en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

4.8 / 5 i betyg — 24 rekommendationer

Läs vad 24 användare tycker om Malin Carlens

• Catrine E
    Catrine E skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har stöttat både när det gäller min försäljning och i min köpprocess. Jag uppskattar särskilt att det alltid har varit lätt att få kontakt när jag har behövt stämma av på vägen. En toppenmäklare!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin skötte vår försäljning exemplariskt, vi är supernöjda!
    2016-11-17 Malin C svarar Caroline A
    Tack Caroline. Ett rent nöje att få förmedla din fina lägenhet. Tack för förtroendet.
  • Ulrik L
    Ulrik L skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag tycker att Malin skötte försäljningen av min lägenhet på ett utmärkt sätt.
    2016-11-17 Malin C svarar Ulrik L
    Tack Ulrik. Det var en ära att få visa din fantastiska lägenhet! Vi ses nästa år.
  • Ida S
    Ida S skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Tycker att kontakten var bra men saknade ibland någon att bolla försäljningen med. Samt uttryckte vi vissa önskemål som inte tillgodosågs.
    2016-11-17 Malin C svarar Ida S
    Hej Ida. Det är tråkigt att läsa att jag inte har lyckats infria dina förväntningar på mig. Min telefon är alltid öppen för frågor eller funderingar. Jag har inte uppfattat att du ville tala med mig ytterligare än samtalen vi hade. Jag är i alla fall glad att jag fick ge dig föreningsrekord och en smidig affär. Jag önskar dig all lycka med det nya spännande familjelivet du har framför dig.
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är otroligt nöjda med Malin och kan varmt rekommendera henne. Vi önskade en förhandsvisning, vilket hon ordnade till oss samma dag. Allt kring köpet gick lätt och smidigt. Hon har varit tillgänglig, engagerad och behjälplig precis så som man önskar av en mäklare.
    2016-11-17 Malin C svarar Josefine N
    Jag värnar om både köpare och säljare. Tusen tack för trevlig feedback. Vi ses snart.
  • Robin J
    Robin J skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin gav oss högsta tänkbara service. Vi önskade förhandsvisning vilket Malin ordnade för oss.
    2016-11-17 Malin C svarar Robin J
    Tack Robin :-). Viktigt att vara flexibel och tillgänglig i mitt yrke. Roligt att få läsa din rekommendation.
  • Magdalena H
    Magdalena H skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra, tillgänglig och proffsig.
    2016-11-17 Malin C svarar Magdalena H
    Tusen tack Magdalena. Vilka fina ord. Du gör mig så glad :-). Jag håller tummarna för er i helgen. Må så gott.
  • Nils D
    Nils D skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är en toppenmäklare!
    Hon är engagerad, professionell och lätt att samarbeta med.
    Vi skulle inte tveka att anlita Malin för framtida lägenhetsförsäljningar.
    2016-10-31 Malin C svarar Nils D
    Tack Nils :-). Roligt att du och Sofia är så nöjda. Spännande tid ni har framför er med ny familjemedlem och ny bostad. Vi ses snart igen.
  • Anders J
    Anders J skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Lättsam, trevlig och sympatiskt. Mycket engagerad i processen. Malin ställde upp på förhandsvisning, svarade på frågor snabbt och var allmänt hjälpsam. Rekommenderar helt klart henne som mäklare!
    2016-10-18 Malin C svarar Anders J
    Tusen tack Anders. Det du skriver är så jag hoppas att alla mina kunder känner. Mycket värdefullt att få så fin feedback .
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi sålde vår lägenhet via Malin och upplevde henne som mycket seriös på pålitlig.
    Vi blev väl bemötta under hela processen och skulle gärna använda Malin igen.
    2016-10-18 Malin C svarar Jenny G
    Åh va roligt att läsa Jenny. Tusen tack. Hoppas vi möts igen.
  • Robin E
    Robin E skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande, kundfokuserad och flexibel.
    2016-10-18 Malin C svarar Robin E
    Tack Robin. Det är roligt att ha dig som både köpare och säljare. Roligt att jobba med dig. Vi ses i december :-).
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag fick ett bra bemötande och bra information. Jag är jätte nöjd.
    2016-10-18 Malin C svarar Fredrik S
    Tack Fredrik! Jag är mån om både mina köpare och säljare. Roligt att läsa det du skrev. Vi ses snart.
  • Carl C
    Carl C skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ifrån start så kände vi trygghet tillsammans med Malin inbringade verkligen förtroende.
    Som så många var man oroliga "vad händer om, men tänk om" men det var aldrig några problem.
    Vi tog bilderna innan vi köpte och när det var dags så tog det bara ett samtal så var allt inbokad och klart.

