41 rekommendationer

Louise Rasmussen
en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27
112 21 Stockholm — Visa karta

Vad tror Louise att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 41 kunder tycker om Louise Rasmussen

• Helen L
    Helen L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise var väldigt engagerad, tillgänglig, kunnig och trevlig. Jag kan varmt rekommendera andra att anlita Louise!
  • Adam W
    Adam W skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jätte bra bemötande och var inga problem att få svar på frågorna vi hade. Grym!
  • Maja M
    Maja M skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra och trevligt bemötande från Louise, hjälpte oss att genomföra affären snabbt och effektivt.
  • Sara L
    Sara L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Glatt humör, tålmodig, hon kämpade så för oss tills lägenheten blev såld! Positiv och bra på att kommunicera med oss kring visningar och spekulanter.
  • Ann-christin R
    Ann-christin R skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    I våra möten (inte så många eftersom jag är bosatt i Gbg) har jag upplevt henne som trevlig, mån om mig, kompetent och seriös.
    Hon har under hela processen skickat mail varje vecka och informerat om antal besökare på "kommande objekt". Även då vi låg ute till försäljning har jag fått löpande info via både mail och telefon.
    Dessvärre fick jag inte betalt som jag hade hoppats på men har ingen anledning att tro att Louise har med det att göra. Budgivningen var lite konstig - men så går det tydligen till. Avräkning och betalning m m sköttes enligt avtalat.
  • Göran B
    Göran B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Duktig säljare med mycket bra bemötande och service under merparten av processen. Dock lite smolk i glädjebägaren i det att hon inte höll upp servicen ända in i mål (när affären väl var klar ville hon inte kännas vid tidigare överenskommelser om att hon skulle sköta kontakten med städbolaget, varför slutstädningen inte blev utförd - vi som säljare fick därför etablera kontakten med Städbolaget i efterhand och stämma av med köparen på sätt så denne blev nöjd).
    2017-09-21 Louise R svarar Göran B
    Hej Göran,
    Jag är väldigt ledsen att jag inte levde upp till era förväntningar vad gäller just den biten. Från min sida har det givetvis aldrig varit fråga om att inte vilja ge den servicen utan det var ett rent missförstånd. Eftersom jag inte hört något sedan vår senaste kontakt var jag övertygad om att det ordnat sig på ett bra sätt, men skulle det kvarstå några frågor eller funderingar får ni gärna kontakta mig så hjälper jag mer än gärna till.
  • Antonino C
    Antonino C skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    I came across Louise when I approached the real estate market as a buyer. Dhe was the broker for several apartments that I considered as option for my future home in Stockholm. I was immediately impressed by Louise´s sympathy and strive to put the buyer´s at ease since the first "visning" I attended. Louise immediately put me at ease and convinced me to place a bid, and I must say I am not a customer who easily places bids unless is fully convinced about the opportunity. I learned that buyers in the local market are much more emotional instead when it comes to bidding. I believe she immediately understood the type of customer I fit in and was able to provide fast only the information which was relevant for me to take a step forward. In that particular occasion - despite I placed several bids - I was not able to finally purchase the apartment, because unfortunately the seller decided to remove it from the bid at the last moment, probably because was planning to sell it at a higher price. However Louise tried as much as she could to finalize the transaction, also working late at night and being available for a last second viewing early in the next morning. I believe there was already a very good connection with Louise when I met her as the broker for another apartment I was interested in. This is why it was the same day I saw the flat that I decided to place the offer which made me, eventually, a homeowner in Sweden. I am happy that I met Louise as a business partner, and I strongly recommend her as a broker. It was also with passion that I showed all my colleagues the newspaper article that reported her as he seller of the smallest apartment in Stockholm. I proudly showed to my friends "This is the broker that sold me the flat I just bought".
  • Anna S
    Anna S skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Tålamod som en get och energi som en kattunge. Superhärlig och hjälpsam. Första samtalet kändes som 10 års vänskap. Grym tjej!
  • Anders L
    Anders L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är väldigt nöjda med hur Louise
    tog hand om vår lägenhets försäljning.
    Vi kan verkligen rekommendera Louise.
  • Josephine
    Josephine skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi anlitade Louise efter att vi beslutat oss för att byta mäklare efter en massa strul. Det visade sig vara världens bästa byte, Louise gjorde försäljningen så lätt och smidig! Vi har känt oss så väl omhändertagna, Louise är engagerad, superproffsig och ärlig. Jag vill varmt rekommendera Louise och Fastighetsbyrån!
  • Lars L
    Lars L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Suverän tydlig behaglig proffsig svarade alltid på mail sms prisvärd!
  • Lena M
    Lena M skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vår son Jimmy hade fullmakt av oss o sköta hela försäljningen. Enl. honom så fungerade allt perfekt som jag förstått. Hjälpsam o kunniga. Kan varmt rekommendera Louise.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket serviceminded, trevlig och kändes enkel att prata med. Gav ett väldigt seriöst intryck.
  • Klara H
    Klara H skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise var den första mäklaren vi träffade i vår jakt på ny bostad. Vi slogs av att hon fick oss att känna oss bekväma i vår roll som spekulanter trots våra nybörjarfrågor och tafatthet. När vi senare gick på fler visningar så märkte vi att den naturligheten och omtänksamheten som Louise bjöd på inte var en självklarhet att räkna med. Louise fick oss att känna oss sedda som köpare och resonerade med oss, inte utifrån att tjäna mest pengar, utan vad som skulle passa oss bäst, på ett lugnt och avslappnat vis. Hon har hela tiden varit lätt att få kontakt med och serviceinriktad på ett personligt sätt. Hon kändes som en vän som ville en väl och vi har varit nöjda från början till slut. Det är lätt att märka när någon är äkta!
