Malin Siekkinen
en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen

Hantverkargatan 27
112 21 Stockholm — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 87 kunder tycker om Malin Siekkinen

• André G skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    5 av 5 stjänor på alla punkterna. Mäklaren var mycket professionell och jag fick mycket bra svar när jag ringde henne angående funderingar. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin höll precis allt hon lovade, allt stämde hela vägen och hon var alltid tillgänglig om jag undrade något. En riktig klippa som också lugnade ner en orolig säljare när det behövdes. Trovärdig och proffsig rakt igenom. Läs mer
  • Maria F skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Sålt en lögenhet på Kungsholmen
    Väldigt bra bemötande av mäklaren
    Upplevt till förväntningarna.

Bra helhetsintryck. Läs mer
  • Rickard L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin kan området, är seriös och kompetent. Läs mer
  • Emelie C skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Är mycket nöjd. Supersnällt att en extra visning kunde fixas eftersom vi hade långt att åka! Läs mer
    2018-05-02 Malin S svarar Emelie C
    Hej Emelie!
    Va glad jag blir av dina fina ord!
    Du har verkligen köpt en toppen lägenhet, är helt övertygad om att du kommer trivas kanon där och i Stockholm!
  • Sara U skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är extremt proffsig och kan sitt område väl. Hon är även taktisk och har förståelse för de psykologiska aspekterna när man köper lägenhet vilket jag tror ledde till den lyckosamma affären vi sedan fick. Jag kände mig enormt trygg i Malins händer och kan verkligen rekommendera henne som mäklare till andra! Läs mer
    2018-05-02 Malin S svarar Sara U
    Hej Sara!
    Tusen tack för dina fina ord och rekommendationen! Alltid lika kul när du som gammal köpare hör av dig när de är dags att sälja!
    Lycka till med letandet efter ny bostad!
  • Filip B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var grym! väldigt hjälpsam och trevlig! Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Filip B
    Tack Filip!
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva ett omdöme!
  • Charlott A skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Ett mycket gott bemötande och fin service i samband med såväl visning som genomförandet av köpet. Trevlig och professionell och samtidigt personlig! Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Charlott A
    Hej Charlott!
    Vilka fina ord du skrivit! Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva.
    Hoppas du och familjen har stor glädje av er nya lägenhet!
  • Josefin C skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag tycker att Malin från början till slut varit tydlig, positiv, ärlig och väldigt närvarande. Precis det jag vill ha hos min mäklare! Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Josefin C
    Hej Josefin!
    Uppskattar verkligen dina otroligt fina ord! Tack för att jag fick förtroendet att förmedla din lägenhet!
    Kul att höra att ni trivs så bra i er nya lägenhet!
  • Jonas V skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt suverän! Hon skötte försäljningen av min lägenhet otroligt proffsigt. Och var hjälpte även till med råd och tips när jag budade på nya lägenheter. Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Jonas V
    Hej Jonas!
    Tusen tusen tack för din fina rekommendation! Blir väldigt glad av dina ord!
    Hoppas du trivs jättebra i din nya fina lägenhet!
  • Oscar V skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen av min lägenhet. Hon är påläst, har lokalkännedom och ger alltid ett trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera Malin om ni går i säljtankar på Kungsholmen! Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Oscar V
    Hej Oscar!
    Tack för förtroendet att förmedla din lägenhet!
    Och tusen tack för din fina rekommendation!
  • Lena H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Det är andra ggn jag anlitar Malin S för en lägenhetsaffär och om vi ska göra en till så tänker vi absolut söka upp henne igen. Bortsett från att hon är urtrevlig så är hon otroligt kunnig och saklig och har den rätta känslan både i kontakt med säljare och köpare. All kontakt går smidigt och man får alltid snabba svar. Malin vägledde oss igenom hela processen, försäljningen gick effektivt och vi fick ett mycket bra pris för lägenheten.

Malin S (och Fastighetsbyrån) är verkligen hundra procent seriös och man kan alltid känna sig trygg.

Vill varmt rekommendera Malin S till den som ska köpa eller sälja en fastighet, ni kommer bli mycket nöjda.

Lena H Läs mer
    2018-01-30 Malin S svarar Lena H
    Hej Lena!
    Verkligen tusen tack för din fina rekommendation!
    Hoppas vi kan göra fler affärer ihop framöver!
  • Johanna N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har varit väldigt lyhörd, noggrann och kunnig. Rekommenderar Malin vid försäljning av lägenhet. Läs mer
    2017-06-12 Malin S svarar Johanna N
    Hej Johanna!
    Tusen tack för förtroendet att förmedla din lägenhet. Och stort tack för de fina orden, de uppskattas verkligen!
    Hoppas du kommer trivas bra i din nya stad!
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi hade tidigare sålt genom Fastihetsbyrån och då varit nöjd med mäklartjänsten. På rekommendation från tidigare mäklare valde vi Malin till försäljningen av vår lägenhet. Malin uppvisade ett trevligt bemötande, gav professionella svar och vägledde oss genom god information och kommunikation från start till avklarad försäljning. Marknadsföringen var oerhört proffsig vilket generade välbesökta visningar och många intresserade spekulanter. Vi är mycket nöjda med Malin och kan varmt ge henne våra rekommendationer. Läs mer
    2017-06-12 Malin S svarar Stefan E
    Hej Stefan!
    Stort tack för de fina orden, uppskattar verkligen att ni tog er tid.
    Tusen tack för förtroendet att förmedla er lägenhet, kul att ni är nöjda!

Vi ses snart och hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Ewa B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin, som nyss sålt min lägenhet är mycket professionell och dessutom väldigt trevlig att ha att göra med. Hon svarar tålmodigt på alla frågor och ger sin syn på vad som är viktigt för att göra en så bra affär som möjligt. Allt utan att man känner sig överkörd, men ändå på ett sådant sätt att man förstår att hon vet vad hon pratar om. Hon är ju helt enkelt den som vet bäst, eftersom hon också är expert på att sälja bostäder! Vid genomgång av kontraktskrivning gick hon lugnt och metodiskt framåt så både köpare och säljare hinner med sina frågor. Ingenting verkar omöjligt för henne, inte ens en kraxig hals stoppade henne från att ringa runt till spekulanter. Jag kan varmt rekommendera Malin vid en lägenhetsförsäljning på Kungsholmen!!
    /Ewa Läs mer
  • Åsa E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet och vi är jättenöjda med hennes insats. Hon är mycket proffsig och var väldigt påläst inför våra möten. Vi kan varmt rekommendera Malin om ni ska sälja! Läs mer
    2017-03-06 Malin S svarar Åsa E
    Hej Åsa!
    Stort tack för att ni tog er tid att skriva en omdöme, de uppskattas. Blir superglad av er fina ord och er rekommendation.
  • Martin skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är mycket proffsig. Det framkommer I vikitiga detaljer som snabb återkoppling, tydlig kommunikation mm. Det märks att Malin arbetat under en längre tid och hennes erfarenhet skapar en trygghet för både köpare och säljare. Alltid med ett vänligt och trevligt bemötande! Läs mer
    2017-03-02 Malin S svarar Martin
    Hej Martin !
    Va glad jag blir av dina fina ord! Känns riktigt kul att höra att ni är nöjda med mitt jobb under er försäljning.
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
    Hoppas ni ser fram emot att flytta in i ert nya hus.
  • Sigrid B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är en grymt duktig, driven och trygg mäklare! Vi är riktigt nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2017-01-20 Malin S svarar Sigrid B
    Hej Sigird!
    Tusen tack för din fina feedback! Hoppas allt går bra med renoveringen av nya lägenheten.
  • Thomas S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket gott bemötande. Lyhörd och hjälpsam i mitt ärende. Professionell och duktig. Läs mer
    2017-01-19 Malin S svarar Thomas S
    Hej Thomas!
    Stort tack för de fina omdömet, uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva!
  • David skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi träffade Malin på en visning när vi letade nytt och fick direkt känslan av att hon var professionell på många sätt. Vi kontaktade därför Malin efter visningen och bokade in ett möte som hon var väl förberedd inför och hon gav omedelbart ett intryck av att hon var seriös och mån om att få förtroende att förmedla vår bostad efter bästa möjliga förmåga och förutsättningar. Det har varit väldigt tryggt och bra att ha henne som mäklare då hon varit både engagerad, förtroendeingivande, öppen, transparent, kontaktbar och har hela vägen fram till kontraktskrivning försökt säkerställa att försäljningen skall gå så bra och smidigt som möjligt. Jag kan varmt rekommendera Malin till andra säljare i framtiden. Läs mer
    2017-01-19 Malin S svarar David
    Hej David!
    Tusen tack för den fina feedbacken! Dina fina ord gör mig verkligen jätteglad!
    Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Kristin M skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Har köpt min lägenhet via Malin och är mycket nöjd!! Hon är professionell, mycket kunnig och jag har känt mig trygg genom hela affären. Skulle verkligen rekommendera andra att använda Malin som mäklare! Läs mer
    2016-11-10 Malin S svarar Kristin M
    Hej Kristin!
    Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva. Och tusen tack för de fina orden och din rekommendation.
    Du kommer verkligen trivas bra i din nya lägenhet!
  • Therese B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är en väldigt proffsig och engagerad mäklare! Vi fick hela tiden återkoppling vilket gjorde att vi kände oss nöjda och trygga under hela processen. Kan verkligen rekommendera Malin! Läs mer
    2016-10-18 Malin S svarar Therese B
    Stort tack Therese! Uppskattar verkligen den fina feedbacken, och blir jätteglad av att höra att ni är så nöjda med mig som mäklare.
  • Josefin H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bästa mäklaren i stan! Är supernöjd med försäljningen och hennes service under hela perioden från fotograferingen till avslut. Läs mer
    2016-10-17 Malin S svarar Josefin H
    Tusen tack för dina fina ord, blir verkligen jätteglad av att läsa den fina feedbacken!
  • Arvid E
    Arvid E skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med valet av Malin som fastighetsmäklare för min senaste fastighetsaffär. Malin har genom hela processen varit professionell och tillgänglig. Malin är social, har hög integritet och en mycket god kännedom om området.

Hälsningar Arvid Läs mer
    2016-09-29 Malin S svarar Arvid E
    Hej Arvid!
    Tack så mycket för den fina feedbacken! Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva.
  • Pär H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Professionell och stabil mäklare med bra engagemang och en jordnära personlighet. Kan rekommendera Malin varmt! Läs mer
    2016-08-22 Malin S svarar Pär H
    Hej Pär!
    Tusen tack för att du tog dig tid att skriva några rader, de uppskattas verkligen. Och stort tack för de fina orden, blir verkligen jätteglad!
    Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet.
  • Nathalie S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är jättenöjda med Malin som mäklare. Kunnig, trevlig och lätt att ha att göra med. Om vi flyttar och säljer igen så kommer vi att anlita Malin igen! Läs mer
    2016-06-02 Malin S svarar Nathalie S
    Hej Nathalie!
    Tusen tack för den fina feedbacken! Uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva.
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas bra i nya radhuset!
  • Emmie G skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är supertrevlig, serviceminded och tillgänglig. Som kund känner man sig väl omhändertagen. Läs mer
    2016-04-04 Malin S svarar Emmie G
    Hej Emmie!
    Tusen tack för din fina feedback! Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva.
    Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet!
  • Hanne R skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande, naturlig, kunnig och gav en trygg känsla. Jag har bara positiva saker att säga om Malin. Läs mer
    2016-03-21 Malin S svarar Hanne R
    Tack Hanne för det fina omdömet! Blir verkligen jätteglad av dina ord!
    Hoppas du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet.
  • Camilla S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin är proffsig och förtroendeingivande. Hon fick mig att känna att jag var i väldigt trygga händer när jag "nojade" över olika saker i samband med försäljningen av min lägenhet. Läs mer
    2016-03-21 Malin S svarar Camilla S
    Hej Camilla! Tusen tack för de fina orden, det betyder verkligen mycket att du tog dig tid att skriva. Alltid kul med nöjda kunder!
  • Patrik N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har rakt igenom skött försäljningen mycket proffsigt och korrekt! Känner fullt förtroende för henne, och kan varmt rekommendera henne!
    / Patrik Läs mer
    2016-03-21 Malin S svarar Patrik N
    Tack Patrik för den fina feedbacken! Och tusen tack för rekommendationen, det uppskattas verkligen!
    Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten.
  • Anne Christina W
    Anne Christina W skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har varit väldigt tillmötesgående och trevlig. Hon är kunnig och påläst och jag har känt mig trygg med att lämna uppdraget i hennes händer. Läs mer
    2016-01-20 Malin S svarar Anne Christina W
    Hej Anki! Tusen, tusen tack för dina fina ord. Uppskattar verkligen att du delar med dig av din upplevelse av försäljningen.
  • Bo H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med Malin som mäklare.
    Glad och positiv och påläst! Läs mer
    2016-01-20 Malin S svarar Bo H
    Tack för den fina feedbacken, Bosse! Jag blir verkligen superglad av dina fina ord.
    Lycka till med nya huset!
  • Lina L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Tydlig och rak. Alltid kontaktbar och väl uppdaterad kring situationen. Malin är också väldigt positiv, glad och lyhörd så hon var lätt att sammarbeta med. Läs mer
    2016-01-20 Malin S svarar Lina L
    Hej Lina!
    Tusen tack för de fina orden! Det uppskattas verkligen att du tog dig tid att skriva. Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet och ert nya område!
  • Martin H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra bemötande och levade upp till min förväntan. Helt ok! Läs mer
    2016-01-19 Malin S svarar Martin H
    Hej Martin!
    Tack för din feedback! Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Liv L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var proffsig och trevlig i sitt bemötande, det enda som drog ner på betyget var att jag upplevde hon blev segare att svara när affären väl genomförts och man fortfarande hade frågor innan tillträde. Läs mer
    2016-01-19 Malin S svarar Liv L
    Hej Liv!
    Tack för att du tog dig tid att skriva! Jag försöker alltid svara på mail/sms så fort jag har möjlighet, dessvärre kan det ibland dröja med svar om jag sitter upptagen, dock tar självklart till mig av din feedback.
    Hoppas du trivs bra i din nya, fina lägenhet!
  • Christian F skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Överlag mycket bra. Proffsig, lugn och seriös! Hon levde mer än väl upp till vår förväntan. Läs mer
    2015-10-12 Malin S svarar Christian F
    Tack Christian för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, det uppskattas verkligen! Och tusen tack för de fina orden, och tack för förtroendet att förmedla er bostad! Vi ses vi tillträdet!
  • Thanida B skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra! Kommer att rekommendera henne vidare till andra. Läs mer
    2015-09-15 Malin S svarar Thanida B
    Tack Thanida för de fina orden! Det uppskattas verkligen.
    Hoppas du trivs bra i din nya stadsdel!
  • Omid S skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket kunnig , lätt att komma i kontakt med, vänlig samtidig arbetade hon med hela hjärta Läs mer
    2015-09-15 Malin S svarar Omid S
    Tusen tack för de fina orden! Jag uppskattar verkligen att du har tagit dig tid att skriva en kommentar. Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet.
  • Lars T
    Lars T skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Toppentjej. Gladlynt o trevlig.
    Behåll den bönan. Hon ger klirr i kassan. Läs mer
    2015-09-15 Malin S svarar Lars T
    Tack Lars! Du är för härlig! Hoppas det har löst sig med en ny lägenhet, annars tveka inte att höra av dig till mig.
    Natalie S gillar detta
  • Håkan H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Behöver man egentligen skriva mer än UTMÄRKT som betyget anger?

Men skall man det, bör jag tillägga att hon hade ett trevligt bemötande, att hon svarade snabbt på frågor och kunde hon inte svaret direkt återkom hon med samma snabbhet efter att hon tagit reda på vad man efterfrågade. Hon fanns tillgänglig per telefon och mail HELA tiden, alla dagar i veckan och gav mig lugn och trygghet hela resan igenom.

Hon är seriös och att lita på. Det hon säger stämmer. Så enkelt fann jag det. Prisbilden hon sätter är ytterst marknadsvärdig och hon har koll på sina objekt. Hon är inte den som ger sig, för att det redan gått bra med en budgivning och för att hon vill vidare till nästa. Hon siktar mot rekord och för in fler budgivare tills dess budgivningen består av mer folk än man från start vågar vänta sig. Hon drar ur kunder ur bakfickan som en trollkarl drar kaniner ur en hatt.

Som en liten annekdot för er numer trogna läsare så kan jag berätta att vid samma tidpunkt som min försäljning, kom ett likadant objekt ut på andra sidan gatan...250000 billigare än det pris vi planerat att gå ut med. Svaret hon gav på min tvekan om vi var på väg ut för högt, var;

"Jag måste kunna stå för mitt pris på visningen, när folk frågar vad dessa objekt går för".

Vi lät den gå ut 250 högre än den andra...och fick ändå 100000 mer i slutpris. På en likadan lägenhet och som grädde på moset var detta det högsta priset NÅGONSIN i området räknat på storleken av lägenhet...OAVSETT våningsplan. (Min låg på första våningen).
    Jag är MER än nöjd.

Så för att knyta ihop säcken: UTMÄRKT!
    (Jag valde rätt mäklare) Läs mer
    Björn A, Aulivia S gillar detta
  • Anders H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Mycket bra. Finns inget att klaga på! Läs mer
  • Lena L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag kan verkligen rekommendera Malin Siekinnen på Fastighetsbyrån! Kunnig, trevlig och professionell! Läs mer
  • Marcus J skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har varit helt fantastisk under min lägenhetsaffär. Har känt mig väl underrättad och trygg i min affär under hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • Sofia W skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Trevlig och engagerad mäklare utan att vara för "säljig" och check. Läs mer
  • Rolf L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    väldig proffsig i sitt agerande som mäklare dessutom mycket trevlig att ha och göra med, näst intill den mest perfekta mäklare jag mött Med vänlig hälsning Rolf Lindberg Läs mer
  • Per J skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Helt ok Mäklare. I sthlm behöver inte mäklaren göra så mycket annat än administrera. Lägenheterna säljer sig själv.
    Allt flöt på. Läs mer
  • Anna L skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin var fantastisk vid vårt lägenhetsköp. Kunnig, snabb och väldigt trevlig! Läs mer
  • Amanda C skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Bra! Var tillgänglig för frågor, kändes som hon hade koll, etc. Läs mer
  • Micael N skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Malin har ansvarat för samtliga våra lägenhetsförsäljningar och varje gång överträffat våra högt satta förväntningar.
    Vi har mycket stort förtroende för Malin, som med sin härliga personlighet och engagemang får oss att känna oss trygga under hela försäljningsprocessen. Självklart rekommenderar vi Malin och har bara positivt att säga om henne. Läs mer
  • Sebastianus H skrev om Malin Siekkinen en del av Fastighetsbyrån Kungsholmen
    Jag är jättenöjd med hur Malin skötte försäljningen av min lägenhet! Hon är engagerad, kunnig, professional och har verkligen kundens intresse i focus. Jag kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
Natalie Strand
Malin Siekkinen