en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

4.7 / 5 i betyg — 68 rekommendationer

Läs vad 68 användare tycker om Malin Siekkinen

• David
    David skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi träffade Malin på en visning när vi letade nytt och fick direkt känslan av att hon var professionell på många sätt. Vi kontaktade därför Malin efter visningen och bokade in ett möte som hon var väl förberedd inför och hon gav omedelbart ett intryck av att hon var seriös och mån om att få förtroende att förmedla vår bostad efter bästa möjliga förmåga och förutsättningar. Det har varit väldigt tryggt och bra att ha henne som mäklare då hon varit både engagerad, förtroendeingivande, öppen, transparent, kontaktbar och har hela vägen fram till kontraktskrivning försökt säkerställa att försäljningen skall gå så bra och smidigt som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Malin till andra säljare i framtiden.
  • Kristin M
    Kristin M skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Har köpt min lägenhet via Malin och är mycket nöjd!! Hon är professionell, mycket kunnig och jag har känt mig trygg genom hela affären. Skulle verkligen rekommendera andra att använda Malin som mäklare!
    2016-11-10 Malin S svarar Kristin M
    Hej Kristin!
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva. Och tusen tack för de fina orden och din rekommendation.
    Du kommer verkligen trivas bra i din nya lägenhet!
  • Therese B
    Therese B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är en väldigt proffsig och engagerad mäklare! Vi fick hela tiden återkoppling vilket gjorde att vi kände oss nöjda och trygga under hela processen. Kan verkligen rekommendera Malin!
    2016-10-18 Malin S svarar Therese B
    Stort tack Therese! Uppskattar verkligen den fina feedbacken, och blir jätteglad av att höra att ni är så nöjda med mig som mäklare.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bästa mäklaren i stan! Är supernöjd med försäljningen och hennes service under hela perioden från fotograferingen till avslut.
    2016-10-17 Malin S svarar Josefin H
    Tusen tack för dina fina ord, blir verkligen jätteglad av att läsa den fina feedbacken!
  • Arvid E
    Arvid E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med valet av Malin som fastighetsmäklare för min senaste fastighetsaffär. Malin har genom hela processen varit professionell och tillgänglig. Malin är social, har hög integritet och en mycket god kännedom om området.

Hälsningar Arvid
    2016-09-29 Malin S svarar Arvid E
    Hej Arvid!
    Tack så mycket för den fina feedbacken! Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva.
  • Pär H
    Pär H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell och stabil mäklare med bra engagemang och en jordnära personlighet. Kan rekommendera Malin varmt!
    2016-08-22 Malin S svarar Pär H
    Hej Pär!
    Tusen tack för att du tog dig tid att skriva några rader, de uppskattas verkligen. Och stort tack för de fina orden, blir verkligen jätteglad!
    Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är jättenöjda med Malin som mäklare. Kunnig, trevlig och lätt att ha att göra med. Om vi flyttar och säljer igen så kommer vi att anlita Malin igen!
    2016-06-02 Malin S svarar Nathalie S
    Hej Nathalie!
    Tusen tack för den fina feedbacken! Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva.
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas bra i nya radhuset!
  • Emmie G
    Emmie G skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är supertrevlig, serviceminded och tillgänglig. Som kund känner man sig väl omhändertagen.
    2016-04-04 Malin S svarar Emmie G
    Hej Emmie!
    Tusen tack för din fina feedback! Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva.
  • Hanne R
    Hanne R skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande, naturlig, kunnig och gav en trygg känsla. Jag har bara positiva saker att säga om Malin.
    2016-03-21 Malin S svarar Hanne R
    Tack Hanne för det fina omdömet! Blir verkligen jätteglad av dina ord!
    Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet.
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är proffsig och förtroendeingivande. Hon fick mig att känna att jag var i väldigt trygga händer när jag "nojade" över olika saker i samband med försäljningen av min lägenhet.
    2016-03-21 Malin S svarar Camilla S
    Hej Camilla! Tusen tack för de fina orden, det betyder verkligen mycket att du tog dig tid att skriva. Alltid kul med nöjda kunder!
    Vi ses på frånträdet!
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har rakt igenom skött försäljningen mycket proffsigt och korrekt! Känner fullt förtroende för henne, och kan varmt rekommendera henne!
    / Patrik
    2016-03-21 Malin S svarar Patrik N
    Tack Patrik för den fina feedbacken! Och tusen tack för rekommendationen, det uppskattas verkligen!
    Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten.
  • Anne Christina W
    Anne Christina W skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har varit väldigt tillmötesgående och trevlig. Hon är kunnig och påläst och jag har känt mig trygg med att lämna uppdraget i hennes händer.
    2016-01-20 Malin S svarar Anne Christina W
    Hej Anki! Tusen, tusen tack för dina fina ord. Uppskattar verkligen att du delar med dig av din upplevelse av försäljningen.
    Vi ses på frånträdet!
  • Bo H
    Bo H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med Malin som mäklare.
    Glad och positiv och påläst!
    2016-01-20 Malin S svarar Bo H
    Tack för den fina feedbacken, Bosse! Jag blir verkligen superglad av dina fina ord.
    Lycka till med nya huset!
  • Lina L
    Lina L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Tydlig och rak. Alltid kontaktbar och väl uppdaterad kring situationen. Malin är också väldigt positiv, glad och lyhörd så hon var lätt att sammarbeta med.
    2016-01-20 Malin S svarar Lina L
    Hej Lina!
    Tusen tack för de fina orden! Det uppskattas verkligen att du tog dig tid att skriva. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet och ert nya område!
  • Martin H
    Martin H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande och levade upp till min förväntan. Helt ok!
    2016-01-19 Malin S svarar Martin H
    Hej Martin!
    Tack för din feedback! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Liv L
    Liv L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var proffsig och trevlig i sitt bemötande, det enda som drog ner på betyget var att jag upplevde hon blev segare att svara när affären väl genomförts och man fortfarande hade frågor innan tillträde.
    2016-01-19 Malin S svarar Liv L
    Hej Liv!
    Tack för att du tog dig tid att skriva! Jag försöker alltid svara på mail/sms så fort jag har möjlighet, dessvärre kan det ibland dröja med svar om jag sitter upptagen, dock tar självklart till mig av din feedback.
    Hoppas du trivs bra i din nya, fina lägenhet!
  • Christian F
    Christian F skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Överlag mycket bra. Proffsig, lugn och seriös! Hon levde mer än väl upp till vår förväntan.
    2015-10-12 Malin S svarar Christian F
    Tack Christian för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det uppskattas verkligen! Och tusen tack för de fina orden, och tack för förtroendet att förmedla er bostad! Vi ses vi tillträdet!
  • Thanida B
    Thanida B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra! Kommer att rekommendera henne vidare till andra.
    2015-09-15 Malin S svarar Thanida B
    Tack Thanida för de fina orden! Det uppskattas verkligen.
    Hoppas du trivs bra i din nya stadsdel!
  • Omid S
    Omid S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket kunnig , lätt att komma i kontakt med, vänlig samtidig arbetade hon med hela hjärta
    2015-09-15 Malin S svarar Omid S
    Tusen tack för de fina orden! Jag uppskattar verkligen att du har tagit dig tid att skriva en kommentar. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Lars T
    Lars T skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Toppentjej. Gladlynt o trevlig.
    Behåll den bönan. Hon ger klirr i kassan.
    2015-09-15 Malin S svarar Lars T
    Tack Lars! Du är för härlig! Hoppas det har löst sig med en ny lägenhet, annars tveka inte att höra av dig till mig.
    Natalie S gillar detta
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Behöver man egentligen skriva mer än UTMÄRKT som betyget anger?

Men skall man det, bör jag tillägga att hon hade ett trevligt bemötande, att hon svarade snabbt på frågor och kunde hon inte svaret direkt återkom hon med samma snabbhet efter att hon tagit reda på vad man efterfrågade. Hon fanns tillgänglig per telefon och mail HELA tiden, alla dagar i veckan och gav mig lugn och trygghet hela resan igenom.

Hon är seriös och att lita på. Det hon säger stämmer. Så enkelt fann jag det. Prisbilden hon sätter är ytterst marknadsvärdig och hon har koll på sina objekt. Hon är inte den som ger sig, för att det redan gått bra med en budgivning och för att hon vill vidare till nästa. Hon siktar mot rekord och för in fler budgivare tills dess budgivningen består av mer folk än man från start vågar vänta sig. Hon drar ur kunder ur bakfickan som en trollkarl drar kaniner ur en hatt.

Som en liten annekdot för er numer trogna läsare så kan jag berätta att vid samma tidpunkt som min försäljning, kom ett likadant objekt ut på andra sidan gatan...250000 billigare än det pris vi planerat att gå ut med. Svaret hon gav på min tvekan om vi var på väg ut för högt, var;

"Jag måste kunna stå för mitt pris på visningen, när folk frågar vad dessa objekt går för".

Vi lät den gå ut 250 högre än den andra...och fick ändå 100000 mer i slutpris. På en likadan lägenhet och som grädde på moset var detta det högsta priset NÅGONSIN i området räknat på storleken av lägenhet...OAVSETT våningsplan. (Min låg på första våningen).
    Jag är MER än nöjd.

Så för att knyta ihop säcken: UTMÄRKT!
    (Jag valde rätt mäklare)
    2015-05-06 Malin S svarar Håkan H
    TACK bästa Håkan för det finaste omdömet! Blir så otroligt glad för dina fantastiska ord!
    Det förgyllde min dag, det är alltid lätt att göra ett bra jobb med härliga kunder!

Vi ses snart på tillträdet!
    Björn A, Aulivia S gillar detta
  • Anders H
    Anders H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra. Finns inget att klaga på!
    2015-05-06 Malin S svarar Anders H
    Tack Anders för de fina orden och för att du tog dig tid att skriva!
  • Lena L
    Lena L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag kan verkligen rekommendera Malin Siekinnen på Fastighetsbyrån! Kunnig, trevlig och professionell!
    2015-05-06 Malin S svarar Lena L
    Hej Lena!
    Tack för det fina omdömet, det betyder verkligen jättemycket för mig!
  • Marcus J
    Marcus J skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har varit helt fantastisk under min lägenhetsaffär. Har känt mig väl underrättad och trygg i min affär under hela processen. Rekommenderas!
    2015-02-12 Malin S svarar Marcus J
    Hej Marcus!
    Tack för den fina feedbacken! Va glad jag blir!
  • Sofia W
    Sofia W skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig och engagerad mäklare utan att vara för "säljig" och check.
    2015-02-12 Malin S svarar Sofia W
    Hej Sofia!
    Tack för att du tog dig tid att skriva en kommentar, det uppskattas! Och tack för de fina orden!
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    väldig proffsig i sitt agerande som mäklare dessutom mycket trevlig att ha och göra med, näst intill den mest perfekta mäklare jag mött Med vänlig hälsning Rolf Lindberg
    2015-02-12 Malin S svarar Rolf L
    Hej Rolf! vad snäll du är och vad glad jag blir för dina ord. Betyder så otroligt mycket att du tar dig tid att skriva och uppskattar det oerhört!

• Per J
    Per J skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt ok Mäklare. I sthlm behöver inte mäklaren göra så mycket annat än administrera. Lägenheterna säljer sig själv.
    Allt flöt på.
    2015-02-12 Malin S svarar Per J
    Hej Per!
    Tack för att du tog dig tid att skriva! Hoppas du trivs bra i den fina lägenheten som du köpte!
  • Anna L
    Anna L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var fantastisk vid vårt lägenhetsköp. Kunnig, snabb och väldigt trevlig!
    2015-02-12 Malin S svarar Anna L
    Hej Anna!
    Tusen tack för de fina orden! Vad glad jag blir för dina ord, det betyder mycket att du tar dig tid att skriva och jag uppskattar det oerhört!
    Hoppas ni trivs bra i er nya fina lägenhet!
  • Amanda C
    Amanda C skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra! Var tillgänglig för frågor, kändes som hon hade koll, etc.
    2015-02-12 Malin S svarar Amanda C
    Hej Amanda!
    Tack för de fina orden, känns kul att läsa!
    Hoppas allt funkar bra i din nya lägenhet!
  • Micael N
    Micael N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har ansvarat för samtliga våra lägenhetsförsäljningar och varje gång överträffat våra högt satta förväntningar.
    Vi har mycket stort förtroende för Malin, som med sin härliga personlighet och engagemang får oss att känna oss trygga under hela försäljningsprocessen. Självklart rekommenderar vi Malin och har bara positivt att säga om henne.
    2015-02-12 Malin S svarar Micael N
    Tack Micael för den fina rekommendationen. Uppskattar väldigt mycket att du tog dig tid, och blir jätteglad av de fina orden! Vi ses på tillträdet!
  • Sebastianus H
    Sebastianus H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är jättenöjd med hur Malin skötte försäljningen av min lägenhet! Hon är engagerad, kunnig, professional och har verkligen kundens intresse i focus. Jag kan varmt rekommendera henne till andra.
    2014-10-27 Malin S svarar Sebastianus H
    Tack för den fina feedbacken, va glad jag blir! Tack för dina rekommendationer, det uppskattas verkligen! Hoppas ni ser fram emot flytten. Vi ses på tillträdet!
  • Per H
    Per H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Väldigt nöjd med Fastighetsbyrån och mäklaren Malin Seikkinen som sålde min bostadsrätt på Kungsholmen. Professionell, engagerad och serviceinriktad är Malin och jag kan varmt rekommendera henne till andra
    2014-10-27 Malin S svarar Per H
    Hej Per!
    Tack så mycket för din fina feedback! Och tack för rekommendationerna, det uppskattas verkligen!
  • Anette K
    Anette K skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vänligt bemötande, proffsighet och många goda råd. HJälpte mig till en god affär.
  • Jessica B
    Jessica B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin skötte vår affär jättebra och vi har även rekommenderat henne till bekanta.
    2014-10-24 Malin S svarar Jessica B
    Tusen tack Jessica för de fina orden. Och tack för rekommendationerna till era vänner, de uppskattas verkligen!
  • David A
    David A skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    mycket bra. Professionell och effektiv
    2014-10-24 Malin S svarar David A
    Tack David för att du tar dig tid att vara, och tack för de fina orden!
    Vi hörs framöver!
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra beömtande och engagemang
    2014-10-24 Malin S svarar Andreas B
    Hej Andreas!
    Tack för den fina feedbacken, det uppskattas verkligen att du tagit dig tid att kommentera. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålde min lägenhet genom Fasighetsbyrån och Malin Siekkinen. Jag kontaktade Fastighetsbyrån för att jag såg att Malin var mäklare på en lägenhet som var i samma fastighet som min lgh och där slutpriset var välidigt högt. Därav varför jag kontakta just Fastighetsbyrån. Det var en kort snabb affär utan fotografering eller marknadsföring då det blev en "VIP" visning av min lgh.
    2014-10-24 Malin S svarar Susanne E
    Hej Susanne!
    Tack för att du har tagit dig tid att svara! Hoppas ni trivs jättebra i ert nya boende!
  • Måns N
    Måns N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Otydlig och oseriös budgivningsprocess.
    2014-10-24 Malin S svarar Måns N
    Hej Måns!
    Tråkigt att ni upplevde budgivningsprocessen som oseriös. Tyvärr är det alltid svårt att hantera en budgivning innan visning där buden ligger med olika villkor och förutsättningar.

• Emelie S
    Emelie S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag valde samma mäklare som jag hade när jag köpte min lägenhet, gott bemötande, kunniga om just mitt område, närvarande, flexibla, försäljningen resulterade i ett resultat som jag som säljare kände mig nöjd med.
    2014-05-16 Malin S svarar Emelie S
    Hej Emelie!
    Tack för att du tog dig tid att kommentera, det uppskattas verkligen! Och tusen tack för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.
  • Josefina L
    Josefina L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevligt bemötande, tillgänglig när man har haft frågor och förtroendeingivande.
    2014-05-16 Malin S svarar Josefina L
    Hej Josefina!
    Tack för den fina feedbacken och tack för att du tog dig tid att gå in och skriva. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Maria K
    Maria K skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin Siekkinen var min fastighetsmäklare när jag sålde min lägenhet i Stockholm december 2013. Min erfarenhet av Fastighetsbyrån och Malin får högsta betyg. Är helnöjd med det bemötande jag fick och allt kring försäljningen av min lägenhet. Skulle rekommendera Malin och Fastighetsbyrån till alla!
    2014-05-16 Malin S svarar Maria K
    Hej Maria!
    Hoppas allt är bra med dig och att du trivs i er lägenhet!
    Tack för den jättefina feedbacken, det uppskattas verkligen! Och tack för att du rekommenderar mig.
  • Mirja S
    Mirja S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi uppskattade Malins arbetsinsats när vi sålde vår lägenhet. Hon är lugn och saklig och vi kände oss trygga i hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Malin.
    2014-05-15 Malin S svarar Mirja S
    Hej Mirja!
    Tack för dina fina rekommendationer, det uppskattas att du tog dig tid! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Charlotte N
    Charlotte N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag kan varmt rekommendera Malin Siekkinen som mäklare, hon gjorde ett mycket bra arbete med att sälja vår bostadsrätt som blev såld innan visning.
    2014-05-14 Malin S svarar Charlotte N
    Hej Charlotte!
    Tack för det fina omdömet, det uppskattas verkligen! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!
  • Johan H
    Johan H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Fastighetsbyrån Kungsholmstorg gjorde ett fantastiskt arbete vid försäljningen av vår lägenhet. Malin som hjälpte oss i processen gjorde det hela enkelt, trevligt och var mycket professionell.
    2014-05-14 Malin S svarar Johan H
    Hej Johan!
    Tack för de fina orden, kul att läsa! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Lena K
    Lena K skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionellt, serviceminded och trevligt bemötande när vi köpte vår bostadsrätt.
    2014-05-14 Malin S svarar Lena K
    Hej Lena!
    Kul att höra att ni uppskattade mitt jobb vid köpet av er fina lägenhet. Hoppas ni trivs bra på Kungsholmen!
  • Christina N
    Christina N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag var i kontakt med Malin Siekkinen hos er på Fastighetsbyrån angående en försäljning och visning av min dåvarande bostadsrätt på Kungsholmen. Jag upplevde Malin som en mycket professionell och kunnig mäklare och blev bemött på ett trevligt sätt. Jag tycker också att Malin lyckades hitta en bra balans,för att få en att känna sig viktig, genom att tillgodose och vara lyhörd både för mig som säljare som för köparens behov. Det är proffsigt! Jag som kund känner mig supernöjd med ert mäklaruppdrag på Fastighetsbyrån och har absolut inget att klaga på..
    2014-05-14 Malin S svarar Christina N
    Hej Christina!
    Tack för att du tog dig tid att svara och tack för de fina orden, det värmer verkligen!
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin representerar redlighet, humor, kunnande i yrket. Ingenting var för besvärligt, allt skedde punkligt och snabbt. Skulle gärna anlita henne igen!
    2014-05-14 Malin S svarar Lennart E
    Hej Lennart!
    Tack för din fina feedback! Blir verkligen glad av att läsa dina ord. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra och trevligt bemötande. Jag köpte lgh av Fastighetsbyrån.
    2014-05-14 Malin S svarar Camilla L
    Hej Camilla!
    Tack för att du tog dig tid att komma med feedback, det uppskattas!
    Hoppas du trivs bra i lägenheten!
  • Isabell H
    Isabell H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Engagerad och noggrann med ett stort kundfokus!
    2014-05-14 Malin S svarar Isabell H
    Tack Isabell för dina fina ord! Hoppas du har vägarna förbi kontoret någon dag!
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi har använt Fastighetsbyrån vid två lägenhetsförsäljningar samt köpt en lägenhet då fastighetsbyrån varit mäklare. Vi har varit väldigt nöjda med hur de hanterat både säljare och köpare. Möjligheten att lägga ut sin lägenhet som kommande försäljning på fastighetsbyråns hemsida blev väldigt lyckat för oss.
    2014-05-14 Malin S svarar Daniel M
    Hej Daniel!
    Tack för att du tog dig tid att kommentera och tack för det fina omdömet. Tiden går fort, snart dags för er att flytta in i nya huset! Vi ses i juli.
Natalie Strand
Anna Bengtsson