Malin Bogdanoff

Malin Bogdanoff

Malin Bogdanoff är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsholmen

Malin Bogdanoff har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Malin Bogdanoff har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 77 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Bogdanoff har haft 52 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 77 Läs vad Malin Bogdanoff

• köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Norr Mälarstrand
    2021-07-21
    Malin var extremt trevlig, professionell och ständigt tillgänglig under hela köpet. Det kändes väldigt tryggt att köpa av henne. Jag kan starkt rekommendera henne som mäklare.
    Tusen tack för det fina omdömet Jacqueline! Hoppas du kommer trivas i lägenheten ☺️☀️ Ha en fin sommar så ses vi i augusti! Malin Bogdanoff
    • Marieberg
    2021-06-12
    She is friendly and nice to work with. I actually really liked her among all the sales people I have met.
    Hi Tamila, Thanks for the kind words :) Hope that the move went well! Br Malin Malin Bogdanoff
    • Kungsholmstorg
    2021-06-07
    Jag har köpt en lägenhet på Kungsholmen av Malin. Hon var fantastiskt trevlig, smidig och gjorde hela processen så enkel. Supernöjd verkligen!
    Hej Vera, Tusen tack för det fina omdömet! Värmer verkligen!! Hoppas ni trivs bra i lägenheten :) Malin Bogdanoff
  • Stine O
    • Fridhemsplan
    2021-06-07
    Malin var noga med detaljerna och allt kändes rätt och transparent för både oss samt säljaren.
    Hej Stine, Tusen tack för det fina omdömet :) Hoppas ni trivs i lägenheten! Malin Bogdanoff
    • Rådhusparken
    2021-06-07
    Tillmötesgående och trevlig. Lyhörd och hjälpsam. Malin levde upp till alla våra förväntningar.
    Hej Anne, Tusen tack för det ina omdömet :) Hoppas att allt gick bra med flytten! Hör av er om det skulle vara några frågor :) Malin Bogdanoff
    • Kungsholmstorg
    2021-06-05
    Vi köpte en 2a på Kungsholmen. Vi är supernöjda med lägenheten men speciellt nöjda är vi med all hjälp och stöttning som vi fick under hela prosessen. Allt gick supersnabbt och smidigt.

Tack.
    Hej Oskar, Tusen tack för det fina omdömet! Ska bli så spännande att se när ni är klara med renoveringen av lägenheten. Ha en jättefin sommar :) Malin Bogdanoff
    • Fridhemsplan
    2021-05-24
    Snabb, engagerad och kunnig mäklare. Kändes tryggt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    • Kristineberg
    2021-05-20
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Stockholm. Vi kan inget annat är rekommendera Malin. Hon är proffsig, öppen, transparent och strukturerad.
    Hej Johan, Tusen tack för det fina omdömet :) Malin Bogdanoff
    • Fredhäll
    2021-05-20
    Snabb och smidig affär. Var tillgänglig när det behövdes.
    Tusen tack för omdömet Johan! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad :) Malin Bogdanoff
    • Thorildsplan
    2021-05-09
    Malin är trevlig och professionell samt svarar på meddelanden väldigt snabbt.
    Hej Nina, Tusen tack för det fina omdömet :) Hoppas det går bra med renoveringen! Malin Bogdanoff