Varma rekommendationer
    2016-03-23 Malin C svarar Carl C
    Tusen tack Carl för dina fina ord. Det värmer :-). Vi ses snart igen. Hälsa Jennie.
  • Maria G
    Maria G skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jätteproffsig service! Vi är mycket nöjda!
    2016-03-23 Malin C svarar Maria G
    Tusen tack Maria. Det var mycket roligt att förmedla er lägenhet. Den fick verkligen stor uppmärksamhet :-). Jag önskar er en glad påsk.
  • Erik N
    Erik N skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jättebra bemötande, hög kompetens! Överträffade även högt ställda förväntningar.
    2016-03-21 Malin C svarar Erik N
    Tack Erik. Det var roligt att förmedla er fina och unika lägenhet. Trevligt att få jobba med dig och Maria. Spännande för er att nu byta stad och bo i hus istället. Vi ses snart igen.
  • Carl H
    Carl H skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Seriöst, tydligt och bra relation med både säljare och köpare.
    2016-01-20 Malin C svarar Carl H
    Tusen tack för det fina omdömet Carl. Det var ett rent nöje att förmedla er fina vindslägenhet. Roligt att ni blir kvar på Kungsholmen. Hoppas ni får en underbar resa och hälsa Malin.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi fick ett väldigt bra intryck av Malin. Hon var väldigt strukturerad i sitt arbete och gjorde sitt bästa för att sälja vår lägenhet, och var kreativ försäljningsstrategi. Man känner sig trygg i händerna på Malin.
    2015-11-26 Malin C svarar Fredrik E
    Tack Fredrik. Det har varit mycket roligt att jobba med dig och Ying. Ni har en mycket fin lägenhet och jag förstår att ni älskar området. Att ni hittade er nästa bostad i närheten måste kännas som en stor vinst. Må så gott så hörs vi snart igen.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag har bara positiva adjektiv att lämna om Malin. Strukturerad, vänlig, snabb återkoppling och noggrann.
    2015-11-26 Malin C svarar Andreas J
    Tusen tack Andreas. Ni är välkomna tillbaka i framtiden om ni växer ur lägenheten, men nu hoppas jag såklart att ni ska stormtrivas i er nya bostad. Lyxigt att flytta in i något så nytt, snyggt och påkostat :-).
  • Roger H
    Roger H skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bemötandet har var mycket fint från första stund. Lätt att komma i kontakt med mina frågor- Fortlöpande information under själva försäljningen. Jag har inget att klaga på.
    2015-10-26 Malin C svarar Roger H
    Tack Roger. Det har varit roligt att hjälpa dig under åren. Välkommen att höra av dig när det blir deklarationsdags. Må så gott.
  • Johannes P
    Johannes P skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Min upplevelse av Malin Carlens har varit mycket positiv. Hon har arbetat på ett mycket professionellt sätt, både som mäklare då jag köpt och då jag sålt min via henne. Hon har hanterat utmanande situationer på bästa tänkbara sätt framförallt då jag köpte lägenhet via henne. Vidare är hon mycket behaglig att ha att göra med. Hon är påläst, verbal och lämnar inga detaljer åt slumpen utan leder mig, både som säljare och köpare, genom processen på ett utmärkt sätt så att jag känner mig trygg. Mina högsta rekommendationer skulle jag ge Malin.
    2015-10-21 Malin C svarar Johannes P
    Tack Johannes. Du gör mig så glad :-). Vilka fina ord. Det du skriver strävar jag efter att alla mina kunder ska känna. Både köpare och säljare är mycket viktiga för mig. Tusen tack ännu en gång. Vi ses snart igen.
  • Jecki A
    Jecki A skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Proffsigt bemötande från det första telefonsamtalet tills vi skrev klart på alla papper. Återkom varje gång till oss på rekord kort tid.
    2015-10-08 Malin C svarar Jecki A
    Tack snälla Jecki! Just sådana ord gör mitt jobb till världens bästa. Jag är också glad att jag har så trevliga kunder :-).
  • Alma A
    Alma A skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin Carlens har uppfyllt alla parametrar vad gäller vara en väldig kunnig, professionell och trevlig mäklare. Hon får det högsta betygget av mig.
    2015-10-08 Malin C svarar Alma A
    Tusen tack Alma för dina ord. Vad glad och stolt du gör mig :-). Nöjda kunder är det bästa jag vet. Vi ses snart igen.
  • Sture W
    Sture W skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin Carlens sköter sina uppdrag alldeles utmärkt, därför har jag valt att vända mig till många gånger tidigare. Nårgot ytterlgare behövs ej!!!!
    2014-05-14 Malin C svarar Sture W
    Tack Sture. Jag är jätteglad att jag har fått ditt förtroende flera gånger. Vår första affär var för 10 år sedan. Tiden flyger förbi :-). Välkommen in på kaffe när du passerar vårt kontor.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Malin Carlens en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag har använt Malin flera gånger och det har alltid varit lika bra. En av de bästa mäklare jag träffat.
    2014-05-14 Malin C svarar Magnus L
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden. Alltid lika roligt att jobba med dig och det företag du representerar. Hoppas du och familjen har det bra på Västkusten.
Natalie Strand
Malin Siekkinen