  • John L
    John L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise var tydlig och enkel och det kändes som vi kunde lita på henne!!
  • Catrin N
    Catrin N skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, hjälpsam och glad. Lite ung och erfaren vilket märkets emellanåt, men hon gjorde sitt bästa och återkom med de frågor hon inte kunde besvara.
  • Johan B
    Johan B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt bemötande men kändes aningen påstressande. Helt ok i helhet men väljer en annan mäklarfirma i framtiden.
  • Maya G
    Maya G skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Positiv och lätt att ha att göra med.
  • Sara M
    Sara M skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise har ett jordnära och professionellt bemötande och vi valde Fastighetsbyrån utifrån ett möte tillsammans med henne. Vi träffade en mäklare till och valde sedan Fastighetsbyrån eftersom vi trodde att Louise skulle hantera vår affär med att sälja lägenhet bäst. Louise har svarat på våra frågor när vi har ringt och varit aktiv i bemötande till dem som ville köpa vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hur Louise har skött affären och skulle rekommendera henne till andra som säljer.
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag fick snabb återkoppling och blev alltid uppringd när jag sökte henne, försäljningen gick smidigt från börja till slut och jag har fått ett bra intryck. Är det ngt jag påpeka så är det alla krångliga frågor till föreningen som vissa utav dem inte var aktuella, så ett mer behovsanpassat frågeformulär önskades.
    Tack och God Jul! :)
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise Rasmussen visade entusiasm och ett starkt engagemang vilket bidrog till att jag som säljare fick ökat intresse av att fixa till bostaden innan den lades ut på annons. Försäljningen genomfördes på bästa sätt.
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Tillmötesgående, informativ och vänlig.
  • Jan W
    Jan W skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fick ett bra och proffsigt bemötande, hon har en utstrålning och man ser tydligt att hon gillar sitt jobb, känns engagerad. Förutom några detaljer kring ansvarsfördelning av en fönsterskada på utsidan hade hon svar på det mesta och känns påläst.
    Vid kontraktsskrivningar och överlåtande har hon gett ett väldigt proffsigt intryck!
  • Elin K
    Elin K skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet, allt fungerade mycket bra, proffsigt och bästa service. Rekommenderar varmt!
  • Erik K
    Erik K skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra och ett stort engagemang.
  • Elena B
    Elena B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig och kunnig mäklare som gav ett bra intryck. Kändes säkert att genomföra affären med hennes hjälp
  • Robin W
    Robin W skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mkt kompetent, nogrann och för protokoll på allting.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra, proffsigt och hjälpsam i kontakten med oss. Kändes som allt flöt på från första stund.
    Högsta betyg på tjänsten
  • Maria S
    Maria S skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket gott bemötande! Snabb återkoppling, bra service!
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt trevlig och hjälpsam, vill verkligen kundens bästa!
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättenöjd!
    Kunnig och väldigt hjälpsam när man hade frågor!
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi ät mycket nöjda med Louise som mäklare och skulle gärna anlita henne igen. Hon har en avslappnad stil, koll på det som behövs, alltid tillgänglig och strävar efter att göra ett bra jobb mot både köpare och säljare.
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise har varit väldigt engagerad och bemött mig väldigt trevligt under hela köpet. Jag tycker att hon är väldigt duktig och har varit tillgänglig om det har varit några oklarheter.
  • Anna B
    Anna B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig, proffsig med härlig energi!
  • Britt A
    Britt A skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hon har varit alldeles utmärkt som förmedlare.
    Lämnat uppgifter hela tiden.
    Alltid glad och vänlig.
    Önskar henne allt gott.
  • Heléne M
    Heléne M skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket trevlig och tillmötesgående. Kändes som att hon var mån om att båda parter skulle vara nöjda.
  • Bjarne B
    Bjarne B skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande. Serviceminded. Hjälpte mig mycket och ställde upp och fixade. Försäljning vart det inget problem med.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Hej,
    Vårt första intryck av Louise va väldigt proffsigt.
    Men dock ändrades det under vägen till försäljningen pga VARJR dokument eller mail/sms kontakt vi hade med henne så va det något som inte stämde. Allt fr fel datum, tillträde, telefonnummer osv.
    Alla kan göra fel nån gång, men vid varje kontakt.... Nä, vi upplevde Louise som väldigt slarvig och inte speciellt noggran i sitt arbete.
    2015-03-26 Louise R svarar Camilla A
    Hej Camilla,
    Vad tråkigt att höra att ni inte känner er nöjda med min arbetsinsats. Jag önskar att ni hade berättat det här för mig tidigare så att vi kunnat prata om det när ni upplevde att problemet uppstod. Hör gärna av er om ni känner att ni vill prata om det så att vi kan reda ut det hela. Må gott! Hälsningar Louise
  • Eric Å
    Eric Å skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Emma och Louise från Fastighetsbyrån Öster/Örgryte hjälpte mig att sälja min lägenhet i Kallebäck. Ytterst nöjd med deras jobb, flexibla, hjälpsamma och duktiga.
  • Margaretha A
    Margaretha A skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Kan starkt rekommendera Fastighetsbyrån Öster/Örgryte för mäklarens stora engagemang när vi skulle sälja vår stuga. Hon fixade allt galant!
  • Jasmina H
    Jasmina H skrev om Louise Rasmussen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Louise är mycket kunnig och tillmötesgående. Vi ringde ofta till henne då vi hade många frågor. Hon svarade alltid och hjälpte oss med att få svar på alla våra frågor. Förmodligen skulle vi inte köpa om vi inte fått sådan duktig mäklare att tillgå.
Natalie Strand
Malin Siekkinen