Malin Bogdanoff
Registrerad mäklare sedan 2014-03-25
Aktiv på Reco.se sedan 2019-09-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 29 Läs vad Malin Bogdanoff

• Henrik R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-26

Hornsbergs Strand
    Malin hjälpte oss med försäljning av en lägenhet på Kungsholmen i Stockholm. Vi har varit fantastiskt nöjda med Malin under hela processen. Bra och positivt bemötande hela tiden, tillgänglig, professionell och inger ett stort förtroende. Våra förväntningar blev 100% motsvarade och lite till. Läs mer
    2020-06-29 Malin B svarar Henrik R
    Tusen tack för det fina omdömet! Hoppas ni får en helt fantastisk sommar :)
  • Tommy Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-23

Kristineberg
    Allt har fungerat till full belåtenhet Läs mer
    2020-06-24 Malin B svarar Tommy Ö
    Tusen tack för det fina omdömet!
  • Elliot E köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-20

Jättebra jobb av Malin, är väldigt nöjd! Läs mer
  • Lionel L
    Lionel L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-06-04

Kristineberg
    Malin hjälpte oss med att sälja vår 2:a på Kunsgsholmen, mitt i Corona krisen.
    Vi har varit imponerade att se hur Malin är som person (väldigt trevlig, alltid tillgänglig, kommunikativ, kreativ och öppen) och som professionell (7 år erfarenhet som mäklare, snabb, försiktig med detaljer och duktig allmänt).
    Vi har varit extremt nöjda med Malins sätt att kommunicera och leverera, från början till slut, och kan bara rekommendera henne varmt! Läs mer
    2020-06-04 Malin B svarar Lionel L
    Tusen tusen tack för det fina omdömet!! Det värmer verkligen :) Kul att ni är nöjda!
  • Cathrin W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-28

2:a
    Trevlig, ärlig och effektiv! Vi fick toppen bra service och Malin lyckades möta både säljare och köparens behov. Läs mer
    2020-05-29 Malin B svarar Cathrin W
    Tusen tack för det fina omdömet! :)
  • Lars Gustav S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-26

2:a
    Vi köpte en lägenhet vid Fridhemsplan med Malin som mäklare. Malin är väldigt trevlig och tillmötesgående, och fick processen att kännas trygg. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-05-26 Malin B svarar Lars Gustav S
    Tusen tack för det fantastiska omdömet! Hoppas ni trivs bra i lägenheten, ska bli spännande och se hur den ser ut efter renoveringen :)
  • Christian W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-05-26

2:a
    37 kvm lgh åt min son på Kungsholmen i Sthlm.
    Bra bemötande speciellt eftersom affären genomfördes utan budgivning.
    Jag tyckte Malin gav bra service (trots att vi inte anlitat henne) och var klar och tydlig i sin dialog med oss. Läs mer
    2020-05-26 Malin B svarar Christian W
    Tusen tack för de fina orden :) Hoppas att sonen trivs i sitt nya boende :)
  • Olle M köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-17

Fredhäll
    Professionellt och vänligt bemötande i samband med köp av bostadsrätt till vår dotter som studerar i Stockholm. Läs mer
    2020-04-17 Malin B svarar Olle M
    Hej Olle,
    Tusen tack för det fina omdömet! Hoppas att dottern trivs bra i lägenheten :)
    Med vänlig hälsning Malin
  • Christine Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-04-02

2:a
    Jag och min man sålde vår lgh på Kungsholmen i Stockholm med Malin på Fastighetsbyrån. Malin är väldigt trygg, informativ, hjälpsam och kunnig, och jag kan varmt rekommendera henne som mäklare vid din bostadsaffär. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-04-03 Malin B svarar Christine Ö
    Tusen tusen tack för de fina orden!! Det värmer något otroligt :)
  • Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-29

2:a
    Vi sålde vår 2a på kungsholmen med Malins hjälp. Hon gjorde allt för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt och var väldigt professionell. Höll extra visningar och bra kommunikation. En smidig och bra försäljning. Läs mer
    2020-01-30 Malin B svarar Fredrik H
    Tusen tusen tack Fredrik det fina omdömet :)
    Malin B gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen