000 kr.
  • Britta-stina K sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Kungsholmen/Lindhagen
    Jesper hjälpte oss att på ett proffesionellt och smidigt sätt sälja vår 3:a på Kungsholmen innan visning till ett pris som överträffade våra förväntningar! Läs mer
    2020-02-29 Jesper T svarar Britta-stina K
    Tack för rekommendationen Britta-Stina.
    Är så glada att ni hittat ny bostad också.
    Stort lycka till framöver!

• Peter M köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Vi blev bemötta på ett positivt sött med raka besked på våra frågor och vilja att tillgodose våra önskemål om snabb kontraktskrivning Läs mer
    2020-02-29 Jesper T svarar Peter M
    Tack för rekommendationen Peter.
    Är det några frågor framöver så får ni höra av er till mig.
  • David W sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Täktblad en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-02-18

Kungsholmen/Lindhagen
    Sålt en 3a på kungsholmen. Jesper var mycket professionell och hjälpte även oss granska nya föreningar och lägenheter på ett trovärdigt sätt. Läs mer
    2020-02-29 Jesper T svarar David W
    Tack snälla för rekommendationen David.
    Behöver ni hjälp att hitta ny bostad hör ni av er.
    Lycka till!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen