Malin Bogdanoff är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Malin Bogdanoff har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 40 omdömen sedan 2019-09-10. Malin Bogdanoff har haft 30 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 40 Läs vad Malin Bogdanoff

• Jag upplevde Malin som väldigt erfaren och kompetent, trevlig, engagerad, snabb och lyhörd. Fastighetsbyrån hade smidiga verktyg för kommunikation kring objektet och annan administration och fotograferingen blev väldigt bra. Jag är mycket nöjd!
    Emelie A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2020-10-22
    • 38.0 m²
    • Kungsholmen
    2020-10-22
    Tack Emelie för de fina orden, värmer verkligen :) Ses till tillträdet!

Visa svar
  • Superduktig mäklare, bra bemötande mot både säljare och köpare. Bra på att förhandla utan att bli för "säljig". Skulle absolut rekommendera Malin till vem som helst som vill sälja/köpa bostad!
    Johanna C sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2020-10-18
    • 62.0 m²
    • Rådhusparken
    2020-10-18
    Tusen tack för de fina orden! Värmer verkligen!

Visa svar
  • Bra stöd och dialog genom hela processen.
    Pontus L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2020-10-15
    • 86.0 m²
    2020-10-15
    Tusen tack för de fina orden! Värmer verkligen!

Visa svar
  • Malin sålde min etta på Kungsholmen. Otroligt trevlig, trygg och framförallt full av kompetens. Lyhörd och tydlig i all kommunikation och lämnade inget åt slumpen. Dessutom ett öga för styling vilket var mycket hjälpsamt inför fotografering och visning. Heja Malin!!
    Elise K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2020-10-06
    • 23.0 m²
    2020-10-06
    Tusen tack för det fina omdömet Elise! Kul att du är nöjd med min insats :)

Visa svar
  • Sålt en lägenhet på kungsholmen
    Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2020-10-05
    • 39.0 m²
    • Kungsholmen
    2020-10-05
    Tack för det fina omdömet! Kul att ni är nöjda :)

Visa svar
  • Sålt en lgh på Stadshagen .malin gjorde ett otroligt bra jobb lyckades sälja min lgh innan visning till ett bra pris hon var en klippa under hela uppdraget. Höll mig uppdaterad hela tiden.
    Jens S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    2020-10-03
    • 17.2 m²
    • Västra Kungsholmen
    2020-10-03
    Tusen tack för det fina omdömet! Kul att du är nöjd :)

Visa svar
  • Malin är superbra att jobba med, lyhörd, tillgänglig, smidig och har koll på marknaden.
    Sofi L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • 86.0 m²
    2020-10-02
    Tack för det fina omdömet! Kul att ni är nöjda :)

Visa svar
  • Jag har köpt min första lägenhet med Malins hjälp. En 1.5 på 28kvm på Kungsholmem. Malin var super trevlig, genuine och svarade på alla mina frågor, återkopplade snabbt och var hjälpsam genom hela processen. Jag skulle gärna använda Malin igen som min framtida mäklare.
    Julia N köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • 28.0 m²
    • Kristineberg
    2020-10-02
    Tusen tack för det fina omdömet Julia! Hoppas du trivs bra i din nya bostad :)

Visa svar
  • Very professional and responsive. Not much to add. Good job and easy contact.
    Tarik D köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • 3:a
    • 67.0 m²
    • Fridhemsplan
    2020-10-02
    Thanks so much for your kind words! :)

Visa svar
  • Malin did a great job when selling our apartment. She is the type of person who is very motivated and willing to go the extra mile for you, in addition to having a very kind and friendly personality and an extremely professional and driven working attitude. We sold our home on Kungsholmen with her when we already had moved abroad, and we never had imagined that the whole selling process would go so smooth. Her work exceeded our expectations by far and we can recommend her without restrictions!
    Petra H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • 104.0 m²
    • Kungsholmstorg
    2020-10-02
    Thank you so much for the kind for the kind words Petra! Im glad that you and your husband are satisfied with my job. Hope to see you soon! Bs, Malin

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte