Malin Bogdanoff
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 20 Läs vad Malin Bogdanoff

• Fredrik H sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-29

Vi sålde vår 2a på kungsholmen med Malins hjälp. Hon gjorde allt för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt och var väldigt professionell. Höll extra visningar och bra kommunikation. En smidig och bra försäljning. Läs mer
    2020-01-30 Malin B svarar Fredrik H
    Tusen tusen tack Fredrik det fina omdömet :)
    Malin B gillar detta
  • Peter S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-27

Västra Kungsholmen
    mycket serviceinriktad och trevlig i telefon. Läs mer
    Malin B gillar detta
  • Åsa B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Sålt lägenhet på Fleminggatan. Supertrevligt bemötande. Duktig, bra information. Kändes tryggt. Läs mer
    2020-01-30 Malin B svarar Åsa B
    Tusen tack Åsa för det fina omdömet! Hopas du trivs bra i nya lägenheten :)

Vi är mycket nöjda med mäklaren, Peter Läs mer
    2020-01-30 Malin B svarar Peter S
    Malin B gillar detta
  • Inga Å köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Kungsholmen/Kungsholmstorg
    Hej
    Malin var väldigt trevlig och engagerad i vårt köp av lgh, och vi arbetar gärna med henne igen framöver. Läs mer
    2020-01-30 Malin B svarar Inga Å
    Tusen tack för det fina omdömet :) Hoppas allt går bra med renoveringen av lägenheten!
  • Maria V
    Maria V köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-24

Kungsholmen/Lindhagen
    Malin är tydlig tillgänglig och trygg. Ger information som efterfrågas och är vänlig och proffesionell. Vi är mycket nöjda🤗💖 Läs mer
    2020-01-26 Malin B svarar Maria V
    Tusen tack för de fina orden :) Hoppas ni trivs bra er i er nya bostad :)
    Malin B gillar detta
  • Erika W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-24

Kungsholmen/Fridhemsplan
    Supernöjd med Malin! Snabb och smidig försäljning, var aldrig något problem. Läs mer
    2020-01-26 Malin B svarar Erika W
    Tusen tack Erika för de fina orden :) Kul att du är nöjd med försäljningen :)
  • ERIC O
    ERIC O skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-21

Jag sålde min lägenhet på Kungsholmen med Malins hjälp. Hon var professionell, oerhört serviceinriktad, svarade alltid snabbt på mina frågor och bokade in extra visningar när det behövdes för ett avslut. Jag tipsade därefter min flickvän om Malin varefter hon även fick uppdraget att sälja hennes lägenhet. Extra plus var att hon även hjälpte oss med tips och värderingar av nya lägenheter. Läs mer
    2020-01-21 Malin B svarar ERIC O
    Tusen tusen tack Eric för det fina omdömet :) Hoppas ni trivs bra i nya bostaden :)
  • Tommi A skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-17

Vi fick jättebra hjälp av Malin Bogdanoff när vi sålde lägenhet på Kungsholmen. Hela processen kändes väldigt professionell och när extra visningar krävdes så var det inga problem. Malin drev verkligen på för att få intressenter på plats och affären i hamn. Läs mer
    2020-01-30 Malin B svarar Tommi A
  • ERICA R skrev om Malin Bogdanoff en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

2020-01-16

Vi tog hjälp av Malin Bogdanoff när vi skulle sälja vår lägenhet på Kungsholmen. Genom Malins kontaktnät fick vi till en snabb och lyckad affär. Vi är mycket nöjda och kan starkt rekommendera Malin. Läs mer
    2020-01-30 Malin B svarar ERICA R

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsholmen